63.KAPITOLA

42 4 0
                                    

Z pohledu Clarke

Shawn a Cole se objímají. Je krásný pocit je vidět takhle. Kouknu se na Courtney, která se směje od ucha k uchu stejně jako já.
,,Ještě před rokem se nesnášeli a teď? Jsou to bráchové, jak se patří. Mám z nich radost" Courtney přikývne na souhlas se mnou.
,,Jo, to je pravda"
,,Jak mu Cole říkal ubohej panic" zasměju se a Courtney si dá ruku před pusu, aby nevyprskla smíchy.
,,Jo, no Shawn to teď slušně dohání, že?" trochu se začervenám a zadívám se na Shawna.
,,On je úžasnej. Jsem ráda, že jsem s ním. S tím tvým střevem bych to vážně nedala"
,,No ale prý sis nestěžovala, ne?" zeptá se Courtney a narazí tím na to, co se čerstvě dozvěděla.
,,Heh, nevadí ti to? Já to vážně nevěděla, poprvé jsem si nevšimla, že nemá tetování a ještě jsem je neuměla tak rychle poznat. Podruhé už mu to neprošlo" dám Courtney ruku na rameno.
,,Ne, to je v pohodě. Nic se neděje. Stejně to je už dávno" usměje se Courtney a já ji obejmu.
,,Jo, to jo. A k tvé otázce, nestěžovala, ale v té době to Shawn neuměl, teď už je stopro lepší Shawn" zazubím se a Courtney zakroutí hlavou.
,,Tak to ani nápad"
,,Ty to můžeš porovnat?" zvednu obočí a obě se zasmějeme.
,,Ne, já jsem ráda, že každá máme toho svého. A moc je milujeme, že?" usměju se na ni a ona otevře pusu, že něco řekne, ale já najednou ucítím ruce omotané okolo mého pasu. Rychle se otočím a chystám se bránit, ale uvidím Shawnovo obličej a okamžitě si oddechnu.
,,Fuj, ty jsi mě vyděsil"
,,Promiň no, už tě nebudu objímat" ušklíbne se Shawn a já mu dám malou pěstičku do ramene.
,,Mně by to moooc chybělo, to nesmíš" položím si bradu na jeho rameno.

,,Protože mě? Co jsi to předtím říkala? Já asi špatně slyšel" řekne Shawn a nastraží uši. Já si teatrálně povzdechnu.
,,Moc miluju, možná" ušklíbnu se a ťuknu ho do nosu.
,,Já ti dám možná" pevně mě stiskne v objetí a já si stoupnu na špičky a obejmu ho kolem krku.
,,No vy lásky, necháte si to na doma?" ozve se Cole a já protočím oči.
,,Nezáviď brácha" odsekne mu Shawn a já se zasměju.
,,No mně by to nevadilo" vloží se do toho i Courtney a Cole ji obejme. Naše mazlení ale přeruší příchod dalších zpěváků na stage. Tenhle večer je plný hvězd z Kanady i odjinud. Je tu dokonce i Justin Bieber, Drake, Weeknd a ostatní. Je to tu opravdu nabité hvězdami, ale pro mě je nejdůležitější ta moje nejjasnější - Shawn. Ráno už to tu začne pomalu umírat, takže se vydáme domů.
,,Mám hroznej hlad, dáme si někde snídani?" navrhne Shawn a my rychle přikývneme. Colovi zakručí tak neskutečně v břiše, že to snad slyší lidi od nás deset metrů vzdálení.
,,Cole!" vykřikneme mezi smíchem.
,,No co? Pak Žaludek souhlasí s jídlem"
,,Neříkej, že jsi si pojmenoval vlastní žaludek" plácnu se do čela a on dostane záchvat smíchu.

,,Hele, ale příště si dej větší" řekne Cole,  já přivřu oči a projedu si ho pohledem.
,,A ano, mám pojmenovaný žaludek a to ani nechceš vědět, co všechno mám pojmenované" řekne Cole s perverzním tónem.
,,Ehm, to fakt nechci Cole!" rychle chytnu Shawna za ruku a vydám se k autům.
,,Ale chtěla bys, kdyby tu nikdo nebyl"
,,Co?! Ne, ani kdybys byl poslední člověk na planetě, tak nebudu chtít vědět, jak se jmenuje tvůj meč vole" protočím oči, zasměju se a stoupnu si k Jaguarovi - Colovo autu.
,,Ale víš co chci? Svézt si prdel v tomhle fáru" mrknu na něj a odemknu. S Courtney jsme se domluvili tak, že ona řídila sem, já řídím zpět.
,,Ty svině jedna" neochotně si vleze do Shawnova Jeepu a přes okno vidím, že zkřížil ruce na prsou. Shawn tam dá kytary a nasedne. Courtney si sedne vedle mě a připoutá se.
,,Nevíš kam máme jet?" zeptám se a ona zakroutí hlavou.
,,Dobře, tak počkám, kam pojede Shawn" usměju se, strčím klíčky do zapalování a nastartuju. Shawn se rozjede, já zařadím a rozjedu se za ním. Nakonec dojedeme do McDonald's, zaparujeme a vystoupíme.
,,Konečně, pak už mi navalíte moje auto" ozve se Cole, ten nemůže být chvíli ticho. I když co, já taky ne.

,,Jo, klidně. Stejně je na určité věci Shawnovo Jeep lepší" odseknu mu a ušklíbnu se.
,,Jako jaký? Závod slimáků?"
,,No, tak například je tam víc místa"
,,No a?"
,,Dá se to tam dělat" mrknu na něj a on zúží oči do úzkých štěrbin.
,,V mém taky, jenom musíš být vynalézavá"
,,To já jsem, to se vůbec neboj" chytnu Shawna za ruku a vydáme se do Mekáče. Cole a Courtney jdou hned za námi. Vezmeme si naše oblíbené burgery a sedneme si. Já si kousnu do toho svého a trochu se zamračím.
,.Fuj, ten je hnusnej"
,,Co? Ten můj je v pohodě" řekne Shawn. Cole ani neodpovídá, ten si cpe pupek. Courtney je taky v jiném světě.
,,Počkej, ukaž" Shawn mi ho vezme a kousne si.
,,Je v pohodě lásko" pohladí mě po tváři.
,,Aha, tak mám asi divnou chuť" usměju se na něj a napiju se Coly. Pak si kousnu znova, ale stále chutná divně.
,,Něco s ním fakt je" zakroutím nechápavě hlavou. Pak se Courtney prudce nadechne, až se ze svého jídla málem zadusí. Zděšeně se na ni kouknu a Cole ji lehce poplácá po zádech.
,,Počkej, co když jsi těhotná? Některé holky mají změny chutě" řekne Courtney nadšeně. Já jenom pokrčím rameny. Upřímně tomu moc nevěřím, ale ráda bych.

Po snídani v Mekáči dojdeme domů a Shawn a Courtney mě ženou si udělat test.
,,Ježiš dejte mi chvíli, já se jenom přivítám s Hope" zasměju se a vezmu ji do náruče.
,,Ahoj krásko, jak jsi se zatím měla, co? Líbí se ti tu?" usměju se a dám jí pusu na čumáček. Ona mě olízne a já se zasměju štěstím. Pak ji položím a vyběhnu nahoru. Vezmu si test a neochotně si ho udělám. Počkám pár minut a pak se na něj kouknu. Dvě čárky! Otevřu doširoka oči a udělám si další tři. Všechny jsou pozitivní.
,,Panebože..." vydechnu a koukám na ně jako vyjevená. Shawn po chvíli zaklepe.
,,Můžu dál?" zeptá se, já se ani nezmůžu na slova, jenom mu odemknu. Když to Shawn uvidí, zachová se úplně stejně jako já. Teď na to koukáme oba. Přilítne sem i Courtney a za ní Cole, co si zase cpe pusu nějakou buchtou.
,,Co tady tak dlouho- ty jsi těhotná!" vykřikne Courtney na celý barák a to už přiběhne i Karen, Manuel a Aaliy.
,,Nemůžu uvěřit, že jsem... Ani to nedokážu říct" zasměju se štěstím a do očí se mi derou slzy.

,,Gratuluju!" vypískne Aaliy a drtí mě v objetí.
,,Hele ségra, opatrně. Tam je moje dítě" Shawn jí trochu povolí stisk a já se musím usmát, jak je starostlivý. Pomalu se postavím a obejme mě i Karen a Manuel.
,,Děkuju" vydechnu a objetí jim opětuju.
,,Konečně jsme se dočkali" usměju se na Shawna a on mi setře palcem slzy.
,,Já vím lásko" klekne si a políbí mě na břicho.
,,A ne abys jí moc zlobil, nebuď po strejdovi" řekne Shawn a všichni kromě Cola se zasmějeme. Ten se zmateně na nás koukne. Je zázrak, že vůbec vytáhl hlavu z té buchty.
,,Co? Jo, gratuluju" řekne co nejrychleji a dál jí svou buchtu. Courtney do něj strčí loktem.
,,Au!" Cole vykřikne jako malá holka, ale Courtney nekompromisně kývne ke mně.
,,No jo, gratuluju Clarke a můj otravný bratře. Snad vám to dá zabrat jako nám Adam a ať neprospíte ani jednu noc" zazubí se nevinně a od Karen schytá pohlavek. Já se ale zasměju a obejmu ho.
,,Shawne! Musíme to říct mojim rodičům, budou štěstím bez sebe" navrhnu a Shawn přikývne. Vyhodí pár testů, jeden si nechá a strčí si ho do kapsy.

Po chvíli dojedeme k mému starému domovu. Už jsem tu taky pěkně dlouho nebyla. Zazvoním a za chvíli se ve dveřích objeví moje mamka a za ní vykoukne táta.
,,Jee, konečně jste tady. A vy máte i pejska!" vykřikne mamka nadšeně a vezme Hope do náručí.
Táta se přijde taky podívat.
,,Jo, bude z ní velkej pes, že? Není to doufám žádnej ratlík" musím se zasmát.
,,Nene, je to Borderka" usměju se a vejdeme se Shawnem dovnitř.
,,Ale musíme vám říct ještě něco" řeknu trochu nervózně a namotám si vlasy na prst. Shawn mi jemně dá ruku pryč a rovnou mě za ni chytne s popletenýma prstama.
,,Ano?" usmějou se oba tak milým a klidným úsměvem, že mě nervozita přejde.
,,Už dlouho jsme se pokoušeli o miminko a vůbec něm to nešlo, ale konečně se nám to povedlo a já dneska zjistila-" Shawn mě přeruší a vytáhne test.
,,Že je těhotná" mamka si dá ruce před pusu a nedýchá. Táta se hned usměje, obejme mě a poplácá Shawna po zádech. Mamka se zaraduje a oba nás sevře v objetí. Tohle je ten nejlepší den, jaký mohl být. Vezmu do náručí Hope a se Shawnem se na ni podíváme.
,,Ty máš ale padnoucí jméno, naše Hope nám dala novou naději"

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat