24.KAPITOLA

70 6 4
                                    

Z pohledu Courtney

Hned jak Shawn vysloví tu větu se mi napne celé tělo a nejsem jediná. 
,,Co zařídíš?" Zeptá se Clarke trochu napjatě, když Shawn zavěsí a otočí se k nám. 
,,No, já..no." Zasměje se nervózně Shawn a podrbe se na zátylku.  
,,Mluv." Procedí Clarke skrze zuby. 
,,No, prostě zapomněl nahrát jednu písničku z alba, žejo blbeček jeden, no a Andy už to chce mít hotové, tak mi volal, když jsme šli za vámi, protože jste hledali ten telefon, tak jsem mu to řekl, no a on mi řekl tohle. Ty jo, někdy jsi přijdu, jak tvůj sekretář, co tu vyřizuje telefonáty." Zasměje se Cole, čímž trochu zmírní to napětí a odlehčí celou tu situaci. 
,,Jojo, jsem trouba a zapomínám. I Andy mi říkal, že musel volat tobě. No nic, zítra tam zajedu a nazpívám to."  
,,Super, ale fakt si hlídej telefon, nebo uvidíš a nepřej si mě." Zasměje se Cole a koukne se na hodinky.
,,Jé lásko, musíme jít." Řekne Cole, je mi jasné, že se chce vyhnout další hádce. 
,,A kam?" Zeptám se zvědavě. 
,,Uvidíš. Tak zatím vy dva."  
,,Ahoj." Řeknou najednou Shawn s Clarke a Cole mě rychle vytáhne ven. Dojde k autu a otevře mi. Trochu zmateně nasednu. Cole si sedne za volant a rozjede se do centra.

Rozhlédnu se, právě projíždíme tou luxusní částí, kde jsou docela luxusní byty, ale co tu děláme? Zarazím se, když Cole vjede do podzemních garáží jednoho z mrakodrapů. 
,,Lásko?"  
,,Věř mi." Zaparkuje a vystoupí. Rychle vystoupím a přijdu k němu. On mě chytne za ruku a vydá se k výtahu. Přivolá ho a oba nastoupíme. Vyjedeme do posledního patra a Cole se hned vydá k jediným dveřím co tu na patře jsou. Cole vytáhne klíče ze zadní kapsy u kalhot a odemkne.  
,,Dáma první." Usměje se a nechá mě projít. Vejdu do menší chodbičky, kde je věšák a skříň se šoupacími dveřmi.  
,,Neboj se, jdi dál." Popostrčí mě Cole a já projdu rovnou k otevřeným dveřím na proti mně.
,,Páni." Vydechnu, když dojdu do velkého pokoje s prosklenou stěnou s výhledem na Toronto, je to obývák spojený s prostornou kuchyní. 
,,Cole to-"  
,,Jo, to je naše. Vlastně jsem si tu chtěl koupit menší byt v pátém patře, ale když jsem se zamiloval, tak jsem chtěl větší. Měl jsem ho v jednání a když jsi mi řekla, že budeme tři, volba byla jasná." 

,,Páni Cole, to je bomba." Vypísknu jak malá holka. Cole se zasměje a obejme mě. 
,,Pojď, provedu tě." Chytne mě za ruku a projde chodbou na levo od obýváku s kuchyní, tam jsou troje dveře. Na pravé straně je velká prostorná koupelna, na levé straně je šatna a další dveře vedou do pracovny.
,,Tak a teď tohle." Odvede mě na druhou stranu, kde jsou dveře hned čtvery. 
,,Tady bude dětský pokojík." Otevře a nechá mě vejít. 
,,Jé, to je rozkošné." Usměju se jak měsíček na hnoji. 
,,Jo, jsem rád, že až na pár drobností je to tu zařízené."  
,,Je to super." Znovu ho obejmu. 
,,To jsem rád, ale ještě zbývá naše království." Otevře dveře uprostřed a nechá mě vejít do obrovského pokoje.

,,Páni." Otočím se dokola a sednu si na velkou, měkkoučkou manželskou postel.
,,Mmm. To je pecka, tohle je naše?"  
,,Ano, jenom a jenom naše." Sedne si vedle mě a obejme mě kolem ramen.
,,Tohle je super. Kdy se stěhujeme?" Zeptám se nedočkavě. 
,,No klidně hned." Řekne a dá mi pusu do vlasů. 
,,Hned?" Vykulím oči. 
,,No jasně." Zazubí se a já se rychle zvednu.  
,,Ale já nevím co?"  
,,Klid, hlavně oblečení a to, co si myslíš, že potřebuješ, ostatní věci do kuchyně a tak se koupí."  
,,Cole ty jsi blázen můj." 
,,No trochu jsem, tak půjdeme?" 
,,Počkej, přece musíme náš byt oslavit." Otočím ho k sobě.
,,Jsi si jistá?"  
,,Chci tě víc, než kdy před tím." Usměju se a začnu ho líbat.

Cole mi pomalu sundá tričko a já hned sundám tričko. Ve vteřině leží veškeré naše oblečení na zemi. Cole mě opatrně položí na postel, lehne si nade mě a začne mě vášnivě líbat. Pomalu do mě vnikne, začne se něžně a pomalu pohybovat. Trochu se prohnu v zádech. Je hezké jak se snaží být něžný. Když přidá, trochu mu vzdychnu do úst. Je to skvělý pocit cítit ho opět v sobě. Miluju ho a jsem ráda, že je jenom můj. Po chvíli oba dojdeme k vrcholu. Cole se svalí vedle mě a snaží se vydýchat svůj výkon. 
,,Páni, to bylo."  
,,Super, ale teď musíme jít. Odvezu tě k rodičů." Pohladí mě po tváři, vstane a oblékne se. Usměju se a také se obléknu. Vrátíme se k autu a Cole mě odveze k rodičům.
,,Děkuju, nemusíš na mě čekat, já ti zavolám a přijedeš pro mě." Dám mu pusu a dojdu domů.

,,No to je dost, že se taky ukážeš doma." Naběhne na mě hned máma. 
,,Ahoj mami, taky tě ráda vidím." Odpovím a vyběhnu nahoru. Nechápu, co jí zase přelítlo přes nos, ale dneska to nebude nejsnadnější. Budu mít hodně co vysvětlovat. Dojdu do svého pokoje a z pod postele vytáhnu dva obří kufry. Snad budou stačit, ten, co jsem měla v Austrálii mi Cole vezme. Otevřu skříň a začnu se přehrabovat oblečením. Pečlivě ho roztřídím a to co je nositelné, si zabalím, potom vezmu pár mých oblíbených knížek a ty společně s knihama do školy naskládám do boxu. Nakonec zabalím nějaká alba a různé fotky jako vzpomínky. Potom co všechno dobalím napíšu Colovi, že jsem hotová.
,,Courtney co tu vyvádíš?" Přijde za mnou máma.  
,,Balím si, nevidíš?"  
,,Nebuď drzá. Věděla jsem to, ten kluk tě zkazil."  

,,Mami, ten kluk je můj manžel a já ho miluju. Nezkazil mě, ale změnil a já se teď cítím lépe."  
,,Jasně a proto jsi zelená jak oliva."  
,,To je normální mami."  
,,Jo? A v čem? Počkej?! To si děláš? Courtney je ti osmnáct."  
,,Ale už dlouho nebude. Navíc jsem dospělá, je to můj život a Cole mě miluje. Chci žít svůj vlastní život a ne tě mít stále za zadkem. Nejsem už malá a jestli se ti to nelíbí, tak už nevím co mám udělat. Přeber si to sama." Vezmu ty věci a odnesu je před dům. Cole akorát parkuje.  
,,Courtney netahej ty věci. Víš, že to nemůžeš."   
,,Cole můžeme co nejrychleji jet pryč prosím?"  
,,Jasně sedni si, rychle to tam dám a jedeme." Usměju se děkovně a sednu si. Cole dá moje věci do auta a dojde teď už k nám domů.

