Z pohledu Clarke
,,Ano" potvrdím svůj slib, stejně jako to před chvílí udělal Shawn. Všichni začnou bouřlivě tleskat. Podívám se do davu a vyhledám pohled mamky, která je očividně snad více nadšená než já. Ne dobře, to zase ne, ale projev radosti má určitě výraznější. Já na první pohled jenom stojím s širokým úsměvem před Shawnem, mým manželem. Uvnitř se ale můžu rozpadnout na milion kousků štěstím, konečně jsem oficiálně Clarke Mendesová, jak krásně to zní, když jsem konečně jenom Shawna. Na chvíli úplně přestanu vnímat realitu, až když mi Shawn nasadí prstýnek, rychle se proberu a nasadím mu ten jeho.
,,Nyní můžete políbit nevěstu" zahlásí oddávající a já se nemůžu dočkat, až zase ucítím Shawnovy rty přilepené na těch mých. Když se tak konečně stane, opět mě pohltí ten pocit, jako poprvé, jako pokaždé. Ten pocit, kdy se mi rozletí nekonečně mnoho motýlků v břiše a mnou proudí pulzující elektřina.
,,Miluju tě" zašeptá Shawn, když se odtáhne na pár milimetrů.
,,Já zase tebe" zašeptám a pak se oba koukneme do davu rodiny, kamarádů a příbuzných.Mezi nimi vyhledám pohled své nejlepší kamarádky Courtney, která je už Mendesová nějakou dobu. Po jejím boku stojí Cole, který se změnil k nepoznání. Z toho blbého děvkaře se stal úžasný manžel a jsou spolu šťastní. Oba nám nadšeně mávají a tleskají. Já mírně zvednu pohled k Shawnovi, nemusím moc, protože není o tak moc vyšší. Shawny se hned usměje a chytne mě za ruku, pak se společně vydáme uličkou pryč. Poté se usadíme ke stolům a začne hostina, při níž se zvedne několik lidí a pronesou svá blahopřání.
Pak se ale zvedne Cole a my se Shawnem si vyměníme pohledy. Zaťuká nožem na skleničku a tím upoutá pozornost všech hostů.
,,Ahoj všichni, jsem si jistý, že mě všichni znáte, já jsem brácha toho trouby, co je dneska ženich. No každopádně bych těmhle dvoum pakům chtěl poblahopřát. Shawna znám od první vteřiny, jak vám asi došlo, když vypadáme stejně" řekne Cole a všichni se začneme smát. To je takový střevo ten kluk, bože.,,No ještě donedávna to byl panic" řekne Cole a Shawn totálně zrudne. Já ho rychle chytnu za ruku a sesmahnu Cola pohledem.
,,No a pak se stal ten zázračný okamžik a s Clarke se do sebe zamilovali, no a pak si to všichni dokážeme domyslet" řekne a teď zrudnu i já.
,,Já toho kluka asi zastřelim" řekne Shawn a trochu zatne pěst.
,,Pomůžu ti" řeknu a oba ho probodáváme pohledem.
,,Ne dobře. Oni už by mě nejradši zabili a moje žena už k tomu taky nemá daleko. No takže jsem rád, že už jste oficiálně svoji, prosím hlavně ještě nechci být strejda, jo? Takže nikam nespěchejte" zasměje se Cole.
,,To se neboj" zasměje se i Shawn a mně z neznámého důvodu bodne u srdce. Nechápu proč, sama bych teď dítě ještě nechtěla, takže souhlasím s kluky. Je na to ještě hodně času, především jsem teprve dostudovala, takže je stejně strašně brzo. Se Shawnem doufám budeme navždy, takže není kam spěchat.Po hostině a spoustu krásných přání, u kterých jsem se několikrát rozbrečela, přijde první novomanželský tanec. Kolem nás se všichni seskupí a my začneme uvnitř kruhu tančit. Po chvíli se k nám začnou ostatní přidávat. Mimo jiné i Cole s Courtney, jsou spolu tak sladký. Nejvíc mě dostane, když jí přitom dá pusu do vlasů, strašně se k sobě hodí. Shawn si všimne, že koukám někam jinam a jemně mi za bradu otočí hlavu k němu. Podívám se mu do očí a oba se musíme hned usmát. Pak se ke mně pomalu přikloní a dlouze mě políbí. Já se už rozpadám snad úplně celá. Polomí se mi mírně kolena, ale Shawn mě pevně, ale přesto jemně drží, takže zůstanu stát.
,,Shawny?"
,,Ano?" zeptá se a pohladí mě po tváři.
,,Já jsem jen zapomněla, kam že jedeme na líbánky?" zeptám se a trochu vycením zuby, jak se stydím, že si to nepamatuju. Shawn taky nevypadá dvakrát nadšeně.
,,Ty jsi to zapomněla? Clarke já se s tím tolik dělal, abych mohl se vypařit a nechat všech koncertů, srazů, rozhovorů a podobně a ty si to ani nepamatuješ?"
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...