Heyecanla büyük bir çığlık attım. Çok mutluydum. Bir çocuğum olacaktı! Düşüncesiyle bile heyecanlanırken gerçek oluşu harika bir şeydi... Arzu ile sıkıca sarıldım. Şu an mutluluktan adeta ağlıyordum.
-Arzu duydun mu?..
-Evet canım duydum. Oh vallahi iki gebe gezeriz.
İstemeden de olsa söylediğine güldüm. Doktor nelere dikkat etmem hakkında uyarılar yaptı ve odadan çıktık. O kadar mutluydum ki yerimde duramıyordum.
-Arzu yarın cumartesi. Acaba yarın bize mi gelseniz, yemek yeriz? Hem o sırada kocalarımıza bu güzel müjdeyi de veririz, ne dersin?
-Harika olur canım. Evine en son 4 ay önce filan gelmiştim.
Kıkırdayarak arabaya bindik. Arzu önce beni eve bırakmıştı. Eve girdiğim de Yankı'yı göremedim ilk.
-Yankı?
Seslenmiştim ama cevap gelmemişti. Yukarı çıktığımda banyodan ses geldiğini fark edince gülümsedim. Tabi haber veremezdi. Odaya geçip üstümü çıkarttım, eşofman ve ince beyaz bir bluz giydim. Aşağı inip mutfağa geçtim. Kocama güzel bir yemek hazırlayacaktım. Neyse ki Yankı banyodan hep geç çıkardı. Umarım yeni girmiştir banyoya...
İlk önce buzdolabından pirzolayı çıkardım. Daha sonra normal dolaptan iki adet patates çıkardım. 1 adet de soğan çıkardım. Pirzolayı baharatlayıp yağladığım tavaya koydum. Onları pişirdikten sonra borcama koydum ve üstüne doğradığım patates ve soğanları dizdim. Onların üstüne de doğradığım domates ve yeşil biberleri koydum.En üstüne de hazırladığım salçalı sosu döktüm ve fırına koydum. O pişerken salatayı hazırladım hızlıca. Borcamı fırından çıkarttım ve tezgahın üzerinde ki havlunun üstüne koydum.
Hemen buzdolabından hazır çorba çıkardım ve tencereye döktüm. Suyu da koyup ocağı yaktım. O da pişince hemen içeride ki masanın üstünü boşalttım. Kırmızı örtümü serdim ve ortaya mumluk koydum. Yemekleri tabaklara koyup yerleştirdim. Çorbaları koymamıştım hele. Masanın işi bitmişti.
(Temsili resim)
Hemen üst kata çıktım. Banyodan su sesi halen geliyordu. Kapıyı tıklattım.
-Hayatım geldin mi?
-Evet canım. Ne zaman çıkacaksın?
-10 dakika çıkıyorum canım.
-Tamam.
Yatak odasına girip dolabın kapağını açtım. Üstüme örgü elbise giydim. Altına da ince siyah külotlu çorap giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)
Любовные романы-Teşekkür ederim Yankı beni iyi ki buraya getirdin, burası o kadar güzel ki kendimi hiç bu kadar huzurlu hissetmemiştim. -Ben senin iyi olman için buraya getirdim Berna'm. Bana yanaşıp alnımı öptü ve sıkıca sarıldı, ben de ona. İşte huzuru bulmuştum...