37.KAPITOLA

45 5 2
                                    

Z pohledu Shawna

,,Brácho tak teď jsi dostal rekt ty makaku" vydolám ze sebe mezi záchvaty smíchu. Cole vypadá dost nasranej a skousává zuby, ale my z něho máme ještě větší prdel. Pomalu se začneme uklidňovat, ale Cole vypadá stejně.
,,Nasranej makak" dodá Clarke a všichni se začneme smát nanovo.
,,Ty máš co říkat, huso" řekne otráveně Cole a protočí oči. Clarke se najednou přestane smát, ale my s Courtney a tetou se smějeme dál.
,,Co jsi to řekl?" řekne přísně Clarke a zvedne jedno obočí.
,,Že jseš husa" dodá Cole provokativně a usměje se jedním koutkem. Clarke se zamračí.
,,Ajaj, no to bude bitka" dodá teta Sigrit a my je zaujatě pozorujeme. Clarke mu skočí na záda a začne ho jakoby škrtit.
,,Aah vražda, vražda!" zařve Cole a my už se opět dusíme smíchy.
,,Joo, tohle se zapíše do knihy rekordů"
,,Jako jakých lásko?" zeptám se Clarke.
,,Nejrychleji zabitej Cole holkou" zazubí se na nás.
,,No tak to vůbec, mě žádná piča nezabije" odsekne Cole a přimáčkne Clarke na zeď. Trochu se leknu, když Clarke prudce vydechne, že to Cole přehnal. Pak ji naštěstí pustí a ona sklouzne dolů.
,,Takže jsem vyhrála" mrkne na něj Clarke a já se musím zasmát.
,,Cože?! No to vůbec holka, já jsem vyhrál" dodá vítězně Cole.
,,No tak to ne, ty jsi se vzdal, takže jsi prohrál" usměje se Clarke a poplácá Cola po hlavě. Ten kouká úplně do blba. Clarke k nám dojde a plácneme si.
,,Jsi nejlepší zlato" usměju se na ni a dám jí pusu.
,,Ale ale, to je mi lásky" zasměje se Sigrit, ale myslí to dobře. Trochu se leknu, odkašlu si s podrbu se na zátylku. Abych řekl pravdu, úplně jsem na ni zapomněl, že tu vůbec je. To je docela ostuda, protože se mají s Clarke rádi, ale co.

,,No nic, tak my asi už půjdeme" řeknu najednou a teta Sigrit na mě hned obrátí pozornost.
,,Kampak spěcháš mladíku?" zeptá se mě a uculí se. Chci něco říct, ale místo toho spustí Cole.
,,On chce zasunout" zašklebí se, já se plácnu do čela a Clarke obrátí oči v sloup.
,,Ignoruj jeho blbé poznámky. On toho v hlavě moc nemá" uchechtne se Clarke a Cole se zamračí. Pak ale hned obrátí a sladce se usměje.
,,Chcete vyprovodit?" ještě rozšíří svůj falešný sladký úsměv.
,,Ne, v poho. My trefíme" odpovím a chystám se odejít.
,,No ale ale, to ten tvůj bratr byl teda slušnější" řekne najednou Sigrit. Ten zvuk je jako bych dostal imaginární facku. Hned se otočím.
,,On je jenom nervózní, jinak je skvělej Sigrit" pokusí se mě zachránit Clarke.
,,Skvělej kde?" řekne Cole a dostane záchvat smíchu.
,,No, už to není takovej gentleman, jaký se zdál" řekne Sigrit a jedno obočí zvedne.
,,On je-" pokusí se něco říct Courtney, ale nikdo ji téměř neslyší.
,,Prosimtě ten a gentleman, jo? To je ten poslední, kdo by měl být gentleman" zasměje se Clarke, já se k ní přidám a Cole nás probodne pohledem skrz na skrz.

,,No nic, my fakt musíme, ještě mám nějakou práci. Těšilo mě Sigrit" usměju se a políbím jí hřbet ruky. Clarke se uculí a obejme ji.
,,Ahojky" pozdraví se a pak už dojdeme ke dveřím, obujeme se a vyjdeme ven. Po nějaké době konečně dorazíme domů a oba se rozvalíme na gauči.
,,Máš něco dneska v plánu?" zeptá se najednou Clarke a já se zamyslím.
,,Asi ne, nic nemám. Ty?" zeptám se jí a ona zakýve hlavou.
,,Tak jo, tak dáme film?" zeptá se a přitulí se ke mně. Hlavu si položí na mou hruď a já si začnu hrát s jejími vlasy a dávat jí pusinky do vlasů. Po chvíli začnu zavírat oči, až nakonec usnu. Probudí mě hlasitý zvuk mého telefonu ještě k tomu vybrující v mé kapse. Chvíli jen tak čumím do blba, až konečně zvednu hovor.
,,Mhm? Mendes u telefonu" řeknu ještě totálně rozespaně.
,,Čau Shawne, máme super zprávu" ozve se známý hlas, ale nedokážu ho rozpoznat, protože jsem stále v mé snové říši.
,,No?" vysoukám ze sebe a jsem rád, že jsem dal vůbec tohle a neusnul jsem u toho.
,,Se Señoritou jste se dostali mezi top letní hity!" najednou poznám nadšený hlas Andyho a díky této zprávě jsem už plně vzhůru.

,,Páni, hned jedu do studia" řeknu nadšeně, nečekám na odpověď a rychle vypnu hovor. Rozhlédnu se po místnosti a až pak si všimnu, že tu není Clarke.
,,Lásko?!" zařvu a po chvíli se ozve Clarke z kuchyně.
,,Ano?! Ty už nespíš?" zeptá se, když už dojde ke mně a chytne mě za ruce.
,,Ne, Señorita se dostala do letních hitů!" zaraduju se, ale hned poznám, že Clarke z toho až tak nadšená není.
,,Jo? Tak to je super Shawny, to ti přeju" usměje se a dá mi pusu. Snaží se, ale je to prostě vidět.
,,Jo, pojedu teď do studia, trochu to oslavíme, pojedeš taky?" usměju se a pohladím ji po tváři.
,,Nene, já musím domů, už dlouho jsem tam nezavítala, ale večer se uvidíme, ne? Já přijdu sem k vám, tak můžeme být večer spolu, víš co tím myslím" usměje se a já horlivě přikývnu.
,,To si piš zlato, v devět tu budu" mrknu na ni a dlouze se políbíme. Pak se ještě chvíli líbáme, než se od sebe odtáhneme. Hodím Clarke k ní domů a pak dojedu do studia. Vystoupím a rychlostí blesku doběhnu dovnitř.

,,Čau!" pozdravím všechny a začneme se objímat.
,,Tohle jsem fakt nečekal, to je úžasný. Takhle brzo se dostala do hitů" rozzářím se a všichni mému nadšení přikyvují.
,,Taky jsem to nečekala" přijde najednou Camila a řekne to úplně klidným až se sexy tónem. Otočím se na ni, má na sobě černé šaty na tělo s výstřihem. Moc si toho nevšímám, mám jenom radost, že písnička má úspěch.
,,Jo, je to skvělý" řekne Andy a nalije nám panáka.
,,Dáme si? Na oslavu" zazubí se a já zakroutím hlavou.
,,To není dobrej nápad, já jsem tu autem a pak mám ještě něco v plánu s Clarke" zkusím se vymluvit, ale vůbec mi to neprojde.
,,Ale notak, tohle se neděje každý den, Clarke počká, pojď se s námi napít, jenom jeden panák" zazubí se na mě Camila, pak si projedu každý obličej lidí z týmu a nakonec přikývnu.
,,Jednoho panáka" vezmu si ho a na ex ho kopnu do sebe. Pak někdo pustí Señoritu a všichni začneme zpívat. Do toho mi někdo nalije dalšího panáka. Camila vezme mou ruku a kopne ho do mě.
,,Odvaž se trochu" nalije si další panák a kopne ho do sebe.
,,Sralbotko" zasměje se a chystá se otočit. Najednou mi přepne a naliju si sám dalšího panáka, pak dalšího a dalšího.

Kopu je do sebe, jako by to byla voda.
,,Shawny, co kdybychom se trochu vzdálili?" zeptá se Camila a já se kouknu na hodiny. Vidím tam půl deváté.
,,Fajn, ale na půl hoďky" zasměju se a vydám se za ní. Dojdeme do jedné z místností a sedneme si ke stolu. Chvíli něco popíjíme, pak nám Camila oboum nalije tequilu.
,,To musíš, je to na počest Tequily Sunrise, ale tu tu nemáme" zasměje se.
,,Jo jasně, text našeho hitu, tak to musím" taky se zasměju a kopnu to do sebe na ex.
,,Páni, ty jedeš" všimnu si, že pod stolem se dotkne mého kolena a pohladí mě od ramene až po dlaň, pak mě při tom tahu chytne za ruku.
,,Hele, já mám ale holku" začnu se smát jako debil.
,,Ta se o tom nedozví, neboj se" předsedne si mi na klín a spojí mi ruce za krkem. Prohlédnu si ji.
,,Vážně mám doma Clarke, ona čeká víš?" kouknu se na hodiny.
,,Hups, už hodinu" dostanu totální záchvat smíchu.
,,No vidíš, už šla určitě spát" najednou se mi přilepí na rty. Tak nějak ucítím tlak v kalhotech, Camila neváhá a pokračuje v tom, co dělá.

,,Shawny to je teda něco" usměje se, už ani nevím kdo vlastně. Pak mě ten člověk chytne za ruku a někam mě táhne. Několikrát sebou šlehnu na zem nebo o něco, ale on nebo ona mě táhne stále dál. Nakonec rozpoznám nějaký pokoj a postel. Shodí mě na postel, zavřu oči a dál už si nic nepamatuju. Ráno se probudím a okamžitě, co otevřu oči, mě světlo ostře bodne do očí.
,,Ahoj ospalče" uslyším známý hlas Camily. Škubnu sebou a rozhlédnu se. Jsem v nějakém pokoji, vypadá na hotelový.
,,Co tady sakra dělám?!" zařvu rychle vstanu, když zjistím, že dole nemám nic, hned se zhrozím.
,,Co to kurva-!" rychle se zakryju a najdu na podlaze svoje boxerky.
,,Ne, Camilo prosím řekni, že jsme to spolu nedělali" řeknu a zamračím se. Jak jsem mohl být tak blbej proboha. Nic si z toho nepamatuju, jenom jeden drink za druhým.
,,Nooo" zazubí se. Rychle na sebe naházím oblečení. Ještě za sebou slyším, jak na mě volá, ale ignoruju ji. V hlavě mi zvoní stále jenom ta myšlenka, že jsem ji podvedl a že tohle nedopadne dobře, protože vím, jak moc je Clarke žárlivá. Rychle dojedu domů, kde už vidím i Colovo auto. Doběhnu domů, kde jsou všichni.
,,Co má tohle být?!" vyjekne Clarke a ukáže na televizi, kde jsou zprávy a fotky mě a Camily.

Co na to říkáte? Hehe 🤭

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat