Z pohledu Courtney
Prudce se otočím a dívám se na ty dva jak se tam válí. Cole vedle mě se začne smát jako největší postiženec.
,,Vy jste fakt nenápadný ty vole." Vydá ze sebe a ti dva hned zrudnou. Odložím svůj talíř s dojedenou večeří a zvednu se.
,,Jee Cole, já zapomněla ještě něco koupit, tak bychom měli jet, dokud mají otevřeno." Zazubím se na něho a zdá se, že to pochopil. Zvedne se a posbírá si oblečení.
,,Dobře si zašukejte." Poplácá Shawna po rameni, mrkne na Clarke a s hlasitým smíchem zmizí uvnitř domu.
,,Užijte si to." Usměju se a doběhnu Cola. V obýváku se převlékneme, rozloučíme se, posbíráme Colovo dárky a dojdeme k autu. Cole odemkne, dá do kufru kytaru a další věci k ní. Já tam dám ostatní drobnosti, o kousek ustoupím, Cole zmáčkne nějaké tlačítko a tím nechá automaticky zavřít kufr. Sednu si a připoutám se. Cole udělá to samé, nastartuje, ještě provokativně zatroubí a rozjede se domů. Během cesty mi cinkne telefon. Rychle po něm sáhnu a kouknu se na displej. Hned mě polije studený pot, když si začnu číst zprávu.
,,Stalo se něco Courtney?" Zeptá se Cole a dá mi ruku na stehno.
,,Píše ségra, že přijela teta Sigrit."
,,Kdože?"
,,Mamky sestra."
,,Ježiši, mám se bát? Není to snad stejná fúrie jako tvoje máma?"
,,Ne, ona je úplnej opak, je střelená, hrozně hyperaktivní se srdcem dobrodruha. Má trapný vtipy a já nevím co všechno."
,,Lásko, to bude dobrý."
,,Nebude, ona přijde k nám na návštěvu."
,,A sakra, tak to musíme uklidit na zítra." Řekne Cole, když parkuje. Hah, to ještě neviděl, co moje teta dokáže.Doma se svalím do postele, jsem z dneška tak utahaná, že hned usnu. Ráno se probudím a zmateně se rozhlédnu.
,,Ále, moje Šípková Růženka se probudila." Sedne si Cole ke mně na postel, když přijde z kuchyně s plným podnosem jídla a čajem. Usměju se a pořádně se protáhnu.
,,Je to krásný, jenom počkej." Dám si ruku před pusu a rozběhnu se na záchod. Kleknu si záchodvé míse a vyzvracím všechno, co mám v žaludku. Asi jsem toho včera snědla hodně, do toho ještě ranní nevolnosti, není to žádná sranda. Otřu si pusu, pomalu vstanu a dojdu k umyvadlu. Z toho zvracení jsem vždycky taková malátná, umyju si ruce a vypláchnu pusu. Pomalu se vrátím do ložnice, kde už čeká Cole se starostlivým výrazem. Jemně se usměju.
,,Ty jo, tak teď jsi jako Sněhurka." Usměje se a poklepe na místo vedle sebe. Usměju se a sednu si vedle něho. Vezmu si čaj a pomalu se napiju, musím říct, že mi to hodně pomohlo.
,,Jsi hodnej, děkuji. Budu se muset upravit, vypadám jako strašidlo."
,,Ne, to rozhodně nevypadáš, ať už jsi Růženka nebo Sněhurka, vždycky budeš moje princezna." Řekne a pohladí mě po tváři. V tu chvíli se mi udělá mnohem lépe. Políbím ho a moje energie ještě víc stoupne. Položím čaj na stolek a začnu ho líbat. Cole polibek ještě víc prohloubí a opatrně si lehne nade mě. Chytnu ho za lem trička. Chci mu ho sundat, ale zabrání mi v tom zvonek.Škubnutím se od sebe odtrhneme.
,,To je tvoje teta? Jak to našla?" Kouká na mě vyjeveně Cole.
,,Já nevím." Rychle vstanu, vezmu si na sebe červené tílko, džínové šortky s vysokým pasem a na to lehký svetr. Učešu se a dojdu ke dveřím. Nadechnu se a otevřu.
,,Tak tady žije moje neteřinka." Vypískne moje teta dost energicky. Takhle po ránu je energická snad jen ona.
,,Ahoj tetičko." Usměju se a obejmu ji. Když se odtáhne, prohlédne si mě od hlavy až k patě.
,,Ty jsi nějak přibrala? Vypadáš dobře, hlavně ty tvoje papulky, takovej malej křečíček." Štípne mě do tváří. V tu chvíli přijde Cole z ložnice a hned, jak ho teta zmerčí, přiběhne k němu.
,,Ty budeš Cole, hezké jméno a jsi tak hrozně vysoký. To není vůbec špatný. V naší rodině jsou samí takový pinďové." Řekne a zasměje se. Já okamžitě zrudnu. Panebože chudák Cole.
,,Dobrý den, rád vás poznávám slečno Maurerová." Vezme její ruku a jemně ji políbí hřbet ruky. No mě snad šálí zrak. Je to vůbec Cole, jako můj Cole?
,,Oh, jaký je to gentleman. Musím říct, že jsi si vybrala dobře. Vysoký, sexy svalouš. Po něm musí toužit každá, určitě jsi dobrej v posteli." Řekne a začne se smát. Nevím proč, ale najednou se mi začne vybavovat to, co se dělo na škole. Jak si mě nevšímal, pak mě nechal se do něho zamilovat a potom ten jeho smutný výraz, když jsem odešla. Moje myšlenky mě doslova pohltí. Jen někde v dálce slyším, o čem si povídají.
,,Courtney jsi v pohodě?" Vytrhne mě ze vzpomínání a přemýšlení Cole.
,,Co? Jojo, jsem." Usměju se na něho. On natáhne ruku, já si k němu stoupnu blíž a on mě automaticky obejme kolem ramen.Teta si mě zase projede pohledem.
,,Jsi nějaká jiná." Trochu se zamyslí a my s Colem se na sebe podíváme.
,,No, víš teto... Já jsem těhotná. Jsem teda na začátku třetího měsíce, ale už je to vidět."
,,Takže ty budeš mamina? No to mě podrž, tak ten tvůj borec se nezdá." Vypískne nadšeně, přiskočí k nám a pevně nás obejme. Oba s Colem po pár vteřinách z tetina pevného objetí začneme ztrácet vědomí. Hlavně Cole, kterého teta doslova škrtí.
,,Teto, dobrý, už jsme obejmutý až až." Řeknu přidušeně.
,,Jee, já se moc omlouvám." Zasměje se a pustí nás. Cole si oddechne.
,,Ale cukrouši, tebe to objetí nějak položilo." Zasměje se znovu. Moje teta se směje pořád. Vlastně jsem ji snad nikdy neviděla smutnou.
,,No, vy se taky nezdáte." Snaží se Cole popadnout dech.
,,Ale jdi někam s tím vykáním, jsem Sigrit." Natáhne k němu ruku. Cole ji přijme a usměje se.
,,Cole. Nedáte si něco?"
,,Ty jsi takovej správnej chlap. Dám si kávu. Děkuju." Usměje se a udělá si pohodlí na gauči.
,,Courtney sedej, přece tu nebudeš stát jak solný sloup." Zasměje se a já si odevzdaně sednu vedle ní.
,,Co máma? Ta z toho určitě nebyla moc nadšená."
,,No, to nebyla, byla pěkně rudá." Trochu se zasměju.
,,Jo, to si dokážu představit. To jí musela ta její žilka na čele prasknout."
,,No, moc netrvalo k tomu, aby se to stalo." Řeknu a obě se začneme smát. Nakonec to s tetou nebude tak hrozné. Cole se k nám přidá a teta spustí vyprávění o cestování z Evropy.
,,No a pak jsem byla za Whitčou. Říkala, že jsi tam za ní byla na návštěvě."
,,No, byla jsem si tam obhlédnout školu, ale nakonec jsem zůstala tu."
,,Jo tak, tak to jo." Aby jste to pochopili, mám dvě tety a jednoho strejdu. Moje mamka je holt z hodně početné rodiny. Po chvíli mě začnou i ty zážitky zajímat a nemůžu se toho nabažit.,,Já tam jdu." Oznámí Cole hned potom, co někdo zazvonil.
,,Čau, co vy tady?" Zeptá se Cole, když pouští Shawna s Clarke dovnitř.
,,Přijeli jsme na návštěvu, ty troubo. Jee Sigrit, ahoj, co tu děláš?" Rozzáří se Clarke a přiběhne ji obejmout. Clarke má ráda mou tetu a má teta zase Clarke.
,,No, teda Clarke, ty jsi zase zkrásněla, ty mrcho jedna." Pošťouchne ji teta a obě se tomu zasmějí.
,,Jo pozor. Tak koukám, že nejlepší kamarádky mají i stejný vkus na kluky. Doslova." Řekne, když si prohlédne Shawna s Colem stojící vedle sebe.
,,Dobrý den, já jsem Shawn."
,,Sigrit a tykej mi, ne jako tvůj brácha, který se bál." Rýpne si do Cola a zasměje se.
,,Pojďte k nám mládeži, zrovna vyprávím o cestě do Afriky."
,,Ty jsi tam fakt byla?"
,,Si piš." Mrkne teta na Clarke a ta si rychle sedne vedle mě. Kluci na počínání mé tety jenom civí.
,,Ale notak hoši, přece tam nebudete stát jak nevím co. Pojďte si také sednout." Pobídne je a oni si synchronizovaně sednou na gauč. Teta se usměje a spustí svoje vyprávění. Já s Clarke to posloucháme jako nějakou pohádku. Nakonec to není tak hrozné, jak jsem si myslela.
,,No a pak mě tam honil nějakej místní šaman a něco na mě křičel." Řekne teta a všechny tím odrovná.
,,Teto, ty máš ale zážitky." Otřu si slzy od smíchu.
,,No to víte, taky už nejsem nejmladší a žijeme jen jednou. Chlapa nemám, tak cestuju a naplňuje mě to." Usměje se a dopije svoje kafe.
,,To je fakt na nic, když takhle skvělá ženská nemá nikoho. Zasloužila by jsi si taky chlapa jako každá." Trochu si Clarke dupne a teta se jenom zasměje.
,,Ještě se holt, nenašel ten pravý.",,Určitě se jednou najde stejnej blázen jako ty teto."
,,Děkuju křečíku." Řekne teta a všichni kromě mě se začnou smát.
,,Teto!" Vyjeknu.
,,No jo, no jo, ale když ty mi teď připomínáš jednoho pískomila."
,,Teto, to nemyslíš vážně?"
,,Klid, Clarke zase vypadá jak jedna husa, co jsem viděla a ta byla teda ostrá. Pak Shawn mi připomíná bobra a Cole je jak jeden makak, co si lízal zadek." Řekne a tentokrát to nejsem já, kdo se nesměje.
,,Jo, tak to je dost přesné." Vydá ze sebe, přitom, co se nekontrolovatelně směje. My s Clarke už taky nemáme hranice, když vidíme načuřený pohled Cola.Co říkáte na Sigrit?
Jinak přesně 30 kapitol do konce 😱 (máme to už dopsané)
Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...