Vezmu ty lehčí věci a nanosím je do bytu. Cole vezme ty těžší a já to začnu hned uklízet.  
,,Ty si nedáš pokoj viď?" Přijde za mnou Cole s posledními krabicemi.  
,,No, mám ráda pořádek a ty by jsi to odkládal a přes týden by jsi mě k tomu nepustil. Proto je lepší to udělat teď, než to nechávat na poslední chvíli. To je moje moto."  
,,Já ti dám moto. Zbytečně se unavuješ."  
,,Cole, ale notak."  
,,Ne, neměla by jsi se takhle namáhat. Vlastně objednala jsi se ke své doktorce?" Páni ten kluk, mě nepřestává překvapovat. Ještě před týdnem, by mě poslal do háje zeleného a teď má takovéhle starosti. 
,,Ano tati, ve čtvrtek tam jdu." Zasměju se a dám poslední jeho koženou bundu na věšák. 
,,Tak jo, jsem rád." Obejme mě a dá mi pusu do vlasů. 

,,Neboj se, tohle je v pohodě. Jsme v pohodě, já tomu věřím." Usměju se a dám mu pusu na tvář.  
,,Dobře, ale kdyby něco, tak mi to řekneš?"  
,,Neboj se, budeš první." Usměju se a dojdu do obýváku, vezmu knihy a ostatní věci a začnu je skládat do vestavěné poličky na jedné straně obýváku. Cole se jenom zasměje. 
,,Ne, ty nedáš pokoj."  
,,Ne, nedám." Zazubím se. 
,,Dobře, tak já dojedu ještě k nám. Mamka vaří, tak vezmu ještě zbytek věcí. Netahej nic těžkého."  
,,Neboj, nemám to v plánu." Usměju se a pokračuju ve své práci. Po chvíli se Cole vrátí i s večeří. Společně se najíme, já uklidím ty dva talíře a příbory, mezitím co se Cole šel sprchovat. Počkám, dojdu se osprchovat, udělám si svou večerní rutinu a lehnu si do postele ke Colovi.

,,Hele stalo se něco u vás doma?" Zeptá se a chytne ně za ruku. 
,,No, vlastně jo, chytla jsem se s mámou."  
,,Dozvěděla se to?"  
,,Jo a byla naštvaná, ale já nejsem malá, mám svoje práva a taky tebe. Nechci už poslouchat její kecy. Chudák táta, ten to musí mít někdy těžké. Prakticky tím co řekla, myslela, jaká jsem kráva a podobně." Rozhodím rukama a pak je zkřížím na prsou.
,,Lásko notak, to neříkej." 
,,Ne, jako tohle už bylo moc, jsem ráda, že jsem s tebou tady ve svém."  
,,Já jsem taky rád, že jsem s tebou, jenom s tebou, zatím." Opře si čelo o to moje a oba se tomu zasmějeme. 
,,Co ti dva?" Zeptám se, když se trochu odtáhneme. 
,,No, asi dobrý, sice byli oba jako na trní, ale myslím si, že zítra to bude ještě větší síla. Shawn mě poprosil, jestli bychom nešli taky. Víš, jsi Clarke kamarádka, znáš ji jak svoje boty, třeba by jsi dokázala její vztek zmírnit."  

,,Cole, když kolem Shawna jenom projde holka, co se na něho podívá, tak Clarke už startuje a teď, když bude zpívat žhavej, romantickej duet, tak tu neudrží ani stádo koní v řetězech. Pokusím se, ale bude to k ničemu. Clarke je hrozně žárlivá."  
,,Všiml jsem si, to abych si koupil zítra popcorn." Zasměje se a stáhne si mě do objetí. 
,,Jo myslím si, že to bude slušná podívaná." Zhasnu lampičku, přitulím se k němu a zavřu oči.
,,Dobrou noc lásko moje." Vydám ze sebe už v polospánku. Tlumeně uslyším jeho odpověď, než se odeberu do říše snů.


Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat