♠Düğün Alışverişi♠

28 3 2
                                    

Berna'nın anlatımından;

-Evet Arzu, bu kaçıncı anlatışım?!

Arzu'ya sabah uyanır uyanmaz her şeyi anlatmıştım ama aynı soruları sorarak beni çıldırtıyordu. Neyse ki Baran evde değildi de her şeyi rahatça konuşabiliyorduk. Ha bire de tek taşıma bakıp duruyorduk.

-Ya çok romantik! Ben de evlilik teklifi alırken şiir okumasını isterdim. Çok şanslısın ya!

Koluma sertçe vurunca acıyla inledim. Öküz kuvveti vardı bunda!

-Öküz müsün be!

-Çemkirme be!

-Sana ne be!

-Kes sesini be!

-Sen kes be!

En sonu gülüşerek sustuk. Bu kızı seviyorum...

Dün akşam evet dedikten sonra dans etmiştik ve yemeğimizi yemiştik, sonra da beni eve bırakmıştı. O kadar güzeldi ki... Bana o şiiri okuyup 'Berna'm benimle evlenir misin?' demesi tüm kalbimi heyecanlandırmıştı. Ki az kalsın heyecandan ölecektim. Bugün de gidip düğün salonu tutacak ve bir kaç işi halledecektik. Kına gecesi yapalım demişti ama ben istememiştim. Gerek yoktu bence.  Yankı da benden yanaydı bu konuda. 

-Arzu 1 buçuk saat olmuş canım benim anlattım. Yetmez mi?!

-İyi tamam canım. Seni çok seviyorum, umarım hep mutlu olursunuz.

-Sağ ol bir tanem.

Sıkıca sarıldık. Ayrılıp koşarak banyoya girdim ve işlerimi hızlıca hallettim. Odaya gelip doğal bir makyaj yaptım ve saçlarımı açık bıraktım. Üstüme de gri mini düz bir elbise giydim. Diz üstü çizmelerimi giyip, üstüme pançomu giydim. Beyaz beremi taktıktan sonra telefonumu çantamın içine koyup çantamı da alarak evden çıktım.

 Beyaz beremi taktıktan sonra telefonumu çantamın içine koyup çantamı da alarak evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arabama binerek Yankı'yı aradım.2. çalışta açtı.

-Alo Berna'm.

-Nasılsın hayatım?

-İyiyim hayatım sen nasılsın?

-Ben de arabadayım. Hazır mısın sen?

-Evet şimdi çıkacaktım.

-Bekle birlikte gidelim olur mu?

-Olur hayatım bekliyorum.

-Görüşürüz.

Telefonu kapatıp yeşil ışığın yanmasını bekledim. Neyse ki hemen yanmıştı. Yankı ve ailesi de bizim eve yarım saatlik uzaklıktaydılar. Neyse ki trafik fazla olmadığı için rahatça ulaşmıştım. Çantamı alarak arabadan indim. Hafif hafif kar yağıyordu. Etrafta hafif beyazlanmıştı ve çok güzel gözüküyordu.

HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin