Z pohledu Shawna
Počkat, co?! Všichni tři koukáme jako opaření na to, co právě Courtney udělala. Po chvíli se Courtney zarazí taky a trochu couvne.
,,Tak tohle jsi posrala Courtney, hodně jsi to posrala" řekne Cole a zatne pěsti. Já k němu rychle doběhnu a stoupnu si mezi něj a Courtney. Clarke chytí Courtney za ruku a trochu ji odtáhne.
,,Cole hele pojď domů, vyřešíme to, jo? Ale zbít svoji manželku není řešení.
,,Ona mi dala facku Shawne" řekne totálně nasraně.
,,Já vím, neměla to dělat, ale ty si to trochu zasloužíš" řeknu a jeho to nasere ještě víc.
,,Zasloužím? Já ti dám zasloužím, ty by jsi taky nedal, kdyby v sobě Clarke nosila fakana, nechtěla ti dát a ještě ti vrazila facku" řekne a periferně uvidím, jak Clarke zbystří a podívá se na nás.
,,No dobře, asi nedal, ale každopádně bych ji nikdy nepodvedl. Máte na tom vinu oba a tečka, ty jdeš domů a okamžitě" strčím do něj s on se neochotně vydá z haly pryč. Clarke a Courtney jdou za námi. Clarke mě hned dojde a chytne mě za ruku, já nám hned propletu prsty, Courtney se svýma krátkýma nohama nám moc nestíhá. Cole taky znatelně přidá a Courtney už musí za námi popobíhat.Zavoláme si taxík a počkáme, pak si sedneme, Cole se ihned nacpe dopředu ke spolujezdci. Já si povzdechnu a chystám se sednout si dozadu doprostřed, Clarke mě ale hned zastaví.
,,Já jdu doprostřed Mendesi" řekne Clarke a rychle si sedne. My si sedneme vedle ní a já jí dám ruku na stehno.
,,Proč jsi nechtěla, abych seděl veprostřed?" zeptám se jí po chvíli.
,,No co kdyby byla nějaká ostrá zatáčka?" řekne Clarke a já trochu nakloním hlavu.
,,Jaká zatáčka? O čem to mluvíš?" řeknu a trochu se uchechtnu.
,,No že by jsi jsi se až nebezpečně mohl naklonit ke Courtney" řekne Clarke a já v tu chvíli se neudržím a začnu se smát jak blázen.
,,Copak?" zeptá se zmateně a nakloní hlavu, přitom je strašně roztomilá, ale stejně se nemůžu přestat smát.
,,Nic, já jen-já jen" snažím se ze sebe vydolat odpověď, ale moc mi to nejde přes ten záchvat smíchu.
,,Haha, čemu se směješ?" zeptá se už trochu vážněji a já se mírně uklidím, ale ne o moc.
,,Nic, jenom mi přijde vtipný a roztomilý, jak řešíš to, jestli se náhodou při zatáčce moc nenakloním" řeknu a Clarke vytvoří na obličeji takový výraz, že jde vidět, že se cítí celkem trapně, což u ní není normální, je hodně sebevědomá. Hned se usměju a pohladím ji po tváři.
,,To nic lásko, u jiné by to bylo divné, ale u tebe vím, že mě jenom moc miluješ a chceš mě mít pro sebe, což máš a mít budeš" usměju se na ni znovu a ona už se taky uvolní a usměje se.,,Jsem ráda, že to tak bereš, budu se snažit být co nejméně žárlivá manželka" řekne Clarke s zářivým úsměvem a lehce mě políbí.
,,No jo, už stačí vy dva cukroušci, tohle tady nikoho nezajímá" řekne Cole a ihned mi rozproudí krev v žilách. Courtney se na něho překvapeně podívá, ale ihned sklopí hlavu. Takhle to dál nejde, to jejich nepřipomíná manželství a mně se do vztahu plést nebude.
,,Tak jo Cole, snažili jsme se být milí, ale tohle už přeháníš. Je to náš život, nebudeš mi říkat, co Clarke mám říkat a co ne, kdy ji mám líbat a kdy ne ani nic podobného. Je ti to dost jasný?" řeknu důrazně se Clarke se hrdě usměje, přitom mě chytne za ruku a lehce mi ji stiskne.
,,No jo ježiš, hlavně když už budeš držet zobák" řekne Cole, protočí oči a otočí se dopředu.
,,Jste moc roztomilí, jsem ráda, že jste spolu a moc vám to sluší" řekne Courtney a trochu bázlivě se na nás usměje. Cole její poznámku ignoruje a my se na ni také usmějeme. Clarke ji u toho pohladí po rameni a něco pošeptá, to už já neslyším. Zaprvé protože jsou moc daleko a zadruhé na mě právě začal mluvit taxikář, že jsme doma a kolik mu mám dát. Vytáhnu z peněženky peníze a dám mu i menší dýško, že musel poslouchat ty blbosti, co jsme tady plácali, teda respektive Cole plácal.Vystoupíme, já hned vezmu Clarke do náruče a ona se zasměje štěstím s přitulí se ke mně. Usměju se pro sebe, dojdu domů, krátce se kouknu na ty dva a dojdu do naší ložnice. Položím ji na postel, svléknu si všechno kromě boxerek a vlezu si k ní. Ona se ke mně přitulí a jednu nohu dá mezi moje nohy, dám jí jednu ruku na zadek, druhou ji obejmu a dám jí pusu do vlasů.
,,Mmm, Shawne miluju tě, dobrou noc" zašeptá už v polospánku a já ji ještě chvíli sleduju a dávám jí pusinky do vlasů, na čelo a tak různě po obličeji. Nakonec mě přemůže únava, zavřu oči a s úsměvem usnu. Ráno se docela pozdě probudím, je něco okolo půl desáté. Zmateně se rozhlédnu, ale Clarke nikde. Rychle vstanu, vezmu si jenom kraťasy po kolena, párkrát si prohrábnu vlasy, abych si je trochu upravil a dojdu do kuchyně.
,,Čau, nevíš náhodou, kde je Clarke?" zeptám se Cola, který je očividně zabraný do sledování prázdné skleničky. Asi si hraje na El ze Stranger Things nebo nevím, o co se pokouší.
,,Čau, jsou obě na pláži. Myslím, že šli na drink" odpoví mi Cole, aniž by se kouknul od skleničky.,,Hej jsi v pohodě? Jsi teď nějakej divnej" řeknu a Cole se na mě konečně koukne, oči má zarudlé.
,,Ty jsi brečel?" vypadne ze mě první, co mě napadlo.
,,Co? Ježiš ne, já nebrečím. Jenom mi nějak nešlo spát, víš?" řekne a natočí si vodu. Hned ji vypije na ex a já ho sleduju s vykulenýma očima.
,,Kvůli Courtney?" zeptám se ho a on značně znervózní.
,,Cože? Kvůli Courtney? Nee, to nee. To já-no, ehmm. To jsem si jenom na něco vzpomněl, takovou blbost. No.. To bylo, to si určitě pamatuješ, víš, no tamto. Už víš?" vymele ze sebe Cole a já nadzvednu tázavě obočí.
,,Jasně že vím" řeknu a trochu se uchechtnu.
,,Jo, tak super" řekne Cole a nervózně se podrbe na zátylku.
,,Takže je to kvůli Courtney, že?" řeknu jako by nic a Cole přikývne. Pak sebou rychle cukne a zakýve na znak ne.
,,Nenene, já jsem nedával pozor" řekne Cole a odloží skleničku.
,,Jo, protože jsi myslel na Courtney, že jseš prostě blbec a chceš to napravit, že je to tak?" trochu ho pošťouchnu a on se lehce usměje. Konečně se nám vrací náš starý nový Cole. Už bylo na čase, toho starého bych nakopal do prdele.,,Dobře, přiznávám. Spát jsem kvůli ní moc nemohl, furt jsem na to myslel. Neměl jsem spát s tou holkou, i když jsem to potřeboval, měl jsem třeba použít pravačku nebo si o tom s Courtney promluvit vážněji. Taky neudělala pěkný věci, jako že mi vrazila facku, ale trochu jsem si ji možná zasloužil. Každopádně holky jsou teď u baru úplně samy, tak co jim jít dělat společnost?" zeptá se Cole a já horlivě přikývnu, už se té své krásky nemůžu dočkat. Někdy se chovám až jako malej, ale to asi každý, když je opravdu zamilovaný. Cole mě obejme okolo ramen chlapským způsobem a spolu ve vydáme na bar. Dojdeme na ten, kde jsou holky a sedneme si.
,,Čau kluci" pozdraví nás Clarke a zářivě se usměje.
,,Ahoj, dobré ráno" pozdravím já a Cole podobně, Courtney odpoví stejně a já pohledem zavítám na bar.
,,Kde je barman?" zeptám se zvědavě, když vidím úplně prázdno.
,,No vlastně spíš barmanka, ona teď odešla mně neznámo kam, říkala, že za chvíli je zpět, ale už je to deset minut a já potřebuju další Tequilu Sunrise" řekne Clarke a začne se roztomile vztekat. Já ji sleduju se zamilovaným pohledem, na což mě upozorní Cole, když do mě drcne.Po chvíli Clarke přeleze pult a dojde na druhou stranu. Ta holka je někdy až nebezpečně odvážná.
,,Ahoj, tak co si budete přát?" řekne s tónem profesionála a dělá, že tam míchá nějaký drink.
,,Tak já bych si dal Mojito" řeknu a zasměju se.
,,Oh, dobře cizinče, hned to bude. Co se tam dává? To já samozřejmě vím, já jsem profesionál ve svém oboru, ale já vás zkouším. Určitě tam je sodovka, limetka, hmm, led tam bude, bílý rum a co dál?" zeptá se trochu zamyšleně a podívá se po nás.
,,Třtinový cukr" řekne Cole a mrkne na ni.
,,Oh, jistě, to jsem věděla. To byl testík. No a teď se do toho pustíme" řekne a lehce se zasměje.
,,Hm, my tu máme vetřelce? Ale musím uznat, že nejhezčího, jakého jsem kdy viděl" řekne nějaký kluk přibližně stejně starý jako my.
,,Jejda, pardon, já jsem na nic nesahala, jenom jsem si dělala srandu" řekne Clarke a dá si pramen vlasů za ucho.
,,V pořádku, víš toho docela hodně, už jsi něco míchala?" zeptá se jí znovu a mně se automaticky zatne pěst, když ho uvidím, jak ji svléká pohledem. Cole mě hned chytne a přitlačí mě na židli, abych nemohl nic dělat.
,,Ne, vůbec ne" odpoví Clarke.
,,Tak já tě to naučím, jestli chceš" řekne ten kluk a svým tělem ji přitiskne na pult. Já vím jenom jediné, tohle nedopadne dobře.Co na to říkáte? 👀
Tak vám moc děkujeme za něco přes 500 přečtení a 100 hlasů ještě úžasní! Doufám, že vás naše knížka bude nadále bavit
Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...