Z pohledu Shawna
,,Fajn, tak super. Ahoj Courtney" pozdravím ji jako první a Clarke s Colem se na ni hned otočí.
,,Ahoj" pozdraví ji sborově.
,,Tak jak bylo na kontrole?" zeptá se starostlivě Cole. Jako na to, že ještě před pár týdny kvůli tomu vyváděl a nechtěl ho, tak teď udělal zásadní posun.
,,Jo super, všechno v pořádku a je to potvrzené, jsem těhotná!" vyjekne nadšeně a do očí se jí nahrnou slzy, nejspíše slzy štěstí a nebo je hodně náladová. Cole k ní přispěchá a obejme ji.
,,Mám fotku, chcete ji vidět?" zeptá se Courtney a Cole s Clarke hned horlivě přikývnou, mně je to trochu jedno, ale když Courtney vytáhne fotku, tak se taky kouknu.
,,Aw, ten je náš" vydechne Cole.
,,Počkej, co tam vidíte? To jsou všechno nějaký šmouhy" zasměju se a ty dva mě probodnou pohledem, Clarke se taky zasměje.
,,Já upřímně taky nic nevidím" zasměje se Clarke.
,,Vy jste úplně blbý, však... noo... tady... přímo tady..." snaží se Cole, ale všichni poznáme, že taky nemá ani tucha.
,,Tady" ukáže Courtney na místo, kde je nějaká další šmouha.
,,Ahaa, už to- nevidím" zasměje se Clarke a všichni dostaneme výbuch smíchu, ten nám ale přeruší příchod Andyho. Clarke se hned značně napne, ale rozhodnu se to ignorovat.
,,Potřebuješ něco Andy?" zeptám se a on chvíli pátrá pohledem po nás.
,,No, jdeme trénovat, nejdříve se s Camilou naučíš jeden tanec, který pak bude v klipu"
,,Jasně" přikývnu a odejdu do takové menší tělocvičny. Cami už tam na mě čeká.
,,Ahoj, jsi v poho? Moje žena je...poměrně přísná na holky, se kterýma si myslí, že něco mám" trochu se uchechtnu.
,,Nemusí o tom přece vědět Shawny, neřekneme jí to" usměje se na mě a prohrábne si vlasy.
,,Jsme tu teď sami, víš? Co toho využít?" přiblíží se ke mně.,,Ehm ehm" odkašle si Clarke, rychle od ní couvnu.
,,Takže tu pracujete, že je to tak?" dodá přísně a probodne Camilu pohledem.
,,Zlato něco jsi mi slíbila" protočím oči, ale pomalu se obávám, že má k tomu důvod. Radši tu myšlenku zavrhnu.
,,Já vím, řekla jsem, že budu respektovat, že je to tvoje práce, ale je tvoje práce s ní prcat?" odsekne mi přísně.
,,Clarke já s ní neprcám, proboha miluju tebe"
,,Jo, já tebe" usměje se na mě.
,,A ty si dej odstup frajerko, ještě necvičíte" zvedne obočí na Camilu, ta protočí oči, ale couvne ode mě. Po nějaké době k nám přijde pár lidí, kteří nám mají pomoct nacvičit ten tanec, který tam bude. Vysvětlí nám to a už teď uvidím, že Clarke zatnula zuby a bedlivě pozoruje každý náš pohyb, aby v něm nebylo něco, co tam být nemá. Camila mi přistane na hrudi, pak se odtáhne, ale držíme se za ruce, trochu se zakloní a já ji stáhnu zpět na sebe. Otočí se ke mně zády, já ji sáhnu někam poblíž oblasti vnitřních stehen, dle Clarke výrazu už slušně zuří. Docela se divím, že ještě drží, ale snaží se a snaha se cení.Pak ji chytnu za ruce, stáhnu je a otočím jí hlavu ke mně.
,,Super, to je všechno, ještě si to jednou projeďte, ať to umíte, jak když bičem mrská" řekne nám jedna z těch trenérek a my to dál procvičujeme. Docela mě to začne unavovat a po té době se i potím, chytnu Camilu za ruku, ale ona mi proklouzne a spadne na záda. Clarke dostane totální záchvat smíchu a já se taky musím smát, Camila se tváří ostře jako čerstvě nabroušená čepel.
,,Promiň, to jsem nechtěl" zkusím to říct vážně, ale stejně se u toho musím zasmát, Clarke se svému smíchu ani z daleka nebrání. Camila se zvedne, zažbrblá si něco jiným jazykem a odejde. Otočím se na Clarke, která se vítězně usmívá.
,,Ty jsi dala něco kluzkého na podlahu?" nadzvednu obočí na Clarke, ale ona se na mě podívá zaraženě, těsně potom dostane další záchvat smíchu.
,,Hele až tak geniální nejsem, nenapadlo mě, že by na tom ta trubka mohla uklouznout, ale definitivně je to nejlepší zážitek týdne" směje se, až nemůže popadnout dech.
,,Nejlepší? Tak to si beru osobně" zasměju se a obejmu ji kolem ramen. Vydáme se zpátky k těm dvoum a stále se usmíváme a občas smějeme jak malý.,,Ale co vy dva? Jste si zaprcali a jste zase děsně zamilovaný?" zasměje se Cole a Courtney se k němu přidá.
,,My jsme neprcali" odsekne Clarke.
,,Jo, my už to stihli ráno, ale tak je jasný, že večer dáme další kola" dodám a mrknu na Cola.
,,Brácho nemůžu uvěřit, že jsi se tak rapidně změnil z takovýho pisničkovýho panice na Christiana Greye" zasměje se Cole a poplácá mě po zádech.
,,To víš, to musíš umět" mrknu na něj a on se zasměje.
,,Počkej, co teda jiného se tam stalo? Camila-
,,Nasupenej trpaslík" dodá Clarke.
,,Hele, já jsem taky malá" oboří se Courtney a projede si o dost vyšší Clarke pohledem.
,,No jo, ale ty jseš roztomile malá, ona je jak cvrček, vždyť je ještě menší, než ty" řekne Clarke a vykulí oči.
,,Haha" přikrčí Courtney oči a obě se zasmějou.
,,No k původnímu tématu, co se stalo? Když vyšla, vypadala dost naštvaně" zeptá se Courtney.
,,Ty jsi jí něco udělala?" zeptá se Cole a otázka je mířená na Clarke samozřejmě, na koho jiného.
,,Co? Proč to všichni svádíte na mě, nemá se na něj tak lepit, pak by nečuměla, že neumí stát na vlastních nohou" všichni se musíme smát jako za starých časů na střední.,,Shawne do akce, šup, nemáme na to celý den" přeruší mě Andy a já spěšně políbím Clarke a odběhnu za nimi.
,,Tak jo, teď dáme tu scénu, co jste cvičili, i když je až po postelové" oznámí nám Andy a my oba přikývneme.
,,P-postelové?" uslyším hlas Clarke a zakryju si obličej rukama, pak s nima zajedu i do vlasů a zatáhnu za ně. Už to pomalu ale jistě přichází, jestli se doteď držela, tak za chvíli vybuchne jako vulkán a to bude teprve tóčo.
,,Ano, Shawne teď jdeme na tamtu" kývnu a vydám se do červeně osvětlené místnosti.
,,Hm, červená, barva vášně"
,,Cole drž hubu, nezlepšuješ to" procedí přes zuby Clarke.
,,Červená, barva Colovo postele, až ho tam moje žena zavraždí" zasměju se a ostatní se ke mně přidají, teda všichni až na Cola, ten náš sesmahne pohledem. Pak už přijde ta scéna, máme dohodnuto, že pak ji ještě na sebe vyhodím a opřu o stěnu, což se Clarke líbit nebude. Vím, že ona tohle zbožňuje, když ji držím v náručí a natisknu na stěnu, ale o to víc bude naštvaná, že to dělám s Camilou místo ní.,,Můžeme" zavelí Andy a pustí nám do toho Señoritu. Uděláme bezchybně ten minitanec, pak ji na sebe vyhodím a prudce opřu o stěnu, ona pomalu klouže níž, takže jsou naše obličeje blíž a blíž. Najednou se vypne hudba a tým tleská, otočím se na Clarke, na kterou ty dva mluví, asi aby ji trochu uklidnili.
,,Tak jo, dneska konec, zítra pokračujeme" oznámí nám Andy a já se napiju a zabloudím pohledem ke svým kamarádům a ženě, chci se k nim vydat, ale přeruší mě dotyk na mém rameni. Otočím se a uvidím Camilu.
,,Potřebuješ něco?" zeptám se a ona mě místo odpovědi otočí k sobě.
,,Já myslím, že tu chemii mezi námi cítíme oba, že je to tak?" zeptá se a upřeně se mi kouká svýma hnědýma očima do těch mých. Rychle odtrhnu pohled.
,,Ne, necítím žádnou chemii" odtáhnu se a podívám se na Clarke, která se vítězně usmívá. Natáhne ke mně ruku, já ji příjmu a společně odcházíme pryč. Camila za námi kouká, ale její výraz se mi moc nelíbí. Vypadá tak hrozně podezíravě a podrážděně. Obě holky na sebe koukají vražedným pohledem, dokud nevyjdeme z této místnosti.
,,Ty jo, docela mě překvapuje, že jsme všichni přežili ve zdraví" zasměje se Cole.,,Počkej, proč bychom nepřežili krom infarktu na její ošklivej skřetí obličej?" uchechtne se Clarke a já trochu zakroutím hlavou.
,,Ale notak, vždyť má docela hez-" začnu, ale ona mě rychle přeruší.
,,Ani to neříkej nebo máš moje koleno mezi nohama" zvedne na mě jedno obočí a oba se musíme zasmát.
,,Jo jasně, ty dostaneš něco jiného mezi nožky zlato"
,,Ježiši Cole mizíme" řekne trochu vyplašeně Courtney. Ještě stále si na náš perverzní humor nezvykla, ale už je to trochu lepší.
,,Ne dobře lidi, uklidníme se. Myslel jsem to tak, že nás nezničilo tornádo na Manhattanu" zasměje se Cole a Clarke si ho projede pohledem.
,,Jaký tornádo na Manhattanu? Nejsme náhodou v Torontu?" uchechtne se Clarke.
,,Jsme, ale ty jsi jak uragán" Cole vykulí oči a pak se zasměje.
,,Bože, Shawny pojď, s ním se to nedá vydržet" chytne mě Clarke za ruku a zamíří k autu.
,,Hele co byste řekli na to, kdybychom jeli dom? Dal bych si maminčino papů" řekne Cole a olízne si rty. Courtney maličko posmutní, ale pak se usměje a přikývne.
,,Jen to ne prosím, jen si hezky jeďte k sobě" ušklíbne se Clarke a vleze si do auta.
,,Hele na mě nekoukejte, mně je to jedno" myknu rameny a sednu si do svého auta, pak se rozjedu domů, ať už s nimi nebo bez.Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...