Z pohledu Courtney
,,Cole?"
,,No, ježiši Courtney a co jsem měl dělat? Prostě takovej jsem, nikdo se nedokáže úplně změnit během roku." Řekne dost hnusně a mě bodne u srdce.
,,Já vím, ale mně je fakt strašně špatně, ani by jsi si to neužil, počkej pár týdnů až nevolnosti odezní a bude to dobrý, pak s tebou budu spát kolikrát budeš chtít."
,,Courtney, oba moc dobře víme, že se to nestane." Řekne Cole a uchechtne. Zamračím se a pokusím se udržet slzy.
,,Víš co? Tak fajn, až se vrátíme, půjdu na potrat, protože já už to dítě s tebou nechci." Rozběhnu se s brekem ven. Proběhnu kolem těch dvou.
,,Courtney?!" Zakřičí na mě Clarke, ale já ji ignoruju. To je fakt debil, on je schopnej, mě kopnout doprdele kvůli sexu.
,,Courtney, Courtney, počkej." Chytne mě Clarke za ruku a já se na ní zoufale otočím. Shawn si zrovna zapne kalhoty, opět.
,,Co se stalo? Vy jste to nevyřešili?" Nakloní trochu hlavu.
,,Ne, já nevěděla co říct, tak jsem mu řekla, že to dítě s ním už nechci." Popsmrknu, Clarke pustí mojí ruku a obejme mě.
,,To bude dobrý, nic se nejí tak horké, jak se to uvaří, ale je pravda, že jsi až moc hodná na něho, hraj nedostupnou, ukaž, že ti v žilách proudí divoká krev. A hlavně se k němu přestaň chovat, jako k malému děcku a spíš dělej něco pro to, aby o tebe bojoval." Vychrlí ze sebe Clarke povzbudivě.
,,Ale já taková nikdy nebyla."
,,Tak je čas, aby jsi taková začala být.",,Dobře, tak jo, pokusím se o to a budu se k němu chovat jako k dospělému člověku." Možná, že to až moc přeháním.
,,Tak jo super, ty to zvládneš, hlavně nebuď jeho panenka, buď trochu tygřice."
,,Jo, tohle co udělal je neomluvitelný a ty jsi nic neudělala, takže jestli si myslí, že ty se máš omluvit jemu, promiň Cole, že jsem tě viděla spát s nějakou děvkou z pláže, tak to se šeredně mílí." Řekne Shawn a my obě vykulí mě oči.
,,Ty jo lásko, ty se nezdáš." Usměje se Clarke a dá mu pusu na tvář.
,,Děkuji. Hele zachoval se fakt hnusně, jako to jsem nečekal, že on tě podvede a ještě to pomalu všechno hodí na tebe, debil fakt, ale věřím, že to, co on dělá, je jenom maska, pod kterou se skrývá ten Cole, co tě miluje a nikdy by nedovolil jinému, aby tě měl on." Řekne Shawn povzbudivě a já se usměju.
,,Tak pojď, je čas na krok jedna." Řekne Clarke a dotáhne mě k lehátkům. Posadí mě na jedno z nich.
,,Sleduj." Řekne Clarke a já kývnu.
,,Shawne, ježiši co jsem ti stalo?" Řekne starostlivě, samozřejmě, že je to jenom hra.,,Ale nic jenom jsem se popral."
,,Shawne ty hovado opravdu, proč jsi se pral?"
,,Ten týpek mě sral."
,,Tak ho příště nech, vždyť ty to nemáš zapotřebí." Usměje se Clarke a pohladí ho po tváři.
,,Navážel se do tebe."
,,Aha, počkej, tak to je jiná, bych mu tu držku rozbila s tebou, debil jeden." Zkříží ruce na prsou a zamračí se. Já se tomu musím hned zasmát.
,,Jejda, ale vidíš, kdyby jsi tohle řekla, tak to bude brát úplně jinak. Prostě se snaž, aby se zasmál a ne z něho dělat malého kluka, i když se Cole tak někdy chová, ale spíš ho pochval, jakej je borec, i když není. Je to debil, co ublížil mé kamarádce a ještě dělá jako by to bylo normální, protože je to zasranej děvkař a když mu jeho manželka nedá, tak vojede nějakou prdelatou děvku z pláže co si hraje, že je instruktorka surfování!"
,,Lásko klid dobrý zase." Položí jí Shawn ruku na rameno a já na ní ještě stále koukám s vykulenýma očima.
,,Kráva jedna." Vydechne Clarke a usměje se na Shawna, a pak hned na mě.
,,Jo, ale tohle můžeš taky, ať ví, že je jenom tvůj."
,,Jo dobře." Usměju se.
,,Takže s čím začneme? Jo, odbouráním té přehnané péče. Já budu ty, Shawn bude Cole a ty kopni Shawna do nohy."
,,Co? Ne já ho nebudu kopat. Ty by jsi mě zabila.",,Ježiši nezabiju. Ne nějak moc, jenom trochu ho kopni." Kývnu a trochu ho kopnu.
,,Ježiši lásko, není ti nic? Pojď, ukaž, strč tu nohu do moře, nebo ti upadne. Pojď láskoooo! Tak to rozhodně už nedělej." Řekne Clarke a já kývnu.
,,Hele, když mu někdo rozbije hubu, tak mu ošetřit ret, roztrhlé obočí, to není nic špatného a je to i romantické, to jo, ale tohle je moc, je dospělej."
,,Dobře, tak jo, děkuju Shawne."
,,Tak jo a teď ti ukážeme jak se zachovat. Tak ještě jednou ho kopni." Kývnu, dojdu k Shawnovi blíž a trochu do něho nohou strčím. Clarke se na něho koukne a dojde si sednout na lehátko.
,,Jo? Chápeš?"
,,Jasně, když to nic nebude, tak si toho nevšímat."
,,Jo, jinak Courtney, buď jako holub. Ser na všechno." Řekne a já společně se Shawnem vybuchnu smíchy.
,,Jo dobře, tak já to zkusím." Nadechnu se a pomalu se vrátím zpátky.
,,Cole? Cole?! Cole kde jsi?" Zavolám trochu zoufale, ježiši kde je? Snad neudělal nějakou hovadinu. Doběhnu do pokoje a rozhlédnu se, ale nikde nikdo není. Povzdechnu si a kouknu se do koupelny, do pokoje těch dvou, ale nikde není, ale já ho neviděla odcházet. Sakra. Doběhnu do obýváku. Nikde není.,,Je tu?"
,,Ne není."
,,Ježiši kam šel ten debil?" Protočí očima Shawn.
,,To nevím, ale musíme ho najít a až ho najdeme, tak ho zabiju." Řeknu na mě už dost naštvaně. Clarke se Shawnem na mě vykulí oči, protože tohle nečekali.
,,Páni, tahle Courtney se mi líbí, ten blbeček si zaslouží co proto." Řekne povzbudivě Clarke a Shawn přikývne. Jsem nekonfliktní člověk, ale už mě ten kluk začíná slušně štvát.
,,Tak co navrhuješ Courtney?"
,,No, já bych šla k baru, tam kde jste byli na té párty, a když nebude tam, tak bych prohledala ten les za domem a pak jedině město."
,,Co moře?"
,,To bychom ho asi viděli tam jít lásko." Mykne Clarke rameny.
,,Jo to je fakt, tak jdeme k baru a pak se uvidí, ani bych se nedivil, kdyby tam byl a kopal do sebe panáky."
,,Jo no, ožrala jeden, ten taky řeší svůj vztek chlastáním a sexem." Rozhodí Clarke rukama a já se trochu zakloním.
,,Hele ty, když jsi naštvaná, tak jsi docela vostrá Clarke." Zasměju se a narovnám se.
,,Promiň, ale, i když patří do rodiny, tak ublížil mé kamarádce a to se trestá." Řekne Clarke a rychlejší chůzí se vydá k baru. Kouknu se na Shawna trochu zmateně a on jenom mykne rameny.
,,Je hodně ostrá."
,,To teda."
,,Jdete?!" Zakřičí a my ji rychle doběhneme.Dojdeme tam a všichni se začneme rozhlížet.
,,Kde je?"
,,Nevím, ale čím dál tím víc ho chci zabít i za Courtney." Řekne Clarke už dost naštvaně a zatne ruce v pěsti.
,,Do lesa by nešel, na to je moc línej, podle mě bude ve městě." Řekne Shawn a my s Clarke přikývneme. Shawn chytne Clarke za ruku, proplete jim prsty a svým mega rychlím tempem se vydá do města. Já se hned kouknu na jejich spojené ruce a trochu posmutním.
,,Klid, on snad dostane rozum." Pokusí se mě uklidnit.
,,Jo, bude to v pohodě, snad si to vyříkáme a bude to dobrý."
,,Ajaj, stará Courtney je zpátky."
,,Já za to nemůžu, já to asi fakt neumím." Povzdechnu si a Clarke mi dá ruku na rameno.
,,To nevadí Courtney, tak prostě nic neříkej." Pousměje se Clarke a pohladí mě po rameni.
,,Tak pojď, najdeme ho a dostane od nás dvou. Viď Shawne?"
,,Jasně." Kývne Shawn a já se musím usmát.
,,Ale už pojď, nebo ten se vrátí a my budem jak troubové lítat po městě a Colek si bude sedět doma na gauči a čučet na bednu." Zasměje se Clarke a zrychlí její vražedně rychlé tempo. Shawn to má dobrý, ten má dlouhé nohy, takže se to vyrovná, Clarke teda taky není žádnej prcek, ale já jsem malá a mám krátké nohy, takže se z mé rychlé chůze stává spíše popobíhání.
,,Hele vy dva počkejte na mě. Já nemám dlouhé nohy jako Shawn a nejsem rychlá jako ty." Doběhnu je, opřu si ruce o kolena a nadechnu se.
,,Jejda promiň, tak trochu zpomalíme."
,,Děkuju." Usměju se a narovnám se.
,,Tak pojď, já nebudu toho blba hledat věčně, my dva máme také jiné aktivity." Řekne Clarke a dá Shawnovi dlouhou pusu. Kouknu se na ně, usměju se pro sebe a vydám se na prohlídku po městě.Po asi hodině a půl hledání se sejdeme na náměstí.
,,Tak co?" Zeptá se mě Clarke, která navrhla předtím se rozdělit a prohledat každý kout města.
,,Nic." Myknu rameny.
,,Taky nic."
,,Sakra, tak třeba je doma."
,,Asi jo, tak jdeme." Řekne Shawn, chytne Clarke za ruku a pomalejším tempem se vydá na cestu zpět. Já si držím mírný odstup, ale ne že bych byla naštvaná, ale dohnad tyhle Eiffelovky, to je nad moje síly. Po chvíli dojdeme zpátky.
,,Cole?" Zakřičím a zatočím se dokola. Shawn doběhne do pokoje.
,,Kde je ten debil?"
,,Na letišti." Přiběhne Shawn k nám i s nějakým papírkem. Hned si ho vezmu, rychle si ho přečtu a ještě rychleji se rozběhnu k tomu pánovi, co nás přivezl. Počkáme na Shawna s Clarke a on nás odveze na letiště. Rychle otevřu dveře a doběhnu do letištní haly.
,,Jenom zbabělec by odjel domů." Řeknu a Cole se ke mně otočí. Mezitím přijde i Shawn s Clarke.
,,Vy jste tu? Já myslel, že jsem ti volnej"
,,Můžeš se přestat chovat jako malej kluk?"
,,Ne to nemůžu, protože ty ho ze mě děláš Courtney!" Zakřičí na mě a já sebou trochu škubnu.
,,Proč jsi to udělal? Proč jsi šukal tu surfařku?"
,,Courtney doprdele já nevím, jsem bývalej děvkař, ale hlavně jsem chlap a potřebuju to. A ty si furt stěžuješ na něco, ani normálně to se mnou nechceš dělat a pak přijde to děcko a ty už to se mnou nebudeš dělat vůbec, takže buď to se mnou budeš dělat častěji, nebo si holt najdu jinou, protože moje manželka je kráva, co si hraje na neposkvrněnou pannu!" Zařve, přes celou hlavu, já se neudržím a vrazím mu facku.Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...