♠Kutay'la Güzel Bir Gün♠

107 20 0
                                    

Selam arkadaşlar ♥ Yeni bir bölüm yazdım... İyi okumalar lütfen yorum yapın iyi kötü ne olur beğenmediğiniz bir yer varsa da söyleyin... Oylarsanız sevinirim ve bölümleri daha güzel yazabilirimm..


-Abi?!

Kapıda abimi görünce havalara uçtum diyebilirim. Abimin üstüne atladım ve sarıldım, oda bana sarıldı.

-Canım benim ne kadar özlemişim ben seni böyle...

Boynuna daha çok sarıldım ve kafamı boynuna gömerek kokusunu içime çektim, oda bana aynısını yaptı.

Abimi çok özlemiştim. Askerden yeni gelmişti. 1 yıldır görüşmemiştik ve ben çok özlemiştim.

-Berna'm artık içeri geçsek diyorum dondum da...

Hemen kollarımı geri çekerek onu içeri aldım.

-Abi seni çok özledimm...

Ağlamaya başladım .Onu hiç bu kadar özleyeceğim gelmemişti aklıma. Aslında abimi ben bu kadar sevmem hatta sinir olurdum. Ailemiz öldükten sonrada tek kalmıştık. Şuan üniversite 2'ye başlayacaktı.

-Berna'cım doğum günün kutlu olsun. Ceketinden bir kutu çıkararak bana uzattı.

-Canım bir de o elbisenin sırt bölgesi nereye gitti?!

-Of abi gelir gelmez kavga etmeyelim bari.

İçeri geçip koltuğa oturduk. Kutunun içinden çok zarif bir kolye çıktı. Teşekkür edip sıkıca sarıldım.

Abimle geceye kadar konuşmuştuk neler yaptığımızı filan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Abimle geceye kadar konuşmuştuk neler yaptığımızı filan. Sonra saat baya geç olunca birbirimize sarılarak uyuduk.

**************************************************

Sabah  kolumdaki acıyla uyandım. Abim uyuyordu ama kolumu çokta olmasa da sıkıyordu. Hafifçe kıpırdadım belki bırakır diye ama abim bana yanaşıp sıkıca sarıldı. Ailemizi kaybettikten sonra abim yıkılmıştı. Bende çok üzüldüm ama 3-4 aya düzelmiştim, abim ise 7-8 aya zor düzelmişti. Bu yüzden beni de kaybetmekten hep korkuyor, bende onu kaybetmekten korkuyordum. Saate baktığımda saat 8 olduğunu gördüm.Okulun 3.günü ve geç kalmıştım. Hemen abimi itelemeye başladım, bir yandan da söyleniyordum.

-Abiiiiiiiiiii, çabuk kalk geç kaldım!

Ama öküz abim hiç istifini bozmadı ve bir de arkasını döndü! Madem o kalkmıyor aklıma gelen fikirle gülümsedim ve hemen banyoya gidip yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Dolaptan üstüme çiçekli eteğimi, siyah askılımı ve pembe ceketimi çıkardım. Banyo da üstümü giyindim ve odama gelip ayakkabı olarak da siyah platform topuklu ayakkabımı giydim. Yanıma da siyah çantamı aldım.

HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin