Anlatıcı: Burak
Dün akşam Gizem ile mesajlaştıktan sonra boş odada kendi kendime gülüyordum. Akşam heyecandan çok az uyuyabilmiştim. Sabahta Gizem erken gelebilir diye erkenden buluşma noktamıza gittim. Gizem'i beklerken seçtiğimiz şarkıyı dinliyordum. Gizem tam saatinde sokağın başındaydı. Geç kaldığını düşünerek saatine baktı ve sonra bana doğru koşmaya başladı. Ve yanıma geldiğinde gülümseyerek konuşmaya başladı.
- Günaydın. Erkencisin bu sabah.
- Öyle oldu biraz. Dün akşam mutlu bir haber aldım da.
- Avusturya'dan mı? Bu arada özelse anlatmak zorunda değilsin.
- Gizem senden beni mutlu eden bir haber aldım. Şarkı söyleyeceğiz ya unuttun mu?
- Unutmadım. Sadece bu aramızda.
- Tamam söz. Bu arada Avusturya'dan ne haberi almam gerekiyordu?
- Bilmem. Kız arkadaşın falan belki bir haber vermiştir.
- Gizem dün beni kurtardığın için teşekkür ederim.
- Önemli değil. Özel hayatın sonuçta.
-Aslında beni yalan söylemekten kurtardığın için teşekkür etmiştim.
- Anlamadım.
- Kız arkadaşım yok. O an mantıklı geldiği için öyle söyledim.
- Anladım.
O sırada metroya binmiştik. Metro bugün fazlasıyla kalabalıktı ve hiç boş yer yoktu. Dolayısıyla ayakta yolculuk yaptık. Gökhan gelene kadar Gizem'in dinlediği müziklerden bahsettik. Ben Gizem'in bildiği ve sevdiği birçok şarkıyı bilmiyordum. Bunun üstüne Gizem bana kendi müzik listesini gönderdi. Gönderdiği listede o kadar çok farklı grup vardı ki. Biz genel konulardan konuşmaya başlayınca Gökhan geldi. Canını sıkan bir şey var gibi gözüküyordu. Yol boyunca Gökhan pek sohbete katılmadı. Okula vardığımızda Gizem sessizce benimle konuşmaya başladı.
- Burak bu konuyu açmak istemezdim ama bence herkes kız arkadaşın olduğunu bilmeye devam etsin. Bir süre sonra ayrıldık falan dersin.
- Neden?
- İlk günden bir şeyleri saklayan biri haline düşme.
- Peki sen nasıl diyorsan.
Tam yanından ayrılıp sınıfa gidiyordum ki arkamdan seslendi. Geri dönüp yanına gittim.
- Cumartesi atölye için adını yazdırdın mı?
- Yazdırmam mı gerekiyordu?
- Eğer katılmak istiyorsan yazdırmalısın.
- Nasıl yazdırılıyor?
- Hangi ekipte olmak istersin?
- Senin ekibinde.
- Bu haftalık ben yazdım bir sonrakine sana öğretirim kendin yaparsın.
- Tamamdır. Çok sağ ol.
Ben sınıfa o kantine doğru yürümeye başladı. Sanırım düşündüğümden çabuk alışmıştım bu okula. Sınıfa gittiğimde birkaç kişiyle sohbet ettim. Daha sonra Vera sınıfa girip benim yanıma geldi. Direkt olarak konuşmaya başladı.
- Gökhan ve Gizem benden bir şey saklıyor. Ne olduğunu biliyor musun?
- Ben bilmiyorum.
- Emin misin?
- Evet.
- Nasılsın ?
- Şaşkın.
- Neden?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gizemdir Yaşamak
Teen FictionBen Gizem. Hayallerini hedefe dönüştüren ardından da gerçeğe dönüştürmek için gece gündüz çalışan o kız benim. Yolumuz uzun. Bu yolda bana eşlik edip beni tanımaya hazır mısın?