Z pohledu Shawna
Courtney zmizí na záchodě a Cole se na nás bezradně podívá, my pokrčíme rameny. S Clarke se na sebe koukneme ve stejnou chvíli a dostaneme výbuch smíchu.
,,Čemu se smějete vy blbečci?" řekne Cole a zvedne jedno obočí.
,,Přijde vám to vtipný?" řekne ještě ostřeji.
,,Ne, vůbec nee" řekne Clarke ironicky.
,,Chudák moje manželka, kdo jí tohle mohl udělat" řekne spíš řečnicky a my už řveme smíchy na celé letadlo.
,,No kdopak to mohl Courtney udělat?" zeptám se řečnicky a Cole opět vypadá, že nic nechápe. Někdy si myslím, že všechny ty testy jsem za něj psal já nebo můj dvojník, což je ještě větší paradox, protože jsem do školy pěknou dobu nechodil a Cole chodil skoro pořád.
,,No jaké asi nadřazené prase by to Courtney mohlo udělat?" řekne Clarke a jakoby se nad tím zamyslí, já to udělám taky a Colovi to konečně po nějaké době dojde. Wow, ten kluk by mohl jít do Milionáře, určitě by to vyhrál.
,,Hej, já za to nemůžu" řekne Cole a sjede nás pohledem.
,,Aha, ona má Courtney milence? To bych do ní neřekla" řekne Clarke a zasměje se.
,,Co?! Vy...!" pohrozí nám Cole, ale netuší, co říct. Pak najednou zmlkne a otočí se dopředu. Nejspíše uzná, že máme pravdu a je to blbeček. Po chvíli ticha se k nám vrátí Courtney, ale tváří se jak na pohřbu.
,,Lásko co se děje?" zeptá se ustaraně Cole. Tak jo, on je vážně postiženej na mozku.
,,Nic, jenom mi není moc dobře, víš?" pomalu si k němu sedne a on ji obejme. Když je Clarke uvidí, hned se jí zachce být v mém náručí a tak si sundá boty, skrčí nohy pod sebe a opře se o moji hruď. Já ji obejmu pod prsama a dám jí pusu do vlasů. Položím si bradu na její hlavu a usměju se pro sebe, zavřu oči a pomalu usnu.Po strašně dlouhé době se probudím a jemně zatřesu s Clarke, ona otevře oči a zmateně se rozhlédne.
,,Budeme přistávat" pošeptám jí do ucha a ona jen rozespale kývne, obuje si boty a sedne si normálně. Připoutám ji a zadívám se z okna. Konečně Toronto, můj domov. Tyhle líbánky lepší být nemohly, sice jsme se hádali, oni měli nějaké neshody, ale i přesto byly nejlepší, jaké mohly být, nejspíše proto, že jsem byl se svou milovanou Clarke. Doufám, že naše hádky s koncem líbánek ale skončí a už zůstane jen to po hádkách. Rychle nad tou myšlenkou zatřesu hlavou. Vážně nechci mít stan přímo tady v letadle. Bože nad čím to přemýšlím? Stává se ze mě Cole dvě, to není dobré. Po nějaké době přistaneme a všichni zatleskáme pilotovi, jeho přistání bylo opravdu hladké. Když dojedeme na místo, přistaví nám tunel a všichni čtyři se pomalu postavíme. Nejdřív jenom stojíme, protože naše nohy jsou absolutně odkrvené, ale po chvíli se rozejdeme ven z letadla. Dojdeme na letištní halu a k místu, kde na páse běží kufry. Docela dlouhou dobu počkáme, ale potom konečně začnou jezdit kufry.Podám Clarke její kufr a sám si ho vezmu. Cole si vezme ten svůj, ale na Courtney kufr musíme čekat celou věčnost. Řekl bych, že byl tak v poslední pětce. Cole jí ho podá a společně se vydáme do haly, odkud můžeme vyjít ven.
,,Clarke!" zavolá na ni její mamka, ona se na mě rozpačitě koukne, přikývnu a ona mi přenechá kufr a doběhne k mamce. Já pomalu dojdu k nim.
,,Ahoj mami, co tady děláš?" zeptá se Clarke trochu zmateně, ale s úsměvem.
,,No přijela jsem si pro tebe přeci" řekne její máma a my oba se na sebe trochu zaskočeně koukneme.
,,Noo, mami víš, my mysleli, že-" začne Clarke, ale já ji přeruším.
,,V pohodě lásko, jen běž, zítra se uvidíme" řeknu, obejmu ji kolem ramen a dám jí pusu do vlasů. Ona se na mě koukne a lehce se usměje.
,,Děkuju zlato, naplánujeme to na jindy, hezky se vyspi" popřeje mi Clarke a políbí mě jednou. Ach jo, ale chápu, že před rodičema se nechce líbat, ale přece jen jsme manželé.
,,Pa, dobrou noc" zašeptám, když je u mě ještě blízko a pohladím ji po tváři. Potom jí pomůžu naložit kufr a sednu si do svého auta. Courtney a Cole tam už jsou.,,Courtney ty chceš hodit domů nebo k nám?" zeptám se a pomalu se rozjedu z letiště.
,,No asi klidně do-" začne Courtney, ale Cole si hned přeruší.
,,K nám, k nám, k nám" vychrlí rychle a my jen zamrkáme. Zakroutím nevěřícně hlavou a rychle se kouknu na Cola, co sedí vedle mě.
,,No ale jeď brácha!" zatleská a já se musím zasmát.
,,Kam pospícháš?" popíchnu ho a on trochu zrudne.
,,Co když přijedou Courtney rodiče?" zeptá se s mně neznámým tónem v hlase.
,,Tak co? Cole já nechápu, co ti na nich vadí, vždyť jste v pohodě" dodá Courtney a mně už pomalu dojde, o co Colovi jde, ale nechám ho v tom vymáhat. Tomu se říká bratrská láska.
,,No víš Courtney já nechci, aby jsi třeba běžela na záchod a rodiče se ptali, co ti je, pak by mě dvojnásobně zabili"
,,Ale notak, takže toho se bojíš? No dobře, tak můžeme k vám" rozhodne Courtney a Cole si oddechne. Po chvíli dojedu k nám a hned nás přivítá mamka, taťka a Aaliyah. Rychle vystoupím a moje mladší sestra mi skočí okolo krku, pevně ji obejmu a zatočím se s ní. Pak pevně obejmu mamku a táta mě chlapsky poplácá po zádech. Tamti dva se ještě vítají, ale já rychle doběhnu nahoru, skočím do postele a hned usnu.Ráno se probudím, chci obejmout Clarke, ale po chvíli mi dojde, že tu není. Rychle vstanu, napíšu jí SMS, že brzo přijdu a přeji dobré ráno, pak si obléknu černé upnuté džíny, černé tričko a seběhnu dolů.
,,Shawne, ty jsi se tu konečně taky objevil, včera jsme tě sotva viděli" postěžuje si mamka a pevně mě obejme, přitom mi dá pusu na tvář.
,,Promiň, byl jsem docela unavenej" omluvím se a vezmu si snídani, což jsou lívance.
,,Kde máš Clarke? Ráda bych ji viděla po takové době" zeptá se mamka a podá mi vodu.
,,Clarke musela domů, rodiče pro ni přijeli, ale brzo už bude se mnou, za chvíli pro ni vlastně jedu" řeknu a na schodech uslyším hluk.
,,Oh, náš Romeo si jede pro svou Julii, jak romantické. Hezká představa, že bych se vás dvou zbavil, dvě mouchy jednou ranou, hmmm" řekne Cole a zasměje se, já ho sesmahnu pohledem od hlavy k patě. Mamka protočí očima.
,,Vy jste se vůbec nezměnili, i když už jste oba manželé, tak se chováte jak malé děti" postěžuje si zase mamka a Cole vybuchne smíchy.,,Manželé? To zní jak kdybychom byli spolu, fuj, prcat vlastního bráchu, to je dost nechutná představa i na mě" řekne můj bratr a dostane další záchvat smíchu, který je ještě silnější, než ten minulý.
,,Jo a ne jen manželé, že blbečku, co si neumí uhlídat vlastní péro?" zasměju se protentokrát já a Cole trochu zbledne.
,,Jak to myslíš Shawny?" zeptá se mamka a zvedne obočí, Cole čumí, jak kdyby viděl svůj život před očima.
,,No přece že je fotřík a ještě strkal péro, kam nemá" řeknu a začnu se smát. Cole je bílej jako stěna a mamka vykulí oči. Rázem mě smích přejde a tikám pohledem z jednoho na druhého.
,,Počkej, on ti to včera neřekl?" řeknu a mé tváře nabírají červenou barvu.
,,Co mi měl říct?" zeptá se mamka zmateně a to už dolů přijde i Courtney.
,,Co se děje? Je to tady takový napjatý" řekne Courtney a všichni po ní střelíme pohledem, ona o krok couvne.
,,To, že můj bratr právě všechno vykecal" řekne Cole a zatne pěst, kurva, asi bych měl zdrhat.
,,Ou, sakra" vydechne Courtney, která už je stejně bílá jako Cole. Já rychle dojím poslední sousto a rozeběhnu se ke dveřím, popadnu boty a vyběhnu ven, Cole se rozeběhne za mnou, ale to já už sedím v autě a rychle si to mířím pryč.Dojedu ke Clarke a zatroubím, ona za pár minut vyjde z domu, dojde ke mně do auta a sedne si.
,,Ahoj zlato" pozdravím ji a ona se jen usměje, dá mi ruku na tvář a začne mě líbat. Hladím ji po zádech a ona mě po paži. Po několika úžasných minutách se odtáhneme s úsměvem.
,,Chyběly mi tvoje rty" usměje se Clarke a já jí zastrčím pramen vlasů za ucho.
,,Mně ty tvé taky, celá jsi mi chyběla" usměju se a ona si párkrát otře svůj nos o ten můj.
,,Taky jsi mi chyběl, takže kam jedeme?" zeptá se Clarke zvědavě, ale já se jen usměju a rozjedu se. Dám jí ruku na stehno a ona na chvíli zavře oči. Vyjedu trochu výš a ona zalapá po dechu.
,,Trochu jsem to posral, všechno jsem řekl mamce" zasměju se a Clarke na mě vykulí oči.
,,Jakože o nich?" zeptá se zmateně.
,,Ano"
,,Wow" pomalu vyjedeme na odlehlou část Toronta.
,,Zastav" poručí mi najednou Clarke a já nechápu, ale zastavím, hned si odpoutá pás, mně udělá to samé a přeleze si na mě obkročmo.
,,Ale paní Mendesová, vy mi čtete myšlenky" usměju se pro sebe, ona se taky usměje, začne mě líbat a u toho se o mě jemně třít, pomalu sjede rukama k mým kalhotům a rozepne mi pásek.
Tak klasicky budu ráda za názor 😌❤️Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...