62.KAPITOLA

35 4 1
                                    

Z pohledu Cola

,,To je hezké jméno." Začne se rozplývat ženské osazenstvo.
,,To je infantilní." Dodám a hned schytám od všech pohlavky.
,,Au, za co?"
,,Za to, že jsi drzej."
,,Hele tobě to štěně sedačku nepočůralo." Zamračím se a všichni až na mě se začnou smát.
,,Měli jste vidět ten jeho výraz." Vydá ze sebe Courtney mezi smíchem.
,,Hele kotě brzdi, nebo večer nic nebude."
,,Už končím zlato." Zazubí se na mě a já se vítězně usměju.
,,Ty jsi vážně debil brácha."
,,A ty jsi kokot, taky tě mám rád." Obejmu Shawna kolem krku a rozcuchám mu jeho účes.
,,Hej, ty jsi vážně idiot, takhle mě rozcuchat." Odstrčí mě a začne si to upravovat.
,,Vypadáš dobře lásko." Pohladí ho Clarke po zádech. Shawn se na ni usměje a jednou rukou ji obejme.
,,Hele co kdybychom se šli projít a vyvenčit Hope?" Zeptá se Courtney a Clarke se Shawnem přikývnou.

,,Ale já ještě nejedl."
,,Cole, já ti dám svačinu."
,,Já tě tak miluju mamí."
,,Cole ty jsi fakt velký mimino." Zakroutí hlavou Shawn.
,,Hele co je? Jídlo je důležité." Nadzvednu obočí.
,,Pro tebe fakt jo." Zasměje se Clarke.
,,Počkejte, nemáme vodítko."
,,Neboj, já myslela na všechno." Courtney vytáhne vodítko a podá ho Clarke.
,,Stejně ji celou cestu poneseš." Zasměju se a Clarke se ke mně přidá, což mě trochu překvapí.
,,To je vlastně pravda." Zasměje se a obuje se. My se taky obujeme a já si vezmu od mamky svačinu.
,,Počkej, nech mi ho tady." Natáhne se Aaliy pro Adama. Courtney se usměje a podá jí ho.
,,Děkuju."
,,Nemáte za co, užijte si procházku." Zazubí se a vyjde po schodech nahoru.

Chytnu Courtney za ruku a vyjdu ven. Počkáme na ty dva, vlastně tři a pak se společně vydáme do parku. Po chvíli cesty se rozdělíme na holky a kluky. Holky klasicky probírají blbosti, no a my chlapský věci.
,,Jo a pamatujete na té chodbě? Jak tam Cole přilítl a začal řvát, že je Clarke jeho?"
,,Jo, to bylo nejlepší a chudák Shawny koukal jako trubka."
,,Slyším dobře, nebo se ty dvě baví na náš účet?"
,,Slyšíš dobře milý Shawne. Něco jim provedeme."
,,Souhlasím."
,,Opovažte se nebo to neskončí pro vás dobře kluci." Mrkne na nás Clarke
,,Ty vole ta má snad uši až na prdeli."
,,Cole? To jsi neřekl." Otočí se na mě a změří si mě přísným pohledem.
,,Wow, klid kotě ano? Já se tady prát nehodlám."
,,Já taky ne, ještě bych tě přeprala."
,,Tak to ne, to odvoláš."
,,Hmmm? Ne, neodvolám." Vyplázne na mě jazyk.

,,Tak to ne" Podám Hope Shawnovi, vezmu Clarke přes rameno jako pytel brambor a rozejdu se k nedalekému rybníku, je to sice úplně na druhé straně, než je park, ale nevadí.
,,Cole Liame Mendesi okamžitě mě pusť!"
,,Až odvoláš to, co jsi řekla."
,,Nikdy a nikdy a nikdy." Začne sebou házet, ale já mám pochopitelně větší sílu.
,,Shawne pomoc!"
,,Ne Shawne, je v pohodě." Mrknu na něho.
,,Ale buď hodnej."
,,Ty jeden, vy jste fakt dvojčata." Odfrkne si Clarke a po několika minutách svoje vzpírání vzdá. Dojdeme k rybníku a já postavím Clarke na zem.
,,Opatrně se mnou, jsem princezna." Řekne a opráší se. Já se klasicky začnu smát.
,,Jo, ty jsi princezna a já jsem americký prezident."
,,A to nejsi?" Zeptá se Shawn, když nás s Courtney dojdou.
,,No jasně, že jsem." Prohrábnu si vlasy.
,,Hele ty prezidente, nezapomněl jsi na ten festival?"

,,Ne, vždyť je to ten největší festival v Torontu."
,,Ale já myslel, jestli jsi nezapomněl, že tam se mnou budeš hrát? Proč jsi asi dostal tu kytaru ty troubo."
,,Klid, já vím a trénoval jsem." Zazubím se.
,,Jo? Tak super, tak se potom ještě domluvíme."
,,Supr brácha." Obejmu ho chlapsky kolem ramen. Všichni čtyři si sedneme do trávy a chvíli jen tak koukáme před sebe.
,,Pamatujete na ty časy na škole? S tebou Cole, to bylo peklo."
,,Hej, no, tak jsem byl jinej."
,,Trochu hodně jinej. Jako promiň? Ale vyhodit mě z dívčích záchodů, protože ty jsi potřeboval zasunout?"
,,No co? Já za to nemůže, že Shelby byla tak blbá a zatáhla mě na dívčí." Řeknu a začnu se smát.
,,Nebo ještě taky bylo dobrý, jak jsme dělali ty projekty, Courtney ti přinesla ten projekt a ty jsi tam šukal tu holku. Nebo jak jsme na té chatě s Clarke viděli toho medvěda."
,,Jo to byly časy, trochu je mi líto, že je to pryč." Posmutní Clarke a Shawn ji obejme.

,,Notak lásko, sice tohle se už nevrátí, ale je hezké na to takhle společně vzpomínat a dělat si srandu z Cola."
,,Máš pravdu Shawne." Přikývne Clarke a oba se začnou smát.
,,Jo? Nebo to jak jsem přefiknul Clarke."
,,Jo, ale protože jsem si myslela, že je to Shawn."
,,A teď, tě cituju "Joo Shawne, ty jsi se nějak zlepšil."" Zasměju se a Clarke mi dá pohlavek.
,,Au!"
,,Vy jste spolu spali?" Ozve se Courtney za mnou.
,,Sakra, Courtney jsme to neřekli."
,,Vy jste spolu spali?"
,,Courtney, já myslela, že je to Shawn."
,,A-aha."
,,Ale fakt už je to dávno, to jsme spolu ještě ani nechodili."
,,Ale po druhé co jsem vás nachytal, jak jdete na věc podruhé už jo."
,,Shawne nepomáháš." Zatnu zuby.
,,Promiň."
,,To je dobrý, ale měli jste mi to říct." Zlomí se Courtney hlas.
,,Omlouváme se." Řekneme najednou všichni.
,,To je dobrý, co bylo bylo. Mám vás ráda." Usměje se a obejme nás. Je to super mít kolem sebe, tak skvělé lidi, ještě chvíli jen tak vzpomínáme na staré časy a pak se všichni vrátíme domů.

Ráno se probudím ve svém starém pokoji. Přespali jsme u rodičů kvůli tomu koncertu, abychom se mohli se Shawnem připravit.
,,Dobré ráno rodino." Přijdu dolů na snídani jako poslední.
,,Taky vám to přijde divný, že Cole přišel na snídani jako poslední?"
,,Jo." Odpoví Shawnovi všichni jednohlasně.
,,Nebudu lhát, taky mě to vyděsilo, když jsem se probudil v prázdné posteli a z kuchyně se ozývali hlasy. Fuj, to je jak z hororu." Trochu se ošiju a sednu si.
,,Však ono by se nic nestalo, kdyby jsi zapomněl na snídani." Zasměje se mamka a podá mi talíř se snídaní.
,,To teda stalo." Naoko se zamračím.
,,Děkuju mamí za jídlo." Rychle se do toho pustím.
,,Hele Cole, ale nemusíš s námi soutěžit, kdo se dřív nacpe."
,,Haha, to by byl den, aby se mistr Clarke neozvala."
,,No jo no, mám to v popisu práce."
,,Jo? A co?"
,,Neskutečně, ale opravdu neskutečně tě štvát." Opře si bradu o ruce a nevinně se usměje.

,,To je snad jedna z mála věcí, co ti jde. Srát mě umíš bravurně."
,,Jsem přece Shawnova holka."
,,To je pravda lásko." Obejme ji kolem ramen a daruje jí pusu do vlasů. Zoufale se kouknu na Courtney, která krmí Adama.
,,V pohodě lásko?" Zeptá se a hned se usměje.
,,No jasně." Úsměv ji oplatím a pohladím ji po tváři.
,,Tak jo Cole, dělej, za chvíli máme ještě zkoušku ve studiu, tak to do sebe našupej a jedeme."
,,Fajn, ale mým autem."
,,Na to zapomeň, tam se nevejde ani jedna kytara. Nech ho tady holkám."
,,Ježiši moje autíčko, zase budu muset tvou kraksnou."
,,Buď rád, že tě nenechám jít pěšky."
,,No jo, už jdu." Rychle do sebe naházím zbytek snídaně, dojdu se převléknout, upravit, vezmu si svou kytaru a seběhnu dolů. Rozloučím se a dojdu do auta.

Shawn dojede do studia, kde už čeká zbytek kapely. Dáme si zvukovou zkoušku a potom projedeme znovu písničky, které budeme hrát společně, naštěstí mám tři z šesti jenom. To dobrý, protože i když mám trsátko, tak mě po první písničce brní prsty.
,,Super hoši, teď to odvezeme a tak si to ještě sjedeme jednou."
,,Cože? No to nemyslíte vážně, ale už?"
,,Cole nebrblej a jedem." Zavelí Shawn a já nasadím svůj otrávený výraz.
,,Nejradši bych tě uškrtil." Falešně se usměju.
,,Mám to stejně bráško." Zazubí se a dojde k autu. Dáme tam naše kytary a nasedneme do auta. Shawn dojede na místo konání. Ještě tu nikdo není, ale už to tu pěkně žije. Pořadatelé pobíhají sem a tam a připravují všechno na večer. My si vezmeme naše věci a s kapelou se sejdeme u hlavní stage.
,,Dobrý, máme všechno, tak si dáme zvukovku a počkáme na lidi." Zavelí Andy a organizátoři už připravují nástroje a ozvučení.

Já si sednu do zákulisí a ještě si zkouším zahrát tóny.
,,Ahoj." Zvednu hlavu a uvidím holky.
,,Čau, vy už jste tady?" Zvednu se a políbím Courtney.
,,Přišli jsme dřív, než se sem nahrnou fanoušci."
,,Jo, kdyby jsi to viděl, hlavní vstup už je úplně obklopený fanoušky, měli jsme co dělat, abychom zaparkovali. No nic, já jdu ještě za Shawnem." Usměje se Clarke a odejde.
,,Budeš skvělej."
,,Děkuju." Obejmu ji a dám ji pusu do vlasů. Po chvíli pro Courtney přijde Clarke a vydají se ke stagi, kde už jsou fanoušci a čekají na to, až Shawn začne.
,,Jdeme na to brácha."
,,Jdeme na to." Plácnu si s ním a Shawn vyběhne na pódiu, hned se ozve velký bujarý jásot. Shawn odzpívá první tři písničky a potom se k němu přidám já. Překvapí mě, když mi Shawnovi přátelé úkážou přízeň. Hned se mi hraje líp. Dohraju poslední tóny závěrečné písničky a se Shawnem se obejmeme. Nevím proč, ale až nedávno jsem pochopil, že si bez mého bráchy nemůžu život ani představit.

Blíží se konec lidi 😬

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat