41.Bölüm

33 30 2
                                    

Anlatıcı: Burak

Bir Hafta Sonra Cumartesi

Bütün bir hafta yazılılara çalışmıştık. Dolayısıyla hem çok yorulmuş hem de çok sıkılmıştık. Bu dönem boyunca bazen Gizem ile bazen de tek başıma çalışmıştım. Gökhan ile arası hala limoni olduğundan Arya ve Vera ile aralarını düzeltmeye çalışmış ama pek başarılı olamamıştık. Bütün bir haftayı bu şekilde geçirdikten sonra yazılılar bitmişti. Gizem bana bütün bir hafta boyunca cumartesi için plan yapmamamı söylemişti. Ailesi beni kahvaltıya davet etmişti. Anlaşılan o ki sürprize kahvaltıdan sonra gidecektik. Kapıyı çaldığımda kapıyı açan annesi oldu. Beni içtenlikle karşılayarak içeri davet ettikten sonra kahvaltıya geçtik. Gizem ve annesi kahvaltı için bir sürü şey hazırlamıştı. Kahvaltı büyük bir neşe içinde geçtikten sonra o saatine bakarak geç kaldığımızı söyledi. Durum öyle olunca hızlıca hazırlanıp çıktık. Bana yol boyunca nereye gideceğimizi söylemeyip sadece yolu tarif etmişti. Bu merakımın daha da artmasına yol açmıştı. Bir süre gittikten sonra bir alışveriş merkezinin önünde durduk. Bu alışveriş merkezi oldukça büyük bir yerdi. Daha önce hiç gelmemiş olmama rağmen fazlaca methini duymuştum. Gizem'e merak dolu gözlerle baktığımda konuşmaya başladı.

-Burak birazdan göreceksin. Azıcık sabretsen ne olur?

Beni yönlendirerek bir yöne doğru götürdü. Bir noktaya vardığımızda bana gözlerimi kapamamı söyledi. Birkaç dakika yürüdükten sonra gözlerimi açtığımda karşımda kocaman bir buz pisti vardı. Gizem hemen açıklama yapmaya başladı.

- Instagram hesabında biraz araştırma yaptım ve gördüm ki buz pateni yapmaya gidiyormuşsun. Ben de öyle olunca burayı sevebileceğini düşündüm.

-Bunu beklemiyordum açıkçası. Sen paten yapmayı biliyor musun?

-Bilmiyorum ama hoca tuttum yani öğreneceğim.

-Ben sana öğretirim istersen.

-Sen keyfine bak. Hem ben düşersem falan seni de düşürürüm gerek yok.

Hızlıca görevlilerin olduğu alana doğru ilerledik. Ben patenleri giyerken o görevlilerle konuşuyordu. Bir süre sonra Gizem'e yardım edecek kişi geldi. Gizem gelen kişiyi gördüğü an şok olmuş vaziyetteydi. Çocuk da Gizem'i görünce şaşkınlığını ifade etti ve ardından tanımadığım çocuk konuşmaya başladı.

-Gizom bu sen misin?

Bir dakika bir dakika Gizom ne ya? Hayır bunlar birbirlerini nereden tanıyorlar? Ya da bu samimiyet ne? Gizem şok halini üstünden atmış bir vaziyette konuşmaya başladı.

-Koray bu ne sürpriz? Sen en son İzmir'de değil miydin? Yıllardır konuşamıyoruz.

-Gizem valla sürpriz bana aslında. Okuldan bir arkadaşım normalde senin hocan olacakmış ama o hastalanınca ben yardım edeyim dedim. Bu arada ben İzmir'den döneli bir buçuk ay oldu.

-Seni gördüğüme çok sevindim. Bu arada seni Burak ile tanıştırayım. Burak benim hem çok yakın arkadaşım. Aynı zamanda en büyük yardımcım.

Koray da kendini tanıtmaya başladı.

- Ben de Koray. Gizem'in arkadaşıyım. Beş yıl önce İzmir'e taşınınca buradan uzaklaştım ama şimdi tekrar buradayım. 

Ben hemen lafa girdim.

-Öyle mi ben de iki ay önce Avusturya'dan döndüm.

-Normalde Gizem insanlara bu kadar çabuk ısınmaz ama sana çabuk ısınmış. Bu arada Gökhan nasıl? Onunla uzun süredir konuşamadık. Arya ve Vera'yı da çok özledim.

Bir Gizemdir YaşamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin