20.KAPITOLA

68 7 8
                                    

Z pohledu Courtney

Kouknu se na to, jak ten barman kouká na Clarke, chudák se ani nepohne.  
,,Přestaň mě srát. Jsi sexy a já tě chci, takže buď hodná, nebo to neskončí dobře. Půjdeš se mnou a bez keců." Řekne přísně a chce se dotknout její ruky, ale zabrání jí v tom ruka někoho jiného. 
,,To bych ti neradil. Okamžitě odejdi a nech mou manželku napokoji. Varuju tě, jsem schopnej ti tu ruku urvat, takže ti radím dobře, otoč se a jdi." Řekne Shawn hlasem, který překvapí nás všechny.  
,,Jdi, nebo ti rozbiju hubu!" Zařve a já s Clarke sebou cukneme. 
,,Máš ji podepsanou?!"  Zeptá se, Shawn chytne Clarke jemně za ruku a ukáže mu její prsteník.  
,,Mám, je moje!" Na to moje, dá hodně velkej důraz. 
,,Fajn kámo, v klidu." Zvedne ruce na znamení, že se vzdává a otočí se na odchod.  
,,Jsem rád, že už se neuvidíme!" Zakřičí ještě Shawn na toho barmana, potom vezme jemně Clarke za ruku a vydá se domů. 
,,Ajaj, oni jdou prcat, tak my se jdeme projít, radši." Usměje se Cole a chytne mě za ruku. Hned se přitulím k jeho paži.

,,Máš strach?" Prolomí Cole to panující ticho, mezi námi. 
,,Z čeho?"  
,,Ze všeho, z toho, že zklamu tvou rodinu."  
,,Ale nezklameš." Usměju se a pohladím ho po tváři. Cole se usměje a obejme mě kolem ramen. 
,,Fakt se ničeho neboj. Vedení firmy ti půjde, mozek na to máš a než se malý narodí, tak se také pár věcí naučíš, a až se  narodí, tak se budeme učit spolu. Společně to zvládneme."  
,,Máš pravdu, doufám, že to bude kluk."  
,,Hele a co když to bude holčička?"  
,,Tak to ne, bude to kluk."  
,,Cole? Dobře, ať to bude kluk nebo holka, hlavní je, aby to bylo zdravý."  
,,A vždyť já vím." Usměje se a dá mi pusu do vlasů. 
,,Je mi docela zima už, asi bych to zkusila." 
,,Dobře, ale uslyším, ohh, ahh, Shawne ty jsi bůh, joo, ty máš ale kládu, až mě píča bolí, tak odcházim klidně pěšky dom." Řekne, zatváří se hrozně roztomile a já se tomu zasměju. 

,,Ty jsi, ale borec Cole." Stoupnu si hodně na špičky a rozcuchám mu vlasy.   
,,Hele, ty jedna, víš jak dlouho jsem se s tím dělal? No to si- zrcadlo!" Zasměju se, dám na telefonu, přední kameru a otočím to na něho. 
,,Aaaaa!" Zakřičí jako holka a rozběhne se do domu. Já se vydám za ním i s nezastavitelný výbuchem smíchu. 
,,Cole jako klid." Uslyším hlas Clarke než vejdu dovnitř. 
,,Courtney ty jedna, co to provádíš našemu Colíčkovi." Obejme Clarke Cola, jako kdyby ho chtěla uškrtit, udělá psí oči a našpulí rty. 
,,Clarke ty vole, já nemůžu dýchat." Vydá ze sebe Cole dost těžce. 
,,Ty vole brácha, ty jsi rudej jak rajče." Přijde Shawn a všichni kromě Cola zasmějeme. 
,,Haha, nesmějte se a ty mě pusť."  
,,No jo." Zamumlá Clarke a pustí ho.
,,Fuj, tohle vám neprojde, tatínek vám vyhlásí válku." Zamračí se a Clarke se Shawnem dostanu výbuch smíchu.

,,Hele ty válko, měli byste jít balit, zítra odlétáme." Řekne Shawn a otře si slzy od smíchu.  
,,A jo konečně." Luskne Cole a namíří si to ke dveřím od našeho pokoje. 
,,No, já chci vidět, jak se budou tvářit rodiče Courtney, až se dozví, že je těhotná." Řekne Clarke, Cole se rychle otočí a zůstane na ni koukat.  
,,Doprdele ajo. Sakra to je špatný, to je hodně špatný, Courtney asi mě vidíš naposledy, protože doma mi tvůj táta dá do huby a tvoje máma mě zakope na zahradě pod strom a bude na mě chcát váš pes."  Zasměju se a zakroutím hlavou.
,,Ale lásko, my nemáme psa." Položím mu ruku na rameno. 
,,Uff, to je dobře. Já se lekl, že- ne, ten hloupej papouch, co si ho tvoje rodina přivezla z dovolené, před tím nemůžu nic říct. Minule jsem řekl, že mě bolí pytel a on to řekl u večeře a tvoje máma mě málem vzala pánvičkou po hlavě."  
,,Fuuuj. Cole ty jsi hovado." Zkříží Clarke ruce na prsou a protočí panenkami. 

,,Tak jsem prostě výřečnej."  
,,Ty jsi ukecanej Cole a někdy meleš, i když se to zrovna moc nehodí." 
,,Neasi, ty vole ten pohřeb nějaké té paní, jak jí znal táta."  
,,Jo to on tam měl kněz projev a Cole "Ty vole Shawne, viděl jsi tu kočku o dvě řady dál? Ty vole mě z ní bolí péro, asi mi prasknou koule. Seděl tam jak namrdanej a pak ho máma venku zmlátila."  
,,Jo a ty s tátou a Aaliy jste se smáli jak debilové."  
,,Jo, protože ty jsi ten největší."  
,,Ty jsi fakt vtipnej Cole."  
,,Hele, já pozítří umřu, alespoň při mých posledních dnech."  
,,Lásko klid, moje máma mě čekala taky v tuhle dobu, jako v tomhle věku, takže si myslím, že to vezmou dobře, nebo nás zabijou oba." Myknu rameny.  
,,Tak to je výborný."  
,,Ne, klid a pojď, musíme si zabalit." Chytnu ho za ruku, dojdu do pokoje a začnu si balit.

Netrvá to ani dvacet minut a máme všechno zabaleno. 
,,Ty jo, já už se těším do své postýlky." Řekne Cole a natáhne se přes postel. 
,,Tahle je prostě malá, ani šukat se tu nedá." Zabručí a zavře oči. Jenom se nad tím usměju, dám mu pusu na spánek, vezmu si pyžamo a dojdu do koupelny. Stoupnu si k zrcadlu a prohrábnu si svoje kaštanovo hnědé vlasy. Pomalu si sundám šaty a natočím se z boku. Už to začíná být trochu vidět. Povzdechnu si, sundám si i plavky a vlezu si do sprchy. Miluju, když na moje tělo dopadá horká voda. Po chvíli vylezu, osuším se a vezmu si na sebe pyžamo, vyčistím si zuby a zapletu si dva francouzské copy. Pověsím ručník a dojdu do pokoje Shawna a Clarke. 
,,Dobrou noc." Popřeju jim s úsměvem. 
,,I tobě, hezké sny Courtney." Usmějou se, já zavřu dveře od jejich pokoje, dojdu zhasnout do kuchyně, ještě trochu uklidím obývák a vrátím se do pokoje. Musím se pousmát nad spícím Colem. Opatrně a potichu si vlezu k němu, dám mu pusu na tvář, přitulím se k něm a zavřu oči. Cole mě ve spánku k sobě víc přivine a já spokojeně usnu.

Ráno se probudím v prázdné posteli, posadím se a zmateně se rozhlédnu. Z postele mě vytáhne další hádka těch tří. 
,,Ty vole, ty jsi měl na starosti ty letenky a kde jsou?" 
,,V prdeli." Doplní Clarke Shawna. 
,,Kliid. Někde tu budou. Doufám."  
,,Brácha ty jsi takovej debil s velkým D."  
,,Ne já jsem alfa, ty píčo."  
,,Eeh, nejsem píča."  
,,To je fakt Clarke, ty jsi totiž muž." 
,,A ty dostaneš po čumáku. Nebo do koulí? Nechám tě si vybrat, ale ne, nenechám, prostě tě zabiju!" Zakřičí zoufale Clarke, já si jenom zívnu a dojdu pro letenky.  Raději jsem si je vzala já, kdyby se náhodu stalo něco jako teď. Vrátím se k nim a položím to na stůl vedle pasů.  
,,Vidíte? Máme je."
,,Jo, nebýt Courtney, tak jsi mrtvej." Zamračí se na něho Clarke a pak se na mě usměje. Všichni se uklidní a pak se kouknu na mě. 

,,Courtney, my máme za dvacet minut, být na letišti a ty jsi tu v pyžamu?"  
,,Jo, klid, už jdu." Rychle se doběhnu převléknout, vyčistím si zuby, upravím si vlasy a vrátím se k nim.
,,Tak, máme všechno?" 
,,Ano, všechno jsem to zkontrolovala." Mrkne na mě Clarke, já se usměju a vyjdu ven i se svým kufrem, pasem a letenkou. Všichni tři se vydají za mnou. Ten pán, co nás přivezl z letiště sem, nás odvezl i na letiště. 
,,Děkujeme." Usmějeme se všichni čtyři najednou. Ten milej pán nám úsměv oplatí, zamává a naloží jiné, které odveze do resortu, kde jsme byli my. 
,,Tak jdeme, je čas letět domů." Řekne Cole, chytne mě za ruku a vydá se dovnitř, projdeme kontrolami docela rychle, takže máme ještě asi půl hodiny, než přistaví letadlo. Sednu si a zakloním hlavu. 
,,Je ti špatně?" Dá mi Cole ruku na stehno.  
,,Jo, jde to, už dlouho se neozval, jenom doufám, že nebudu muset zvracet v letadle." Z hluboka se nadechnu a vydechnu. 
,,Neboj určitě to bude dobré." Usměje se a dá mi pusu do vlasů.

Po oznámení našeho letu se všichni zvedneme a vydáme se do letadla. My s Clarke jdeme ve předu, s úsměvem podáme letuškám naše letenky a vejdeme do letadla. Clarke se rychle otočí, jestli to ta letuška na Shawna nezkouší. 
,,Clarke? Neboj, on se nedá, miluje jenom tebe." Otočím ji a popostrčí dopředu až k našim místům.
,,A kde jsou?"  
,,Clarke klid, jsou hned tady." Posadím ji na její místo, teda k oknu, mrknu na ni, sednu si o místo dopředu a otočím se.
,,Fakt klid." Usměju se a mezitím přijdou kluci. Na Clark je vidět značná úleva. 
,,Co jste tam dělali tak dlouho?" Zeptá se Clarke, ale je vidět, že je docela klidná. 
,,Ále, Cole je tele a dal jí špatnou letenku a než ji našel, tak to trvalo." Protočí Shawn panenkama a sedne si ke Clarke.
,,Vidíš, není se čeho bát." Otočím se dopředu a polknu. 
,,Nechceš si to vyměnit?" Zeptá se mě Cole a já raději kývnu. Zvednu se a můj žaludek se zvedne taky, jemně odstrčím Cola a proběhnu kolem na záchod.

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat