35.KAPITOLA

61 5 2
                                    

Z pohledu Clarke

Vynořím se a hned se zamračím. Proč proboha padal? Neumí snad stát na dvou nohách nebo co? Kouknu se na Shawna, který se vynoří pár vteřin po mně. Chci ho seřvat, ale když uvidím, jak je sexy, když si prohrábne vlasy, aby je neměl v očích, tak mě to rázem přejde a uvědomím si, jak moc ho miluju. Začnu nad ním doslova slintat a on se ještě usměje pro sebe.
,,Hned bys šla nahoru, že?" zeptá se Shawn a já se ušklíbnu a zasměju se.
,,No tak je samozřejmé, že tvé narozeniny musíme řádně oslavit" usměju se a spojím mu ruce za krkem. Dá mi ruce na pas a přitáhne si mě k sobě. Začneme se líbat a já mu rukou zajedu do vlasů. Lehce mi zmáčkne zadek. Pod vodou to naštěstí nikdo neuvidí a z té dálky neuslyší ani můj potichý vzdech do jeho úst. Oba se usmějeme do polibku, když v tom ucítíme ledovou sprchu. Rychle se od sebe odtáhneme a koukneme se na ty dva. Courtney stojí u okraje a Cole právě hodil do bazénu pořádnej kufr, čímž nás všechny postříkal.
,,Ty debile posranej, že máš narozeniny neznamená, že mi jako budeš kazit líbání!" zařve na Cola Shawn, ale u toho nemůže potlačit smích, stejně jako my ostatní.
,,Blbý co? Kéž bys měl taky narozeniny" zasměje se Cole. Teď vážně nevím, jestli je tak blbej, nebo nevím.
,,Cole... Jsme dvojčata" plácne se do čela Shawn.
,,Počkat. A jo" řekne Cole úplně zaraženě a já dostanu totální záchvat smíchu. Takže to Cole vážně spletl, to je takovej dement. Před chvílí to spolu slavili a on už zapomněl, že mají narozeniny ve stejný den, bože.
,,To je hustý brácha" poplácá Shawna po zádech.
,,Jo, ale teď to chce odvetu" hned, co to Shawn dořekne, na Cola stříkne proud vody. Ten neváhá ani vteřinu a stříkne taky.

Po chvíli je z toho bitva kluků, přesněji tak druhá světová válka, kdy proti sobě posílají obrovské vlny, vlasy mají všude a v jednom kuse se jeden z nich dusí. My s Courtney stojíme každá na opačné straně a dostáváme zbytky vln a stříkanců rovnou do obličeje, což je vůbec nezajímá. Připadají mi jako malí kluci, ale je to strašně roztomilý. Pak ale Cole stříkne cíleně po mně pořádnou vlnu, to už moc roztomilé není. Trochu se jí nalokám a mírně se přidusím. Shawn se na něj zamračí a udělá to samé Courtney. Ta si dá ruce před obličej, ale taky se tomu ani z daleka nevyhne. Cole se taky zamračí a chystá se na další úder do mě, ale Shawn ho najednou zastaví.
,,Brácho, dáme kohoutí zápasy" otevře pusu nadšením a Cole rychle přikývne a dojde ke Courtney. Vezme si ji na záda a počká. Shawn mezitím dojde ke mně.
,,Sedej ženo má" usměje se a trochu se přikrčí. Bez obtíží mu vyskočím na ramena a on mě chytne za nohy. Postavíme se proti těm dvoum a chvíli si vražedně koukáme do očí, jako bychom toho druhého chtěli shodit pohledem.

Po chvíli po mně Courtney stříkne, na chvíli musím zavřít oči a ona do mě hned zatlačí. Bleskově se proberu a zatlačím taky. Cole to nečeká a trochu se zavrávorá, ale nakonec to ustojí.
,,Jo lásko, to zvládneme!" povzbudí mě Shawn a pevněji mi stiskne nohy.
,,V žádném případě, skončíte jako ponorky" řekne Cole a zasměje se.
,,Navíc hlavně opatrně na moji ženu" mrkne na nás Cole a zašklebí se.
,,Hah, to bys chtěl, co? Smůla, má stejné podmínky, jako já" mrknu na něj, strčím do Courtney pořádně a oba přepadnou dozadu. Se Shawnem se začneme hlasitě smát, že nás tady musí slyšet všichni. Pomalu mě spustí a já si stoupnu vedle něj. Dusíme se smíchy nad naším vítězstvím, že si ani nevšimneme, že se k nám ty dva přiblížili.
,,Teď!" zařve Cole a naráz nám podkopnou nohy. Stihnu si rychle zacpat nos. Cole mě podrží chvíli pod vodou a pak mě pustí ven. Začnu prudce dýchat a pokašlávat.
,,Lásko v pohodě? To jsou kreténi" zamračí se Shawn a začne mě hladit po zádech. Oni dva se radši rychle stáhnou. Očividně by ochranářskému Shawnovi čelit nechtěli.
,,Jo, dobrý. Trochu jsem se napila" udělám na něj něco jako psí oči a on si mě rychle stáhne do objetí.

Po chvíli se vyhrabeme z bazénu a lehneme si na předem připravená lehátka. Nebo spíš kluci si lehnou, já Shawnovi donesu drink a on se usměje, vezme mou ruku a políbí mi ji. Otevřu pusu úžasem a pak se usměju.
,,Půjdu se zeptat tvého táty, jak je na tom s grilováním, jo?" usměju se na něj znovu a on přikývne.
,,Jen běž" plácne mě po zadku. Trochu sebou trhnu a rychle se rozhlédnu, jestli to někdo neviděl, naštěstí si všichni všímají svého.
,,Mendesi koleduješ si" řeknu trochu provokativně, on na mě mrkne a pak už dojdu k jeho tátovi.
,,Jak jste na tom? Chcete nějak pomoct?" zeptám se a on zavrtí hlavou.
,,Nene, děkuju. Už to skoro bude, tak jenom jestli doneseš tácky" kývne k malému stolečku, kde jsou tácky, ubrousky, pečivo a zelenina. Přikývnu a vezmu je. Naloží tam klukům nějaké maso, které bych já osobně nejedla. Dá jim k tomu i pálivou klobásu, já jim k tomu dám ten zbytek a donesu jim to.
,,Mňam" olízne si rty Shawn a rychle se do toho pustí. Musím se trochu zasmát a pozoruju ho, až na chvíli zapomenu, že mi kručí v břiše, jako bych týden nejedla. To je po koupání normální.

,,Hele přistává helikoptéra" otevře pusu dokořán Cole a dívá se na mě. Nejdřív to vůbec nepochopím a pak se začervenám a rychle si schovám obličej.
,,Nech ji blbečku nebo ti vyhodím jídlo" zvedne na něj jedno obočí Shawn a Cole hned vrátí pohled k jídlu.
,,Hodný pejsek. A ty běž lásko, ať máš sílu na večer" mrkne na mě a já se usměju a dojdu si pro svoje. Jsou to jenom nějaký párky, já grilovaného prakticky nic jiného z masa nejím, jenom hodně výjimečně. Dám si k tomu kečup a barbecue omáčku, pak nějakou zeleninu a sednu si vedle Shawna. Ten už to má skoro v sobě. Courtney si mezitím taky pro něco dojde a lehne si vedle Cola. Pomalu se do toho pustím a všimnu si, že Cole pokukuje po našich porcích. Pomalu natáhne ruku ke Courtney a chce si vzít, ale ta ho bleskově plácne přes ruku. Cole trochu zaúpí a koukne se na mou porci, hned jeho pohled zachytím a odsunu to dál od něj.
,,Ani to nezkoušej nebo ti urazím pařátu" dodám přísně a on udělá psí oči a sklopí pohled. Pak si všimne, že jeho táta udělal mezitím další várku, oči se mu rozzáří a rozeběhne se tam.

,,On je jak malej, fakt" zasměje se Shawn a my přikývneme.
,,Cho? Chdo?" Cole se vrátí s plnou pusou, že vypadá doslova jako křeček.
,,Děda mráz" odpovím mu a zasměju se.
,,Ježiš mňam, to je dobrý. Počkej, co jsi říkala?" zeptá se a už si cpe do pusy další dávku. Najednou se k němu připlíží Courtney a polovinu mu sebere.
,,Tak tohle bude válka nenažrance a těhule" zasměje se Shawn a já přikývnu a zasměju se hned po něm. Tohle zabil.
,,Hej lásko tohle jsme si nedomluvili, naval to zpátky" řekne trochu přísně, ale ze srandy, Cole.
,,No tak to ani náhodou nedám. Já mám hlad" řekne v obranném gestu.
,,No tak si běž pro vlastní" Courtney se koukne na trasu mezi ní a grilem.
,,Moc daleko" rychle se pustí do Colova jídla.
,,Ty malá mrcho" zamračí se opět ze srandy a zasměje se.
,,Tak povinně mi večer uděláš masáž" řekne hned Cole a projede si ji pohledem. Ona ho téměř nevnímá a cpe se. To je dost jiná Courtney, než to bylo. Zvláštní, co to s člověkem udělá. Ježiš, ještě že to bude až za dlouho, teď bych to nedala.

,,Hele, když už jsme u toho večera..." dodá Shawn a já ihned vím, co tím myslí.
,,Ano?" zeptám se s úsměvem.
,,Dojedl bych, chvíli bych tu byl a pak se potichu a nenápadně vypařil" dá mi ruku na koleno a moje touha po něm začne extrémně rychle a nebezpečně stoupat.
,,Všemi deseti souhlasím" odpovím mu a zadívám se mu do očí.
,,Deseti? Já vidím jenom dvě" pousměje se a já nejdřív nepochopím, ale když pohledem sjede k mým prsům, hned mi to dojde.
,,Hah, jo takže ty takhle, jo?" zeptám se a přesednu si na něj. Dá mi ruce na zadek a začne mě přes něj hladit. Na chvíli přivřu oči.
,,Ty jsi tak krásná" usměje se na mě, já se taky usměju, sehnu se k němu a dlouze ho políbím.
,,Děsně tě miluju" usměju se a políbím ho znovu.
,,To já tebe taky a tohle jsou nejlepší narozeniny a budou ještě lepší" usměje se a dá mi palec před ucho a ostatní prsty za ucho.
,,Už bych přešla k třetí části plánu"
,,A to?" podívá se mi hluboko do očí.
,,Vypařit se" pomalu se zvednu, Shawn taky a vydáme se pryč. Kouknu se na něj a usměju se, nedávám pozor na cestu a šlápnu na balónek, který udělá pořádnou ránu, když praskne. Leknu se ho a ještě ke všemu spadnu na Shawna.


Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat