12.KAPITOLA

78 5 3
                                    

Z pohledu Courtney

,,Aww, to je tak hezký." Při pohledu na ty dva se musím usmát. Jsou spolu tak roztomilý, tohle je mnohem lepší, než ty jejich věčné hádky.
,,Ty jo brácha, asi tě budeme muset topit častěji." Zasměje se Cole a Clarke se Shawnem ho zpraží pohledem. Zasměju se tomu a pak je všechny obejmu.
,,Jsem tak ráda, že vám nic není."
,,Já jsem taky ráda, že vám nic není. I když by mi nevadilo, kdyby tam Cole zůstal, alespoň bych měla pokoj od něho."
,,Haha, brzdi Clarke nebo tě tam hodím sám a Shawník ti nepomůže."
,,Opravdu? Tak já tě klidně kopnu do koulí a odletíš doprdele."
,,Hele vy dva to stačí."
,,Ticho brácha, teď mluvím s tvou pipkou."
,,Ti dám takovou pipku, ti nakopu prdel, že si tejden nesedneš Mendesi."
,,Lidi? Nepůjdeme se projít?" Zeptám se v domnění, že mě uslyší, ale marně.
,,Tak já vezmu něco silnějšího a zastřelím tě."
,,A já zastřelím vás oba, ty vole."
,,Haló?" Proč jsi mě nevšímají. Už je to jako na škole. Jsem vzduch, vosk, nic.
,,Shawne, to by jsi nikdy neudělal svému bráchovi."
,,Nebo své manželce." Udělají psí oči.
,,Jo klidně."
,,Půjdu se pro-tak nic." Vezmu si džínovou bundu a vyjdu ven. Ani se nekouknou, že odcházím. Jenom stojí v kruhu a dohadují se, i když je to myšleno ze srandy. Otočím svůj pohled na moře a vydám se do města, bouřka ustoupila, takže je to dobrý.

Dojdu do města a začnu se rozhlížet, nechápu, proč mi vadí samota. Na škole jsem byla skoro sama, když Clarke měla jiné zájmy, tak proč je to teď jiné? Proč mám pocit prázdnoty. Naštvaně si dupnu a zrychlím svůj krok. Nedávám pozor a do někoho narazím.
,,Ježiši hrozně se omlouvám." Omluvím se a hned se kouknu na toho, do koho jsem narazila.
,,Jack? Jsi to ty?" Trochu se zasměju a hned ho obejmu.
,,Ty jo, to bych nečekal, že zrovna tady potkám svou malou sestřenku Courtney."
,,Já jsem stejně překvapená jako ty. Co tu děláš?"
,,Jsem tu pracovně a ty?"
,,S kamarádama a manželem na líbánkách."
,,Jo vy jste vlastně měli se školou, alespoň, že vám to vyšlo teď."
,,Jo, to jo."
,,Ale co tu děláš sama?"
,,Musela jsem se projít, protože jsem potřebovala být sama." Pokrčím ramena.
,,Aha, takže si užívají bez tebe a tebe to mrzí."

,,Ne to ne, užíváme si společně, jenom se spíš baví mezi sebou a my, teda já jsem páté kolo u vozu." Trochu posmutním.
,,Ale notak, to neříkej. Určitě to tak není."
,,Já vím, že není, ale je to tak, že si mě všímají až moc, nebo vůbec."
,,Aha, ale vidíš, nejsi vzduch, to na škole jsi říkala, že to bylo horší."
,,Ach, střední to byl horor. Namyšlený Cole a ještě horší Vanessa Hallová." Protočím oči, když si vzpomenu na to, co dělala, aby dostala Cola.
,,Ale teď je to dobrý? Žádná Vanessa a Cole je jenom tvůj." Mrkne na mě a já se trochu pousměju.
,,Hele já nastoupil na školu a všechny holky tam řešili Shawna a Cola Mendese a když jsem řekl, že moje setřenka a její nejlepší kamarádka se za ně provdaly, tak mi mohly utrhat ruce." Trochu se zasměje a já musím taky.
,,No jo, kdyby věděli, že je Cole Mendes egoistickej, namyšlenej děvkař, co si o sobě myslí bůh ví co, ale je pravda, že kvůli mně se hodně změnil a jsem na něho pyšná."

,,To je hlavní Courtney. Máš čas?"
,,Ano mám." Usměju se automaticky se rozejdeme stejným směrem.
,,Smím tě pozvat na zmrzlinu?"
,,Ale jistě Jacku, smíš." Řeknu a oba se zasmějeme.
,,Furt boxuješ a děláš karate?"
,,No karate už ne a box jen tak okrajově. Teď hodně pracuju a momentálně jsem na služební cestě."
,,Ahaaa? To je dobrý, jsi pamatuju, jak jsi nechtěl vytáhnout paty z domu a teď. Kde jsi všude byl?"
,,Ty kráso, no to je na dýl, tak nejdřív ze všeho jsem byl v Americe, takže New York, Miami a tak, potom Dubaj, Hongkong, Bangkok, Evropa jako Paříž, Berlín, Vídeň, Bern, Miláno, taky Amsterdam, Londýn, Dublin, Oslo, Stockholm, Kodaň, pak Čína, Nový Zéland a teď jsem tu." Dopoví a já na něho koukám s vykulenýma očima.
,,A ty? Stále jezdíte na Kanáry nebo kam?"
,,Rodiče s Benem a Laurou jo, já ne už od druháku."
,,Jo takhle, ty jsi se vlastně potom začala učit, aby jsi se dostala na obor svých snů. A dostala?" Usměje se tázavě na mě.
,,Dostala, mezi prvními, tak snad to vyjde." Nadšeně vypísknu a trochu si povyskočím.
,,To je super, mám z tebe radost." Usměje se.
,,Já z tebe, dřív jsi byl takovej trouba a teď majitel firmy." Nadšeně tlesknu a obejmu ho.
,,Jo je to super." Oplatí mi objetí, není jako Colovo, ale teď postačí.

,,Hej, ty hajzle pusť mojí manželku." Uslyším za sebou hlas Cola a leknutím rychle couvnu.
,,Cole počkej." Uslyším hlas Clarke, které zřejmě došlo, kdo to je. Když Cole projde kolem mě, chcj ho chytit za ruku, ale on udělá velký oblouk kolem mě a přitlačí Jacka na zeď jednoho z obchodů, tady v té čtvrti.
,,Hej kámo klid. Radši mě pusť." Řekne mu Jack s ledovým klidem, vím proč, protože i když je Cole silnej, Jack má fígle a je hodně mazanej.
,,Cole pusť ho, prosím." Řeknu zoufale a chytnu ho za paži, on se mi však vysmekne. Zatne ruku v pěst a chce dát Jackovi do huby, ale on mu podkopne nohy a dá mu pěstí do obličeje. Cole se hned chytne za nos, protože to nečekal, otře si nos, vstane a chce mu ránu vrátit, ale já si stoupnu mezi ně.
,,Courtney co to děláš?!"
,,Přestaň Cole, nic nevíš." Řeknu poměrně naštvaně.
,,Jacku, tohle je můj žárlivej manžel Cole, Cole tohle je mů bratranec Jack." Dám velký důraz na slovo bratranec.
,,Cože?" Vykulí oči.
,,Slyšel jsi. Jacku, ráda jsem tě viděla."
,,Jasně já tebe, v Torontu někam zajdeme."
,,Jasně, ahoj." Zamávám mu a když se ztratí z dohledu, tak se rychle otočím na Cola.
,,Lásko klid."
,,Klid? Ty jsi hroznej. Já to chápu, že žárlíš, ale to se hned se všem musíš prát nebo dohadovat?"
,,No, já."
,,Ne, prosím nic neříkej radši. A pojď, doma ti ošetřím ten nos." Naštvaně se vydám domů.
,,Klid to jsou ty hormony, změny nálad a tak." Uslyším za sebou hlas Shawna. Někdy bych jim ráda natankovala všem.

Rychle dojdu domů a přinesu si lékárničku. Počkám na ty tři.
,,Courtney nebuď naštvaná."
,,Pozdě, jsem." Dám lékárničku na stůl. Vezmu si vatový tamponek a nastříkám na něho dezinfekci. Počkám, až si sedne, potom si sednu k němu a začnu mu ošetřovat nos a ret, do kterého se kousnul, když spadnul. Jemně mu otřu nos.
,,Sss, au." Kouknu se na něho a pohladím ho po ruce, nemůžu se na něho zlobit, je skvělej, jenom mě chránil. Ošetřím mu i ten ret a rychle ho obejmu. Jeho to trochu překvapí, je vidět, že čekal úplně něco jiného.
,,Omlouvám se chovala jsem se jako kráva."
,,No, nebudu lhát, trochu jo."
,,Cole." Zastane se mě trochu Shawn. Kouknu se na něho, přes Colovo rameno a děkovně se usměju.
,,No co je? Jak jsem měl vědět, že je to tvůj bratranec?"
,,Cole ty blbečku, vždyť jsem na tebe volala a bavil jsi se s ním na svatbě a to jak na vaší, tak na naší."
,,Jo, tak to nevim, já byl vožralej na sračky."
,,Všimli jsme si." Řekneme s Clarke na stejno a obě se tomu zasmějeme.

,,Haha, fakt vtipný děvčata."
,,Tak jsi se neměl opít."
,,Ty jsi na své svatbě byl na tom podobně Shawne, tak mlč."
,,To je pravda, pak jsem dostal bídu od své manželky."
,,Jono, se divím, že tě nenakopala do koulí." Zasměje se Cole a pak hned sykne.
,,Dobrý?" Pohladím ho po stehně.
,,Lásko jo, jsem v pohodě. Díky." Řekne trochu naštvaně a já sebou cuknu, ale nic neřeknu.
,,No to se taky divím."
,,Hele to není jenom tvoje, to je taky moje péro Mendesi." Přitáhne si ho Clarke za tričko k sobě a políbí ho. Při pohledu na ně se musím usmát.
,,Hele a brácha pamatuješ, jak jste to spolu dělali na záchodě?" Začne se smát.
,,No a?" Nadzvedne Clarke jedno obočí.
,,Ten pocit, když sereš a přijde k tobě tvoje frajerka a začne s tebou šukat." Oba se začnou smát jak troubové.
,,Ty vole brácha, to jsi neřekl."
,,Fuj ,vy jste fakt prasata." Zasměje se Clarke.
,,Au, můj nos." Zasměje se Cole. Já ho hned chytnu za bradu a otočím mu hlavu ke mně a začnu mu to ošetřovat.
,,Courtney dost už, já nejsem malý dítě, bolí to, ale není to nic vážného, už mě nech prostě." Řekne přísně a začne se bavit se Shawnem. Já hned sklopím pohled do země. Rychle po sbírám věci, dám je do lékárničky a tu dám na její místo. Krátce se kouknu na Clarke, tak jenom pokroutí hlavou a dál sleduje kluky, co se baví o něčem. Povzdechnu si a vydám se do pokoje. Zavřu se, vezmu si telefon z nočního stolku, sednu si na postel a začne si prohlížet naše společné fotky.

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat