43.KAPITOLA

38 4 6
                                    

Z pohledu Clarke

Probudím se poměrně brzo ráno. Nemůžu spát, jak stále myslím na Adama. Je tak strašně roztomilej. Skrz něho jsem si uvědomila, že bych taky chtěla miminko a nejlépe v blízké době. Možná se na to Shawna zkusím zeptat, ale teď na to nebudu myslet ještě. Opatrně vstanu a prohlédnu si ho, jak roztomile spí. Něco zamumlá, ale nerozumím mu ani slovo, tak mu dám pusu na tvář a dojdu do koupelny. Dám si sprchu, která mě pořádně probudí. Ráno to sice moc nemusím, ale změna mě nezabije. Umyju si i vlasy, oholím se a pak vylezu ze sprchy. Usuším se a vezmu si své spodní prádlo. Pak si osuším vlasy a vyčistím si zuby. Vezmu si ručník s sebou do pokoje, dojdu před zrcadlo a ještě se snažím si je trochu vysušit. Uslyším zvuky z postele, kouknu se přes zrcadlo a uvidím, že Shawn je vzhůru. Dívá se přímo na mě s pohledem, který moc dobře znám. Sotva se stihnu otočit, Shawn už je u mě a já jsem jeho tělem přitlačená na stole. Stůl narazí do stěny, což udělá zvuk.
,,Pšš, všichni ještě spí, nemůžeš je-" ani to nestihnu doříct a Shawn se mi přilepí na rty. Začne mě hladově líbat. Jako docela koukám, jak rychle se zvládl probudit. Chytne mě pod stehnama a posadí mě na stůl. Hned si stoupne mezi moje nohy. Já se na něj co nejvíce natisknu. Vezme si ze šuplíku kravatu, koukne se mi do očí. Vsadím se, že v nich hned uvidí vzrušení. Upřímně miluju, když si mě prostě bez zeptání a očekávání vezme. Za zády mi sváže ruce a koukne se na mě pohledem, který mluví za vše. Rychle si sundá boxerky, zahákne palce o mé kalhotky. Trochu se nadzvednu a on mi je sundá.

Víc mi roztáhne nohy a jedním prudkým pohybem je ve mně. Zalapám po dechu a všimnu si jeho obličeje, který skenuje ten můj, aby zjistil, co je pro mě slast a co už bolest. Abych ho ujistila, přikývnu a on začne rychle a trochu tvrdě přirážet. Prohnu se v zádech a tím mu vystavím moje prsa. Hned mě na nich začne dychtivě líbat. Musím se sakra držet, abych nevzdychala. Ještě přidá a trochu přitvrdí, sice nejsem na tohle moc zvyklá, ale čím dál víc se mi to líbí. A ten Shawnovo výraz je k nezaplacení. Myslím si, že i můj obličej v slastné křeči musí být velmi zajímavý. Nejradši bych si zacpala pusu, ale kvůli mým poutům z kravaty to nejde. Hrozně mě vzrušuje, že má nade mnou takovou kontrolu.
,,Bože lásko, já už budu" vydolám ze sebe a Shawn přikývne.
,,Já taky. Udělej se pro mě zlato" pošeptá mi do ucha. To je pro mě poslední kapka. Ihned ve mně exploduje nával snad všecho a mám pocit, že se vznáším do nebes a padám do pekla zároveň. Jediné, co dokážu vnímat, je Shawn, který se do mě udělá. Po strašně dlouhé době otevřu oči a všimnu si, že Shawn mě pozoruje.
,,Jsi nejlepší krásko" pošeptá mi. Jak se ke mně nakloní, rovnou mi rozepne provizorní pouta.

Promnu si zápěstí, dám mu ruku na tvář a několikrát se políbíme. V těch polibcích je tolik lásky, že to ani nedokážu popsat.
,,Moc tě miluju" zašeptám kousek od jeho rtů.
,,Já tebe taky" zašeptá a dívá se mi do očí. Pak pomalu očima sklouzne na moje rty a něžně mě políbí. Pak mi pomůže na zem a oba se oblékneme.
,,Co máme dneska v plánu?" zeptá se Shawn, když si upravuje svoje lehce zpocené vlasy. Mimochodem je u toho děsně sexy.
,,To netuším, asi nic. Ale mohli bychom za Adamem, že joooo?" udělám na něj psí oči a on trochu neochotně přikývne.
,,Dobře, ale maximálně tak na hodinu, jasný?" koukne se přes zrcadlo na mě a zvedne jedno obočí.
,,Ano, neboj se Shawny" zazubím se. Vezmu si uplé džíny, hnědé tričko s dlouhým rukávem a prohlédnu se v zrcadle. Shawn si toho všimne, dojde ke mně a obejme mě zezadu. Hlavu si položí na moje rameno.
,,Jsi krásná, moc krásná. A miluju tvé ploche bříško" dá na to ploché velký důraz. Mám to chápat tak, že to byla narážka na to, že nechce, abych byla těhotná? Přesto se musím usmát, protože ta jeho chvála mi dělá dobře.

Pak seběhneme dolů. Máme v plánu si dát snídani, ale nikde nic není. Rozhodneme se tedy jet za nimi rovnou a doufat, že ještě nesnídali. Sedneme si do auta, Shawn mě připoutá, u toho mě políbí. Následně připoutá sebe a rozjede se směrem jejich nový byt.
,,Lásko jak to máme my s bytem? Chceš někam?" zeptám se a on se trochu zarazí.
,,Bytem? Noo, není byt" řekne nervózně a podrbe se na zátylku.
,,To je v pohodě, já ho ani nechci, jenom jsem se ptala. Mně je dobře tak, jak to máme" usměju se a pohladím ho po stehně.
,,Jo, nepotřebujeme to, když jsme sami dva a stejně máme v plánu cestovat a tak" řekne Shawn. Jenom kývnu. Zdá se mi, že na to dává až nějaký moc velký důraz, jako by se mnou nikdy rodinu nechtěl. Nechám to ale plavat a jenom sleduju ubíhající krajinu za oknem. Po chvíli dojedeme k jejich bytu, vystoupíme z auta a vydáme se dovnitř. Shawn zaklepe. Čekáme chvíli a nic. Zaklepe znovu. Čekáme a zase nic. Shawn to nevzdává a chce je vzbudit. Já si sednu na zem a začnu si hrát se zipem od mojí bundy. Aktuálně je to to nejzábavnější, co mám po ruce.

,,Sakra, vždyť je půl devátý, neříkej mi, že ještě spí" protočí oči Shawn a sedne si vedle mě.
,,Já bych řekla, že určitě jo. Tak každej neměl tak skvělej budíček jako my dneska ráno" kouknu se na něj a usměju se. On udělá to samé, dá mi ruku na tvář a začne mě něžně líbat.
,,Fuj, to si nechte na jindy prosím" řekne ospale nám moc dobře známý hlas.
,,Cole! No já jsem nikdy nebyl víc nadšenej, že tě vidím" zasměje se Shawn a zvedne se.
,,Kámo tak ty už mít děti nebudeš, právě ti musely umrznout koule" zasměje se Cole a po něm hned i Shawn. Mně to moc k smíchu teda nepřipadá, tak se jenom kolem nich procpu a vejdu dovnitř.
,,Jo a co jste to řešili před tím? Jsem kousek slyšel" ušklíbne se Cole. Klasika u něj, vždycky slyší, co nemá.
,,Nic, měl jsem dobrý ráno kámo" řekne Shawn a zazubí se na mě.
,,Jo jasně" zvedne Cole jedno obočí.
,,No nic děti, já jdu spát, užijte si to tady, dělejte si co chcete a dobrou" řekne nám rychle Cole a už zmizí v ložnici.

,,Huh, máme bejvák pro sebe Shawne" zasměju se a dojdu do kuchyně. Prohledám jim zásoby a zjistím, že toho zrovna dvakrát moc nemají.
,,Panebože, no to se nemůžu divit, když tu teď byl Cole sám" zasměje se Shawn.
,,Jo no, ten si beztak jenom něco objednával" zasměju se a najdu v hlubinách lednice vajíčka. Vítězně je vytáhnu a Shawn potichu zatleská. Společně začneme dělat vajíčka a toasty.
,,Nevíš náhodou kde je pepř a sůl?" zeptá se Shawn. Před chvílí jsem ji někde viděla, takže se rozhlédnu. Zastavím se pohledem na něm a musím se zasmát.
,,Koukáš přímo na ně brouku" Shawn se několikrát koukne, pak se klepne do čela a vezme je.
,,Joo, Clarke já to našel" zazubí se na mě, musím se tomu znovu zasmát. Je tak roztomilej. Pak osololí a opepří vajíčka. Já mezitím vytáhnu toasty a připravím je na volný talíř, který dám doprostřed stolu. Pak podám další čtyři Shawnovi, ten tam naservíruje vajíčka a dáme to na stůl. Pak připravíme ještě každému džus a projedeme si pohledem naši práci.
,,Nádhera lásko, jsme prostě nejlepší tým" nastaví ruku na plácnutí, neváhám a plácnu si s ním.
,,To si piš, to je naše velkodílo"

,,Musíme je vzbudit" řekne najednou Shawn.
,,Ne, to nemůžeme. Určitě Adam celou noc plakal, takže jsou oba vyřízený"
,,Jaj, bych ho klepnul do palice, kdyby mě vzbudil" zasměje se Shawn. Tentokrát se musím taky zasmát. Náš smích nám ale nevydrží dlouho. Vedle v pokoji se ozve pronikavý pláč, Shawn si hned zacpe uši. Já tam doběhnu a zjistím, že Courtney už je na nohou a utišuje ho. Nevím, jestli Cole jenom dělá, že spí, nebo opravdu spí. Vypadá to dost předvědčivě.
,,V pohodě Courtney?" zeptám se jí a ona jen rychle přikývne, sedne si a začne ho kojit.
,,Cole vstávej" řeknu a trochu s ním zalomcuju. On se ovšem ani nehne a neotevře ani jedno oko.
,,Cole notak, vstávej" lehce ho poplácám po tváři, ale on jen zabručí. Najednou mě něco napadne.
,,Courtney? Hele až ho nakojíš, tak jsme udělali se Shawnem vajíčka s toastem, takže pokud budeš chtít, tak si dej, je to na stole" zazubím se na ni a po očku mrknu na Cola.
,,Oh, tak to si dám, děkuju" usměje se. To už Cole stojí na nohou a běží rychle do kuchyně.
,,Ale ale, ten se dokázal rychle vyhrabat" zasměju se.
,,No na něho je to teda zázrak" zasměje se Courtney. Dnešek začíná fakt dobře, pro mě samozřejmě úplně nejlepší bylo naše ráno se Shawnem.

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat