Z pohledu Shawna
Rozezní se první tóny naší společné písničky, Camila se chvíli prochází, já jdu proti ní s kytarou na sobě a ona začne zpívat. Opět dokonale jako vždycky. Pak začnu zpívat já a u toho hraju na kytaru. Musíme se oba průběžně koukat do kamery, která nás natáčí, ale i tak stihnu postřihnout Clarke nasraný obličej. Nevnímám to a začnu s Camilou zpívat refrén. Ona si pak stoupne ke mně zády a opře se o mě. Pak je Camily část, zacouvá až ke mně a opře se o mou hruď. Davem se ozve nadšený jekot. Pak se pomalu sveze na zem a na "Don't stop" se opět zvedne těsně přede mě. To jekot ještě zesílí. Při dalším refrénu se chytneme za ruce a zatočím ji dokola, opět skončíme blízko u sebe. Pohladí mě po hrudi a já ji dám ruku na vlasy. Pak jsme zase u sebe blízko a na konci se otře nosem o můj. Spustí se neskutečný jekot a my se ještě obejmeme. Samozřejmě z radosti, že jsme to zvládli. Pak dojdu do šatny a dám si rychlou sprchu. To už tam dojde očividně i Clarke. Když vylezu ze sprchy, vezmu si ručník kolem pasu a kouknu se na Clarke.
,,Ahoj zlato, copak tu děláš? Doufám, že nehodláš udělat další žárlivou scénu" protočím nad tím oči a začnu se připravovat.
,,Jako promiň, ale ani jsi mi nic neřekl. A tohle bylo trochu moc, chápu, žhavej klip, blablabla, ale vy jste tam na pódiu fakt vypadali, že se milujete" postupně se její obličej z naštvaného přemění na plný bolesti. Do očí se jí vženou slzy, které se rychle pokusí zahnat. Dojdu k ní a letmo ji obejmu, pak se zase rychle připravuju.
,,To si děláš srandu? I tu čubku jsi objal lépe" zabouchne za sebou dveře a odejde.Povzdechnu si a dopřipravím se. Pak dojdu ke Cami.
,,Shawne, jsme úžasná dvojka, viď? Bylo to úžasné" vydechne Camila a tváří se hodně nadšeně. Vlastně spíš září štěstím a skáče na místě.
,,Jo, bylo to super" řeknu s falešným úsměvem a pokusím se to zahrát co nejveseleji, což mi neprojde.
,,Copak? Nelíbilo se ti to?" skleskne Camila a dá mi ruku na rameno.
,,Ne, líbilo. Jenom že Clarke se nelíbí, co jsme tam dělali"
,,Prosimtě ona mě nesnáší, to je vidět na první pohled. Podle mě by jsi ji měl pustit k vodě, nedokáže tě dostatečně ocenit" jenom pokrčím rameny a zadívám se na pódium, kde už moderátor říká vítěze. Najednou zavolá naše jména a my si dojdeme pro naši cenu. Už oba záříme štěstím z vítězství. Ještě nás párkrát vyfotí, obejmu Cami kolem ramen. Najednou se nahne k mému uchu.
,,Pamatuj, co jsem ti řekla. Hlídá si tě jako svého syna, nevěří ti, manipuluje s tebou, nenech si to líbit" pošeptá mi do ucha. V hlavě se mi ta myšlenka začne stále přemítat. Manipuluje? A co když ano? Někdy je to docela šílené, měl bych si s ní promluvit. Hned po této myšlence se rozejdu za svou partou.,,Manipuluješ se mnou?" zeptám se na rovinu a ona vykulí oči a zalapá po dechu.
,,Cože? Ne, jistěže ne. Proč tě to napadlo?" v jejích očích jde vidět upřímnost, navíc moc neumí lhát, ale stejně nějak nemůžu věřit, že to je pravda.
,,Prostě mě to napadlo" Clarke se na mě zadívá a zamračí se.
,,Tebe? Tebe samotného, jo? Nikdo ti v tom nepomáhal?" zeptá se, trochu cítím, že to poznala, ale i tak zakroutím hlavou.
,,Jasně, ani taková malá upištěná pinda, co se na tebe lepí, jako by na sobě měla lepidlo?" protočím oči, ale kývnu.
,,Fajn, možná mi to pomohla si uvědomit"
,,Jo? A pak kdo koho manipuluje" strčí do mě a rychle se rozeběhne pryč. Zmateně se kouknu na ty dva a oni zakroutí hlavou.
,,Tohle bylo hnusný brácho a ty to víš. Je to píča a občas to přehání, ale říct jí tohle? Tleskám blbečku, konečně je někdo debilnější než já" odsekne mi Cole a já si promnu spánky.
,,Máš pravdu, tohle jsem posral" zajedu si rukama do vlasů a zatáhnu za ně.
,,Jo, tak za ní běž, než jí vytrhá všechny vlasy" zasměje se Cole a pošle mě směrem, kam utekla Clarke.Po chvíli ji najdu někde sedět a sednu si vedle ní. Chvíli jsme ticho, jenom občas Clarke popotáhne.
,,Hele, mrzí mě to, tohle vážně bylo zlý. Nemanipuluješ mě a já to vím, jasný?" zkusím ji pohladit po zádech, ale ona hned ucukne.
,,Já ne, ale ona jo. Koukej se na to, vymyla ti úplně mozek, čarodějnice jedna"
,,Clarke stačí, ji neobviňuj, byla to moje chyba"
,,Vidíš, zase ji obhajuješ, kdy naposledy jsi si stoupnul na moji stranu, hmh? To bude asi dávno před svatbou" protočí oči a opět poposmrkne.
,,Ale občas to vážně přeháníš. To na tom pódiu byla show pro diváky" zkusím ji znovu pohladit a ona se nechá, ale tváří se, jako by nic.
,,Jo, show která se jim moc líbila, už jsi viděl ty shipy? Mají tě radši s ní než se mnou" vzlykne a já si ji rychle stáhnu do objetí.
,,Ale já mám nejradši nás spolu, ano? A už prosím neplakej. Dnešek si musíš alespoň trochu užít, půjdeme se vyfotit, aby každý viděl, že jsem s tebou, ano?" zeptám se, když ji hladím po zádech.
,,Dobře" kníkne a pomalu se zvedneme. Chytnu ji za ruku a proderu se davem až k těm dvoum. Pak se dostavíme na červený koberec.Stoupneme si vedle sebe, Clarke si postavím hned těsně u mě, přitáhnu ji k sobě a obejmu kolem ramen. Cole s Courtney udělají něco podobného a fotograf nás začne fotit. Clarke ke mně rychle zvedne pohled a pokusí se usmát.
,,Nebuď smutná" pohladím ji ukazováčkem a palcem po bradě a na tváři se jí hned rozlije úsměv.
,,Hned lepší" krátce jí dám pusu a zase se díváme do objektivu. Po nějaké době je tu více a více fotografů a my se odbelháme jinam, abychom neoslepli.
,,Tak jo, já myslím, že pro dnešek dobrý" řeknu už poměrně unaveně a všichni přikývnou.
,,Škoda, že je už konec, nemůžu se na tebe vynadívat" usměje se Cole na Courtney a ona se začervená. Clarke sklopí zrak a vydá se k autu. Rychle jí doběhnu.
,,Děje se něco?" zeptám se ustaraně.
,,No, já jen že Cole už dvakrát řekl Courtney, že jí to sluší, ale ty jsi neřekl vůbec nic, nelíbí se ti to?" řekne smutně Clarke.
,,Ne! Co blázníš, moc se mi to líbí, ale víš, že nejradši bych tě viděl beze všeho" usměju se, ona se pokusí pousmát, ale poznám, že to vůbec nepomohlo. Sakra, nechápu, proč musím být tak blbej a ani jí to nepochválit.Zůstanu chvíli stát, pak ji rychle doběhnu a otočím k sobě.
,,Opravdu ti to moc sluší, promiň, že jsem ti to neřekl dřív. Byl jsem ze všeho docela vykulenej, ale všiml jsem si těch krásných šatů na mé nejkrásnější Clarke hned na první pohled. Ta barva i střih ti moc sedí a dělají z tebe ještě větší krásku, než jsi normálně" usměju se na ni a pohladím ji po tváři. Ona se už taky usměje se slzami v očích, dá mi jednu ruku na tvář a políbí mě.
,,Tobě to taky moc sluší" usměje se a vydá se zase k autům. Po náročném večeru konečně dojedeme domů a Clarke si hned sundá boty a vydechne.
,,Konečně svoboda" zasměje se a já hned po ní, vezmu ji do náruče a vydám se po schodech nahoru.
,,Jaké bylo VMA's?" zeptá se mamka najednou a já se otočím v půlce schodů a zastavím se.
,,Super, s Cami jsme to krásně zazpívali-" Clarke mě přeruší.
,,Ty jsi to krásně zazpíval, z toho jejího ječáku mi málem rupla hlava a ještě to bylo falešný" dneska už se nechci hádat, takže přikývnu.
,,Dobře, děkuju" usměju se a ona mi úsměv vrátí.,,A dál vy dva? Já tu jsem taky" zasměje se mamka a my hned po ní.
,,Jo, Shawn byl úžasnej, vyhráli to a pak jsme se i fotili, celé to bylo super" usměje se Clarke. Je dobře, že mamku nezatěžuje našimi problémy, to by jí ještě chybělo. Pak si popřejeme dobrou noc a vystoupám schody nahoru. Dojdu do pokoje a posadím Clarke na postel, stoupnu si před ni a bedlivě si ji prohlédnu.
,,Jseš nádherná" usměju se, stoupne si a ruce mi spojí za krkem. Začneme se líbat a do těch polibků dáváme všechny emoce, co jsme za dnešek prožili. Pomůžu jí ze šatů a ona mi pomůže z obleku. Už jen ve spodním prádle si vleze na postel a já si vlezu k ní. Zabalíme se do deky a opět se začneme líbat a hladit po celém těle. Po chvíli si lehnu nad ni a ona se na mě zaraženě podívá.
,,Počkej, ty-?"
,,No já myslel, že-"
,,Dneska toho bylo moc, promiň. Můžeme se jenom líbat?" zeptá se a přikývnu a slezu vedle ní. Přitulí se ke mně a já ji začnu hladit po zádech. Oba už nemáme ani na to líbání chuť a tak po chvíli usneme.Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...