42.KAPITOLA

49 4 0
                                    

Z pohledu Cola

Trochu se leknu toho, jak Adam začne řvát. Couvnu a tím narazím do Shawna. Zoufale se na sebe podíváme. Clarke stojí nehybně, ale ze všech tří jí to vadí nejméně. Zato Courtney pohotově vylítne z postele a ještě celá rozespalá ho začne utěšovat. 
,,Ššš." Začne mu něco šeptat.  
,,To je lepší, neplakej." Usměje se na něho a pohladí ho po drobné tvářičce. 
,,Ježiši, ten je boží." Šeptne Clarke s Aaliy a obě se nakloní Courtney přes rameno. 
,,Jo, když zrovna nepláče, dneska jsem usnula až ve čtyři ráno." Párkrát zamrká, aby rozhýbala oči. 
,,Tak to ti říkám, že se nevyspíte." Pošeptá mi do ucha Shawn a já kývnu. 
,,Ale to k tomu patří." Myknu rameny. 
,,To celou noc takhle plakal?" Zeptá se Clarke. Je vidět, že si Adama hned zamilovala. Chudák Shawnek písnička, neví, co ho čeká. 
,,Jo, byl takovej protivnej, ale já se naštěstí stihla vyspat odpoledne, takže se to dalo." Usměje se Courtney na Clarke. Nechápu, jak to dělá, je vidět, že je šíleně unavená a stejně má na tváři úsměv. 
,,Tak super, my už vás necháme o samotě rodinko." Pronese Shawn a natáhne ruku ke Clarke.  
,,Cože? To už jdeme?" Zeptá se zmateně Clarke. Je vidět, že jí se moc nechce a jemu zase hodně. 
,,Lásko pojď, Courtney potřebuje odpočívat."   
,,Ale Shawne, kam pospícháš? Koukej, na něho." Začne se rozplývat mamka nad Adamem. 
,,Musím říct, že jsem na tebe hrdej synku." 
,,Díky tati." Usměju se.

Ještě chvíli naše rodina, obdivuje našeho nového člena, než se rozloučí a odejdou. Nabídl jsem rodičům, že je odvezu, ale Shawn se o to nakonec postaral. 
,,Jsi hodně unavená?" Zeptám se Courtney a vlezu si k ní na postel. 
,,Jenom trošku." Pousměje se.
,,Je to náročné, ale pozítří nás už prý pustí domů."  
,,Opravdu? Tak to je super. I když se moc netěším na to, až mě bude budit a tak." Potichu se zasměju. 
,,Tak to jsme dva, ale zase tam budou i ty lepší a radostnější chvíle."   
,,To máš pravdu lásko." Obejmu ji kolem ramen a dám jí pusu do vlasů. Courtney si položí hlavu na moje rameno a já si opřu hlavu o tu její. 
,,Jsem ráda, že už je to za mnou, i když tomu nemůžu stále uvěřit, že je tady s námi."  
,,Já jsem taky rád. Shawn by mohl vyprávět. Ten byl z toho na prášky, ale stejně mi přijde, že Clarke bude brzy chtít taky."   
,,Jo, ona byla hotová, ale určitě by to bylo super, chodili bychom na procházky a později na hřiště." Zaraduje se Courtney. 
,,No, to bude Shawn nadšenej." Zasměju se, protože vím, že můj brácha se chce teď naplno věnovat kariéře a cestovat s Clarke. 
,,Shawn nevypadal na to, že by tu chtěl nějak dlouho zůstávat."  
,,No rozhodně nechtěl." Dodám a oba se tomu zasmějeme. Sice je teď před námi nová zkouška ve světě dospělých, ale my se teď chováme jak puberťáci. Ještě že jsme tady sami, teda kromě Adama, protože kdyby tu byly další dvě maminy, asi by si ťukali na čela, že si tu říkáme hlášky z filmů, vtipy a chováme se fakt jak na puberťáky.

,,Budu muset jít, než mě sestra vyhodí." Políbím ji na čelo. 
,,Snad se vyspíš."  
,,Děkuju. Ty se hlavně zítra pořádně prospi, protože pak to začne, ale společně to dáme." Řekne Courtney a políbí mě. Pohladím ji po tváři, pomalu se zvednu, nahnu se nad postýlku a pohladím Adama po bříšku.  
,,Čau špunte, nezlob mamku, buď hodnej a táta si pro vás pozítří přijede." Usměju se, dojdu ke dveřím, zamávám Courtney a zavřu dveře od pokoje. Dojdu k autu, nasednu a dojedu domů. Dám si rychlou sprchu najím se a pak si pustím televizi. Po chvíli mě přemůže únava. Vypnu televizi, zvednu se a dojdu do ložnice. Nad postelí máme poličku, na které máme fotky. Jedna z nich je, kde jsme všichni, i když Adam ještě jenom na obrázku. Usměju se a vezmu ji do ruky. 
,,Budu dělat vše pro to, abych vás nezklamal." Usměju se, vrátím ji zpět, lehnu si a pomalu usnu. Ráno mě, probudí otravný zvuk budíku. Nasraně ho zaklapnu a pomalu vylezu. Dojdu si dát sprchu na probuzení, nasnídám se, vyčistím si zuby, obléknu se a vyrazím do práce. Dneska se má stavit Shawn, tak jsem má to zvědavej. Zaparkuju před budovou, vezmu si věci a vydám se dovnitř.

,,Dobré ráno Cindy." Pozdravím svou sekretářku. 
,,Dobré ráno pane Mendesi."  
,,Máte pro mě dneska něco?"  
,,Nene, jenom vyřídit nové objednávky, které máte připravené v kanceláři na stole."  
,,Dobře, děkuji, jo a udělej mi kafe, jako obvykle." Usměju se na ni a odejdu do své kanceláře. Sednu za svůj velký stůl a pustím se do práce.  
,,Čau, ty vole máš tu něco na nervy?" Vlítne do mé kanceláře Shawn. 
,,Ježiši co tu vyvádíš? Není nějak brzo?"  
,,Ne, já musel vypadnout. Táta jel do práce a holky ty mluvily furt jenom o Adamovi. Mně už z toho vašeho prcka jebne." Svalí se na židli naproti mně. 
,,Clarke básnila?" Zeptám se a zadívám se do papírů. 
,,Jo, celou dobu od toho, co jsme odešli a do doby, než jsem zdrhnul. Cole, já se bojím, že ho bude chtít taky, ale na to je ještě brzo, musím pracovat na albumu, protože přesně za rok startuje tour a já nechci sebou tahat děcko. Navíc máme naplánované cestování."  
,,Já vím brácha, ale to bude dobré, podle mě ho Clarke ještě nechce, ale znáš ženský, když vidí mimino, jsou z něho hotový." Zasměju se a Shawnovi trochu cuknou kouty. 
,,Koukni na Aaliy, ta je taky hotová a má na to ještě kopec času, ale je to prostě něco nového, to je brzo přejde."  
,,Jo, asi máš pravdu."  
,,Mám, jako já, kterej si koupil byt a pak bude spát u maminky, protože jeho synáček bude řvát jako tygr." Řeknu a oba se tomu zasmějeme.

Když Shawn odejde, znovu se pustím do práce. Vyplním všechno a všem rozdám úkoly. Vrátím se do kanceláře a začnu vyřizovat emaily. To mi zabere dost času. Nakonec jsem v kanceláři do osmi večer. Jo, trochu jsem to přehnal. Zaklapnu počítač, dám ho do tašky, všechno projdu a všude pozhasínám. Dojedu domů a celej unavenej se skácím do postele. Probudím se až ráno, naštěstí mám dost času, protože Courtney pustí až po desáté. Dám si studenou sprchu, která mě nakopne, rychle se nasnídám, vezmu autosedačku pro Adama a rychle seběhnu k autu. Dám tam tu sedačku, nasednu a rozjedu se. Po cestě ještě Courtney koupím její milované karafiáty, nejoblíbenější čokoládu a dojedu do nemocnice. Všechno to nějak posbírám a vydám se za nimi. Pozdravím sestru na recepci a dojdu na pokoj. Potichu vejdu a zůstanu stát ve dveřích. Courtney právě obléká Adama do teplého kožíšku a něco mu šeptá.  
,,Ahoj." Dojdu k nim.  
,,Ahoj." Usměje se a obejme mě kolem krku. 
,,Tyhle jsou pro tebe." Podám jí kytici.  
,,Ježiši Cole ty jsou nádherné." Začervená se Courtney a přivoní k nim. 
,,Mmmm. Děkuju."  Obejme mě znovu. 
,,Takže připraveni?" Zeptám se a Courtney kývne.  
,,My můžeme." Zazubí se a ustoupí. Já dám opatrně Adama do sedačky a připoutám ho, aby nevypadl.  Courtney vezme tašky, ještě všechno zkontroluje a pak se společně vydáme k autu.

,,Konečně domů, už se těším, až si dám sprchu a budu spát v měkké posteli se svým manželem." Pronese Courtney, když dává věci do kufru auta. 
,,Já se taky těším." Usměju se, dám Adama do auta, zaklapnu jeho sedačku a ještě ho připoutám. Courtney si sedne dozadu k němu. Já si sednu za volant a rozjedu se domů. Zaparkuju, vystoupí a hned vezmu Adama, který naštěstí zatím v klidu spinká, ještě vezmu tašky, aby se s tím Courtney zase netahala a vejdu do výtahu. Jakmile se dveře výtahu otevřou v našem patře, Courtney vyletí a odemkne dveře od bytu. Nechá nás vejít jako první a pak zavře. Já položím Adama opatrně na zem a kleknu si k němu.  
,,Dojdu si dát rychlou sprchu a hned jsem tu."  
,,Jojo." Usměju se a dál sleduji Adama, jak hezky spí. Když se Courtney vrátí, tak jí ohřeju večeři, kterou mi poslala mamka po Shawnovi. 
,,Jeee, děkuju, ty jsi láska." Sedne si ke stolu a rychle se do toho pustí.  
,,Tady má někdo velkej hlad."  
,,To si piš, kdyby jsi viděl ty jejich jídla a to za chvíli bude mít hlad i pinďa." Řekne a já se začnu smát.  
,,Co je?" Zeptá se zmateně. 
,,No on je doslova pinďa."  Zasměju se a Courtney to teprve teď dojde.  
,,Jo, ježiši já jsem trubka." Plácne se do čela a zasměje se.

,,Tak já půjdu nakrmit toho prcka a pak půjdeme spát?" Zeptá se Courtney, když dojí svou večeři a podá mi talíř. 
,,Jo, půjdeme, jsem dneska nějakej přešlej a to jsem včera pracoval do osmi."  
,,Páni, jsi dobrej, táta by na tebe byl pyšnej. Kdyby viděl, že je o jeho bývalou firmu výborně postaráno."  
,,Myslíš?"  
,,Ne Cole, já to vím, vedeš si skvěle v tomhle a jsem na tebe hrozně pyšná." Usměje se, zvedne se od stolu a obejme mě. Miluju, když ji můžu držet v objetí. 
,,Tak já jdu na to a pak konečně do postele s tebou." Zazubí se, dojde nakojit Adama a společně ho uspíme. Lehneme si do postele a Courtney se ke mně hned přitulí.  
,,Miluju tě."  
,,Já tebe." Usměju se a dám jí pusu do vlasů. Courtney po chvíli usne a já se kouknu na Adama. Usměju se, obejmu Courtney a zavřu oči. Jsem člověk co rád přijímá nové výzvy a tohle je momentálně ta největší, ale už teď se mi líbí.

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat