Z pohledu Clarke
Cole mi dá ruku na rameno, ale já ji hned setřesu.
,,Nech mě Cole nebo dostaneš pěstí" zamračím se a on vykulí oči.
,,Hele mě mlátit nemusíš, na mě se Camila nelepí" dodá Cole a já se rychlostí blesku otočím na ně. Už je zase mimo scénu a ona je na něm nalepená jako lepidlo. Kurva jedna, všichni mi pořád říkají, že je to jeho práce, ale oni snad nevidí tohle? Teď se nenatáčí a stejně jsou nalepený na sobě.
,,Shawny!" zamračím se a on ji rychle odstrčí.
,,Nedělej tornádo vole" zacpe mi pusu Cole. Protočím oči, ale kývnu, protože nechci mít jeho ruku na puse.
,,Ale tak vy jste slepý nebo co? Ona to dělá naschvál, koukejte se, jak se culí, píča jedna" zanadávám a ruce překřížím na prsou.
,,Prosimtě klid, jo?"
,,Cole mlč, nijak tomu nepomáháš" odseknu mu, přivřu oči a probodnu ho pohledem.
,,No ale musíš uznat, že je docela sexy, jako kozy nic moc, ale ta prdel" zaslintá Cole a od Courtney hned schytá pohlavek. Jestli i na tohle myslí Shawn a lhal mi, tak budu fakt nasraná.
,,Ty máš nejlepší" řekne Cole a rty srovná do jedné čáry.
,,Cole ty jsi dement, fakt, teď budu kvůli tobě na Shawna ještě víc naštvaná"
,,Ne, nebuď, to jenom Cole čumí na cizí prdele" protočí oči Courtney.
,,Jo, jasně. A co ta kunda z pláže, co ji Cole voprcal? Tý čuměl na prdel"
,,Chill, brácha miluje tebe" dodá Cole a uklidní mě tím.
,,Jo? Dobře, já se jenom bojím, že ona mu zblbne hlavu. Vypadá jako typická manipulátorka" přikrčím oči a prohlédnu si ji od hlavy k patě.
,,Ty nedáš pokoj" zasměje se Courtney.
,,Nedám, dokud se na něj nepřestane lepit" odseknu.
,,Ale nee, to už zase řešíte tohle?" uslyším Shawnův hlas za mými zády a trochu naskočím leknutím.,,Už nic neřeším" zazubím se a natáhnu k němu ruce. On mě za ně chytne, přitáhne mě k sobě a obejme mě, pak mi začne dávat pusinky do vlasů.
,,Ježiš, já asi budu blejt" řekne Cole a strčí si prsty do krku.
,,Fuj nech toho, ty jsi fakt hovado boží Cole" zasměje se Shawn a pomalu mě pustí.
,,Já? Je otázka času, kdy na sebe vy dva skočíte. Tipuju, že to nebude trvat tak dlouho. Vsadil bych se, že po Clarke výstupu s postelovou scénou bude legendární šukačka" zasměje se Cola a my ho probodneme pohledem.
,,Nezáviď Cole" mrkne na něj Shawn a provokativně se usměje.
,,Vám? Tak to vůbec" uchechtne se Cole.
,,Mně stačí moje Courtney" mrkne na nás a obejme ji kolem ramen.
,,Ještě aby, moji Clarke nedostaneš už nikdy ty úchyle" probodne ho Shawn pohledem a stáhne si mě do ochranného objetí.
,,Shawne, tak jdeme na scénu, šup" zavelí Andy a on mě pustí. Políbí mě a vydá se na scénu.
,,Ajaj, zvedá se vítr, asi bude pořádná bouřka" zasměje se Cole svému strašně "vtipnému" vtipu.
,,Haha, mlč nebo schytáš to koleno, co jsem ti slíbila"
,,Jo jasně, hele teď ti bude vybrovat píča" zasměje a já jen protočím oči.Pustí se hudba, teď je tam čistě část toho skřeta, bože ta má tak upištěnej hlas, že to není možné. Stoupne si ke stěně a do toho běží ten text, který mě nasere ještě víc.
,,Locked in the hotel, there's just some things that never change, you say we're just friends, but friends don't know the way you taste, la-la-la, 'cause you know it's been a long time coming, don't you let me fall, oh" Shawn si u toho textu sundá tričko, ona k němu mezitím přijde, Shawn si stoupne a na "oh" ji shodí pod sebe na postel.
,,Jeden klip, jeden klip, jeden posranej zkurvenej klip, to vydržíš" mluvím k sobě, zatnu pěsti a začnu hodně rychle dýchat, ale mému stresu a šílené žárlivosti to nijak nepomáhá.
,,Ooh, when your lips undress me, hooked on your tongue, ooh, love, your kiss is deadly, don't sto-"
,,Stop!" zařvu na celou halu a chytnu se za vlasy. Zatahám si za ně, a když vzhlédnu, každý se na mě kouká. Rychle zamířím k Shawnovi a vytáhnu ho na nohy.
,,Můžeš mi vysvětlit, co to zase děláš?! Vždyť už jsme to skoro měli" zamračí se a upřeně se mi kouká do očí.,,Tohle je moc, vždyť jste tak strašně blízko u sebe" víc se napřímím, abych vypadala dominantnější, ale oproti Shawnovi jsem stále jako mravenec.
,,No, to se většinou u sexu dělá" odsekne mi.
,,Jo, takhle to se Shawnem děláme" mrkne na mě Camila, já se rychle kouknu na Shawna a všechen vztek, co v sobě mám, vybublá na povrch. Nemůžu a tím nic udělat, ale najednou dám Shawnovi facku. Otočím se a odcházím pryč. Periferně vidím, že se Shawn chytne za tvář a kouká se, jak odcházím. Dojdu až do umýváren, opláchnu si obličej a opřu se o umyvadlo.
,,Tohle nejsem já, nikdy bych mu neublížila, ale co když mě vážně podvádí? Vždyť to Camila řekla. Ne, lhala, určitě lhala. Nebo že by nelhala? Nikdy Shawnovi nevadilo, že je tak blízko, když není scéna. Sakra" super, právě si povídám sama pro sebe, dokud neslyším jemné zaklepání na dveře, ale nic neřeknu. Po chvíli vejde Courtney a dojde ke mně.
,,Už lepší?" zeptá se a pohladí mě po zádech.
,,Ne, já jsem nechtěla mu vrazit facku, ale už mi to všechno leze krkem, nesnáším tu písničku. Pokaždé, co ji někde uslyším si vzpomenu na ni" zamračím se a pevně stisknu umyvadlo.,,Hele Shawn docela zuří, být tebou, tak jdu třeba domů, protože jinak to schytáš na plné čáře" upozorní mě Courtney.
,,Ne, já teď nemůžu odejít, já jí prostě nevěřím, ona mi řekla, že to s ním takhle dělá" zabručím a zatnu zuby nad tou myšlenkou.
,,Tak to ale schytáš, on teď řve na všechny, jak je nasranej"
,,Počkej, jako Shawn?" zarazím se, já ho ještě nikdy moc nasranýho nezažila, že by takhle řval na všechny.
,,Jo, Shawn" odpoví mi Courtney, já na ni chvíli koukám a pak se rázně vydám zpátky do natáčecích prostor. Uvidím Shawna, který opravdu křičí na Cola. Většinou má Cole laxní přístup, ale teď se tváří jak štěně, které někdo plácl přes prdel.
,,Proč jste ji kurva nezdrželi?!" řve na něj Shawn.
,,No, já-" pokusí se o odpověď Cole.
,,Ztrapnila mě před celým studiem!" zařve na něj znovu a mně dojdou nervy a rozhodnu se ho taky seřvat, Cole za to přece vůbec nemůže.
,,Shawne nech ho, já-" dodám ještě poměrně klidně, chystala jsem se to vyřešit klidně, ale sotva mě Shawn uvidí, nasere se snad ještě víc.
,,Proč jsi to udělala?! Víš, jak jsem se cítil poníženej?!" zařve na mě a mě to ještě víc vytočí.,,Ty?! To jsi furt jenom ty a ty a ty, ale co třeba já, hm?! Buď rád, že jsi dostal jenom jednu" zařvu na něj a on zatne pěsti. Trochu se toho leknu a o kousek ustoupím.
,,Jako proč? Kolikrát ti mám říkat, že-"
,,Je to tvoje práce, jo, to jsem slyšela milionkrát. A je tvoje práce s ní nacvičovat i co se stane po tom záběru?!" zařvu a on si zase stoupne blíž ke mně.
,,Jak to myslíš Clarke?" zvedne jedno obočí.
,,Jak to říkám" odseknu a vydám se pryč. Sednu si na židli, lokty si opřu o kolena a o ruce si opřu hlavu. Stále nevím, jestli mu mám věřit a i kdyby, je jasné, že Camila se o to pokusí se s ním vyspat. Vypadá to, jako by mě nenáviděla stejně jako já ji. Tomu se říká nenávist na první pohled. Zajímalo by mě, jestli spolu měli něco už za té první písničky, na to se musím zeptat Cola. Zvednu se a po chvíli ho najdu.
,,Čau, můžu mít dotaz?" zeptám se a on mě ihned sesmahne pohledem.
,,Jo, já taky, proč jsi taková píča?" zamračí se.
,,Protože ho miluju kurva"
,,Tak mu věř!"
,,Ale já mu věřím, já nevěřím jí" zaprotestuju a chvíli zůstane ticho.,,Fajn, na co jsi se chtěla zeptat?"
,,No jestli spolu měli něco při té první písničce" zeptám se a netrpělivě očekávám odpověď.
,,Hele pokud vím, tak ani pusu a stoprocentně spolu nespali, byla jsi první" řekne Cole a já přikývnu.
,,A jediná?" zvednu obočí a on protočí oči a zasměje se.
,,Ano, pokud vím, tak první, poslední i jediná" zasměje se a mně spadne kámen ze srdce. Rozhodnu se vydat zpátky za Shawnem.
,,Shawny? Můžeme si promluvit?" zeptám se a sednu si na židli. On si sedne vedle mě, ale oba jsme hodně napjatí.
,,Kecala, že jo?" zeptám se a on nechápavě natočí hlavu.
,,V čem?"
,,Že jste spolu něco měli"
,,Ano" potvrdí a já si oddechnu.
,,Ale proč jsi mi vrazila facku?" zvýší hlas a zase se zamračí.
,,No zasloužil by sis to, kdyby jsi s ní spal a ona to tak řekla" taky trochu zvýším hlas a oba si na znak dominance stoupneme.
,,Ještě jednou na ni budeš mít stížnost a už se fakt naseru"
,,Kurva proč si ji tak bráníš? Je to jenom čubka z ulice"
,,Ticho" zařve na mě a z očí mu šlehají blesky, pak mě ale prudce přitiskne na stěnu, natlačí se na mě celým tělem a začne mě líbat.Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...