Z pohledu Cola
Miluju palačinky a proto jejich vůni poznám na kilometry daleko. Z postele se vyhrabu docela rychle, asi mě vábí ta vůně. Vezmu si na sebe klasicky černé džíny a tmavě modré tričko. V koupelně si upravím vlasy a dojdu do kuchyně, kde už Courtney dodělává snídani.
,,Dobré ráno ospalče." Usměje se, otočí se ke mně a políbí mě.
,,Ospalče? Náhodou jsem vstal dneska brzo."
,,Jo? Je půl desáté." Zasměje se a já vrhnu pohled na hodiny.
,,Aha, no co, je víkend, to se má spát do jedné hodiny odpolední."
,,No, ale ty máš před sebou důležitý úkol."
,,Opravdu? A jakej?" Zazubím se.
,,Napsala jsem seznam, co je potřeba nakoupit. Šla bych sama, ale musím si něco zařídit v bance a pak mám s tátou spicha."
,,Aha, takže budu Cole hospodyně."
,,Jo, něco na ten způsob brouku." Zasměje se a dá mi pusu na tvář.
,,A teď si pojď dát snídani. Máš tam všechno, čokoládový krém, zmrzlinu a javorový sirup." Podá mi talíř královských palačinek. Sednu si ke stolu a rychle se do nich pustím. Chutnají stejně dobře jako voní.,,Bylo to výborný." Usměju se, když mám všechny palačinky v sobě.
,,Jo? Tak to jsem ráda. Ježiš, musím letět. Nezapomeň na ten nákup, jsi zlato moje, ahoj." Vychrlí ze sebe rychle a zmizí. Ta holka je někdy rychlejší než... všichni víme moc dobře co. Po chvíli se zvednu a vezmu si do ruky ten seznam.
,,Cože? A kde to mám sehnat?" Zakoukám se na pár věcí, které jsem v životě snad ani neviděl. Vezmu si klíče od bytu, od auta, mobil, peněženku a výtahem sjedu do garáží, nasednu a rozjedu se zahradnictví. Courtney tam napsala nějaké kytky na balkon, to je fakt pecka, když ani nevím, co mám hledat, já jsem rád, že jsem si zapamatoval její oblíbené kytky a teď rododendrony, co to kurva je? Už jenom vyslovit to je pro mě nadlidský výkon. Po několika minutách zaparkuju na parkovišti před velkým areálem. Vystoupím, zamknu auto a vydám se dovnitř. U dveří kytky, vzadu stromy a kytky, no tady je to spíš holčičí záležitost. Kouknu se na ten papírek a začnu hledat první rostlinu, nevím jak to nazvat.,,No to si děláš? Jak tohle mám najít?" Uslyším z dálky hodně známý hlas.
,,No čau brašule. Co ty tady?" Zasměju se a dojdu k Shawnovi, který má velice podobný zmatený výraz jako já.
,,Čau, co tu děláš?" Zeptá se mě jako debil.
,,To samé co ty, kupuju kytky, co Courtney chce na balkon."
,,Aha? No mě mamka s Clarke poslaly pro nějaké květiny a bylinky."
,,Aha, taky hustý. Hele nechceš se někam zdejchnout? Řekneme jim, že jsme blbý a nenašli jsme to." Zasměju se.
,,Jo a to nebudeme kecat, protože ty jsi blbej jak broky." Začne se smát jak debil na celý krám. Protočím nad tím očima.
,,Haha, ty jsi tak vtipnej, že jsem se zapomněl smát."
,,Já koukám, tohle se povedlo."
,,No nic, tak jedeme, hele co jet na stadion a zahrát si hokej, jako za starých časů?"
,,Ty jo, to není špatný nápad. Tobě to i někdy myslí Cole." Obejme mě chlapsky kolem ramen a vydá se ven.
,,Jo? Počkej, až budeš brečet, že jsem tě porazil. Ostatně jako vždycky." Šťouchnu do něho.
,,Jasný, ty se těš, uvidíme se na stadionu." Mrkne na mě a dojde ke svému autu. Já sednu do svého a rozjedu se na stadion.Oba tam dojedeme tak nastejno. Vystoupím a dojdu k Shawnovi.
,,No čau, dlouho jsme se neviděli." Poplácám ho po zádech.
,,Jo, už nějakej ten pátek jsem tě neviděl." Řekne a oba se tomu zasmějeme. Pohled na stadion v nás obou vyvolá nostalgické vzpomínky. Vydáme se dovnitř a pozdravíme se se správcem.
,,Kluci, dlouho jste tu nebyli." Přijde za námi trenér.
,,Trenére." Řekneme oba najednou a plácneme si s ním.
,,Můžeme si zahrát?" Zeptá se Shawn, hned co probereme, co je nového.
,,No jistě, sektor dva je jenom váš, v šatně si vemte náhradní týmové brusle."
,,Děkujeme trenére." Řekneme sborově a vydáme se do sektoru dva. V šatně si vezmeme brusle, hokejky a pár puků.
,,Porazím tě." Oznámím, když si uvazuju brusle. Vezmu si hokejku, puk a vstoupím na led.
,,Ale hovno." Probruslí Shawn kolem mě. Oba se rozbruslíme, zkusíme přihrávky a střelbu na bránu.
,,Ještě jsem to nezapomněl." Zasměje se Shawn.
,,No, ale už jsi trochu polevil starouši."
,,Hele jsi o dvanáct minut starší, tak mlč."
,,No jo, tati, tak pojď dáme jeden na jednoho a kdo dá víc gólů."
,,Beru." Musím uznat, že mi to chybělo a hrozně jsem si to užil. Dokonce jsem nezapomněl ani svůj manévr.,,Tak jo, jsem hotovej." Sedne si Shawn na lavičku.
,,Já taky, ale vyhrál jsem."
,,Tak to ani hovno, byla to remíza."
,,No dobře no."
,,Mám docela hlad a žízeň."
,,Jo, to já taky, umírám hlady."
,,Tak pojedeme k mámě?"
,,Jo, jsem pro." Řeknu a sundám si brusle. Vrátíme věci do šatny, rozloučíme se, dojdeme ke svým autům a rozjedeme se k rodičům. Zaparkuju auto vedle Shawna, vystoupím a u dveří ho doženu.
,,V hokeji si možná lepší, ale já jsem ve všem rychlejší." Mrkne na mě Shawn a já se zašklebím.
,,Prosím tě otevři, je tu vedro jak v prdeli."
,,Tak jsi se měl jinak obléknout."
,,Máš to samé co já."
,,Ale já si neztěžuju." Otevře a pustí mě. V celém domě panuje hrobové ticho.
,,To je divný, nikdo tu není?" Zeptá se Shawn zmateně.
,,Asi ne." Dojdu ke schodům a zavolám na mamku, ale bez odezvy.
,,Clarke?" Zase nic.
,,Aha, tak doufám, že tu mamka nechala jídlo." Vejdu do kuchyně a Shawn hned za mnou.,,Všechno nejlepší!" Vykřiknou všichni najednou a my oba se zarazíme.
,,Máte dneska narozeniny kluci." Přijde k nám mamka a obejme nás. Hned v závěsu nás obejme táta s Aaliyah.
,,Všechno nejlepší." Dojde ke mně Courtney a dlouze mě políbí. Clarke udělá to samé se Shawnem. Potom se holky vymění a obejmou nás.
,,Neříkejte, že jste zapomněli." Prohlásí mamka a my se na sebe se Shawnem koukneme.
,,Nooo." Řekneme najednou a začneme se smát.
,,Vy jste blbečci."
,,Aaliy kroť se."
,,Pardon."
,,Počkat, ta snídaně-"
,,Měl jsi palačinky s-?"
,,Jo."
,,Naše narozeninová snídaně." Řekneme oba najednou už zase a všechny tím odrovnáme.
,,Dobře borcí, pojďte sfouknou čtyřicet svíček." Řekne Clarke a zapálí všechny svíčky.
,,Fuj, já jsem starej." Zasměju se a stoupnu si z jedné strany. Shawn zaujme místo naproti mně a společně sfoukneme svíčky. Trochu na něho schválně prsknu.
,,Fuj ty prase. Cole ty vole." Zanadává a potom všichni vybuchneme smíchy.,,Tak teď dárky." Řekne Clarke a vytáhne nějakou baskytaru.
,,Ježiš zase další? Máš to vůbec kam dát?" Kouknu se na Shawna.
,,Nene, tohle není pro Shawna, tohle je pro tebe." Zazubí se Clarke.
,,Prosím?" Vykulím oči.
,,Shawn si jednou přál, aby jsi ho s kytarou doprovodil na příští tour, takže jsme ti s Courtney koupily kytaru, aby jsi se to naučil, takže máš co dělat." Obě se zasmějou.
,,A-aha, děkuju."
,,Ty to zvládneš brácha. Courtney přeju pevné nervy."
,,Díky Shawne. No a pro tebe máme nové piáno, koukni se do obýváku." Kývne Courtney tím směrem. Shawn se otočí a nakoukne do obýváku.
,,No, ty kráso. To je skvělý holky." Obejme je a dojde si ho prohlédnout. Potom dostaneme ještě takové ty měkké dárky a alkohol. To je prostě nejlepší dárek.
,,Tak jo, jde se na dort a pak na grilovačku u bazénu, dneska je i hezky, tak se budeme koupat." Vypískne nadšeně Clarke a ukrojí všem kus dortu. Jsem rád, že jsou v pohodě a nehádají se. Rychle se pustím do dortu.
,,Mňam. Je výbornej."
,,Cole? Je vůbec něco, co by tobě nechutnalo?" Zeptá se mě mamka a já se zamyslím.
,,Asi ne." Řeknu a všichni se znovu zasmějeme.,,Tohle je mnohem lepší, než ty hádky." Pronese Shawn a Clarke se usměje.
,,Jo, tohle je váš velký den, tak si ho musíte užít." Dodá Clarke a pohladí Shawna po ruce. Moje oči sklouznou ke Courtney, která má už dort v sobě. Je to divný, protože z náš čtyř jí nejpomaleji.
,,Lásko, ty jedeš." Zasměju se a ona zrudne.
,,No, to víš, jím za dva." Prohrábne si nervózně vlasy.
,,Vím, konečně jsi jako my." Mrknu na ty dva a oni s úsměvem kývnou. Po dortu holky připraví drinky, my se dojdeme převléknout do plavek a pak rovnou jdeme na zahradu za tátou, který už rozpaluje gril. Jelikož je mi hrozný vedro, tak rovnou skočím do bazénu.
,,Cole ty jsi tank." Zasměje se Shawn a skočí taky do vody.
,,A co jsi ty, ty slone?" Začneme se zase smát jako malí kluci. Asi nikdy jsme si za tu dobu nerozuměli tak skvěle, jako teď. Clarke si vleze do vody k nám, skočí Shawnovi na záda, Shawn uklouzne a potopí jak sebe, tak Clarke, která to vůbec nečeká, já se tomu klasicky začnu smát jako debil. Courtney si sedne na okraj bazénu. Prohrábnu si mokré vlasy, aby mi nepadaly do očí, a dojdu k ní.
,,Všechno v pohodě?" Zeptám se a dám ruce na její boky.
,,Jasně, jenom je to na mě trochu studenější." Řekne a pohladí mě po tváři.
,,Aha, když pomalu, tak pomalu." Usměju se a pomalu ji stáhnu k sobě do vody.Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...