9.Bölüm

149 78 24
                                    

Anlatıcı: Gizem

20 gün sonra

Okuldan eve geldiğimde çantamın içinde bir zarf buldum. Bu zarf ilgimi çekti ve merakıma yeni düşüp açtım. İçinde şu not vardı.

Tanışalım mı?

Bu ne demek tanımadığım biri çantama bir zarf bırakıyor ve tanışalım mı diyor. Bu not beni çok tedirgin etti ama şu an için kimseye söylememek daha mantıklı olur diye düşündüm. Sonuçta belki bana değildir. Şu an için en mantıklı fikir bu oldu. Çünkü evet tanımadığım insanlara karşı soğuk biriyim ama beni tanıyan kişiler aslında ne kadar sıcak kanlı biri olduğumu bilir. Neyse şimdilik bu konuyu bir kenara koyalım. Bir daha not gelirse  o zaman endişelenebiliriz. Son dönemde okuldaki derslerime ağırlık verdim çünkü yarıyıl tatiline az kaldı ve bu demek oluyor ki Eskişehir'e gitmemize çok az kaldı. Bazı hazırlıklar tamamlandı. Malzemeler tedarik edildi, Eskişehir'de bize destek olacak olan ekip ayarlandı. Aslında çok az bir iş kaldı. Bu işimizde medya biraz daha ön planda olacak. Bu arada Vera bana bir sosyal medya hesabı açtı. Oraya çalışmalarımızı ve en doğal hallerimizi koyuyor. Çok kısa sürede birçok takipçim oldu. Dolayısıyla Vera kendini benim sosyal medya danışmanım ilan etmiş durumda. Bu işten oldukça memnunum çünkü benim hep yanımdalar ve bunu kendileri istedikleri için yapıyorlar. Bu arada Arya durmadan benim üstümde denemeler yapıyor. Mesela dün bana Eskişehir'e götürmem için kocaman kalın bir mont almış. Ama çok güzel bir şey ve aşırı sıcak tutuyor. Bu arada bende bu tatlı kızlara ufak bir sürpriz yaptım. Onlara yemek yaptım. Hem de en sevdikleri yemeklerden. İkisi de mutluluktan deliye döndü ama asıl sürprizi onlar yemek yedikten sonra yaptım. En sevdiğimiz filmi açıp çok sevdikleri karamelli mısırdan yaptım. Bu onları çok mutlu etti. O kadar uzun zamandır benimle uğraşıyorlar ki bu es onlara da çok iyi geldi. Arya bana takılarak konuşmaya başladı. 

-Farkında mısın ünlü olduğundan beri bize daha iyi davranıyor.

-Kızlar ben ünlü falan değilim .

-Aynen ondan iki haftada bir gazeteye çıkıyorsun dimi?

Vera, Arya'nın söylediklerini kafasını sallayarak onayladı. 

-Kızlar bu başarı sadece benim değil. Sizin, ekibin, ailemin yani birçok kişinin. Orada bizim adımızın geçmesi önemli değil. Ben aynı benim. 

-Vay be özlü de konuşurmuş. Neyse Eskişehir'de de umarım bol bol eğlenirsin ve her şey çok güzel geçer.

Keşke onlarda Eskişehir'e benimle gelseler. Çok eğlenceli olur hem de ben atölyedeyken onlar gezme fırsatı bulurlar ama bunu onlara teklif edemiyorum çünkü önceden yaptıkları planlar var. Olsun yine de bizde hep görüntülü konuşuruz.  Bu arada söylemeyi unutuyordum az kalsın. Eskişehir'de yapacağımız atölyelere talep çok fazla oldu. Üç yüzden fazla talep aldık ve bu bizi inanılmaz mutlu etti. Sanırım bunda geçen hafta yaptığımız organizasyonunda payı büyük çünkü insanlar inanılmaz mutlu ayrıldı. Bu sefer medyaya sadece bizim emeklerimiz değil çocukların ve velilerinin mutluluğu da yansıdı. Ekiplerimiz çok mutlu oldu ve işlerimize daha şevkle asıldık. Bu aldığımız geri bildirimler bizim için çok yararlı oldu.  Son olarak sponsor olan firma ile yaptığımız görüşme sonucu özel çocuklarla yapacağımız söyleşinin kendi sosyal medya hesaplarımızdan da canlı olarak verilmesinde karar kıldık. Bu fikir ilk Vera'dan çıktı ve bunu iletince herkesçe çok olumlu karşılandı. Umarım her şey güzel olur ve birçok kişinin hayatına dokunabiliriz. Bu arada geçen gün hesap açınca bir kişiden kısa bir mesaj geldi. Mesajda birkaç yıl önce bizim atölyeye katıldığı ve sonrasında robotlar tasarlamaya başladığını yazmıştı bu beni o kadar mutlu etti ki. Düşünsenize tanımadığınız birinin hayatına dokunuyorsunuz. Bu inanılmaz bir his. Umarım bir gün siz de yaptıklarınızla, yazdıklarınızla, anlattıklarınızla birinin hayatına dokunursunuz çünkü bu tarif edilemez bir duygu. 

Bir Gizemdir YaşamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin