10.Bölüm

144 77 47
                                    

Anlatıcı: Vera 

Bugün Gizem yine oradan oraya koşturuyordu bizde Arya ile ona yardımcı olmaya çalışıyorduk çünkü son günlerde Gizem'in canını sıkan bir şeyler var ama bizimle paylaşmıyor. Açıkçası onun bize anlatmasını beklemek daha doğru geliyor ama merak etmiyor da değilim. Dolayısıyla bugün Gökhan'a dayanamayıp sordum. 

- Gökhan, Gizem'in canını neyin sıktığını biliyor musun?

- Bilmiyorum ama çok merak ediyorum. Bence bugün atölyeden erken çıkıp biraz kafasını dağıtalım çünkü onu daha önce hiç böyle görmemiştim. 

-Bence de kafasını dağıtalım ama saat geç oldu ve sizin işlerinizde var. İstersen ona belli etmeden evde çalışmayı teklif edelim hem böylelikle belki bize anlatır. Ne dersin?

- Bana uyar. 

-O zaman sen Gizem ile konuş sonrada yola çıkarız. 

Gökhan Gizem ile konuştu ve Gizem olumlu karşıladı zaten kalan işlerin hepsi masa başı iş olduğu için atölyede kalmanın pek bir anlamı yoktu. Gizem'in mutsuz olmasına sebep olan şey stres mi yoksa başka bir şey mi bilmiyorum ama öğreneceğim. Metroyla eve doğru yola çıktık. Metroda yolculuk yaparken Gizem Gökhan ile planın üstünden geçiyordu. Metrodan indiğimizde Gizem'e bir telefon geldi. Önemli bir telefon olduğunu Gizem'in ses tonundan anlayabiliyordum. Gökhan'a sordum ama bir bilgisi olmadığını söyledi. Öyle olunca daha çok meraklandım. Bu arada Gizem bizim başlattığımız tarz değişimini kendisi devam ettirdi ve çok daha hoş bir kız oldu. Neyse konuya dönmek gerekirse Gizem telefonu kapatıp yanımıza geldi ve evde anlatacağını söyledi. Bu kızın her işi bir gizem. Hayır yani insan isminin özelliklerini bu kadar taşımamalı bence. Eve vardığımızda Gizem sponsor olan firmanın bir balo düzenleyeceğini ve Gökhan ve Gizem'in ekiplerinin davetli olduğunu söyledi. Bu baya büyük bir haber çünkü balo için Gizem baya şık olmalı. Sonuçta orada yeni insanlarla tanışacak ve en hoş haliyle orada olmalı. Tabii ki Gökhan da öyle. Dayanamayıp sordum. 

- Sen ne giyeceksin?

- Hiç bilmiyorum ama yarın ayarlarım. 

- Çok güzel olman lazım.

Gökhan dayanamayıp sordu.

- Neden?

- Balo sizin için düzenleniyor ve orada şık olmalısınız.

- Kızlar abartmayın. Gökhan kutlamaya katılabilmemiz için önce organizasyonu en iyi biçimde yapmalıyız. İstersen kış bahçesine çıkalım.

- Olur bana uyar. 

Ben hemen araya girdim. 

- Gençler bizim bir işimiz var Aryalara gidiyoruz. Birazdan geliriz. 

-Tamamdır. Sakın bana elbise falan ayarlamayın kendim seçeceğim. 

- Sadece fikir veririz.

- Tamam. Hadi biz çalışacağız. Sonra gelin tekrar. 

Yanlarından ayrıldıktan sonra Arya'nın odasına gittik. Oradan hem bizimkileri görebiliyor hem de daha rahat konuşabiliyorduk. 

- Arya sence Gizem Eskişehir'de bizi görünce ne yapacak?

- Bence baya mutlu olacak. Hem fena mı bizde gezmiş olacağız.

- Aynen ben baktım baya gezilecek yer var. Bu arada biz de baloya gidecek miyiz?

- Gideriz herhalde. Net bir şeyde söyleyemiyorum ama hazırlıklı olmakta yarar var. 

- Benim kıyafetim hazır. 

- Benimde var dolapta birkaç bir şey onlardan bir tanesini seçerim. 

- Bu arada Gizem ne giyecek merak ediyorum. Ama daha çok merak ettiğim şey kavalyesi kim olacak? Bu aralar çevresinde birçok kişi var. 

- Sorma bu tarz değişikliği falan baya hoş oldu. 

- Ya sence bu Gökhan ve Gizem çok yakışmıyor mu?

- Bence çok yakışıyorlar. Ama Gizem'in pek o taraklarda bezi yok. 

- Neyse şunları biraz izleyelim. 

Bir süre izledikten sonra Gizem'in tam bir işkolik olduğuna karar verdik. Çalışırlarken Gizem saçlarını açmış bir yandan bilgisayarda bir şeyler yapıyor bir yandan da elindeki kağıtlardan bir şeyler bakıyordu. Ama asıl olay bir ara Gökhan'ın Gizem'e olan bakışlarıydı. Dayanamayıp söyledim. 

- Bu Gökhan Gizem'den hoşlanıyor. Şu bakışlara bak. 

- Biz nasıl bunu daha önce fark edemedik. 

- Bence Gökhan ile konuşalım. Gerçek duygularını öğrenelim. Eğer kabul etmezse de biz önceden uyarmış oluruz. 

- Hangi konuda uyaracağız?

- Biliyorsun ki Gizem çok hoş bir kız ve çevresinde ondan hoşlanan birileri mutlaka vardır. Dolayısıyla kavalye olmak istiyorsa elini çabuk tutmalı. 

- Çok mantıklı. 

- Ama bence yarın konuşalım. Hadi şimdi yanlarına gidelim. 

Yanlarına gittik ve biraz sohbet ettik. Yemekten sonra Gökhan gidince de Gizem'e elbise baktık. Yoğun ısrarımız sonucu yarın bizde onunla alışverişe gideceğiz. Ve onu geceye mükemmel hazırlayacağız. Gecenin en mükemmel kızı olması için elimizden ne geliyorsa yapacağız. Hoş zaten Gizem çok güzel bir kız ama neden daha mükemmel olmasın ki?

Bir Gizemdir YaşamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin