♠Minionlu Pijama♠

99 12 6
                                    

Açıkçası ne diyeceğimi bilmiyorum. Eve gelip hemen odama girdim. Saate baktım ve saat 12.25 di. Demek ki iki saattir düşünüyordum. Mete'den hoşlanıyor muyum? Evet. Seviyor muyum? Hayır. İlişkimiz yürür mü? Belki. Of bak düğün dernekten alıntı yaptım... En iyisi yatmak sanırım. Ben geliyorum uyku bekle beni...

*********************************
Sabah zorda olsa uyanıp lavaboya gittim ve rutin işlerimi hallettim. Odama geldiğimde-evet banyo odamda değil maalesef- abim aşağıdan böğürmeye başladı.

-Berna uyanmadın mı hala!?

-Of uyandım ya ne böğürüyon!

-Bağırma kızım bana!

Yine böğürdü hayvan ya! Neyse onun yüzünden daha çok sinirimi bozamam. Hemen dolabımın karşısına geçip mor pantolon ve üstüne beyazlı morlu tişörtümü giyip ayakkabı olarak da vanslarımı giydim. Saçlarımı serbest bıraktım.Aşağı inip mutfağa geçtim.

-Oooo Berna Hanım sonunda uyanabildiniz! 

-Of yine söylenmeye başladı ya! 

-Ya bugün cumartesi niye karışıyorsun ki ya! 

Birazcık cırlamış olabilirim. Hemen kaşlarını çattı. Evet, abimin bana karşı en nefret ettiği huyum cırlamamdı. Nihahhaha, oh olsun pisliğe! 

-Tamam ya cırlamam bir daha(tövbe yalan!) hemen sinirlenme ee şu kız arkadaşınla ne zamandan beri takılıyorsun, tanışıyorsun, konuşuyorsun bakayım?

Hemen konuyu değiştirmeye çalışarak ve kız arkadaşın kelimesine vurgu yaparak konuştum.

-Konuyu değiştirmeye çalışma diyeceğim ama önemli bir konuya ayak bastın. Neyse şuradan kahvaltılıkları çıkar da önce, kahvaltı yaparken anlatırım.

Kafamı sallayıp buzdolabını açarak kahvaltılıklari çıkardım. Gözüm saate takıldı ve yuh bana be! Saat bir! Ayı gibi yatmışım.

-Aynen öyle. 

Abim kendi kendine konuşmaya başlamıştı sanırım...

-Ney aynen öyle abi? 

-Kızım sen cidden süzme salaksın ya daha demin dedin ya 'ayı gibi yatmışım' filan diye! 

-Hay Allah kahretmesin ya yine sesli düşünmüşüm of ya...

Anlıma vurduğum da abimde bana umutsuz vaka bakışları attı her zaman ki gibi!

Kahvaltımızı yaparken baya bir konuştuk tabi ve abim o kızla iki aydır konuşuyormuş ya hayvan! Bugün lunaparka gidecektik. En sevdiğim yerdi. Ama abimin kız arkadaşı da gelecekti. Neyse artık. Sofrayı toplama işimi bitirdikten sonra maalesef abim yardım etmedi hayvan içeride televizyon izliyordu, odama geldim. Dolabımın karşısına geçtim. Altıma mini kot şort, üstüme de salaş, beyaz askılımı giydim. Askılımın önünü kot şortumun içine soktum. Ayakkabıda ayağımdaki vansımın beyazını giydim. Evet bende  neredeyse her renk vans vardı. Bilekliklerimi ve yüzüklerimi takıp ufak bir makyaj yaptım. Saçlarımı tepeden dağınık topuz yapıp yanlardan çıkanları da elimle düzeltip serbest bıraktım.

Berna'nın giydiği kombin(sadece kıyafet, kendisi değil o asdfghdsdf);

Berna'nın giydiği kombin(sadece kıyafet, kendisi değil o asdfghdsdf);

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin