♠Olaylar Olaylar♠

71 12 0
                                    


Kusura bakmayın arkadaşlar geç kaldı yeni bölüm ama okuma sayımız iyice düştü lütfen okuyun hem daha güzel bölümler bekliyor sizi. Sizi seviyorum oylamayı unutmayın lütfen yorumlarınızı da bekliyorum iyi okumalar. ♥

Berna'nın Anlatımından;

Sabah alarmın sesiyle zorda olsa uyandım. Akşam benim için çok zor geçmişti. Neyse ki abim çok üstelememişti.

Yataktan kalkıp banyoya gittim. Yüzüme bol bol su çarpsam da ayılamıyordum. Başım çok fazla dönüyordu. Aniden gözlerim karardı ve yere yığıldım.

Baran'ın Anlatımından;

Mutfakta kahvaltı hazırlarken yukarıdan bir ses geldi ama yüksek bir sesti. Hemen yukarı çıktım ve Berna'ya seslendim. Ama cevap gelmedi. Odasına girdim ama göremedim. Banyonun kapısını tıklattım ama yine ses yoktu. Banyoya girdiğim de Berna yerde yatıyordu! Hemen 112'yi aradım.

1 saat sonra;

Berna'nın Anlatımından;

Uyandığımda etrafta sesler vardı ama başım çok ağrıdığından ne dediklerini anlayamıyordum. Ayrıca çok ışık vardı, gözlerimi de açamıyordum. Doğrulmaya çalışsam da olmuyordu. Vücudum uyuşmuş gibiydi.

Ağzımdan sadece 'su' kelimesi çıktı. Gözlerimi açtığımda abim bana su vermek üzereymiş, iyi ki açmışım yoksa o beceriksiz kesin üstüme dökerdi. Abim gülümsediğimi görmüş olacak ki o da bana gülümsedi.

-Nasılsın Berna'cım iyi misin?

-Başım biraz ağrıyor... O kadar.

-Affedersiniz, geç kaldım. 

Kapıdan içeri bir bayan girdi. Arkası dönüktü ama ses tanık geliyordu. Buraya bakmasıyla şok olmuştum. İçeriye giren abimin eski sevgilisiydi. Abim de bende şok olmuştuk. Demek stajyer olarak burada çalışıyordu.

************************

Abime yatacağımı söyledim ve odama geçtim. Bugün hastanede abimin eski sevgilisi de bizi görünce şaşırmıştı. Bir şeyim olmadığını söyleyince abim hastane işlemlerini halledip geldikten sonra bile yüz ifadesine bakılırsa şaşkınlığını hala atlatamamış gibi gözüküyordu. Eve gelince bu saate kadar televizyon izlemiştik. Canımız sıkkın olduğunda ikimizde yemek yemiyorduk .

*************************

Bu sabah yarım saat önce kalktım. Kendimi bile şaşırtacak bir şey yapmıştım. Hemen sessizce banyoya gidip klasik rutin işlerimi yaptım. Odama gelip dolabımı açtım. Bugün değişik bir şey yapıp elbise giyecektim. Normalde özel olaylarda düğün vs. gibi günlerde giyerdim. Çünkü elbiselerim ya abiye ya da çok dekolteliydi.

Bugün hafif göğüs dekolteli mini pembe bir elbise giydim. Ayakkabı da siyah topuklu bir ayakkabı giydim. Saçlarıma da hafif maşa yaptım. Makyaj da eyeliner, rimel ve parlatıcı kullandım. İşte hazırdım. Kahvaltı yapmak istemediğim için abimi uyandırmadım yoksa 'Kohvolto yopmodon okolo godomozson' dememle arkadan abim konuştu.

-Aynen öyle.

Ya neden ya neden neden, bak gene sesli düşündüm. Hemen arkamı dönüp cümlelerimi sıralamaya başladım.

-Yok abicim, ben sana şaka yaptım. Dur bir dakika aslında yapmadım. Yani ben seninle asla dalga geçmem biliyorsun, dalga geçerim de geçmem yani, sen beni tanı-

Cümlemi tamamlayamadım çünkü abim karşımda anırıyordu. Ya bide gülmüyordu anırıyordu mübarek! Pislik ya! Sinirle odama çıktım.

HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin