Anlatıcı: Gökhan
Balonun başından beri Gizem tüm hoşluğuyla etrafta dolaşıyor ama ben hanımefendiyi uzaktan izlemek dışında hiçbir şey yapamıyorum. Olanları Arya'ya sorup ondan bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum ama kızın tek dediği şey "Yakışıklı, baya yakışıklı ve çok yakışıyorlar." ve bu beni deli ediyor. Daha tanımıyorsun etmiyorsun ne diye telefon numaranı veriyorsun diyelim verdin sohbeti niye uzatıyorsun . Cidden artık ya sinirden çatlayacağım ya da neler olduğunu öğreneceğim. Tüm sinirimi bir kenara bırakıp yanlarına gittim. İkisi sanki yıllardır tanışıyorlarmış gibi bir kahkahalar bir konuşmalar falan hayır gören kırk yıllık arkadaşı zanneder. Neyse yanlarına gidip gerilmeye başlamıştım ki Vera beni çağırdı belli ki sinirimi dışarı belli etmişim. Kendimi kontrol etmeliyim. Çünkü ben sakin bir insanım. Kimi kandırıyorsam sakin bir insandım. Bugüne kadar.
Neyse balonun sonuna kadar Gizem'e bakmamaya çalıştım. Ama Arya ve Vera'yı neler olduğunu anlamak için yanlarına gönderdim. Gizem birkaç kişiyle görüşüp geleceğini söyledi. Bende kabul ettim fakat tam arabaya binecekken telefonumu masada unuttuğumu hatırladım ve salona geri döndüm. Döndüğümde Gizem ve Burak dans ediyorlardı. Belli ki Gizemle konuşmam gerekiyordu. Otele dönüp lobide onu beklemeye karar verdim ama balodan çıkarken ikisinin fotoğrafını çektim. Çünkü Gizem'in bu konu üzerine ne diyeceğini merak ediyordum.
Bir saat sonra
Gizem otele Burak ile döndü ve çocuğun koluna girmişti. Cidden bu kız ne yapmaya çalışıyor. Onlar lobiye girdikleri an elimdeki dosyayı gösterip konuşmamız gerektiğini söyledim. Burak ile vedalaşıp yanıma oturdu ve konuşmaya başladı.
- Gökhan neler oluyor? Bu dosyayı inceledik bir problem yoktu ayrıca balodaki tavırların neydi?
- Gizem bu çocuk niye seninle bu kadar ilgili?
- Anlamadım.
- Çocuk daha sen kapıdan girerken yanındaydı ve seni buraya kadar getirdi.
- Kapıda takıldım düşüyordum ve beni tuttu. Buraya birlikte geldik çünkü aynı otelde kalıyoruz.
- Peki dans?
- Ben sana neden hesap veriyorum?
-Çünkü o çocuğu sevmedim.
- Bu konuşma saçma bir hal aldı. Burak Eskişehir macerası boyunca bizimle olacak ve sen hiçbir şey demeyeceksin.
- Gizem yarın sabah tekrar konuşalım. Bu konuşma burada bitmedi.
- Gökhan saat 00.30 ve atölyemiz var. Lütfen bu konuyu işimize yansıtmayalım.
- Tamam Gizem. Ama o çocuğu sevmedim bunu bil.
- Saat yedi buçukta kahvaltıda buluşuyoruz.
- Seni odana bırakıyım ben de oradan odama geçerim. Koluma gir istersen.
- Tamam olur.
Böylece odalarımıza dağıldık ama benim içim hiç rahat değildi. Öyle olunca Arya ve Vera'ya ortak mesaj attım.
Gökhan: Kızlar galiba çok geç kaldım.
Arya: Ben demiştim demeyi hiç sevmem ama demiştim.
Vera: Çok geç olmadığını bil ama böyle davranırsan çok geç kalmış olursun.
İkisinin dans ettiği fotoğrafı gruba attım.
Arya: Geç kaldığını anlaman için ihtiyacın olan şey bu mu? Bu grubu kapatmanın zamanı geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gizemdir Yaşamak
Genç KurguBen Gizem. Hayallerini hedefe dönüştüren ardından da gerçeğe dönüştürmek için gece gündüz çalışan o kız benim. Yolumuz uzun. Bu yolda bana eşlik edip beni tanımaya hazır mısın?