51.KAPITOLA

47 5 2
                                    

Z pohledu Clarke

Shawn zavěsí po strašně dlouhém hovoru s Colem a vrátí mobil do kapsy.
,,A pak že jsou holky ukecaný" zasměju se a trochu do něj šťouchnu loktem.
,,Coo? To teda jste, dokážete se bavit o kravinách klidně století. Například o tom, jestli je lepší rubínová nebo cihlově červená kabelka" Shawn se zasměje a já rychle zakroutím hlavou.
,,To není pravda Shawny" taky se zasměju a on mě ťukne do nosu.
,,Aby ti nenarostl jako Pinocchiovi"
,,Hej! Ale já nelžu" na truc zkřížím ruce na prsou a udělám psí oči, to vždycky zabere. Shawn mě podle očekávání hned schová v objetí. No joo, tady mi je dobře. Trochu bych poupravila jedno známé přísloví - všude dobře, v Shawnovo objetí nejlíp. Nad tou myšlenkou se zazubím, ale rychle úsměv zaženu, aby si toho Shawn nevšiml.
,,Notak láskoo" začne Shawn, ale já jenom zakroutím hlavou.
,,Dobře, tak nelžeš"
,,Heh" usměju se a obejmu ho pevně kolem krku. On mě pevněji, ale stále něžně, obejme a následně mi dá pusu do vlasů. Pohladím ho po zátylku a pomalu se odtáhnu. Vydám se do kuchyně a Shawn mě následuje.
,,Takže co vlastně jste s Colem řešili tak hrozně dlouho?" zeptám se, když si natočím vodu a pak se rovnou napiju.
,,Jenom jaké to tam je a tak"
,,Jo a pak kdo se umí bavit tři hodiny o hovadinách" zasměju se a Shawn zalapá po dechu, ale chvíli nic neřekne.
,,Jsou to důležitý věci" dodá po chvíli.
,,Jo, to určitě jsou" řeknu to hodně důležitě a pak dostanu záchvat smíchu.
,,To bude v nějakém stylu jakože "Shawne já mám hlad", "Já taky Cole", "Dal bych si hamburgera", "Já bych si dal pizzu... A pak pí-" ani to nedořeknu a oba se Shawnem dostaneme totální záchvat smíchu.
,,Lásko ty jsi moje borka" řekne mezi smíchem Shawn a opře se o kolena rukama.

Po pár minutách se uklidníme, pak si dáme večeři, což bylo vepřové, hranolky a spoustu zeleniny. Pak dojdeme nahoru do jeho pokoje, dám si sprchu, lehneme si do postele a oba usneme. Ráno nás probudí pronikavý řev Adama.
,,Sakra, to se mi snad jenom zdá, co ten tady zase dělá" zanadává Shawn. Já jsem ještě docela mimo, takže se jenom zmateně rozhlédnu.
,,Neříkej, že ho sem Courtney přitáhla" protočí Shawn oči a schová si hlavu pod polštář. Já se posadím na posteli a koukám jen tak kolem sebe. Je šest hodin ráno, takhle my s Shawnem rozhodně nevstáváne. Po chvíli do pokoje přijde Courtney bez Adama.
,,Ahoj, nebudím?" zeptá se opatrně. Hodlám zakývat, že ne, aby se necítila provinilá, ale Shawn to vezme za mě.
,,Jo budíš, zavři tomu děcku pusu"
,,O to se právě snažím, ale od Colova odchodu to prostě nejde. Prosím pohlídáte ho? Ja už jsem pár dní pořádně nespala" řekne Courtney a já si až teď všimnu kruhů pod jejíma očima.
,,Jas-"
,,Tebe a to děcko nám snad seslal ďábel, no jo no, ale ať je to spaní rychlý nebo ho už asi neuvidíš" řekne Shawn a Courtney se trochu lekne.
,,Neboj, kecá z hladu" dodám rychle.

,,Dobře, tak já půjdu. Všechno, co byste mohli potřebovat, máte dole. Nakrmenej je, to mu snad vydrží nějakou dobu" řekne Courtney a já nadšeně přikývnu. Hrozně se těším, až ho se Shawnem budeme mít pro sebe. Třeba by na naše miminko mohl změnit názor. Samozřejmě chci cestovat a užívat si s ním, ale chtěla bych příslib toho, že někdy alespoň bude.
,,Dobře, my to nějak zvládneme" dodám s úsměvem od ucha k uchu.
,,No, to si nejsem tak jistej" zamumlá Shawn do polštáře.
,,Dobře, děkuju vám mockrát. Budu tu snad brzo" řekne Courtney a otočí se na odchod.
,,Jo, prosím hodně brzo" řekne Shawn a já ho jemně plácnu po rameni.
,,V pohodě Courtney, pořádně se vyspi" usměju se, ona přikývne a odejde dolů. Po pár minutách nám donese Adama, kterej řve jako na lesy. Je to docela šílený i pro mě. Shawn má polštář na hlavě a furt se vzteká.
,,Děkuju vám, tak zatím ahoj" řekne Courtney a rychle odběhne dolů.
,,Ani se jí nedivím, že tak sprintovala. Já už se nemůžu dočkat, až to skončí a hezky jí ho předáme" zazubí se Shawn a já se musím zasmát, je fakt strašnej.

,,Tak pojď Shawny, jdeme na to. Máme bojovej úkol" zazubím se, zvednu se, chytnu ho za ruku a vytáhnu ho.
,,Nee, lásko prosím nech mě spát" řekne Shawn a pokusí se si lehnout zpátky, ale já ho rychle zase zatáhnu.
,,Žádný takový, alespoň si dáme snídani, ne?" usměju se a on přikývne.
,,Dobře, dám si sprchu, zvládneš to s tím satanášem?" řekne Shawn a já hned přikývnu.
,,Jasně lásko" několikrát se políbíme, pak se odtáhneme a já seběhnu dolů s Adamem.
,,Ahoj prcku" usměju se a pohladím ho po tváři, on ale urputně brečí. Shawn si mezitím dává sprchu a já se ho pokouším uspat, ale marně. Pak uslyším na schodech Shawna, který si hned zacpe uši a zavrčí.
,,Jak já ho nesnáším" procedí skrz zuby a projde kolem nás. Trochu posmutním a pokusím se ho dál uspávat.
,,Ale notak Adame, vždyť už musíš být unavenej" řeknu už trochu vyčerpaně. Pak mě najednou něco napadne, co kdybych ho nezkoušela uspat, ale naopak? Zkusím ho rozesmát, pak se mu bude určitě lépe usínat, než když plaká.
,,Kde je teta?" dám si ruce na obličej.
,,Tady je!" odkryju je a zasměju se. On se mírně uklidní, tak se rozhodnu pokračovat. Po chvíli už se Adam směje. Oddechnu si a konečně se mi podaří ho uspat.

Pak dojdu potichu za Shawnem. Obejmu ho zezadu kolem krku a dám mu pusu na tvář. On se usměje a pohladí mě po ruce.
,,Zvládla jsem to Shawne, byla to docela hračka. Teda zezačátku moc ne, to hrozně brečel, ale pak mě napadlo ho rozesmát a pomohlo to. Docela mi to jde, nemyslíš?" usměju se a on se ode mě odtáhne, otočí se a koukne se mi do očí.
,,Ty narážíš na to, že by jsi taky chtěla mimino, že jo?" zeptá se Shawn vážně a já strnu.
,,No-"
,,Clarke kolikrát jsem ti říkal, že já ho nechci. Mám vybudovanou kariéru a musím se jí věnovat, chceme přece cestovat a nemusíme kopírovat ty dva" Shawn hned nasadí přísný tón a akorát mě naštve.
,,Shawne jasně že chci cestovat, ale prostě jednou chci s tebou i miminko a cítím, že tak za rok už budu připravená"
,,Vždyť ani nemáš práci, proč chceš děcko?" trochu mě to zaskočí, protože si protiřečí.
,,Shawne sám jsi říkal, že si nemám hledat práci, že chceš být se mnou co nejvíc, vzít mě na tour a na dovolený, tak proč teď po mně práci chceš? Já už bych ji dávno měla nebýt tebe" ach jo, tahle hádka se nehezky vyvíjí.

,,Jo takže nebýt mě? Najednou je to všechno moje chyba? Já tě živím Clarke"
,,Já vím a děkuju, ale nikdo tě nenutil, sám jsi si mě chtěl vzít" bodne mě u srdce, když myslím na různé konce, jak tohle může skončit. Bohužel jsem moc tvrdohlavá na to ustoupit a Shawn mi taky ustupovat nebude.
,,Jo chtěl, protože tě kurva miluju"
,,Ale to já tebe taky! A taky jedině s tebou chci mít děti"
,,Ale já teď děti nechci!" zařve na mě a já sebou škubnu. Když na mě řve, někdy se začnu bát.
,,Ale nikdo nemluvil o teď Shawne, já mluvím rok, dva dopředu"
,,A proč tak dopředu?! Pojď žít teď a tady"
,,Ale já to neumím, ráda plánuju do budoucna a chci vědět, jak to bude. Jestli děti nechceš, tak s tebou nebudu moct být" odseknu mu a on mě svým tělem přitlačí na stěnu. Hned se mi zrychlí dech a sleduju jeho skoro černé oči vztekem. Z jedna strany mám strach, ale z druhé mě to neskutečně vzrušuje. Shawn asi cítí to samé, protože se mi naléhavě přilepí na rty a hladově mě líbá.

Naše těla se o sebe třou a vzniká mezi námi neskutečný proud energie. Když jeho ruka přejede od mé paže na zadek a silně ho zmáčkne, vzdychnu mu do pusy. Doma nikdo není a Adam spí, takže ze sebe během pár vteřin strháme oblečení a on mě vyhodí na sebe. Ani se neptá a hluboko do mě vnikne. Hned se prohnu v zádech a slastně vzdychnu. Pak si vzpomenu na Adama a dám si ruku před pusu. Shawn začne rychle a naléhavě přirážet a já mám co dělat, abych byla potichu. Během celého aktu neřekneme ani jeden ani slovo, až se nakonec oba uděláme a Shawn mi zůstane koukat do očí.
,,Jednou asi jo, pokusím se pro tebe si naše dítě zamilovat tak, jako miluju tebe. Už se prosím nehádejme. Jednou ano, teď ne" řekne Shawn a já se pousměju.
,,Nic víc po tobě nechci" položím si hlavu na jeho rameno a on mi dá pusu na krk. Pak mě pomalu spustí a oba se rychle oblékneme. Pak dojdu k Adamovi, který stále spinká. Po asi čtyř hodinách přijde Courtney.
,,Tak co, jak to šlo?" zeptá se, už vypadá trochu líp.
,,Párkrát brečet urputně, ale někdy pomohlo ho rozesmát" usměju se na ni a ona mě rychle obejme.

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat