6.KAPITOLA

93 7 2
                                    

Z pohledu Cola

,,Ale nechci ho vyprovokovat ježiši." Namítnu a oba mě hned ve stejnou chvíli sjedou pohledem. 
,,Jdi spát Cole." Řekne Shawn dost přísně a mně začne stoupat vztek. Za prvé nemá mi co rozkazovat, a za druhé jsem starší. Intuitivně zatnu ruku v pěst a udělám krok dopředu. Hned, ale ucítím lehké škubnutí dozadu. 
,,Jdeme spát lásko. Bude to lepší." Věnuje mi úsměv Courtney a pomalu se vydá do našeho pokoje. Strčí mě dovnitř a zavře. Já si sundám oblečení a vlezu si unaveně do postele. Courtney si lehne ke mně, já ji pevně obejmu a za chvíli usnu. Ráno se probudím v prázdné posteli. Rozespale se rozhlédnu, vylezu, obléknu se a vydám se do kuchyně. Clarke se Shawnem ještě spí, protože jejich dveře jsou stále zavřený. Dojdu do kuchyně a rozhlédnu se. Na stole je snídaně pro každého, to mě donutí se usmát, když vím, kdo to připravil. Můj pohled se zastaví na terase, kde stojí Courtney a kouká na moře. Potichu otevřu posuvné dveře a vyjdu ven. Přiblížím se a obejmu ji zezadu. 
,,Jé, dobré ráno." Řekne Courtney trochu polekaně a hned mi položí hlavu na rameno.  
,,Jak dlouho jsi vzhůru?" Zeptám se a dám jí pusu do vlasů.  
,,No od pěti." Řekne a já vykulím oči. Aktuálně je něco kolem půl deváté.  
,,Je ti hodně špatně?"  
,,Docela jo." Otočí se ke mně a já si všimnu jejího nezdravě bílého obličeje.  
,,Lásko moje." Kleknu si. 
,,Co jí to děláš mladej? Ty jsi jako táta." Usměju se a dám jí pusu na břicho a obejmu ji kolem pasu. Courtney se usměje, sehne a položí si hlavu na tu mou.  
,,Jsi ten nejlepší manžel. Děkuju ti Cole." Pošeptá a já k ní zvednu pohled. 
,,Neděkuj, to já děkuju tobě." Zvednu se, vezmu ji do náruče, dojdu dovnitř a můj pohled se hned zastaví na těch dvou.

,,Dobré ráno." Řekneme s Courtney společně. Oni se na nás jenom kouknou a pak zase sklopí pohled ke svým snídaním. 
,,Copak? Nebyl ranní sex?" Zeptám se a trochu se uchechtnu.  
,,Ne, dobrý." Řekne Shawn trochu vážně. Aha, takže se něco stalo. Posadím Courtney ke stolu, sednu si a pustím se do snídaně. Po snídani se všichni dojdeme převléknout. Dojdeme k lehátkům a já si hned na jedno lehnu a Courtney vedle mě. Shawn si sedne z druhé strany na svoje a Clarke si sedne na něho a začne ho mazat opalovákem. Jak romantické, dávám tomu tak pět minut a za něco se sjedou. Shawn se usměje a užívá si to. Potom on namaže Clarke, obejme ji, dá ji pusu na spánek a ona se na něho natiskne. Shawn si vezme telefon a začnou tam na něco koukat a smát se. Docela mi to připomene to, jací byli na škole. Otočím hlavu na svou Courtney a ta mi věnuje úsměv. Trochu se posunu a poklepu na místo vedle sebe. Courtney se usměje a lehne si vedle mě. 
,,Hele brácha v deset jdeme na ten surf." Řekne Shawn, já kývnu a nasadím si sluneční brýle.  
,,Ale budeš opatrnej?" Pošeptá mi Courtney a já se na ni kouknu. 
,,Neboj, co by se mi mohlo stát? Budu padat do vody." Dám jí pusu, abych se vyhnul všem důvodům co by se mohlo všechno stát. 
,,Dobře, ale."   
,,Ne, neboj se, nic se mi nestane. Vrátím se živej a celej." Zasměju se a Courtney mě trochu sesmahne pohledem, ale pak se usměje a pevněji mě obejme.

,,Tak jdeme brácha?" Otočím se na Shawna a ten přikývne a zvedne se. Dám Courtney pusu a společně s ním se vydám k tomu týpkovi, co to učí. 
,,Čau kluci, já jsem Josh." Řekne s trochu úchylným úsměvem a podá si s námi ruce. 
,,Tak začneme na souši. Vyberte si prkna a dejte si je na podstavce." Řekne a ukáže na něco, co vypadá docela hustě, vezmu si nějaké prkno a dám ho na ty podstavce. 
,,Jo a ještě jedna věc lezte na-"   
,,Eeh!" Spadnu z toho prkna, zrovna ve chvíli, kdy to chtěl Josh říct. Trochu se oklepu a jenom se podívám na Shawna, který se klátí smíchy. 
,,Hele dobrý Cole, ale tyhle podstavce simulují vodu a vlny, takže je jasné, že na to nemůžeš skočit jako Tarzan. Musíš se na to prkno položit a pak se pomalu začít zvedat, nejdříve na kolena a potom na nohy. Chápeš?" Zeptá se a já jenom kývnu. Znovu nalezu a teď se udržím. Shawn to jakžtakž ustojí. 
,,Super a teď vám budu říkat. Tohle až vychytáte, tak budeme moct do vody. Tak na kolena." Řekne a já se vyhoupnu na kolena. Shawn hned po mně. Takhle to opakujeme asi hodinu. 
,,Tak teď vás přivážu k surfu a můžeme do vody." Řekne Josh vezme si svoje prkno a vydá se k vodě. 
,,Vsadím se, že to nedáš." Drknu do Shawna a ten se zamračí.  
,,Hele já naspadnul na souši."  
,,Haha, já za to nemůžu."  
,,Protože jsi rychlej a do všeho moc hrr. Ani nepočkáš, až ti někdo něco vysvětlí a taky jsi moc těžkej."  
,,Jo to je fakt, mám větší svaly než ty." Mrknu na něho a doběhnu Joshe.

,,Uhni vole."  
,,Ne ty uhni."  
,,Hele přestaň do mě rýpat, ty sexuální písničko."  
,,Tak do mě nestrkej ty kokote."  
,,Kluci notak, pojďte už do vody, nemáme na to celý den." Řekne už trochu naštvaně a my konečně vlezeme do vody. Po hodině se k nám přidá nějaká buchta. Docela pěkná a ta prdel. Ne Cole, máš manželku.
,,Tohle je Mekayla, moje kolegyně, zítra si vás vezme ona." Řekne Josh a my se Shawnem přikývne, trochu zaraženě. 
,,Tak jo, to je všechno dneska."  
,,Super, děkujeme Joshi." Podáme si s ním ruce.  
,,Ahoj kluci." 
,,Ahoj Mekaylo." Řekneme společně a koukneme se na ní. To hned neujde Clarke, která se zvedne a dojde k nám.
,,A máš průser." Špitnu a couvnu.  
,,Shawne Petere Raule Mendesi, co to doprdele bylo?!"  
,,Clarke ježiši ty jsi fakt hysterka. Nic jsem neudělal."  
,,Ne?! Vždyť si jí čuměl na zadek, nedělej ze mě debila!"  
,,Přestaň na mě řvát, já nejsem žádnej čokl tvůj. Jsem tvůj manžel, ne pes Clarke." Zdůrazní Shawn.  
,,Shawne, ale ty mě v poslední době tak sereš!"  
,,Tak jsi si mě neměla brát, když tě seru."  
,,Tak nečum cizím holkám na prdele! Ugh!"   
,,Clarke ježiši dost, chováš se jako nějaká stíhačka."  Dodám a to byla ta největší chyba. Clarke dojde ke mě a kolenem mi natankuje do citlivého místa. 
,,Kriple." Prskne a vydá se do domu. Já se chytnu za péro a spadnu na kolena. 
,,Ty čůzo malá." Řeknu přidušeně.  Shawn se rozběhne za ní a něco jí říká.  
,,Cole, ježiši lásko, dobrý?" Klekne si ke mně Courtney a dá mi ruku na záda. 
,,Vypadám na to?" Řeknu dost upištěným hlasem.
,,Lásko." Pomůže mi na nohy. 
,,Jau, to byla šlupka." Zasténám a takovou tou divnou chůzí se pomalu doškrábu domů. Hned se svalím na gauč.

,,Nemáš mě srát." Hodí po mně Clarke mražené hranolky.  
,,Tak sorry kotě." 
,,Já ti dám kotě Mendesi vole." Sedne si ke stolu. Já si rozepnu kalhoty a dám si to na svého kámoše. 
,,Jeee, to je mnohem lepší." Oddechnu si. 
,,Tak jo co budeme dělat? Zahrajeme si něco?" Zeptá se Courtney.  
,,Já s nimi nebudu nic hrát, ještě mě sjedou." řeknu.
,,Cole nech toho." řekne Clarke.
,,Nech toho? Ty toho nech. Řveš tu na manžela, mě kopneš do péra vole, už se zklidni." Zvýším hlas a Clarke sklopí hlavu. 
,,Omlouvám se, Shawne nechtěla jsem tě seřvat, já jsem jenom žárlivá."   
,,Já vím Clarke, to je dobré, už to neřeš." Usměje se Shawn a pohladí ji po ruce.  
,,Ale mě řeš, protože mi chcíplo péro." Přivřu oči a nakrčím čelo.  
,,A není to jedno? Už jsi se stejně rozmnožil, už ho nepotřebuješ." Řekne Clarke a všichni kromě mě dostanou záchvat smíchu. 
,,Haha, moc vtipné." Hodím po nich hranolky.   
,,Fuj tohle už jíst nebudu, když to měl můj bratr na péru. Bych se poblil."  
,,Hele jednou jsem měl na péru i mraženou brokolici a jak ti chutnala." Řeknu a společně s holkama se začnu smát.  
,,Fuj, ty vole, ty jsi hrozný prase ty kráso." Zkříží ruce na hrudi a víc se opře do židle. 
,,Ale notak brácha." Zazubím se.  
,,Cole jediné, kdy jsem s tebou dokázal vydržet, bylo těch devět měsíců u mámy, od té doby mě sereš."   
,,A to je účel." Mrknu a sednu si. 
,,Ježiši pojďte radši něco hrát nebo já se ze svého bratra zblázním."  
,,Tak jo a co si zahrajeme?" Sedne si ke stolu nadšená Courtney. 
,,Hlavně ne flašku, vadí nevadí a podobně."  
,,Co pocker?" řekne Courtney.
,,Ty umíš pocker?" Nadzvednu jedno obočí a pomalu si sednu ke stolu vedle Shawna.

,,Hele já porazila i tátovi kolegy v práci." Mrkne na mě Courtney.  
,,Jo a Courtney mě naučila ty fígle, takže nemáte šanci kluci." Mrkne na nás Clarke a my se na sebe se Shawnem podíváme.  
,,Trouba čumí na ještě většího troubu." Zasměje se Clarke. 
,,Teď jenom zjistit, který je který." Usměje se Courtney, vezme karty, zamíchá je a každému rozdá. Každý se hned koukneme na svoje karty. 
,,Já nic nemám." Řeknu.
,,Já taky ne." Koukneme se na sebe a pak na usmívající holky. Ty se na sebe kouknou a zahihňají. 
,,Fullhouse."   
,,Taky."  Obě vyloží karty na stůl a plácnou si." 
"Počkat vy jste podváděli?" Zeptáme se najednou. Ony se na sebe zase kouknou.
,,Ne." Řeknou najednou.


Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat