Z pohledu Courtney
,,Proboha co jste tu vyváděli?"
,,Brácha nestarej se a pojď."
,,Nene, já potřebuju na záchod. Uhni."
,,Ježiši, tak ten fakt potřeboval. Aah! Courtney." Přiběhne ke mně Clarke a obejme mě.
,,Ježiši jsem tak ráda, že ti nic není. Vypadala jsi jako mrtvola, ale jsem ráda, že už jsi v pohodě."
,,Jo, ještě to není stoprocentní, ale je to mnohem lepší a doktor řekl, že můžu jít domů." Usměju se, ještě trochu unaveně, ale už se opravdu cítím mnohem lépe.
,,Tak to je super, vidíš, je v pohodě." Dá Shawn pusu Clarke na spánek.
,,Ježiši kde je, potřebuješ odpočívat." Řekne Clarke nervózně.
,,Klid lásko, můj bratr je debil."
,,Ale drž píču songu."
,,Zapni si poklopec debile."
,,Přestaň mě pučovat."
,,A co uděláš? Řekneš to mamince?"
,,Mmm, ty debile."
,,Pánové tohle je nemocnice a jestli tu nejste za někým z rodiny či s nějakým problémem, tak prosím opusťte prostory této nemocnice."
,,To je v pořádku sestro, tady paní Mendesová čekala na zprávu o propuštění." Usměje se a podá mi to.
,,Děkuji pane doktore." Lehce se usměju.
,,Kdyby se vám udělalo špatně, tak přijďte, ale hlavní je odpočinek a až se vrátíte domů, tak si zajděte ke své doktorce a ona vám na to něco dá, aby se zmírnily vaše nevolnosti."
,,Ano, moc děkuji." Podám si s ním ruku. Potom i Cole, Clarke a Shawn.
,,Nashledanou." Řekneme všichni najednou a vydáme se ven, zastavíme si taxíka a on nás odveze domů.,,Pojď lásko, půjdeš spát." Řekne Cole a chytne mě za ruku.
,,Ale Cole, já mám žízeň." Řeknu a jemně se mu vytrhnu.
,,Hele ne lásko, ty půjdeš do postele a já ti to přinesu. ano?" Usměje se a ťukne mě do nosu. Já nad tím protočím očima, kývnu a dojdu do pokoje a lehnu si do postele. Po chvíli přijde Cole a postaví sklenici vody na můj noční stolek.
,,Děkuju." Usměju se a trochu se napiju.
,,To je jasné lásko."
,,Ty jsi hroznej. Nikdy bych nevěřila, že Cole Mendes o bývalou Courtney Harrisovou bude mít takovej zájem a starost." Uchechtnu se.
,,A to ti vadí?" Zasměje se a začne mě lechtat.
,,Hele. Ne...ne..říkal jsi, že...že mám odpočívat?" Vydám ze sebe v záchvatu smíchu.
,,Ale zasmát se můžeš." Přestane a dá mi pusu na nos.
,,Dobře, půjdu se osprchovat. Smrdím jako nemocnice." Zasměju se a Cole pobaveně pokroutí hlavou a zvedne se ve stejnou chvíli jako já. Já automaticky zakloním hlavu a on ji skloní. Nadzvednu obočí.
,,Co máš zalubem Mendesi?" Zeptám se.
,,Jdeš se sprchovat, tak tě jdu hlídat."
,,Ježiši Cole, já nejsem malý dítě."
,,Ale není ti dobře, ještě ti to uklouzne, spadneš, něco si uděláš, a bude to ještě horší, radši si tě ohlídám a tečka Sephi." Řekne a já zatnu pěsti. Takhle mi říká, když mě chce provokovat, protože ví, jak mě to nasere.
,,Ugh. Tak pojď Liamku."
,,Hele neštvi." Dá mi pusu, já si vezmu čisté oblečení a vydám se do koupelny. Cestou tam mě zastaví hlasité sténání Shawna a Clarke.
,,Ježiši dejte pokoj! Nedělali jste to náhodou v nemocnici na hajzlech?!" Zařve mi za zády Cole a já polekaně nadskočím.
,,Naser si vole!"
,,Pokračuj!" Ozve se nejprve Shawn a pak Clarke. Já chytnu Cola za ruku a dojdu do koupelny.Pomalu si sundám oblečení a dám ho na koš na špinavé prádlo. Cole se opře o zeď a pozoruje mě. Zapnu vodu a vlezu si do sprchy rovnou pod proud. Hned si začnu užívat trochu teplejší vodu. Zavřu oči a prohrábnu si svoje dlouhé vlasy. Otočím se zády ke dveřím, tudíž i ke Colovi. Po chvíli uslyším jak se otevřou a zavřou posuvné skleněné dveře od sprchy a na svém těle ucítím doteky. Cole si mě přitáhne blíž. Skloní ke mně hlavu a začne mě líbat na krku a postupně přejde na ramena a paže. Stoupnu si na špičky, slastně zabručím a pootevřu pusu. Cole dá ruce na moje boky a začne mě hladit od pasu až na prsa.
,,Ahh." Tiše zasténám a naskočí mi husí kůže. Cole se přesune k mému uchu, nejprve mi něco šeptá, pak mě začne líbat na uchu a za uchem. Můj dech se zřetelně zrychlí, kůže se napne a tělem mi projede pulzující elektřina.
,,Jsi ze mě hotová." Pošeptá mi svůdně do ucha a já se celá zachvěju. Hned mi skousne lalůček a znovu přejde na krk. Rukama mi sjede až na zadek. Políbí mě na rty a pomalu začne rukama stoupat výš po mém těle. Chytne mě za ruce a dá si je kolem jeho krku. Já si opřu tvář o jeho krk a užívá si jak mě hladí na místě kam by mi dosáhl lem kalhotek a postupně jede výš na břicho, tam se chvíli zastaví a hladí mě, poté vyjede výš na prsa a jemně je zmáčkne.
,,Ohh." Vydám ze sebe. Colovi příjemné doteky s kombinací teplé vody, mi pomohli zahnat veškerou nevolnost, co jsem v tu chvíli pociťovala.Asi po půl hodině někdo zaklepe na dveře.
,,Haló? Jste tam?" Ozve se hlas Clarke.
,,Jo. Co potřebuješ?" Zeptá se trochu naštvaně Cole.
,,Já potřebuju na záchod, ale rychle."
,,Tak jdi do písku."
,,Jsem zvíře Mendesi, abych chodila na píseček?!"
,,No jo už jdeme." Vypne vodu, vyleze, omotá si ručník kolem pasu, potom omotá ručník kolem mě, do jedné ruky vezme naše oblečení, tou druhou chytne mě a vyjdeme z koupelny.
,,Ježiši, honem." Rychle se zavře Clarke v koupelně.
,,Magor ta holka." Protočí Cole oči a dojde do našeho pokoje. Trochu se zasměju, vezmu si spodní prádlo, svou džínovou sukni a zelené tílko. Cole si vezme jenom boxerky a modré džíny.
,,Mám docela hlad." Řeknu a kouknu se trochu hladově na Cola. Ten se usměje, natáhne ke mně ruku, když ji přijmu, tak se společně vydáme do kuchyně.
,,Tak co tu máme?"
,,Brácha ty vole co jsme tu někde na promenádě s jménem nahoře bez? Vem si tričko."
,,Žárlíš, že mám hezčí břicho, ruce a celkově svaly."
,,Tak s tím nesouhlasím." Přidá se do toho Clarke. Já mezitím začnu vařit večeři.
,,Ale Clarke, ty se do toho nepleť jo? Hele, máš sice talent na to tvoje krákání, ale pamatuju si, jak jsi byl hroznej."
,,Haha, tak někde jsem začít musel."
,,Ale ty jsi řval jak tygr."
,,Ale my teď zpíváme spolu viď Shawne?" řekne Clarke.
,,Jistě lásko."
,,Jo to myslíte svojí prcající symfonii, šukající kvartet, mrdací orchestr, milovací filharmonii?"
,,Cole!"
,,Clarke!"
,,Cole!"
,,Shawne!"
,,Večeře!" Překřičím je.Všichni se na mě otočí s dost překvapenými výrazy.
,,Courtney ty vole máš odpočívat." Vyjekne Clarke.
,,Ale já se cítím dobře." Kouknu se na Cola a on se usměje.
,,Aha? Ale to nemění nic na tom, že jsi byla málem pod kytkama."
,,Clarke nebyla ježiši." Protočím oči a dám jídlo na stůl.
,,No dobře, tak skoro byla." Řekne a sedne si ke stolu.
,,Ty nedáš pokoj. Clarke jsem v pohodě a navíc, kdo tu chce být doktorka? Já, tak snad se v tom trochu vyznám."
,,Nojo, nojo, už mlčím, dobrou chuť." Řekne Clarke s úsměvem a pustí se do toho. I my popřejeme dobrou chuť a pustíme se do toho.
,,Vy půjdete spát nebo půjdete s námi na tu plážovou párty?"
,,No asi ne." Řekne Cole trochu smutně.
,,Jen běž." Dám mu ruku na tu jeho a usměju se.
,,Ne to je dobrý, nechci tě tu nechat samotnou."
,,Ježiši, tak půjdu na chvíli taky a když se mi udělá špatně, tak odejdu ano?" Usměju se a on mi úsměv vrátí.
,,Courtney ty jsi jak malá, když ti doktor řekne, že máš odpočívat, tak budeš odpočívat."
,,Ale Clarke mně už je dobře."
,,Ale ty jsi taky trochu hloupá, tady nejde jenom o tebe, ale i o to malé, musíš myslet i na něho. Navrhuju zůstat tu a pustit si film, aby Courtney odpočívala. Půjdeme, až budeš stoprocentně v pohodě."
,,A to jako proč? Jsou to naše líbánky, ty jsi si je chtěla užít a teď máš problém jít tam jenom se mnou? Až se vrátíme domů, taky budeš hlavně se mnou." Řekne naštvaně Shawn a to Clarke nasere. Nechápu co jim je, před svatbou byli tak zamilovaný, tak dokonalý pár, bez hádek a nedorozumění a teď není den, kdy by se oni nepohádali.
,,Víš co? Mně se nechce na tu párty, běž si s Colem a my si uděláme holčičí večer."
,,Fajn, Cole jdeme." Nahází do sebe večeři a zvedne se. Cole chudák sní půlku, protože nestihne nic udělat a Shawn ho vytáhne za tričko.
,,Ale varuju tě, vojedeš tam nějakou holku a jsi mrtvej Mendesi." Pohrozí mu Clarke a Shawn jenom protočí oči.
,,Tak máš jít se mnou ty." Řekne Shawn nasraně a společně s Colem odejdou. Clarke si zoufale schová obličej do dlaní. Zvednu se ze svého místa, přisednu si k ní a začnu jí hladit po zádech.
,,Clarke, já vím, že máš o mě starost, ale já už nejsem malá. Já vím, že jsi se o mě starala na základce a na střední jako o svou mladší sestru, ale teď už to nepotřebuju a ty to víš. Shawn je fajn a ty jsi ta nejlepší pečovatelka, starostlivá a to si Shawn od tebe zaslouží." Řeknu a usměju se. Clarke se na mě podívá a pousměje se.
,,Tak jo, uvaříme si kakao, pustíme si film a až se na to budeš cítit, tak půjdeš za ním, ano?" Zeptám se a Clarke s úsměvem kývne.Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
Fiksi PenggemarZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...