27.KAPITOLA

43 5 2
                                    

Z pohledu Clarke

Právě je čas, kdy jsme ve studiu a já si začnu kousat nehty, protože mám absolutní nervy, o čem bude ten klip. Už ta písnička byla na můj vkus moc žhavá.
,,Clarke?" vyruší mě z myšlenek Courtney a já se na ni rychle otočím, přitom si stále koušu nehty.
,,Fuj, pusť to" okřikne mě Cole a já zaklepu hlavou a prohlédnu si své nehty.
,,Nee, sakra, budu muset na nehty, tohle je hrůza" začnu se trápit nad svými okousanými nehty téměř do masa, ale vyjde Shawn, což hned upoutá mou pozornost. Pokyne mi, ať jdu s ním, rychle ho doběhnu a dojdeme k Andrewovi, kde už čeká ta příšerná malá hnědovlasá pipka. Ihned se probodneme pohledem skrz na skrz.
,,Takže Shawne ty scény musí vypadat opravdu reálně, bude to žhavý letní hit, takže tak musí vypadat i ten klip, je to jasné?" zeptá se ho Andy, ve mně už vře krev, ale za každou cenu se snažím to potlačit. Nechci mu tu udělat scénu. Já chápu, že je to jeho práce, ale jeho práce mě v tomhle ohledu dost vytáčí. Je to podobné, jako bych byla šlapka a zdůvodnila mu to tak, že je to moje práce. Taky by se mu to přece nelíbilo. Shawn nakonec jen přikývne a koukne se na mě. Nakloní se ke mně, ale v tu chvíli se přímo mezi nás vetře ten otravnej skřet s upištěným hlasem, který je skoro stejně otravný, jako ona sama. Upřímně nechápu, že ji někdo může poslouchat, bouchla by mi z toho hlava.
,,Shawny takže jdeme na to?" Shawny? Shawny?! Ona mu vážně řekla Shawny?! Už teď mám chuť jí urazit palici a mám takový pocit, že tohle je teprve začátek.
,,No, jo, jasně" odpoví Shawn, omluvně se na mě koukne a zamíří na plac.

,,Nebuď na něj naštvaná, je to jeho práce" řekne nečekaně Andrew, až z toho nadskočím leknutím. To si ze mě všichni už dělají srandu? Proč mi to všichni říkají, to přece není omluva. Jenom přikývnu a dojdu zpátky se Colovi a Courtney.
,,Tak co? Už jsi ho stihla zabít satanice?" zasměje se Cole, asi si myslel, že tím pomůže situaci, ale já ho probodnu pohledem.
,,Haha, moc vtipné Cole, brzo satanice zabije tebe, jestli nesklapneš" odseknu mu, jsem teď docela nabroušená.
,,No holka, ty jsi teda ostrá jako břitva, takový jsem míval rád" řekne s mírně perverzním tónem a Courtney se na něj zamračí.
,,Super, to všichni víme Cole, teď radši zmlkni nebo si svůj vztek na tu pipku vyliju na tobě" zamračím se a on zvedne ruce do obranného gesta.
,,No jo, klídek" na chvíli mi dá skutečně pokoj, což mě překvapí.
,,Jseš vostá, že bych se s tebou mohl holit" zasměje se Cole svému vlastnímu vtipu.
,,Nad tím ani nepřemýšlej, úchyle" odseknu a kouknu se před sebe na místo, kde se připravuje scéna.
,,Hele já neřekl kde, kdo je tady úchyl?" zvedne na mě Cole jedno obočí.
,,Ty jseš úchyl, že tě to vůbec napadlo a mlč, už to začíná" ukončím náš hovor, Cole už naštěstí zůstane ticho.

Bedlivě sleduju scénu, zpočátku to začíná poměrně dobře. Shawn sedí na motorce, musím uznat, že je u toho vážně šíleně sexy. Kdyby to takhle pokračovalo, tak na něj za chvíli skočím, ale počítám, že na něj skočím tak či tak, ale spíš ze vzteku, až uvidím, co tam mají v záloze dál. Shawn pak z motorky sesedne a scéna se vypne.
,,Tak jo, tohle bylo dobrý Shawne, pak tady máme tu část v restauraci, tu budeme točit až potom, teď na scénu půjde Camila" oznámí Andy a Shawn přikývne a dojde k nám. Zastaví se vedle mě a obejme mě kolem pasu.
,,Dobrý?" zeptá se mě přehnaně sladce.
,,Zatím" odseknu a dál to nehodlám řešit. Obrátím svou pozornost opět na Camilu. Ta stojí u jakési stěny, svítí na ní umělé slunce. Pustí se písnička a Camila se tam začne po zdi sesouvat a kroutit.
,,Pane bože to je děvka" neodpustím si svou poznámku a Shawn po mně střelí, pohledem, přičemž se mračí.
,,Nech toho, je to-" začne, ale já ho hned přeruším, protože přesně vím, co chce říct. Ještě abych to nevěděla, každý mi to teď říká.
,,Její práce, jo, blablabla. Ta holka má v krvi děvku, to poznáš na první pohled" Shawn mě pustí rukou, kterou mě držel okolo pasu a o krok odstoupí.

,,Vážně? Je to zvláštní, protože já to nepoznal"
,,Jo? Možná proto, že se ti líbí, že?" zamračím se a on udělá to samé a zakroutí hlavou.
,,Jsi neskutečná" odsekne a s těmito slovy odejde. Já se otočím na ty dva, ty jen koukají s otevřenou pusou a nemohou najít slova na to, co se tu právě událo.
,,Co? Však se na ni koukejte. Vypadá jak nadržený kuře" procedím skrze zuby. Courtney ke mně dojde a posadí mě na židli.
,,Hele já nejsem malá, nepotřebuju druhou mámu a tátu, jasný?" protočím očima.
,,Musíš se uklidnit" řekne jemně Courtney.
,,Jo, hlavně klid Clarke, jinak to tady bude vypadat jak po tornádu" zasměje se Cole, já už zabloudím pohledem k Shawnovi, který se kouká na Camilu, která předvádí jakési kurevské tance u stěny, tahá si nahoru to její oblečení. Horší ale je, že Shawn se na ni kouká a vážně vypadá, jako by se mu to líbilo. Ihned zatnu zuby i pěsti. Nehty se mi zaryjí do kůže.
,,Clarke prosím, nedělej to" řekne vyplašeně Courtney a chytne mě za ruce.

Nejdřív na ni nechápavě koukám a pak rychle povolím pěsti.
,,Promiň, když on na ni tak kouká, takhle má přece koukat na mě" v tu chvíli se mi do očí nahrnou slzy, rychle je zaženu a snažím se to zase vnímat. Shawn tam pak hraje na kytaru mezi několika komparzisty, trochu se mi uleví, ale pak tam se rozejde za Camilou a moje srdce buší sto obrátek za minutu. Za mě si stoupne Cole a zatlačí mi na ramena.
,,Nejsem divoká zvěř Cole" protočím oči. Při pohledu na scénu ve mně hrkne. Shawn ji chytne za ruku, přitáhne k sobě a ona mu přistane na hrudi. Lehce k němu vzhlédne v jejich pohledech je vidět jen jediné-vášeň. V tu chvíli mě přemůže opravdu šílená žárlivost. Je to jeho práce, je to jeho práce, je to jeho práce- opakuju si v duchu pořád dokola, ale nezabírá to. Cítím narůstající adrenalin, až s ním nemůžu nic dělat a rychle vstanu.
,,Stop!" zařvu na celou halu, všichni se na mě překvapeně otočí. Kouknu se na Shawna a teď si všimnu, že je tu jediný člověk, který se na mě nedívá. Camila. Kouká se přímo na Shawna, jako by ho chtěla očima sníst.

Zamračím se ještě víc a rychle se k nim rozejdu.
,,Jak tohle můžeš dovolit kurva?!" zařvu na něj a on vykulí oči.
,,Co myslíš?" zeptá se zmateně.
,,Děláš si prdel?! Jak jako co myslím? Ona se tady po tobě plazí a ty nic neděláš?! Tobě se to i líbí, že ano?" zatnu silně zuby, abych jí jednu nenatankovala. Zákeřně se na mě usměje, to je taková bestie. Tohle je přesně to, co od toho chtěla. Chtěla mě vytočit a taky vyhrála.
,,Ale to je prostě součástí klipu Clarke" brání se Shawn, to mi bylo dopředu jasné, že se postaví na její stranu.
,,Vážně? Pokud vím, tak kamery jsou aktuálně vypnuté a ona se na tebe stále sápe" hodím po ní nenavistným pohledem. Usměje se sladce, jak to asi nejvíc ten skřet umí, a mně dojdou nervy. Shawn se něco chystá říct, ale já ho nevnímám a strčím do ní, konečně se od něj odpojí. Protože je trubka, tak zakopne a spadne na zadek.
,,Proboha Cam, v pohodě?" zeptá se Shawn a tím všechno posere. Zůstanu tam stát jako tvrdé Y a jenom těkám pohledem z jednoho na druhého. Shawn jí podá ruku a vytáhne ji.

Skončí opět na jeho hrudi a já se zamračím, ale v očích se mi zalesknou slzy. Je tak těžké ho vidět s jinou holkou, i když to je jen klip, ona to na něj prostě zkouší a on se nechá, to to snad vidím jenom já?! Několikrát zamrkám a slzy zaženu. Shawn se na mě otočí a v obličeji má poměrně chladný výraz. Přeměřím si ho pohledem a čekám, co mi řekne.
,,Omluv se" řekne najednou a já zkamením. Kouknu se na ni opovrhujícím pohledem a ona mi to oplatí stejně.
,,Omlouvám se, že jsi taková kráva Camilo, asi to musí být těžký, co?" dodám ironicky.
,,Mám se taky omluvit? Omlouvám se, že jsi taková nula, co by bez Shawna byla nic, proto jsi ho zmanipulovala, aby si myslel, že tě miluje, ale ve skutečnosti všichni ví, že miluje mě už od I Know What You Did Last Summer" ušklíbne se a chystá se otočit na podpatku. Shawn jenom vykuleně kouká, blbec, ten se mě taky neumí zastat, tak si to budu muset vyřídit sama. Chytnu ji za vlasy a zatáhnu zpátky, ona hned zareaguje a začneme se prát, Shawn se nás snaží zastavit, ale je mu to houby platné, my teď pereme o něj.


Omlouvám se všem, co mají Camilu rádi, v tomto příběhu to s ní bude takto.

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat