2.KAPITOLA

91 5 2
                                    

Z pohledu Cola

,,Tak jo bagančata, já jsem si sem přijel užívat, ne se tady koukat na vaše zamilované pohledy." Mrknu na ty dvě hrdličky a převléknu se do plavek.  
,,Cole co to zase meleš, jaký bagančata?" Zeptá se Shawn a společně s Clarke a Courtney na mě čumí jak na debila. 
,,Hej co na mě čučíte jak na debila?"  
,,Heh, protože ty jsi debil? Víš co jsou to bagančata vůbec?"   
,,Ne, měl bych to vědět? Já to k ničemu nepotřebuju." Řeknu a všichni se tomu zasmějeme. Teda skoro všichni. Courtney se sice snaží, ale moc jí to nejde, ale já to chápu, já kdybych taky nepil jenom vyjímečně jako ona, tak mě ta troška porazí taky. 
,,Courtney dobrý?" Zeptá se Clarke, když se převlíká do plavek. 
,,Hele nemusí tě vidět můj slizkej perverzní bratr úplně nahou." Řekne Shawn trochu přísně, ale je slyšet, že to zároveň bere s nadsázkou a ze srandy. Clarke ho hned trochu nevlídně sesmahne pohledem a to Shawna trochu překvapí, ale nic neřekne, vezme si plavky a vydá se dál do domu se převléknout.  
,,Jojo dobrý, jenom jsem se zamyslela." Usměje se a dojde se převléknout.


,,Hele, ty jsi přeci jenom ženská a poznáš líp věci než já." Řeknu trochu nervózně a podrbu se na zátylku. 
,,No víš, jak to říct, aby to neznělo blbě?"  
,,A co Cole?" Zeptá se Clarke a zasměje se.   
,,No jestli by jsi třeba nehlídala trochu Courtney? Heh."   
,,Jasně Cole, máš o ni starost, ale řešit to mám já." Znovu se zasměje. 
,,Ježiši ne, ale holka holce vždycky líp rozumí a já těm vašim holčičím problémům nerozumím."  
,,Jo takhle, nojo, že jsi to ty." Usměje se a já ji obejmu. 
,,Děkuju Clarke, jsi fakt skvělá švagrová." Usměju se a dám ji pusu do vlasů. Ji to stejně jako mě překvapí. 
,,Tak tohle je moc." Řeknu s vykulenýma očima.  
,,Hodně divný Cole Mendesi." Řekne Clarke se stejně vykulenýma očima. 
,,No nic, hej vy dva! Kde se loudáte?!"  
,,Cole neřvi, ježiši tě uslyší na druhé straně Austrálie, ty vole."  Přijde Shawn.  
,,Chci, ať všichni vědí, že Cole Mendes je tady!" Zařvu, ale Courtney mi hned zacpe pusu.   
,,Courtney ty jsi zlato, konečně někdo, kdo má rozum. Já bych ho zabila."   
,,Brzdi Clarke, ještě bych ti chyběl."  
,,Haha. To fakt ne Cole."   
,,Jo dobrý vy dva, jdeme na pláž?" Zeptá se Shawn už trochu nasupeně. 
,,Jo jdeme plavat brácha." Bouchnu ho do zad a rozběhnu se do vody. Uslyším jak Shawn zalapá po dechu a po chvíli se rozběhne za mnou.  
,,Hej, ty Mendesi!"  Zařve na mě Shawn.  
,,Ano ty Mendesi?" Zasměju se jako debil a plácnu sebou do vody.

Shawn si vleze po kolena a po chvilce přijdou holky. Hned se kouknu na Courtney a naznačím ji, aby šla ke mně. Ona se usměje a pomalu ke mně dojde a klekne si, abychom byli tak nějak stejně ve vodě.  
,,Ahh, je to docela studený." Řekne, ale usměje se. Už vypadá trochu líp. Hned se usměju a pohladím ji po tváři. 
,,Už je to lepší?" Zeptám se trochu starostlivě. 
,,Jojo, asi jsem to vážně přehnala, ale už je to lepší." Usměje se a dá mi pusu na nos. 
,,Jsi tak krásná." Usměju se, když uvidím její tváře barvící se do červena. 
,,Ale copak princezno moje?"  
,,Nic, jsi tak hodnej. Když jsi představím, že ještě před rokem, jsi byl strašnej debil a děvkař a teď jsi."  
,,Počkej." Zastavím ji a usměju se. 
,,Nejlepší manžel." Řeknu a spojím naše rty. Několikrát ji políbím a pak se mírně odtáhnu a jenom jí koukám do očí. Do jejích nádherných očí.
,,Ano, přesně to jsi." Vydechne s úsměvem a otře si svůj nos o ten můj. To mě donutí se usmát i se zubama.  
,,Jsi tak roztomilej."  
,,Ale princezno, já jsem fešák, ne roztomilej." Ťuknu ji ukazováčem do nosu.  
,,Ego až nad strop, to se neztratí." Zasměje se a začne plavat dál.   
,,Buď opatrná Courtney!"   
,,Neboj!" 

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat