Z pohledu Cola
Zajedu si do práce něco vyřídit, no spíš si odpočinout, hlídat ty dvě torpéda, to je něco, ještě, že je tam brácha a jeho slepice. Ale chápete asi, že tam nemůžu nechat Courtney s nima samotnou, ještě by ji zkazili, proto dojedu do práce jenom na otočku a teď už stojím zase u svého bytu.
,,Jako opravdu?! Ježiši to je skvělý, vy dva a kdy se to narodí? Já jenom, abych věděla, kdy budeme moct spolu na procházky a později i na hřiště!" Uslyším hlas Courtney a nalepím ucho na dveře, abych slyšel o čem se tam baví.
,,Courtney klid, ještě není, ale Shawn řekl, že je připravený, takže se o něho snažíme." Vyjekne Clarke radostně. Zajímavé, o čem to mluví?
,,Jo takhle, ale stejně vám to přeju, doufám, že to ze začátku nebudete mít tak náročné jako my."
,,Chápu, že to bylo s Adamem náročné, já když ho slyšel. Brrr." Uslyším hlas Shawna.
,,No s Adamem ani tolik ne, spíš s Colem to bylo něco." Cože? Tak to brzdi Courtney.
,,Copak pil Adamovi kojenecké mléko?"
,,Jo a pak mu jedl přesnídávky, protože mu to chutnalo." To jsem dělal? Tak to si nepamatuju. Jediné, co se teď ozve, je smích všech třech.
,,To je debil ty vole." Řekne Clarke a dál se směje.
,,Ty kráso, to snad není ani můj bratr." Zasměje se Shawn.
,,No, někdy je to pěknej komediant." Směje se Courtney a to už vejdu do bytu jak nějakej kovboj co vykopává dveře do salonu.,,Ale my o vlku."
,,Vy neumíte ani být potichu, ty vole."
,,Hele drž hubu ty blbečku, ty raději odjedeš a my ti musíme hlídat manželku, dítě a psa. Styď se Cole Mendesi." Zúží Clarke oči do jedné přímky a já se začnu smát.
,,Smích? Brzy přejde."
,,Hele uklidni se frajerko." Řeknu a dojdu si pro vodu.
,,Tata." Zapiští Adam a přiřítí se ke mně. Hned ho s úsměvem vezmu na sebe.
,,Čau borče, ty jsi tu jedinej, kdo je při mně."
,,Ale zlato, já jsem taky při tobě." Zvedne se Courtney ze židle a obejme nás.
,,Hele brácha, co zajít do posilky? Jenom žereš, nic neděláš."
,,Hele, vypadám líp než ty." Trochu ho setřu, ale to jsem asi neměl úplně dělat.
,,Opravdu? Tak teď jdeš za trest a uvidíme, kdo je lepší." A sakra, jsem v hajzlu.
,,Klidně, já se nebojím." Bojím se jako prase.
,,Dobře, tak se připrav, já si dojedu pro věci, až tu budu, tak zatroubím." Zvedne se ze židle, poplácá mě po zádech, div mi nevyrazí dech a odejde. Já se hned kouknu na holky.
,,Dobře ti tak Cole." Zasměje se Clarke.
,,Clarke, ty jsi koleduješ." Sesmahnu ji pohledem.
,,Jdu se radši připravit." Podám Adama Courtney a dojdu do ložnice, do své sportovní tašky, kterou jsem viděl už ani nepamatuju, si naházím oblečení a boty, které jsem vyhrabal ze dna skříně, no jo, jsem unikátní sportovec. Nestihnu ani tu tašku zapnout a ten kokot už troubí.
,,To si dělá prdel." Zabručím, hodím si tašku na rameno a vydám se za ním do auta.
,,Čau holky." Rozloučím se, když za sebou zavřu dveře od bytu.Dojdu k jeho autu a sednu si. Tašku si hodím pod nohy a připoutám se.
,,Dostaneš nakládačku, že se večer nezvedneš."
,,Brácha to ne, tak snad mě máš trochu rád?"
,,Upřímně? Ne. Jsi líný prase, ale z nějakého nepochopitelného důvodu na tebe holky letěly."
,,Jak letěly? Pořád letí, jenom já už jsem zadaný."
,,Dobře, tak sni dál brácho." Zasměje se, já se na něho podívám s vážnou tváří a to ho rozesměje ještě víc.
,,Umřeš bratře."
,,Já nejsem ten, kdo bude umírat." Zaparkuje před posilovnou, vystoupí a vezme si tašku z kufru.
,,Jdeš? Nebo máš strach?"
,,Já? Já se ničeho nebojím." Vezmu svou tašku a vystoupím.
,,Tak super." Zamkne auto a vydá se tam.
,,Jee, já si vlastně vzpomněl, že jsem něco zapomněl." Otočím se na odchod, ale Shawn mě chytne za rameno a otočí mě zpátky.
,,Jen jdi." Strčí mě dopředu a mně nezbyde nic jiného, než prostě jít.Dojdeme do šatny a převlékneme se do sportovního.
,,Já budu tu."
,,Cole nebuď a pojď."
,,No joo." Protočím očima, zvednu se a dojdu tam.
,,První rozcvička."
,,Ty jsi teď můj fitness trenér?" Nadzvednu obočí.
,,Ty by jsi ho potřeboval jako sůl."
,,Ale hovno, já musím pracovat."
,,Jo, ale posilovat ve volném čase taky. No nic, jdeme na to." Zatleská nadšeně a začne se rozcvičovat. Povzdechnu si a taky se začnu rozcvičovat.
,,Cole neflákej to, já to vidim."
,,Blabla, mlč ty blbečku."
,,Ajaj, ty už nemůžeš?" Zasměje se a já ho probodnu pohledem. Jo, nebudu lhát, ale trochu už nemůžu.
,,Já jsem v pohodě."
,,Jsi trochu rudej."
,,To se ti zdá." Řeknu trochu udýchaně.
,,Jasně, ty nic nevydržíš, pojď, jdeme na činky."
,,Co prosim?"
,,Klid, dostaneš zatím jenom čtyřicet na bench."
,,Heh, to klidně i víc."
,,Potom jo." A sakra, že já nedržel hubu.
,,Ty dneska dostaneš do těla Cole, že tě vlastní máma nepozná." Zasměje se a oba dojdeme k činkám.
,,Lehni."
,,To je jak na psa."
,,No vždyť na tebe to jinak nezabírá."
,,Haha, ty jsi měl ke snídani vtipnou kaši co?"
,,Ne, ale dobrá byla."
,,Hm, pecka, ještě něco mi řekneš, než mě pošleš na smrt?"
,,Ne, jenom tohle. Cole, kdyby jsi nebyl líné prase, tak ti to problém dělat nebude, ale jelikož Cole Mendes líné prase je, tak po dnešku bude celý týden umírat."
,,A já fakt už tě začínal mít rád."
,,Nemel a dělaj." Zavelí a dá mi tam zátěž čtyřicet kilo.Já si lehnu pod činku, pevně uchopím tu tyč a začnu zvedat. Je to docela pohoda, tohle opravdu nic není.
,,No vidíš, tohle je pohoda, tak zvýšíme na šedesát."
,,Klidně, tohle je pohoda." Řeknu, Shawn přikývne a zvýší to. Tohle je taky v pohodě, dřív jsem zvedal víc, šedesát mě jen tak nedostane.
,,Jo to je jak nic, tak tam lupneme rovnou stovku."
,,Hm, jo, cože? Ty jsi se zbláznil, víš jak dlouho- ale co, dej to tam." Řeknu sebejistě a Shawn to zvýší na sto. Já začnu zvedat a u toho poslouchám jak mi to počítá.
,,Můžeš toho nechat?"
,,Ne, ale víš co je vtipný?"
,,No to opravdu netuším."
,,Že při každém zvednutí zrudneš jako rak." Zasměje se.
,,Haha, fakt vtipné. Zvedni mi to."
,,Mám, jsi si jistej?"
,,Ano, naprosto jistej."
,,Dobře, jdu na to." Zvedne to o dvacet kilo a já začnu zvedat, nebudu lhát, ta pauza je kurva znát. Už začínám cítit všechny svaly na rukou.
,,Dobře ty." Zatleská Shawn. Potom se na chvíli vyměníme.
,,Vidíš, jak nic." Řekne a já se musím zasmát.
,,Máš tam jenom osmdesát."
,,Zatím." Mrkne na mě a já protočím oči. Po zvedání se přesuneme ke strojům na posilování zad, tam umřu už po deseti minutách a o cvičení na břišáky ani nemluvím. Celý ty dvě hodiny tady mi přišli snad nekonečné.
,,Musíme tě dostat do kondice brácha. Chodíš jako namrdanej kačer." Řekne Shawn a dostane výbuch smíchu, když mě uvidí vyjít ze sprch.
,,Haha, fakt vtipný, jsem úplně mrtvej."
,,Ale budeš fešák."
,,To jsem i teď ne?!" Zakřičím na něho, když jde do sprch. Samozřejmě se mi odpovědi nedostane, mezitím, než se Shawn osprchuje, se obléknu a upravím si vlasy.
,,Brácha dělej. Jsi jako ženská. Trávíš tam, tak čtyři hodiny!"
,,Drž hubu a neřvi. Navíc jsi tam byl dýl, tak drž pysk." Usuší se a oblékne se do svého klasického oblečení.Posbíráme si věci a dojdeme k autu. Ano, nebudu lhát, dělalo mi problém si už jenom sednout.
,,Dobrý?"
,,Co? Jojo, můžeš jet."
,,Dobře." Uchechtne se a rozjede se.
,,Nemám zavolat Courtney, aby si pro tebe přišla?" Začne se smát jako debil.
,,Víš co, aby jsi se dostal vůbec do výtahu a z výtahu."
,,Haha, fakt vtipný, já jsem v pohodě."
,,Dobře, tak to jsi borec."
,,Jo a řekneš něco co nevím?" Trochu si do něho rejpnu a on protočí oči. Dojede k nám a já si vezmu tašku.
,,Tak ve středu zase." Oznámí mi, když vystupuju.
,,Jo, co? To ne, to já pracuju."
,,Cole nekecej, ve středu kolem páté jsem tu."
,,Fajn, čau." Zavřu a vydám se ke v chodovým dveřím. Shawn zatroubí a odjede. Naštěstí, alespoň nevidí, jak chodím. Nějak dojdu domů a hned se svalím na gauč.
,,Ahoj lásko, ty už jsi tu?" Zeptá se Courtney, když vyjde z ložnice.
,,Čau, podáš mi led?"
,,Ajaj, ten Shawn ti dal." Zasměje se a vytáhne mraženou zeleninu.
,,Děkuju." Dám si to na ruku.
,,Ještě jednu a na nohy taky, ne víš co? Dej mi všechno co máme." Řeknu a Courtney vykulí oči.
,,Dobře, ale snad toho budeme mít dost." Dojde k mrazáku a vytáhne všechno, co máme, a já si to dám na sebe.
,,Jo, to je ono, já toho Shawna zastřelim a víš co mi řekl?" Vykřiknu trochu frustrovaně.
,,Ne, to nevím."
,,Že ve středu dáme znova. To je blázen. Já tam chcípnu."
,,Ale nene, přece jsi chlap a navíc musíš Shawnovi ukázat, že nejsi padavka."
,,No, máš pravdu, musím tomu blbečkovi srazit hřebínek."
,,Přesně tak, to je můj Cole."
,,Joo, au, ale dneska budu už jenom odpočívat." Dodám a schovám se pod balíčky mražených věcí.Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...