♠FİNAL♠

62 3 31
                                    

ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE BU BÖLÜM FİNALDİR. DAHA FAZLA BU KİTABI UZATMAMAYA KARAR VERDİM. BU KİTAP BENİM İLK KİTABIM VE İLK DÜŞÜNCELERİM BUNUNLA GERÇEKLEŞTİ. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM OKUYANLARA... SİZİN SAYENİZDE SEVİNDİM, GÜLEREK MUTLULUKLA YAZDIM BU KİTABI... BİLMİYORUM NE KADAR GÜZEL NE KADAR KÖTÜ OLDU. AMA ŞUNU BİLİYORUM Kİ BU KİTABA İÇİMİ DÖKTÜM BEN. SEVİNÇLİ HALİMLE, ÜZGÜN HALİMLE YAZDIM BEN BU KİTABI. HİÇ PİŞMAN OLMADIM BU KİTABI YAZARKEN...

İYİ OKUMALAR ♥♥♥

_________________________________________________________________________

>Ah Berna... Hatırlamaman beni çok üzdü. O gece birlikte bara gitmiştik ve çok fazla sarhoş olmuştuk. Sabah uyandığında geceyi hatırlamadığını söylemiştin ve sana geceyi anlattığımda bana inanmamıştın. Bir daha beni görmek istemediğini söylemiştin. Ben de o günden sonra seni kırmamak için karşına çıkmak istemedim. Ama o gün seni gördüm dışarıda... Harika gözüküyordun. Seninle tekrar görüşmek istiyorum. Bugün öğlen ******* kafede buluşalım mı?

Mesajı okuduktan sonra beklediğim olmamıştı. Ben kötü bir şey bekliyordum ama hayır... Gülmeye başladım. Birisi beni oyuna getirmeye çalışmıştı ama başaramamıştı. Ben asla böyle bir şey yaşamamıştım ki. Mesajları ne olur ne olmaz diye ss alıp onu da engelledim. Telefonda ki şifreyi de kaldırdım. Çok şükür ki Yankı ile aramızı bozacak bir şey olmamıştı... Rahatça uykuya daldım.

---------------------------------------------

Yankı'nın anlatımından;

Merak ettiğim kitabı sonunda bitirmiştim. Saate baktığımda epey geç olduğunu gördüm. Kitabı rafa koyup odadan çıktım. Önce mutfağa gidip su içtim daha sonra da odamıza geçtim. Berna uyuyordu. Tam yatacağım sırada Berna'nın telefonunun bildirim ışığının yandığını fark ettim. Telefonun ekranını açtığımda bir oyundan geldiğini fark ettim. Daha sonra bildirim çubuğunda bir kaç mesajın ss alındığını fark ettim. Merak ederek galeriye girdim. Yazışmaları okurken sinirlerim gerilmiş ve istemsiz yumruk yaptığım elim kasılmıştı. Tabi bu yazışmalardan sonra da ben de uyku muyku kalmamıştı, normal olarak.

Sabaha kadar yabancı dizi izlemiştim. Berna ile ortak yönlerimizden birisi de yabancı dizi izlemeyi seviyor olmamızdı. Öğlene yakın Berna uyanmıştı. Banyodan sesler kesilince buraya geleceğini anlamıştım. Kapının açılma sesini duysam da kafamı çevirmedim. Hala televizyonda ki diziye bakıyordum ama hiç bir şey anlamıyordum. 

-Yankı?

Cevap vermeden sadece göz ucu ile Berna'ya baktım. Beyaz geceliği ile adeta bir meleği andırıyordu. Onu her daim sevecektim... 

-Yankı bir şey mi oldu? Cevap vermiyorsun, gece yanıma da gelmemişsin. Neden Yankı?

-Bil bakalım neden Berna?

-Yankı gerçekten anlayamıyorum... Açık konuşur musun?

-Benden bir şey saklama Berna... Lütfen.

Bir an yüzü düşmüştü. Ne dediğimi gayet iyi biliyordu. Bana doğru bir adım daha atıp tam karşıma geçti. 

-Yankı bak sana anlatacaktım ama dün huzurun kaçmasın diye söyleme-

-Bugün huzurum kaçmadı mı sanıyorsun Berna?! Sabaha kadar bir gram uyku girmedi gözüme! Kim o tanıyor musun?

Kafasını iki yana salladı.

-Tanımıyorum ama engelledim. Yankı sana yemin ederim ki öyle bir şey yok!

-Biliyorum olmadığını da... Sadece benden bir şeyler saklaman canımı sıkıyor tamam mı? Lütfen bir daha saklama benden bir şeyler...

HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin