56.KAPITOLA

34 3 2
                                    

Z pohledu Courtney

,,Ty krásou konečně moje autíčko." Zahuláká Cole přes celé parkoviště a rychle se rozběhne k našemu autu. 
,,Tak ahoj a stavte se zase někdy u nás." Usměju se na zbytek rodiny a dojdu ke Colovi. Ten vezme Adama a posadí ho do sedačky. Já dám do kufru batůžek a sednu si. Cole ho připoutá, zavře dveře u Adama, sedne si za volant a přejede ho rukama.
,,Konečně moje láska." Nastartuje a já ho ze srandy začnu probodávat pohledem.
,,Mendesi? Vysvětlíš mi, co to je?"
,,No moje Ruth." Zazubí se na mě.
,,Tvoje láska? Já jsem snad tvoje láska, ne?" Udělám docela zvláštní a velice vtipnej ksicht. Bohužel to ani jeden nevydržíme a začneme se smát. Co nás přeruší je smích Adama, který se směje, protože se smějeme my. Hned mi tvář ozdobí široký úsměv.
,,Co ty smíšku?" Promluví na něho Cole a on k němu natáhne ručičky.
,,Neboj borče, táta na to šlápne a za chvíli jsme doma." Pohladí ho po hlavičce, pomalu vycouve a rozjede se domů. Konečně mám týden volno, poslední měsíc jsem byla ve škole docela dlouho a každý den, ale nemůžu si stěžovat, protože mě to neskutečně baví.
,,Tak jsme tu." Ohlásí Cole, když zaparkuje na našem místě v garáži.
,,Konečně, jsem unavená jak kotě." Protáhnu se, odpoutám se a vylezu ven. Vezmu si batůžek a počkám na kluky. Potom se konečně vydáme nahoru do bytu.

,,Konečně doma, už jsem myslel, že umřu. Ježiši, ještě jak mě honil ten debil po celé zoo, kokot." Řekne Cole a plácne sebou na gauč. Zasměju se tomu, dojdu vykoupat Adama, nakrmím ho, přebalím ho, uspím a dojdu zpátky ke Colovi. Musím se usmát, když ho uvidím, jak spí na gauči, vypadá u toho hodně roztomile. Vezmu deku, lehnu si k němu, přikryju nás a po chvíli taky usnu.
Ráno nás oba probudí zvonění mého telefonu.
,,Ježiši, co to proboha je? Já potřebuju spát."
,,Promiň lásko, spi dál, vezmu si to do koupelny." Dám mu pusu, pomalu vstanu, vezmu telefon a kouknu se na displej.
,,Máma?" Řeknu si pro sebe a přijmu hovor.
,,Ano?" Zeptám se trochu unaveným hlasem.
,,Ahoj zlato, jste doma?"
,,Ano, co potřebuješ?" Promnu si oči a sednu si na kraj vany.
,,No, my máme být v jednu na letišti a nemáme hlídání a potřebujeme ho, máte čas?"
,,Co? Jo? Po-počkej jaký hlídání?" Zeptám se ještě trochu otupěle.
,,Uvidíš, děkuju za hodinu jsme tam." Řekne a zavěsí.
,,Mami počkej. Bezva." Zakleju a vypnu telefon. Vrátím se do obýváku a sednu si ke Colovi.
,,Hej, klid holka, co se stalo?"
,,Máma mi přiveze hlídání."
,,Cože? Koho?"
,,To kdybych věděla." Zkřížím ruce na prsou a Cole mě pohladí po stehně.
,,Asi Lauru s Benem? Vůbec nevím."
,,Aha, ale to zvládneme." Ujistí mě Cole a já se na něho usměju.
,,Půjdu si dát sprchu." Řekne a pomalu vstane.

,,Jasně, dáš si toasty?"
,,Dám." Usměje se a zmizí v koupelně. Já dojdu pro Adama, posadím ho do židličky, připravím mu jeho jídlo, potom udělám toasty, dám je na stůl, sednu si k Adamovi a začnu ho krmit.
,,Jee, tady to hezky voní." Prohlásí Cole, dá mi pusu zezadu na krk a sedne si. Až teď si všimnu, že má za pravým uchem vytetované A. Vykulím oči a začnu si to prohlížet.
,,Děje se něco?" Zeptá se trochu zmateně.
,,Ty máš tetování?"
,,Mám, A jako Adam." Usměje se a polechtá ho na bříšku. Adam se zasměje a plácne ručičkama do jídla.
,,Ups nevadí, máma uklidí." Rozcuchá mu těch pár vlásků, které má.
,,Páni, to je hezký Cole." Rozzářím se a úplně zapomenu na ten čurbes.
,,Když se narodil, tak jsem si řekl, že to udělám." Usměje se a pohladí mě po tváři.
,,Je to hezký." Usměju se a zadívám se mu do očí.
,,Mama." Zakňourá Adam.
,,Promiň broučku." Otřu mu ručičky a sundám mu špinavý bryndáček.
,,Tak už jsi čistej hezky." Usměju se a vezmu si ho na klín.
,,V kolik přijede tvá mamka?"
,,Měla by tu být za dvacet minut." Řeknu, vezmu si toast a chci se do něho zakousnout, ale v tu ránu někdo zazvoní.
,,My o vlku."
,,A drzý vlk za dveřmi." Podám Adama Colovi a dojdu ke dveřím.

Otevřu dveře a hned se zarazím.
,,Co to je?"
,,Tohle je Sibara. Naše nové štěně." Řekne a podá mi štěně Berňáka.
,,Děkujeme, bude to jenom na deset dní, granule si vemte doma jo? Děkuju, ahoj děti." Dodá s tím jejím úsměvem a zmizí.
,,Sibara, bezva." Otočím se na Cola, který čumí stejně vyvoraně jako já.
,,Ty vole pes."
,,Překvapivě, ježiši to jsme to zase schytali." Zabrblám a položím ji na zem. Ona se trochu rozkouká a pak to začne prozkoumávat. Nejvíce asi zaujme Adama.
,,Mám ho pustit?" Zeptá se Cole.
,,Nevím asi počkej."
,,Tata."
,,Ne Adame." Řeknu trochu přísněji.
,,Tak to zkusíme." Položí ho na zem.
,,Hlavně opatrně." Řeknu potichu a sleduju Adama, který si to šine k Sibaře. Ta se otočí a začne si ho očichávat.
,,Tak jo, ty pes, já Adam."
,,Dobře, ale snad se nemůže nic stát." Jo, to jsem se, ale šíleně spletla. Netrvalo to ani půl hodiny a oba tady začali lítat jak blázni.
,,Sibaro."
,,Adame." Zrovna ve chvíli, kdy chceme chytit každý jednoho, nám proklouznou a my skončíme na zemi.
,,Tak tohle nedávám. Potřebujeme posily."
,,Jsem pro." Řeknu, když vypletu svoje nohy z těch jeho.
,,Kde jsou?"
,,To nevím, ale ty hlídej, já jdu volat."
,,Dobře, snad je uhlídám." Řeknu a rychle chytnu Adama.

,,Tak jo, ten debil sice brblal, ale přijedou."
,,Dobře to je super. Jinak tady ten se zblázní a kde je Sibara?" Oba se rozhlédneme po místnosti.
,,Nenene." Rychle podám Adama Colovi a doběhnu k botníku.
,,Sibaro nech ty kozačky." Chytnu ji za zadeček, ale ona ne a ne je pustit. Cole se začne v pozadí smát jako debil.
,,Čemu se směješ? Ty jsou moje oblíbený."
,,Lásko jsou to jednom kozačky."
,,Ale jsou od- aaaa!" Leknutím zaječím, když se bytem rozezní zvonek.
,,A pomoc, je tu." Řekne Cole a dojde otevřít.
,,Čau, tak jsme tady co potřebuje-te?" Zeptá se Clarke a společně se Shawnem začnou očima těkat ze mě na Cola a zase zpátky.
,,Vy máte i psa? Vy jste fakt..., že jste nic neřekli."
,,Ten není náš, je Laury s Benem."
,,Ahaaa, tak to je jiná. Jak se jmenuje?"
,,Sibara." Řeknu a konečně ji dostanu od mých bot.
,,Aha a co tu děláme my?" Zeptá se Shawn a Cole se nadechne.
,,Milý bratříčku, nechtěj vidět to, co tady před chvílí tihle dva předváděli, myslím, že by jsi z toho nebyl nadšenej, proto bychom se vás chtěli zeptat, jestli byste nám nepomohli?"
,,Ne."
,,Ale notak Shawne, bude to sranda." Šťouchne do něho Clarke, vejde a sundá si boty.
,,No, ty jsi krásná fenečka." Podrbe ji za ouškem.
,,Ježiši to jsem si zase naběhl." Vejde i Shawn a Cole zavře.

,,Pojď sem, pojď sem." Křičí kluci na Sibaru a my s Clarke to samé na Adama. Ani už si nepamatuju jak zdrhli, ale je tomu tak jako předtím. Sibara tady poskakuje a Adam leze za ní po čtyřech. Nádhera. 
,,Kluci pozor." Křikne Clarke a srazí se s nima, já zakopnu a spadnu na Clarke.
,,Fuj, tohle je nejhorší pocit, když mám Shawnovo péro na zádech."
,,Jo, to já u tebe nikdy neucítím."
,,Ty jsi fakt vtipnej."
,,Lásko tohle se ti povedlo." Zasměje se Clarke.
,,Slezete už?"
,,Vydrž, musíme postupně." Řeknu a jelikož všichni uděláme stejný pohyb, tak u toho vypadáme jak ryby na souši. Co nás ale překvapí, je řechtající Adam vedle Sibary.
,,Super už i pinďa se nám směje." Zahudruje Cole a zvedne se do kliku, čímž nás vlastně všechny shodí.
,,Ty jsi opravdu gentlemanský hovado Cole." Dá mu Clarke malej pohlavek.
,,Jau, to bylo za co?"
,,Za tvoje chování k dámám."
,,Ty jsi dáma jo? Tak to čumim."
,,Ty chceš ještě jednu?"
,,Ne dobrý."
,,Ale, když mě nasereš, tak přiletí."
,,Jo a když ty mě nasereš, tak ty odletíš."
,,Jo a ty hned za ní." Vloží se do toho i Shawn.
,,Vždycky jsem byl silnější."
,,Jo? A kdy?'
,,No vždycky."
,,Kecáš."
,,Ale nene."
,,Kluci, přece se nebudete hádat, hele už jsou v klidu, tak si pustíme film, když už jsme tu, ne?" Navrhne Clarke a my přikývneme.

Sedneme si na gauč, zapneme si televizi a pustíme tam nějakou komedii. Já po oku sleduju ty dva, Adam si hraje a Sibara si tady znovu mapuje okolí.
,,Sibaro? Sibaro ne, ne, ne." Rychle k ní doběhnu, vezmu ji a v tu ránu počůrá mě a ne křeslo, které měla v plánu počůrat.
,,Uj, Courtney ty budeš smrdět." Řekne Cole a všichni po něm hodíme vražedný pohled.
,,Ty jsi vážně gentleman, tohle říct."
,,Co je? Jenom říkám pravdu."
,,Proto by jsi měl spíš skládat lichotky a ne říkat pravdu."
,,Aha, takže mám říct "jee lásko, ty máš novej parfém to je Dolce Gabbana?" To asi těžko."
,,Aha, takže ty raději řekneš "čau lásko, je co jsi dělala, že smrdíš jako psí moč?""
,,No, takhle bych to asi neřekl, ale dost se to k tomu blíží."
,,Ty jsi blbec." Pleskne ho Clarke a zkříží ruce na prsou. Já mu podám Sibaru a dojdu do koupelny.

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat