54.KAPITOLA

41 5 2
                                    

Z pohledu Cola

,,No, ty jsi náš šikula." Vezme ho Courtney na sebe a zářivě se na mě usměje. Já rychle vstanu a oba je obejmu. 
,,Tak jo lidi, nějak musíme oslavit návrat mého nechtěného bratra a jeho pipiny." 
,,Buď rád, že je ráno a je tu Adam, protože jinak bych už tě nakopla Cole." Zavrčí Clarke a já couvnu. 
,,Klid kotě, ty jsi se nějak rozjela." 
,,Jo a rozjedu se ještě víc." Přivře oči a projede si mě pohledem. 
,,Fešák co? Já vím, taky by jsi takovýho chtěla. Já vím, jsi smutná, že ho nemáš, teď si říkáš "to jsem byla ale blbá" heh, já vím."  
,,Říkám si teď, zničit Cola? Ano, to víš."  
,,Brzdi Smithová."  
,,To už dávno nejsem buzno."  
,,Haha, jsem ženatej s chlapem? Ne, ty ježibabo." 
,,Tak dost, co kdybychom jeli do zoo?"  Navrhne mamka a všichni hned souhlasí. 
,,Jo, to bude super, ukážeme Áďovi zvířátka." vypísknou holky najednou a doběhnou se připravit. Já se Shawnem po sobě hodíme nechápavé pohledy.

,,Eee, jo." Vyjde ze Shawna. 
,,Matko, co jsi to zase vymyslela?" Nadzvednu jedno obočí.
,,Já ti dám matko, ty drzej klacku." Vezme mě utěrkou a táta se Shawnem a Aaliy se můžou potrhat smíchy. 
,,Hej, au, domácí násilí." Vyjeknu trochu až moc vysokým hlasem a v tom přijdou holky. 
,,Holky pomoc." Udělám psí oči, ale namísto toho, aby mi pomohly, se začnou taky smát jak praštěný. 
,,Já ti dám ty drzoune." Začne mě máma honit kolem kuchyňského ostrůvku.  
,,Mami notak, klepne tě pepka."  
,,Z tebe mě klepne."  
,,To je dost možné." Zasměju se.  
,,Tebe si budu hlídat. Tak všichni připraveni?" Upraví se trochu mamka po tom výkonu, co tady předvedla. 
,,My můžeme." Usmějou se holky. 
,,Já asi nejedu, bolely by mě nožičky." Chci se zatvářit jako borec, ale v tu ránu mě mamka chytne za ucho a rozejde se k autu. 
,,Ježiši pomoc, ona si mě odvádí do horoucích pekel."  
,,Kéžby tě tam chtěli." Dodá Shawn a já po něm hodím naštvaný pohled.

Nasedneme do aut a vyjedeme na cestu do zoo. Já jedu se Shawnem, mamkou a tátou a holky jedou mým autem. Ano. mým za námi. 
,,Soudě podle toho, jak si tam jedou ty písničky, asi tebe Shawní, muck, tak se o to auto bojím."   
,,Cole zavřeš na chvíli tu klapačku?"  
,,Ne, jediné co mi ji zavře je-"  
,,Jídlo, já vim."   
,,Hele, jídlo je hodně dobrý."  
,,My víme, ale ty jsi ukázkovej žrout." Vypláznu na něho jazyk. 
,,Vždyť mě znáš."  
,,No právě, ty jsi musel vážit tak pět kilo, kdy jsi se narodil."  
,,Ale Cole byl menší než ty Shawne. Cole měl 2730 gramů a ty 2970 gramů." Řekne mamka a Shawn vykulí oči. 
,,Haha a kdo je tady větší žrout už od narození?"  
,,Vidíš, už od narození jsem lepší." Mrkne na mě Shawn a já mám chuť mu něco říct, ale to už parkuje na parkovišti před zoo. 
,,Hele to jsi to nemohl dát blíž? Tam bylo takového místa." zanadávám.
,,A kde ty chytrolíne?"  
,,Tam ne? Hned naproti vchodu, ne, ty to pošleš sem." 
,,Cole, zrovna tobě menší procházka neuškodí, tak vyval tu svou tlustou prdel z mého auta."  

,,Jeee, ty jsi milej, kyselá prdel."  To druhé řeknu spíš pro sebe. 
,,Prosím?"  
,,Nic, nic." Vystoupím a zavřu. Holky to mají o dost blíž než my. Zatnu pěsti a zavrčím. 
,,Nebuď, bručoune." Zasměje se ten ichtyl, obejme mě chlapsky kolem ramen a vydá se k mému autu, k holkám. 
,,Ahoj, proč jste si to nedali sem?!" Zakřičí Clarke snad z druhé strany. 
,,Protože tvůj frajer je debil." Zakřičím na zpátek a Shawn mi dá ránu do zad. 
,,Au." Vlepím mu pohlavek. 
,,Kluci, jste jako malý." Okřikne nás mamka. 
,,On si začal." Namítne Shawn. 
,,Jo? A kdo mi dal dělo do zad?"  
,,Já a povedlo se mi to."  
,,Jo, Shawn je borec." Řekne Clarke, když konečně k nim dojdeme. Já si opřu ruce o kolena. 
,,To jsme šli tak pět kiláků." Řeknu a otřu si čelo. 
,,Nebylo to ani šest set metrů Cole." Řekne otráveně Shawn. 
,,Aha, tak pohoda, jdeme dál." Obejmu Courtney kolem ramen a vydám se k hlavnímu vchodu.

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat