46.KAPITOLA

44 4 2
                                    

Z pohledu Cola

Už teď se mi moc nezamlouvá a Shawn je na tom podobně. Po chvíli ti dva přijdou a Shawn zaujme místo vedle mě. 
,,Musíme ho otestovat." Pošeptá mi a já nepatrně kývnu.  
,,Takže Jasone."  
,,Jsem Jordan, ne Jason."  
,,To máš fuk. Hraješ hokej?" Začne Shawn a já ho svým pohledem skenuju, abych mohl zasáhnout. 
,,No, tak trochu jo." 
,,Dobře, tak mi řekni kdo je kapitánem Toronto Maple Leafs?"  
,,No, já, teda ten-"  
,,John Tavares." Vložím se do toho já.  
,,Kluci." Zkusí něco říct Aaliy, ale my jedeme dál. 
,,Kolik jsi měl holek? A pravdu." 
,,No, jednu před Aaliy, ale spíš to byla jenom kamarádka." 
,,Kamarádka? To byla Aaliy dřív taky ne?"   
,,Shawne, Cole přestaňte, jste jako malý." Napomene nás Aaliy a my se na sebe koukneme. Mrknu na Shawna, dám si na vidličku jednu těstovinu a hodím to po něm. K mému překvapení si toho všimne a uhne.  
,,Dobrý postřeh mladej." Přivřu oči a zamračím se. Aaliy mě sesmahne pohledem. 
,,Cole."  
,,Jejda, já už zapomněl, kterej je Shawn a kterej je Cole?" Podrbe se nervózně na zátylku. Nervózní kluku, to je dobře, to je dobře. Řeknu si a Shawn si říká asi to samé. 
,,Já jsem Cole." Pronese Shawn a já začnu hrát jeho hru. 
,,Shawn." Usměju se falešně na něho. 
,,Cole podáš mi sůl." Usměju se a on mi ji podá.  
,,Shawne, podáš mi pití?"  
,,Jasně." Podám mu ho a on ho" omylem" převrhne, ale omylem se to vyleje na Aaliy a ne na toho borca. Oba se Shawnem vykulíme oči.

Aaliy se zvedne, obejde stůl a stoupne si za nás. 
,,Tohle je Cole, je o pár centimetrů vyšší, ten rozdíl skoro nepoznáš, ale Shawn má tetování a Cole ne." Zvedne naše ruce, pak nás oba chytne za uši a vydá se vedle do obýváku.  
,,Au, au, au! Aaliy pusť nás."  
,,Ne." Dojde do obýváku a zavře, aby nás neslyšeli.  
,,Proč to děláte? Vy opravdu nemáte dost?"  
,,Jsi naše malá ségra."  
,,Nejsem malá."  
,,Je ti sedmnáct, ještě jsi malá."  
,,Cole, já nejsem malá, v září mi bude osmnáct."  
,,Ale pro nás budeš vždycky malá sestřička."  
,,Ježiši, vy pro mě budete taky vždycky velký bráchové, ale vy už taky máte svoje životy se super holkama, nechte mě ho taky mít. Prosím?" Udělá psí oči a my po chvíli se Shawnem kývneme. Aaliy nadšeně vypískne a oba nás obejme. My na sebe se Shawnem si vyměníme pohledy, je jasné, že si ho ještě párkrát testnem, ale dneska už ho necháme. 
,,Ale jestli ti ten máčo ublíží, tak ať si nás nepřeje." Dodá Shawn a já kývnu na souhlas. 
,,To se nestane, nemusíte se bát." Zazubí se a pevněji nás stiskne. To už ji oba obejmeme.

Vrátíme se ke stolu a zbytek večera nás sleduje jak Aaliy, tak Clarke s Courtney. Po večeři pomůžu Courtney s nádobím. 
,,Je hezké, že máš o Aaliy strach, ale už je to velká slečna a dříve či později by si někoho našla a láska z přátelství je hezká."  
,,Ale on je úplně divnej, vždyť ani nezná kapitána Maple Leafs." Protočím oči. 
,,Cole, já vím, že je to tvůj nejoblíbenější hokejista, ale třeba on ví něco, co ty ne."  
,,Courtney tohle musí vědět každý, kdo žije v Torontu." Protočím oči a uklidím poslední talíř na své místo. 
,,Cole." 
,,Courtney, ty víš, prostě chci chránit svou sestřičku."  
,,Já to chápu, já asi budu stejná v Benově případě, přeci je to můj bráška."  
,,Tak vidíš, dej mi prostě čas, až se ho naučím zvládat toho blbečka." Opřu se o linku a zkřížím ruce na prsou. Courtney ke mně dojde a pohladí mě po paži.  
,,Pojď spát ty bručoune jeden." Zasměje se, chytne mě za ruku a vyběhne nahoru do mého pokoje. Já sebou hned plácnu do postele a zabalím se do peřiny, Courtney zkontroluje Adama a lehne si ke mně. Hned ji obejmu a dám jí pusu do vlasů.  
,,Dobrou noc Cole." Usměje se a za chvíli spokojeně oddechuje. Chvíli ji pozoruju než taky usnu. K ránu mě probudí řev Adama, prudce se posadím a zjistím, že Courtney se ho snaží utěšit. 
,,Omlouvám se, celou noc spal a k ránu se začal budit snad po deseti minutách."   
,,Od kolika hodin je vzhůru?" 
,,Asi od čtyř a pak se budil po deseti minutách, ale jsem domluvená s Clarke, že ho vezmeme na dlouhou procházlu, tak snad budete mít klid."  Usměje se a sehne se ke mně pro pusu.

,,Tak my jdeme." Zakřičí Clarke ode dveří.  
,,Dobře, kdyby něco, tak si pojedeme na stadion zahrát hokej, tak tam můžete dorazit."  
,,Dobře lásko, tak se ti pak ozvu. Ahoj."  
,,Ahoj." Zakřičí a odejdou. 
,,Konečně klid, mě z toho kluka jebne, uřvanějšího tvora jsem snad nezažil." Brblá Shawn a já se tomu musím zasmát. 
,,Co se směješ? Vždyť řve jako kdyby ho na nože brali a já nevím co všechno. Ten si jednou vyřve hlasivky."  
,,No, to se neboj, zpěvák z něho stejně nebude." Řeknu a začnu se smát. 
,,No, jen to ne, jestli bude zpívat jako ty, tak to bylo všem upadly uši, jako mně padají už teď. To byl zase nápad, že jste přijeli, na jednu stranu, to nebyl špatnej nápad, že jste se odstěhovali, alespoň mám klid."  
,,No vidíš a kdybychom tu byli, tak by jsi se strejdo Shawnku moc nevyspal, já jo, já neslyším nic." Poplácám ho po zádech div se ten trouba neudusí. Já hned z toho chytnu záchvat smíchu. 
,,Hele notak, to není vtipný, málem jsi mě udusil." Zamračí se a pak se ke mně přidá. 
,,Kluci? My jdeme ven" Oznámí Aaliy a naše pohledy spadnou na jejich spojené ruce. Já se držím, abych něco neřekl a Shawn radši taky. 
,,Ale dneska jsme měli jít hrát ten hokej." Řeknu po chvíli ticha. 
,,Já vím, ale my už plány máme, tak příště. Ahoj." Řekne a vyjde ven, pak už je slyšet jenom motor jeho auta. Shawn nasraně bouchne do stolu. 
,,Brácha klid, jdeme si zahrát spolu." Poplácám ho po rameni, dojím svou snídani, dojdu si pro věci na hokej a u dveří se obuju. 
,,Shawne pohni."  
,,Už jdu." Obuje se, vyjde ven a dá věci do svého auta a sedne si, já si tam dám svoje a sednu si. Shawn nastartuje a rozjede se na stadion.

,,Tam bylo místo vole."  
,,Ježiši, tak se projdeš." Řekne Shawn, když zaparkuje na opačné straně stadionu. Oba jsme trochu podráždený, je škoda, že s námi Aaliy nejela, už dlouho jsme takhle my tři nehráli. 
,,No jo, ježiši, aby jsi se nezbláznil."  
,,A ty, aby jsi se neposral, že musíš obejít celej stadion." Řekne Shawn, vystoupí a vezme si svou tašku a hokejku. Jenom nad tím protočím oči a vezmu si svoje věci. Shawn auto zamkne a společně se vydáme dovnitř stadionu. Dojdeme do šaten, kde si vezeme brusle a chrániče zubů. Znám se a nechci vypadat jako pirát. 
,,Dělej už Cole, jsi horší než ženská."  
,,A to jako proč?"  
,,Všechno ti trvá hrozně dlouho."  
,,Vždyť už jdu ty vole, klid." Vezmu si rukavice a hokejku. Dojdu k ledu, sundám si návleky, které chrání ostří bruslí, vejdu na led a rozbruslím se. Shawn přinese puky a já upravím branky.  
,,Brácha dělej."  
,,Už jdu, ježiši."  
,,A hlavně, že mně řekl, že jsem pomalej jako ženská." Zamumlám si spíše pro sebe. 
,,Víš co jsem zjistil?"  
,,Ne, co?"  
,,Že, když jsi naštvanej, tak ti všechno hrozně moc dlouho trvá." Shawn nad tímhle jenom protočí očima, vjede na led a rozbruslí se.

,,Nahraj." Zavolá na mě Shawn a já mu to hned přihraju. Shawn si puk zpracuje a střelí na bránu. 
,,Shawne ty jsi mimo dneska."  
,,Jo jsem, protože jsem chtěl strávit den s naší ségrou a ten debil nám v tom zabránil, já věděl, že to není dobrá partie."  
,,Shawne notak, půjdeme příští víkend a to už půjde s námi." Zastavím u něho a dám mu ruku na rameno. On sebou trhne a tím pádem se mi vytrhne a dojede na druhou stranu. 
,,Hrajeme nebo kecáme?" Střelí na mě a já to jen tak tak chytnu, párkrát si puk přehodím ze strany na stranu a nahraju mu zpátky. 
,,Ty vole, jestli příští víkend nepůjde, nebo ho vezme sebou, tak se neudržím a pořádně si ho proklepnu. Já nechápu, jak to můžeš brát tak v klidu"  
,,Protože vždycky musí být ten zlej a hodnej policajt a já jsem teď asi ten hodnej."  
,,Jo, takže ty si teď hraješ na hodného brášku, abych já vypadal jako totální rapl, co všechno zakazuje a podobně."  
,,Ne, to jsem neřekl, ty jsi to zase špatně pochopil, ty troubo jeden. Měl by jsi taky někdy poslouchat, co ti říká Clarke a ne si pak zase myslet svou ty debile. Neříkala ti Clarke náhodou, že pořád to bude tvoje malá sestřička?"  
,,Něco takového říkala."  
,,Tak vidíš a je to pravda a to co včera řekla Aaliy byla pravda, pořád jsme její velcí bráchové, i když už máme svoje vlastní životy." Zastavím se uprostřed hřiště. 
,,Ona taky bude vždycky naše malá ségra."  Sleduju ho, když kolem mě bruslí a hraje si s pukem. 
,,Hah, že to říkáš zrovna ty, když jsi měl ty svoje kurvy, tak ti byla volná." Protočí očima a připraví se k odstřelu. 
,,Fakt? A s kým byla, když ty jsi odjel na svoje první velké tour? Se mnou, takže jsem na tom dost podobně."  
,,Mně nebyla volná ani na tour." Nasraně vystřelí puk a já v té rychlosti nestihnu uhnout a ucítím ostrou bolest, pak už jen tmu.

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat