Z pohledu Courtney
Rychle se otočím na Clarke a ještě víc vykulím svoje už tak vykulené oči.
,,Courtney, to je dobrý, alespoň víme, že to jídlo nebylo zkažené." Usměje se křečovitě Clarke a můj dech se ještě více zrychlí.
,,Doprdele co asi mám dělat? Já mám za měsíc a půl nastoupit na vysokou, a Cole chtěl cestovat a užívat si a já teď. Ugh!" Začnu chodit sem a tam.
,,Courtney ježiši klid, vždyť je to hezké, sice je docela brzy."
,,Docela? To je hodně brzy." Vyjeknu frustrovaně.
,,Tak máš brát prášky. Jenže ty je nebereš a ten blbeček nenosí kondom viď?"
,,No naposledy ho neměl." Sednu si na koš a sklopím hlavu. Najednou ucítím ruku Clarke na svých zádech.
,,Courtney, vždyť je to hezký." Lehce se usměje a mně se nahrnou slzy do očí.
,,Clarke, Cole ho teď chtít nebude." Řeknu a Clarke se na mě lítostně podívá.
,,Já vím, že Cole má velké plány."
,,No právě a navíc se snaží a chodí do rodinné firmy a pomáhá tátovi, aby to mohl převzít a já jsem tohle." Ukážu na svoje břicho, na kterém to není zatím ještě poznat.
,,Ale notak, podle testu, jsi 2-3 týden, není to vidět a on to hned nepozná, Cole by to nepoznal, ani ve čtvrtém měsíci, by ti řekl, že jsi ztloustla. On je někdy fakt hloupej." Zasměje se Clarke a já ji trochu nechtěně zpražím pohledem. Clarke sebou trochu cukne, jak to nečekala.
,,Promiň, to jsem nechtěla, já jenom nevím, co mám dělat."
,,To je dobrý, já tě chápu. Je to těžké, ale vem to takhle, studovat můžeš i z domova a na praxe budeš chodit až bude prcek větší." Usměje se a já se trochu uklidním.,,Já... vlastně ho asi chci." Trochu nervózně se usměju. Clarke mi otře pár neposlušných slz.
,,No vidíš a Cole ho bude chtít taky, sice třeba mu to bude trvat déle to pochopit, ale pochopí to a bude za to rád." Usměje se a pevně mě obejme. Objetí jí oplatím a usměju se.
,,Tak-"
,,Čau holky, tak jsme tady!" Zakřičí Cole přes celej dům. Já rychle schovám test a doženu Clarke, která už si to štráduje k nim.
,,Ahoj Shawne." Obejme ho a dá mu pusu. On se hned usměje a dlouze ji políbí.
,,Ahoj princezno." Roztáhne ruce Cole. Já se usměju, omotám mu ruce kolem pasu a přitulím se k němu. On mě pevně obejme, tím mě schová v objetí a dá mi pusu do vlasů.
,,Kde jste byli?" Zeptá se Clarke.
,,Ve městě a pak někde. Nevím kde." Řekne Shawn a zasměje se. Clarke protočí očima a zkříží ruce na prsou.
,,Clarke." Oslovím ji.
,,Ano?" Otočí se na mě a já pokynu hlavou k Shawnovi.
,,Jo, já jsem se chtěla omluvit, že jsem tě obvinila, za to jídlo. Courtney je totiž-"
,,Courtney je totiž hloupá a vzala si něco, co jí nesedlo, ale už je to lepší." Křečovitě se usměju. Snad nic nepoznají.
,,Uf, to jsem rád, že to jídlo bylo v pohodě, a že je Courtney lépe." Usměje se Shawn na mě, a pak na Clarke, chytne ji za ruku a vydá se do jejich pokoje.
,,Jo, nechcete se jít projít?" Vykoukne Shawn ze dveří.
,,Ne, ani nemusíme." Řekne Cole a zazubí se.
,,Prostě běžte." Zamračí se Shawn zavře a podle zvuku i zamkne.
,,Nemáš hlad?" Zeptám se Cola.
,,Nene, my jedli." Usměje se a zvedne ruce nad hlavu, aby se protáhnul a tím jak je vysokej dosáhne skoro až na strop. Musím si skousnout ret, když uvidím jeho vyrýsované břišáky. Lehce nakloním hlavu a usměju se. Cole si toho všimne a usměje se dojde ke mně a skloní se, že mě políbí. Naše rty jsou jen milimetr od sebe.,,Ahh! Shawne!" Leknutím se od sebe odtrhneme.
,,Clarke! Ohh!"
,,Jo Shawne přidej!" Zakřičí Clarke přes celý dům a podle změny vrzání postele, Shawn přidal.
,,Úchylové." Zabručí Cole.
,,Jo dělej!"
,,Dělám!"
,,Jo, to je ono Shawne, ahh!" Trochu couvnu a tím narazím do Cola. Ten mě hned obejme zezadu a dá ruce na moje břicho. Já sebou hned cuknu a jeho to překvapí.
,,Děje se něco?" Zeptá se a nadzvedne jedno obočí.
,,Nene, vůbec ne, jenom už tu nemáme moc jídla, vlastně nic. Takže bychom měli jít nakoupit, ať tu neumřeme hlady." Změním rychle téma.
,,Dobře, furt lepší než poslouchat tyhle dva šukaly." Zabručí, vezme si mobil, peněženku a klíče a vyjde ven. Já si vezmu svoje oblíbené balerínky a malou kabelku přes rameno a vyjdu ven. Cole ke mně natáhne ruku a já ji s úsměvem přijmu.
,,Tak co všechno potřebujeme?"
,,No vlastně všechno. My to zdělaly na oběd." Řeknu a pousměju se. Cole jenom kývne a v jeho očích se odrazí světlo zapadajícího slunce.
,,Jsi tak nádherná." Vydechne a mně se málem zastaví srdce.
,,Děkuju, ty se mi moc líbíš." Jemně pohladím jeho ruku palcem. Uslyším, jak Cole spokojeně vydechne a usměje se.Pomalu dojdeme do města. Vím, kde je tu nějakej místní supermarket, protože je vedle lekárny. Dojdeme tam, Cole vezme košík a opře se o něho.
,,Tak jo, potřebujeme."
,,Všechno. Říkala jsi to lásko." Zasměje se a mě to trochu naštve, ale potom hned toho začnu litovat. Co to je. Ježiši já jsem fakt někdy divná.
,,Já vím, tak začneme pitím?"
,,Jasně." Usměje se a dojdeme tam. Cole hned dá do košíku balíky s vodou a nějaké limonády.
,,Co teď?"
,,No, teď asi maso, zeleninu, ovoce a pečivo."
,,Super a já si koupím čokoládu." Zatleská jako malej kluk a já se hned usměju a pohladím ho po vlasech.
,,Tak jo, já dojdu pro maso a ty vem zeleninu."
,,Provedu kapitánko." Zasměje se a dojde pro zeleninu. Já mezitím vyberu nějaké maso a vezmu i mleté maso, dám to na sebe a dojdu ke Colovi. Ten mi hned jako správný gentleman pomůže.
,,Děkuju." Usměju se a on jenom s úsměvem kývne.
,,Takže tohle máme, to taky, tohle taky, takže teď, nějaké sýry a tak." Řeknu a dojdu pro to. Otočím se, ale Cole už není tam, kde byl. Rozhodím rukama. Kde je zase? Rychleji se rozejdu a začnu ho hledat v uličkách mezi regály. Najednou uslyším ránu, jako kdyby se něco stalo.
,,Ne prosím, že to nebyl-" Z mých myšlenek o tom jestli to nebyl Cole, vytrhne právě jeho smích. Plácnu se do čela a doběhnu do uličky s těstovinami.
,,Ježiši, co jsi dělal?"
,,Nakupoval." Vydá ze sebe mezi záchvatem smíchu. Kleknu si a začnu to sbírat.
,,Dobře, tak jsem se rozjel a naskočil a svištěl přes celou uličku, no a pak to napálil do regálu." Zazubí se a zase se začne smát.
,,Ty jsi opravdu jak malej."
,,Jo, víš, co to chce? Alkohol. Jinak mě jebne z těch dvou." Řekne a než stačím něco říct, tak je zase pryč. Nevím proč, ale nějak se bojím, že mu zkazím náladu tím, když mu to řeknu. Trochu nesměle se za ním vydám. Po cestě vezmu zbytek věcí, co potřebujeme.Dojdu ke Colovi a dám to do košíku.
,,Dobrý, to je všechno, tak můžeme jít."
,,Díky bohu." Řekne Cole, rozběhne se, naskočí na košík a dojede k pokladně. Trochu se zamračím, dojdu k němu a začnu dávat nákup na pás. Drobný nákup dám do tašek. Cole to zaplatí a vezme balíky vody a já ty dvě docela těžké tašky.
,,Dobrý Courtney?" Otočí se na mě Cole, protože má dost velký náskok.
,,Jojo. Dobrý." Usměju se a dojdu ho. Cole se na mě lehce usměje.
,,Kdyby jsi si chtěla odpočinout, tak mi to řekni, a dáme si pauzu."
,,Neboj se, řeknu." Usměju se a snažím se s ním držet krok, což moc s jeho 190 a mými 160 cm moc nejde. Po chvíli se zastavím, trochu se vydýchám, a potom ho zase doženu. Pomalu se vrátíme. Když nás Shawn uvidí přes skleněné francouzské dveře vedoucí na terasu, hned se zvedne a otevře nám.
,,Díky brácha." Usměje se Cole a vejde, já vejdu chvíli po něm.
,,Doprdele Courtney ty jsi praštěná." Přilítne ke mně Clarke a vezme mi tašky.
,,Ježiši to je těžký. Ty jsi blázen, nemůžeš se tahat s takhle těžkýma věcma, když-."
,,Když co?" Přeruší ji Cole s trochu zvýšeným hlasem.
,,Když ti není dobře." Zasměje se frustrovaně Clarke a hned potom se usměje dost křečovitě.
,,Nevěřím ti ani slovo, holky já nejsem blbej a poznám, když se něco děje, takže to vybalte." Kouknu se na něho, položím tašku a přistoupím k němu.
,,Cole, já."
,,Ty?" Nadzvedne přísně jedno obočí.
,,Jsem těhotná." Řeknu roztřeseným hlasem.
,,Cože?!"
,,Cole, já-"
,,Děláš si ze mě prdel?!" Vykřikne a mně se nahrnou slzy do očí.
,,Brácha vždyť-"
,,Mlč! Všechno jsi to zkazila, měl jsem úplně jiné plány a ne vychovávat nějakýho fakana. Ugh!" Kopne do židle, práskne s dveřmi a zmizí někde venku.Co říkáte na Colovo reakci?
Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...