Z pohledu Shawna
Dojdeme s Colem na plážovou párty, která je kousíček od našeho domu. Hned zamířím k baru.
,,Dejte mi panáka" řeknu a Cole ke mně rychle přiběhne.
,,Ne že se opiješ. Zaprvý tě nechci táhnout domů a zadruhé by mě ještě seřvala ta tvoje pinda" řekne Cole a zasměje se. Mně moc do smíchu není, ono je to totiž dost možné.
,,Shawne, Shawne!" zařve na mě nějaká holka a já se rychle otočím. Podle hlasu to není Clarke, tu bych poznal hned.
,,Já nemůžu uvěřit, že jsi to vážně ty!" řekne ta holka, menší blondýnka se štíhlou postavou. Na chvíli si pomyslím, že je docela hezká, ale pak tu myšlenku rychle zaženu, nebo by mě Clarke zasadila do písku, že by mi koukala jenom hlava. On je žárlivá a hodně, nikdo se mě nesmí ani dotknout. Samozřejmě u fanynek to chápe, ale jenom určité zóny. To je prostě moje Clarke.
,,Ahoj, no... jo, jsem to vážně já" řeknu trochu nervózně, odkud mě ta dívka zná.
,,Panebože, já nemůžu uvěřit, že jedu na dovolenou a potkám Shawna Mendese" řekne a mně to v tu chvíli dojde. Dneska jsem normálně blesk.Ona je to totiž fanynka. Jak jsme na líbánkách, úplně mi vypadlo, že jsem vlastně slavnej a můžou tu být fanynky.
,,Můžu si přisednout?" zeptá se a já kývnu. Ona si sedne vedle mě.
,,Shawne kde máš paní Mendesovou?" řekne a trochu se zasměje.
,,Paní Mendesová je doma aktuálně" odpovím a taky se trochu zasměju.
,,Já jsem tvoje velká fanynka. Nejsem teda šílená fanynka, ale líbí se mi tvoje písničky, povaha a tak dále, určitě to znáš" řekne a já se mírně zasměju.
,,Znám, hele já už jsem zvyklej na všechno" řeknu a kopnu do sebe panáka.
,,Shawne, já nechci být nějak drzá, ale-"
,,Jdeme" řeknu, když vím, kam tím míří. Delší dobu se koukala na tančící lidi, tak mi došlo, co chce. Zvednu se ze židle a dojdu tam. Zrovna je tam nějakej letní hit a tak začneme skákat do rytmu.
,,Jee, to je ještě lepší, než jsem myslela!" řekne ta fanynka a já se musím zasmát. Někdy jsou ty jejich reakce fakt roztomilý.
,,Čau brácha, ty máš úlovek?" zeptá se Cole, který teď přijde. Wow, neříkal mi právě on, že se nemám opít a teď si sem nakráčí v náladě? Bože, co já to mám za bráchu. Takovej dement neskutečnej.,,Ne Cole, to je fanynka" řeknu a přeměřím si ho pohledem.
,,Ahaa, no hodně štěstí kámo, budeš ho potřebovat" řekne Cole a trochu se odsune. Já se kouknu za sebe a uvidím Clarke, která jde sem k nám. Přijde až k nám a přeměří si tu holku pohledem.
,,Tak já tě nechám chvíli samotného a ty už tady balíš nějakou blondýnu. Mendesi fakt už to přeháníš, tohle jsou naše líbánky a ty-" začne, ale nenechám ji to doříct.
,,Jsou to naše líbánky, ale když ty radši se zajímáš o Courtney a sedíš s ní doma, tak se nemůžeš divit, že já se jdu bavit" řeknu a zamračím se, to ji naštve ještě víc.
,,Ale já šla za tebou ty debile, abychom byli spolu. Pak tě ale najdu s nějakou děvkou" řekne a probodne ji pohledem.
,,Ježiši Clarke, to je fanynka" řeknu a ona se trochu zarazí a na chvíli to vypadá, že je v klidu. Pak ale zase celá zčervená vzteky.
,,A proč s tebou fanynka tančí a je tak blízko?!" řekne a rychle mě odtáhne od ní pryč.
,,Clarke notak, jenom jsem tančil. Nic víc nebylo, věř mi" řeknu a zadívám se jí do očí. Ona se zadívá do těch mých.,,Věříš mi lásko?" zeptám se klidně a na jejím výrazu poznám, že už není tak rozčílená. Naopak se jí do očí zase vrátí ta jiskra, kterou tak miluju a na rtech lehký úsměv.
,,Věřím ti" řekne a to se musím usmát i já.
,,Ale Shawne, ty jsi říkal, že ji nechceš a chceš mě" řekne fanynka a já na ni vykulím oči. Tohle bych přece neřekl, ani kdybych byl opilej na mol, což nejsem. Clarke se opět zamračí.
,,Ne lásko, prosím. Já nevím, co ta fanynka říká. Přece víš, že bych tohle neřekl. Miluju jenom a jenom tebe. Jsem tvůj a ty jsi má, prosím" řeknu a zadívám se jí znovu do očí. Přitom ji chytnu za ruku. Vím, že tohle pro mě může mít stejný efekt, jako skočit do aktivního vulkánu, ale za pokus to stojí.
,,Shawne" vydechne Clarke a pohladí mě po tváři druhou rukou. Pak se otočí na tu slečnu.
,,Vypadni od mýho kluka, okamžitě. Fanynka nefanynka, táhni" řekne vztekle a já se usměju pro sebe.
,,A-ale" řekne ta holka zaraženě.
,,Mám ti nakopat prdel?" řekne Clarke a přikrčí oči. Fanynka rychle odběhne dál a Clarke se na mě usměje.,,Někdy bych si přála, aby jsi nebyl tak slavnej. Má to své nevýhody" řekne a trochu se zasměje.
,,Lásko po mně by holky šly tak či tak" řeknu a taky se zasměju. Ona mě sesmahne pohledem, ale už to není tak přísný pohled. Spojí své ruce za mým krkem, já jí položím ruce na pas a natisknu ji na sebe. Spojíme naše rty a začneme se líbat. Já jí rukou zajedu pod tričko a pohladím ji po jejím krásném těle. Ona mi vzdychne do úst a rukou mi zajede do vlasů. Lehce za ně zatáhne a já jí naoplátku lehce skousnu spodní ret. Pomalu mě začne tlačit pryč z téhle párty směrem k našemu domu. Když jsme kousek dál, chytne mě za ruku a rozeběhne se. Já se lehce zasměju štěstím a pozoruju její krásné hnědé vlající vlasy ve větru. Když dojdeme k domu, přitiskne mě Clark na vnější stěnu a začne mě dravě líbat, já jí to oplácím stejně a konečně jí sundám tričko. Pomalu se přesuneme domů. Nakouknu na gauč a zjistím, že Courtney spí. Tím lépe pro nás. Pomalu ji za neustávajicích polibků dotlačím do našeho pokoje a shodím ji na postel.,,Shawny" vydechne Clarke a to mě ještě více nabudí. Rychle jí sundám kraťasy, sobě kraťasy i s boxerkama. Přetáhnu si tričko přes hlavu a Clarke mě zaujatě pozoruje, teď především mé břišáky. Já se na ni usměju, sundám jí kalhotky, přetočím na čtyři, kleknu si za ni a rychle do ní vniknu. Ona slastně zavzdychá a já neváhám ani vteřinu a hned začnu rychle přirážet. Clarke se chytne prostěradla začne poměrně hlasitě vzdychat. Bože já jsem z tý holky úplně hotovej. Ona je jediná holka, co mě dokáže takhle dostat.
,,Ohh láskooo" zavzdychá a začne mi vycházet naproti v pohybu.
,,Ty jsi úžasná" řeknu a chytnu ji za boky. Přitom jí začnu hladit po bocích.
,,Shawne ty jsi můj bůh" vzdychne a já se usměju pro sebe.
,,Ty má bohyně" řeknu a ještě chvíli přirážím, pak se trochu odsunu, Clarke hned vstane, položí mě na postel a sedne si na mě.
,,Ahh Shawne" zasténá a začne se rychle zvedat a dosedat. Já ji chytnu za boky a pomůžu jí v pohybu. Přitom si užívám úžasný výhled na ni. Ona se na mě usměje a trochu jí spadnou vlasy do obličeje. Já se usměju ještě víc a dám jí je za ucho.,,Miluju tě" zašeptá a já se ucítím motýlky v břiše.
,,I já tebe lásko" zašeptám, shodím ji opatrně vedle sebe a něžně a pomalu začnu přirážet. U toho se začneme líbat a hladit všude možně. Nakonec se po chvíli spolu uděláme. Zůstaneme se si dívat do očí.,,Máš tak krásné oči" zašeptá Clarke a usměje se i s mýma oblíbenýma ďolíčkama.
,,Ty jsi krásná celá Clarke, nikdy jsem neviděl hezčí holku" řeknu a jí se nahrnou slzy do očí.
,,Notak neplakej princezno, chci vidět tvůj úsměv" řeknu a ona vzlykne, ale u toho se zasměje štěstím. Pevně ji obejmu a ona do mě zaboří hlavu. Začnu ji hladit po zádech a ona slastně zabručí. Pokračoval bych, ale ozve se prásknutí dveří a rychlé kroky do naší ložnice. Cole prudce otevře dveře a hned sebou cukne, když nás uvidí nahé.
,,Ježiši, vypadni ty kreténe" zařvu na něj a on dostane záchvat smíchu. To bude tím, jak je v náladě. Clarke nás rychle přikryje.
,,Hej já to stejně nechápu, jak z takovýho panice se mohlo stát tohle" řekne Cole a dostane ještě větší výtlem.,,Já zase nechápu, jak můžete být dvojčata. Jeden je hezkej, milej, vtipnej a chytrej a druhej je totální vymaštěnej dement" řekne Clarke a teď dostanu záchvat smíchu já. Po chvíli se ke mně Clarke přidá.
,,Haha, velice vtipné paní nadržená. Půjdete na párty nebo dáte druhý kolo?" zeptá se a zasměje se.
,,Cole bože. Půjdeme, ale teď nás nech, ju?" řekne moje manželka a spraží ho pohledem.
,,Jasný, takže druhý kolo" řekne Cole a začne se smát tak, že se musí opřít o dveře. By mě zajímalo, kdy vzbudí Courtney.
,,Ne, my jsme tak dobrý, že bohatě stačí to jedno" pustí se do něj Clarke a mrkne na něj.
,,Cole měl by jsi se od nás učit, už to není, co to bývalo" řeknu a plácnu si s Clarke. Oba dostaneme totální výtlem a Cole se zamračí a konečně odejde. My se ještě chvíli mazlíme, pak se oblékne mě do jiného oblečení, než předtím. Já si na sebe vezmu nějaký slušnější kraťasy a košili, kterou nechám rozeplou do půlky. Clarke si vezme letní šaty nad kolena a chytne mě za ruku. Pak se oba už spolu vydáme na plážovou párty.Omlouvám se, že nevyšla včera, úplně jsem zapomněla! Už to snad bude lepší
Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...