30.KAPITOLA

67 5 3
                                    

Z pohledu Cola

S Courtney si sedneme do auta a rozjedeme se za nimi. Nakonec jsme se domluvili, že sjedeme k rodičům na oběd. 
,,Alespoň uvidí prcka." Řeknu s úsměvem a Courtney se hned rozzáří. Je vidět, že je šťastná, a když je šťastná Courtney, tak já taky. Zaparkuju před domem hned vedle Shawnka. Odepnu si pás a stejně jako Courtney vystoupím. Otevřu vchodové dveře a nechám Courtney vejít jako první. Vejdu hned po ní a skopnu si boty, nechám je ležet a rozběhnu se do kuchyně.
,,Cole ty jsi....bože."  Zakleje Courtney, asi nad tím, jakej jsem  bordelář. 
,,Mamí, mám hlad."  Dojdu k mamce a obejmu ji. 
,,Kdy ty hlad nemáš?" Zeptá se a hned se zasměje. 
,,V noci, když spí." Řekne Shawn a společně s Clarke se zasměje.  
,,No, taky si pamatuju, jak tyhle dva o půlnoci rabovali ledničku." Řekne mamka a společně s Clarke i Courtney se tomu zasmějou. Jen já se Shawnem se teď tváříme, jako kdyby jsme chtěli zapálit svět. 
,,Haha, to bylo snad jednou." Protočím panenkama. 
,,Já ti dám jednou. Minimálně desetkrát jsem vás tu načapala, tak nekecej." Vezme mě mamka lehce utěrkou. 
,,Auu! Mamino, tak to chce dvojitou porci oběda." Kouknu se na ni s přivřenýma očima. 
,,Hele Cole? Děláš ty taky něco jiného, než jenom že spíš, souložíš, nebo jíš?" Zeptá se Clarke a já se začnu smát. V tu chvíli schytám nechápavé obličeje.

,,To by jsi se měla zeptat jinde." Kývnu hlavou k Shawnovi. 
,,Já pracuju vole."  
,,To já taky."  
,,Joo, ty jsi vlastně manažer firmy." Upraví si imaginární kravatu. 
,,Ty jsi debil."  
,,Já? Ty jsi kripl."  
,,Blbče."  
,,Kreténe." 
,,Čůráku."             
,,Píčusi."  
,,Idiote."  
,,Demente."  
,,Tak to stačí nebo budete o hladu." Napomene nás mamka a my jako malý kluci odevzdaně klesneme na židle ke stolu. Courtney si sedne vedle mě a Clarke zaujme místo vedle Shawna. Mamka nám podá jídlo.  
,,Neměla byste okurky a kečup? Myslím k tomu." Zeptá se Courtney a můj žaludek se obrátí o tři sta šedesát stupňů. Kouknu se na ty dva a vidím, že nejsem jedinej, komu se zvednul žaludek. Mamka se tomu jenom zasměje a podá jí to. Courtney se děkovně usměje. 
,,Lasagne, okurky a kečup. Courtney ty se poto-" Řekne Clarke a stejně jako já se Shawnem sleduje Courtney, jak jí tuhle šílenou kombinaci. 
,,Počkej, až to budeš dělat taky." Řekne Courtney s plnou pusou.  
,,Já mám ještě čas, děkuji." Zasměje se Clarke a konečně se i my pustíme do jídla.

Domů se dostaneme až kolem osmé večer. Nakonec se to docela protáhlo. Zívnu si a spadnu na gauč. Courtney si vezme nějakou knížku a začne do ní něco zapisovat. 
,,Co to děláš?" Zeptám se trochu ospale. 
,,Zapisuju si věci o prckovi."  
,,A jaký?" Podepřu si hlavu rukou. 
,,Noo, kdy vzniknul, kdy by se měl narodit a tak." Usměje se a chce tam nalepit tu fotku, ale já jí to hned seberu. 
,,Co to děláš?" Vykulí oči. 
,,To je moje." Mrknu na ni a schovám si obrázek do kapsy. Je vidět, že to Courtney potěšilo a mě taky. Ještě tam něco napíše a pak zavře knížku a dá ji na polici. 
,,Tak jo, jde se spát." Zavelím, zvednu se z gauče, chytnu Courtney za ruku a dojdu do ložnice. Nechám si jenom boxerky a vlezu si do postele. Dneska jsem rád, že jsem rád. Nikdy bych neřekl, že já, Cole, rád uvidím postel, jako postel na spaní a ne, na sexuální hrátky. Joo, já byl samec. Teda to jsem i teď, ale ten zamilovaný, teď už mě prcací song dohání. No mě jebne. Z mých myšlenek mě vytáhne Courtney, která si vleze do postele a přitulí se ke mně. Hned ji obejmu, položím si hlavu na tu její a pomalu usnu.

Ráno je opět hektické, protože opět nestíháme. 
,,Cole dělej nebo tam bouchne atomovka v podobě Clarke."  
,,Už jdu, ale potřeboval jsem si upravit boxerky."  
,,Aha, dobře." Zamrká Courtney, vezme si malou kabelku, obuje se a vyjde ven. Já zavřu dveře a zamknu. Dojdeme k autu, nasedneme a já se rozjedu, dneska kousek za město. Oni tam mají pronajatou malou restauraci v retro stylu, kde se bude natáčet pár scén. Dojedu tam a zaparkuju vedle auta Shawna. Všude kolem už pobíhají kameramani. 
,,To je jak kdyby se natáčel Hollywoodskej film." Vypnu motor a vystoupím. 
,,Ty kráso, že bych si střihla roličku?" Zavtipkuje Courtney, oba se tomu zasmějeme a já ji obejmu kolem ramen. Dojdeme ke Clarke, která jako vždy chodí sem tam jak hladová lvice čekající na jídlo.  
,,Čau šelmo." Zasměju se a hned schytám vražedný pohled.

,,Tak jo, jdeme na to." Zavelí Andy a hned začnou hrát první tóny. Camila vyjde zpoza rohu a udělá, že si sváže vlasy. Potom vezme talíře, dojde ke stolu a koukne se na Shawna, který sedí u stolu dál. Jejich pohledy se střetnou a nemohou od sebe odlepit zrak. To samozřejmě podráždí kolegyni vedle. Shawn hraje, že od ní nemůže odtrhnout oči. Camila se narovná od stolu, protože doteď se skláněla, aby podala hostům jídlo. 
,,Super, máme to, teď si dáme scénu před restaurací a na motorce." Řekne Andy a Shawn s Camilou se hned zase vydají na své pozice. 
,,A, že by přišel?"  
,,Clarke, tohle jsou krátké úseky, klid, přijde potom." Snaží se ji trochu uklidnit Courtney. 
,,No jo." Dodá Clarke a dál sleduje Shawna, který aktuální sedí na lavičce za restaurací jako největší šéf. Camila vyjde ze zadního vchodu, koukne se na Shawna a pomalým krokem se vydá dál. Shawn se zvedne, doběhne ji, jemně ji chytne za ruku a postaví se před ni. Camila zvedne pohled k němu. 
,,Jak romantické." Řeknu možná až moc nahlas a hned schytám pěst do ramene. 
,,Au holka, ty máš ale páru."  
,,Drž hubu Cole Mendesi." Procedí skrze zuby a celá zrudne.  
,,Super, teď tu motorku. Běžte se převléknout." Řekne Andy a oba odejdou do svých šaten.

Clarke už má nakročeno k tomu jít za Shawnem, ale já ji stáhnu zpátky. 
,,Co to děláš doprdele?! Pust mě."  
,,Ne, akorát ho nasereš tím, jak jsi nasraná. Nech je to dodělat a pak tu udělej třeba apokalypsu, ale teď ne." Domluvím jí a ona se trochu zklidní.  
,,Ty vole, ale to je taková pipka. Jak si o sobě myslí. Já jsem Camila Cabello a jsem největší hvězda. Ona a hvězda? Ten její ječák mi trhá uši a já nevím co všechno. Je to děs, když zazpívá, tak mi akorát cukaj nervy."  
,,Jo, a když zpívá Shawn, tak ti vibruje píča." Řeknu a začnu se smát jak debil. 
,,Ty chceš dostat kolenem do toho minipéra? Ne určitě nechceš, tak mě přestaň srát nebo tě zabiju a pak tě podpálim."  
,,Hele, hele, brzdi, klid, je to jenom klip."  
,,Je to letní žhavej lovesong. Kurva, to pak budou zase články na ig. Shawn a Cami spolu."  
,,Jo, to už jsi říkala, ale klid, to se nestane." Chytnu ji za ramena a kouknu se jí do očí.  
,,Klid, ano?" Řeknu a ona jenom kývne a trochu se uklidní.

Po chvíli přijde Shawn a zamíří k nám. 
,,Ahoj." Usměje se na nás, obejme Clarke kolem pasu a dá jí pusu do vlasů. Clarke se vítězně usměje a hned se rozhlédne. 
,,Camilce to trvá, pinda jedna, to se nemůže převléknout a jít? Ne, ona se musí desetkrát omrknout v zrcadle, jestli má dobrou prdel, ty vole."  
,,Lásko notak."  
,,Řekni, že mám hezčí zadek." Zamračí se Clarke na Shawna. 
,,Ty máš nejhezčí zadek lásko." Políbí ji a dojde na plac. 
,,No jo, když se Clarke raduje, tak její píča vibruje."  
,,Cole sklapni!" Vyjeknou obě najednou a já rychle zvednu ruce na znamení, že se vzdávám. 
,,Sorry holky, ale je to fakt." Zasměju se.  
,,Koleno." Procedí Clarke skrze zuby. 
,,Jo, dal bych si, pořádně na grilu s BBQ omáčkou. Mňami." Olíznu si rty. 
,,Hele, myslíš ty na něco jiného, než jenom na jídlo?" Zeptá se Clarke a já udělám, že přemýšlím. 
,,Ne." Vypláznu jazyk a Clarke už je připravena zaútočit.

,,Tak pokračujeme." Zavolá Andy a tím mě zachrání. Nebudu lhát, dost se mi ulevilo, když se Clarke vzdálila. Zazní klapka a na plátně za Shawnem a Camilou začne promítat noční město. Camila se hned nalepí na Shawna a tím se na něho trochu položí. Clarke je kupodivu docela klidná, ale to se změní ve chvíli, kdy si Camila položí hlavu na Shawnova záda. 
,,Tak jo, tak jo. Stop. Musí to být takhle?" Pustí se do toho Clarke a chce se vydat blíž, ale Courtney ji zastaví. 
,,Omlouváme se pokračujte." Řekneme s Courtney sborově a Andy jenom kývne. 
,,Co to děláte? Měla jsem před sebou  důležitou misi."  
,,Jakou zase."  
,,Operace Camilapokalypsa." Zatne ruce v pěst. Scéna se sjede od znova a tentokrát se přejde i k pasáži, kdy Shawn trochu zakloní hlavu, čím se dotkne hlavy Camily. Rychle se kouknu na Clarke, která vedle mě už není. Rychle se začnu rozhlížet. Můj pohled se zastaví na Courtney, která táhne Clarke kousek stranou. Doběhnu je, naštěstí si Shawn nevšiml. 
,,Clarke, já vím, že jsi extrémně žárlivá, ale říkáme ti to už po sté, je to jeho práce."   
,,Ale co, když se přitom do ní zamiluje a opustí mě. Nebylo by to poprvé ani naposled, co se něco takového stalo." Řekne a v jejích očích je smutek a pořádná dávka vzteku. 
,,Výborně a touhle scénou dojedete na motel, kde bude scéna, na kterou všichni budou čekat." Prohlásí Andy a Clarke začne pomalu rudnout vzteky.

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat