19.KAPITOLA

72 7 2
                                    

Z pohledu Clarke

Nasraně si sednu na postel a opřu se o její čelo. Zkřížím ruce na prsou a začnu se mračit na svoje špičky. To je takovej debil, byla to prostě sranda a měla jsem žízeň, sám se tomu smál, všichni jsme se smáli. Nechápu, co mu přeplo. Dobře, trochu se mnou flirtoval ten kluk, ale já přece nic neudělala, tak proč je hnusnej na mě? Jo už vím, je to ichtyl. Ještě víc se zamračím, ale v tu chvíli moje myšlenkové pochody přeruší Courtney, která vejde do pokoje a potichu zavře dveře. Trochu mě naštve, že za mnou nepřišel Shawn, ale co bych od něj čekala, on si stejně ke mně chodí jenom zašukat. I když teď když na to začínám myslet, dech se mi mírně zrychlí vzrušením. Bože, my jsme hrozný oba, ale on víc.
,,Ehm, Clarke?" zeptá se Courtney, která si přisedne na kraj mé postele.
,,Hm, co tu děláš? Poslal tě sem ten blbec, abych se mu šla omluvit, že jsem nic neudělala?" zeptám se a nad tou myšlenkou hned protočím oči.
,,Cože? Ne, neposlal. Šla jsem sama" řekne Courtney a chce mi dát ruku na rameno, já ale ucuknu.
,,Clarke?" zeptá se mě trochu polekaně.
,,Co?" zeptám se otráveně.
,,Já jsem za tebou přišla jako kamarádka" řekne Courtney a už se chce zvednout.
,,Fajn, počkej. Takže tě sem neposlal ani jeden Mendes? Cole mě taky nasral, nic neví, sám nemá svůj milostnej život v pohodě a sere se do toho našeho" protočím oči a kouknu se na Courtney, která vypadá docela smutně.

,,Promiň, tak jsem to nemyslela, jenom jsem prostě na něj naštvaná. Všichni dobře víme, že to byla sranda, sami se smáli a pak prostě obrátili a byla jsem najednou ta špatná. Tak prostě sorry, že se ráda bavím a nehodlám tam sedět jako trubka" namítnu rychle s Courtney jen kouká s otevřenou pusou. Po chvíli se vzpamatuje a zaklepe hlavou.
,,No ale já to Colovi říkala, že to přehnal" řekne Courtney a pokusí se tím bránit, mě to z nějakého důvodu ale vytočí ještě víc.
,,Přehnal?! Nemá na mě co řvát, já jsem vůbec nic neudělala, já jsem s tím klukem neflirtovala, nemůžu za to, že si nevšiml mýho snubáku, ale já nic nezkoušela. Odstrčila bych ho, ale on byl jaksi o dost silnější než já, už mě s tím ty dva serou, vůbec nic nechápou!" zařvu a Courtney sebou trhne.
,,No, já-" zkusí něco říct, ale ve stejnou chvíli do pokoje vtrhne Shawn a rozrazí dveře, až sebou prásknou o stěnu.
,,Jak jsi nic neudělala?! Ty mě tak neskutečně sereš, ty se tam necháš osahávat a nic jsi neudělala?!" zařve na mě a já si instinktivně stoupnu, abych si udržela trochu sebevědomí.
,,Ale já jsem nemohla nic dělat, kolikrát to mám ještě opakovat, jste úplně hluchý nebo blbý?! Já nejsem Rambo, abych od sebe odstrčila nějakýho týpka" řeknu a projedu si ho pohledem s přivřenýma očima.
,,Nekoukej tak na mě Clarke" pohrozí mi Shawn a já stále pokračuju, rozhodně mu nehodlám ustupovat.

,,Nebo jako co?" řeknu a protočím očima, on ke mně dojde, dá mi ruce na ramena a přitiskne mě na komodu. Hned mě přitlačí celým tělem, stejně jako to udělal ten barman. Nemůžu se ani hnout a jemu se to očividně líbí. Postupně se přestanu bránit úplně a jenom se mu upřeně dívám do očí. Rychle se kouknu na Courtney, která tam furt sedí a kouká na nás. Shawn mě ještě víc přitlačí a tím si vynutí moji pozornost. Postupně cítím, jak se mi začnou podlamovat kolena a můj dech se zrychluje. Shawn to vycítí také a nahne se k mému uchu, to už se můžu posrat z něho.
,,Clarke, někdy mě opravdu zlobíš" pošeptá mi svůdně do ucha a já se neudržím a skousnu si ret.
,,Ohh, za to dostanu odměnu nebo trest?" zašeptám a Shawn na mě hodí svůj hladový pohled. Zadívá se mi hluboce do očí a já mám pocit, že se zblázním.
,,To si ještě rozmyslím" řekne a začne mě dravě líbat. Chvíli nechám oči otevřené a dívám se na Courtney, ta konečně pochopí, že má jít a rychle odběhne, chudák. Já oči zavřu a naplno se věnuju Shawnovo měkkým a sladkým rtům. Když ucítím jeho ruce na lemu mého trička, srdce se mi rozbuší neskutečnou rychlostí, jako by to bylo poprvé.

Během pár vteřin je všechno naše oblečení na zemi, Shawn je na mě natisklý, že se naše těla dotýkají snad všude.
,,Jsi připravená?" zeptá se mě a já se nezmůžu na nic víc, než je kývnutí. Otočí mě proti komodě, ohne mě v pase a zezadu do mě prudce vnikne. Chytne mě za boky a rychle přiráží. Já se nemůžu udržet vzdychání, nejdříve se jenom kousnu do rtu, aby mě Cole a Courtney neslyšeli, ale po chvíli se neudržím a začnu potichu vzdychat.
,,Notak Clarke, snaž se, vzdychej pro mě a jenom pro mě, protože jsi moje" všimnu si v hlase lehké narážky na toho barmana, ale hned na to zapomenu. Začnu poměrně hlasitě vzdychat.
,,To je hodná holka" řekne Shawn a začne mě hladit po bocích. Postupně se pocit v mém těle mění a je to čím dál intenzivnější.
,,Shawne já už to nevydržím" sotva to zvládnu říct.
,,Můžeš" pokyne mi a já se uvolním. Hned mým tělem projede silná vlna vzrušení a uvolnění. Shawn se udělá hned po mně a pomalu ustoupí. Otočím se na něj a zadívám se mu do očí.

,,Už jste skončili?! Tak pojďte na večeři!" zakřičí na nás Cole a my se bleskurychle oblékneme a zamíříme do kuchyně. Sedneme si ke stolu a Courtney nám podá hranolky a stripsy.
,,No tak to jsi se překonala, to by zvládla i moje Clarke" ucedí Shawn a já ho spražím pohledem.
,,Hele, lepší hranolky než moje jsi nejedl" pošťouchnu ho a sice je to ze srandy, ale stejně ve svém tónu uslyším trochu naštvaní ještě z hádky předtím.
,,To si piš, tyhle jsou...eh, prostě hranolky" řekne Shawn, když si dá první do pusy.
,,Co to meleš? Vždyť jsou mega dobrý, to kdyby mi uvařila tvoje žena, tak dostanu koliku" řekne Cole a dostane záchvat smíchu. My ho se Shawnem propálíme pohledem ve stejnou chvíli.
,,Jo? Minule sis nestěžoval, když jsem udělala ten salát" řeknu a nadzvednu jedno obočí. Shawn hned přikývne.
,,To bylo výborný lásko" řekne a usměje se na mě. Vypadá to, že pro něj tím sexem skončily všechny naše problémy. Jako neříkám, rozhodně se teď cítím líp, ale stále je trochu ve mně to, že po mně vyjel pro nic za nic.
,,Nebylo, tohle je výborný" řekne Cole a tím přeruší tok mojich myšlenek. Potom si ještě olízne rty.

,,Cole" zahihňá se Courtney a trochu se začervená.
,,Jsou to prostě hranolky" odsekne Shawn a já se musím zasmát, jak si mě brání.
,,Ale ty nejlepší v mém životě" řekne Cole a pohled má upnutý na Courtney, tváří se opravdu zamilovaně a Courtney vypadá, že se za chvíli rozprskne na milion kousků.
,,Jsou dělané s láskou" řekne Courtney a stydlivě se usměje.
,,Oh, tak já je sním s láskou" řekne Cole a Shawn se může udusit smíchy.
,,Oh, ježiš to je sladký Cole" řekne Courtney a pohladí ho po ruce.
,,Ty jsi moje sladká princezna" řekne na to Cole a to už vybuchnu smíchy i já.
,,Co vám je?" vyprskne na nás Cole naštvaně. Tak rychle se mu změnila nálada a z toho umíráme ještě víc. Začneme se smíchy válet po stole.
,,Ty si to chceš hodně napravit, co?" řekne sotva Shawn mezi smíchem a Cole zbělá snad až na prdeli.
,,Shawny sleduj ho!" ukážu na něj, Shawn se na něj koukne, taky se neudrží a začne bouchat pěstí do stolu. Všimnu si, že Courtney jenom zmateně kouká z jednoho na druhého a moc nechápe, čemu se tak gebíme.
,,Bože Cole tak ty jsi jinej borec" řeknu a dál se utápím v slzách smíchu.

Po večeři se rozhodneme se s Courtney samy projít. Kluci se koukají na telku a podívají si.
,,Tak co ty a Shawn?" zeptá se Courtney po chvíli ticha.
,,Co my?" zeptám se trochu zmateně, moc jsem teď nedávala pozor a hodně jsem přemýšlela.
,,No jestli jste už v pohodě? Jestli to vaše milování pomohlo" zeptá se a já se trochu uchechtnu.
"Jo, asi trochu jo, sice jsem na něj naštvaná, že na mě tak vlítnul, ale slušně si to vynahradil" řeknu a trochu se pousměju. Courtney se lehce zasměje a já se k ní přidám.
,,Hele, není to ten barman?" řekne Courtney a ukáže na druhou stranu pláže, po které se procházíme.
,,Ajo, máš pravdu. To je mi náhoda" řeknu a trochu si ho prohlédnu. Po chvíli dojdeme blíž a rozhodnu se si ho nevšímat. Nestojím o další problémy, už tak jich bylo dost.
,,Ale ale, copak tu děláš kočičko?" řekne tak perverzním hlasem, až se z toho ošiju, teď mi to přijde fakt slizký.
,,Já.. No já se procházím, omlouvám se za manžela, je zářivej" řeknu a neodpustím si velký důraz na slovo manžel.
,,To ti jen tak neprojde, tohle jsi přehnala a za to zaplatíš" dojde ke mně a mně se zastaví dech i srdce.

Omlouvám se, že včera nebyla, úplně mi to vypadlo :((( Snad nevadíí ❤️

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat