Z pohledu Courtney
Víkend s Colovou rodinou jsme si užili naplno, škoda, že už jedeme dolů. Já po dlouhé době řídím, protože Cole si na to ještě netroufnul, tak to zbylo na mě. Řeknu vám, není to sranda, jet v takovémhle autě s miminkem a oblblým manželem, obzvlášť, když jste zvyklí na mnohem menší a pomalejší auta. Nakonec, ale svým šnečím tempem dojedu domů a v garážích zaparkuju.
,,Zvládneš to?"
,,Courtney, ano zvládnu, nejsem z cukru, vem Adama." Usměje se, pohladí mě po stehně a pomalu vystoupí. Je vidět, že se mu trochu motá hlava, ale není to nic vážného. Vystoupím z auta, vezmu opatrně Adama v jeho sedačce a potichu zabouchnu dveře, abych ho neprobudila. Pomalu se vydám za Colem, který se trochu motá, ale vypadá v pohodě.
,,Už se těším, až si lehnu k televizi a ty mi uděláš něco dobrého." Zazubí se na mě, když stojíme ve výtahu.
,,Už zase? Vždyť jsi před chvílí jedl u rodičů." Nechápu, jak ten kluk může pořád jíst.
,,No, ale já mám hlad pořád, to přece víš."
,,No, bohužel jo." Zasměju se a vystoupím, dojdu k našemu bytu a odemknu. Pustím Cola a pak vejdu já. Sundám si boty, bundu, potom svléknu Adama a vezmu ho opatrně na sebe. Pohladím ho po zádíčkách a dojdu ho dát do postýlky.,,Courtney! Pojď mám hlad." Zahuláká na mě Cole z obýváku a já se rychle kouknu na spícího Adama. Oddechnu si a potichu zavřu dveře od ložnice.
,,Ty blbečku, Adam spí konečně a ty tu řveš jak na lesy." Řeknu trochu frustrovaně.
,,Ale prosím tě, já se učím jódlovat."
,,Cože?"
,,Tak počkej, předvedu."
,,Ne." Rychle mu zacpu pusu.
,,Prosím pšš."
,,A uděláš mi jídlo?" Zamumlá mi do ruky.
,,Ano udělám, ale prosím neřvi." Kývne a já pomalu ruku stáhnu.
,,Tak jo, co si dáš?"
,,Stačí toasty." Usměje se a sedne si ke stolu. Nenažranec jeden. Vytáhnu toastovač a připravím toasty.
,,Co hlava?"
,,Už je to lepší, nic to není."
,,Cole, já vím, že jsi hrdina, ale dostat pukem, to není zrovna moc dobrý."
,,Ale doktor řekl, že je to jenom lehký otřes mozku, takže jsem v pohodě. Courtney věř mi trochu, já nejsem z cukru, fakt mi nic není." Zvedne se, dojde ke mně a obejme mě. Já mu položím hlavu na jeho hruď a omotám svoje ruce kolem jeho trupu.
,,Jsem v pohodě, už je to fakt dobrý." Pohladí mě po zádech a já se celá zachvěju. On prostě ví, co mě dostane. Trochu se odtáhne, abych na něho viděla a usměju se. Cole mě chytne ukazováčkem a palcem za bradu a něžně mě políbí.
,,Miluju tě Courtney."
,,Já tebe Cole." Pohladím ho po paži a vytáhnu toasty z toastovače.,,Jo, jídlo." Rychle si vezme talíř, sedne si a pustí se do nich. Usměju se a sednu si k němu.
,,Chceš?" Nabídne mi a dá mi ten toast k puse. Já se usměju a ukousnu si.
,,Mmm, musím se pochválit, mám to dobrý." Zasměju se a Cole se ke mně přidá.
,,Máš to dobrý lásko."
,,Jo, ale už tu skoro nic není, budeš muset zítra nakoupit, až půjdeš z práce, nechce se mi chodit ještě s Adamem do rušného obchodu."
,,Neboj, já to snad zvládnu."
,,Vážně? Páni, ty jsi skvělej." Dám mu pusu na tvář.
,,Ale můžu se na tebe spolehnout, nekecáš?" Nadzvednu obočí.
,,Přísahám, udělám to."
,,Dobře, jsi moc hodnej."
,,Musím ti pomáhat za to, že jsi ty pomohla mně u maturity."
,,Ale, to byla maličkost, ty jsi chytrej, jenom línej." Zasměju se a on zvedne jedno obočí.
,,Abych tě nepotrestal."
,,Ohh, tak to se bojím." Zahihňám se.
,,Chceš to vidět?" Lehce kývnu a zazubím se. Cole rychle vstane, vezme mě do náruče a odnese na gauč.
,,Cole počkej." Vyjeknu, když mě položí na postel a začne mě lechtat. Ihned se začnu smát jako blázen.
,,Cole, Cole, prosím neee." Vydám se sebe mezi nezastavitelným smíchem.
,,Neee lásko."
,,Ahh, prosím." Začnu kopat nohama. Cole se taky začne smát a já zase uslyším ten jeho zvonivý smích. Tím, že se směje, trochu povolí a já ho rychle odstrčím, bohužel když padá na zem vedle gauče, tak nezapomene stáhnout ani mě, takže já skončím vedle gauče na Colovi a to nás rozesměje ještě víc. Je super vidět v jeho očích zase ty jiskřičky.Když se přestaneme smát, já si položím hlavu na jeho hruď, Cole mě obejme a daruje mi pusu do vlasů. Nebudu lhát, tohle se mi opravdu líbí a hodně mi to chybělo, ty chvíle, které patří jenom nám. Zvednu hlavu a kouknu se mu do očí.
,,Ty tvoje oči jsou vražedně krásný." Pošeptá a já zrudnu jako rak.
,,Ale jdi ty."
,,Je to pravda."
,,Ohh." Usměju se a Cole mi dá pusu na nos. Užíváme si zbytek dne spolu. Adam měl dneska nějakou spící náladu a probudil se až po večeři.
,,Já doufám, že bude spát i v noci." Řekne Cole a vleze si ke mně do postele.
,,V to taky doufám." Zhasnu lampičku, přitulím se k němu a pomalu usnu. Ráno se probudím s Adamem, který se naštěstí v noci probudil jenom jednou a pak spal až do teď. Opatrně ho vezmu na sebe a dojdu do obýváku, abych neprobudila Cola. Sednu si na gauč a nakojím Adama. Položím ho do kočárku a dojdu připravit snídani.
,,Dobré ráno." Přijde Cole do kuchyně, obejme mě zezadu a položí si hlavu na moje rameno.
,,Dobré, spal jsi dobře? Neprobudil tě?"
,,Spal jsem jako špalek." Zasměje se a dá mi pusu do vlasů.
,,To je dobře." Podám mu hotovou snídani.
,,Děkuju. Co máš dneska v plánu?" Zeptá se, když se pustí do snídaně.
,,Musím udělat věci do školy a pak přijde Clarke, možná i se Shawnem."
,,Dobře. Já snad dneska skončím dřív, abych stihnul ještě nakoupit a viděl ty dva trouby, i když mi ten víkend stačil." Zasměje se Cole své poznámce a pomalu dojí. Potom zmizí v koupelně, oblékne se, políbí mě na rozloučenou a odejde do práce.Udělám si snídani, uvařím si k tomu ovocný čaj, sednu si ke stolu a otevřu svůj notebook. Pustím se do práce a poočku sleduju Adama, jestli spinká. Stihnu si udělat jeden úkol, než se prcek probudí. Když začne kňourat, tak si ho vezmu k sobě a pokusím se ho houpáním uspat, ale marně. Už začíná mít víc budících, než spících chvilek. Po půl hodince se mi ho podaří utěšit, teda do doby, než se celým bytem rozezní zvonek. Tiše zakleju a rychle doběhnu otevřít.
,,Ahoj, klepala jsem, ale ty jsi to asi neslyšela, tak jsem zazvonila." Zazubí se na mě Clarke.
,,V pohodě, naštěstí má asi půlnoc." Potichu se zasměju a pustím ji dovnitř.
,,Dáš si něco k pití?" Zeptám se a vydám se do kuchyně.
,,Máš džus?"
,,Jo, zbytek." Naleju ho a podám jí to.
,,Děkuju, Cole je v práci?"
,,Ano a doufám, že potom nezapomene nakoupit."
,,Cole a nakoupit? Tak to hodně doufej." Zasměje se Clarke a já se k ní přidám.
,,A co Shawn?"
,,Ten je ve studiu a taky sem nechtěl-"
,,Kvůli Adamovi, já ho chápu, je to někdy náročné."
,,Jo, já vím, ten víkend byl hodně náročnej, ale on mi pořád naznačuje, jak mám hezkou postavu a tak. To ale nemyslím, že ty nemáš, jenom jsem tím chtěla říct, že Shawn se do dětí moc nežene."
,,V pohodě a navíc na to je ještě čas Clarke." Položím ji ruku na rameno.
,,Máš pravdu, když to vidím."
,,Ano, navíc nemusíš se hned opičit." Zazubím se na Clarke.
,,Ty jsi." Strčí do mě a obě se začneme smát.,,Udělám kafe, potřebuji se trochu probrat."
,,Máš toho hodně do školy?"
,,Jo, hlavně ty latinské pojmy, mně z toho jde hlava kolem normálně."
,,To chápu, já jsem tak ráda, že tohle řešit nemusím a můžu si užívat se svým manželem postelové hrátky." Zahihňá se Clarke a já se usměju.
,,Vy spolu ještě nespíte, viď?"
,,Ne, ještě ne, ale doufám, že už brzy budeme zase spolu takhle."
,,Jo, to je nejlepší pocit holka. Uděláš mi taky kávu?"
,,Udělám." Dám vařit vodu a mezitím připravím hrnečky. Udělám kávu a sednu si ke stolu.
,,Mňam, ty by jsi měla dělat v kavárně."
,,Ale notak, ty děláš mnohem lepší kávu a ty dortíčky, mňamina."
,,Slyšeli jsme dortíčky?" Vpadnou dovnitř kluci ověnčený taškami s nákupem a vyhrknou sborově. My s Clarke se na sebe koukneme a pak vyprskneme smíchy.
,,Co se smějete?" Řeknou zase najednou.
,,Vy snad slyšíte jenom na jídlo." Zasměje se Clarke.
,,No, my jsme dobrý." Odpoví Shawn a položí tašku s nákupem.
,,To je něco. Tenhle si mě odchytnul na ulici a prej, hej brácha já tě svezu ať nejdeš pěšo a pak na mě pověsí miliardu tašek, bych se na to mohl vykváknout."
,,Ale brácha nestraš." Zasměje se Cole a dá další tašky na linku.
,,Jsi skvělej." Zvednu se a políbím ho.
,,Ou, nejlepší odměna od mé princezny."
,,Jeee, ty jsi lichotník. Dáte si kávu kluci?"
,,Ano prosím, uvař nám ji." Řekne Shawn, sedne si vedle Clarke a dá ji ruku na stehno. Já uvařím kávu pro kluky a sednu si k nim.
,,Bando mám pro vás zprávu, pro někoho dobrou." Podívá se na Shawna.
,,A pro někoho třeba i smutnou."
,,Pozítří odlétám na služební cestu do Evropy." Vysloví to a mně se zatají dech.Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...