Z pohledu Courtney
No tak to je něco. Clarke a Camila se rvou hlava nehlava a kluci na ně jenom koukají. Aha, takže se do toho musím vložit já. Rychle k nim dojdu a pokusím se je dostat od sebe.
,,Holky notak!" Zakřičím a oni v zápalu do mě nechtěně strčí. Zavrávorám a spadnu na zadek.
,,Podívej, co jsi udělala, strčila jsi do mé kamarádky ty čůzo!"
,,Ty jsi do ní strčila první!"
,,Já nemám prdel jako hrom!" Křičí na sebe všelijaké nadávky, než je konečně kluci odtáhnout od sebe.
,,Dost vy dvě." Prohlásí Shawn hrubším hlasem.
,,Andy promiň, ale dneska končíme. Budeme pokračovat zítra." Řekne a pustí Clarke ze sevření. Clarke po něm šlehne nenávistným pohledem a vydá se ven.
,,Lásko dobrý?" Zeptá se Cole a pomůže mi na nohy.
,,Ano, nic se nestalo." Opráším si šaty a chytnu ho za ruku.
,,Opravdu se ti nic nestalo?"
,,Cole klid. Jsem v pohodě, opravdu." Usměju se a pohladím ho po paži.
,,Dobře, tak pojď." Proplete nám prsty a vydá se k autu.,,Můžeš přestat?"
,,Tak sorry, že mi vadí, že leze po mém klukovi nějaká pipina."
,,Ježiši. Oni to asi bez hádek nadají." Zamračí se a opře se o kapotu našeho auta.
,,Doprdele Clarke, je to moje práce."
,,Já to kurva vím, ale ono se už dávno netočilo a ona se na tebe lepila a ty ji ještě zvedneš? Děláš si prdel? Sereš mě."
,,Jo, ty mě občas taky."
,,Fajn, ale jestli zítra na tebe bude lézt, tak to udělám znovu a tečka." Dodá a naštvaně si sedne do auta. To je celá Clarke. Hlídá si svoje území. Shawn se na nás omluvně podívá, sedne do auta a rozjede se domů.
,,No, tak tohle bylo ještě horší, než jsme čekal."
,,No, já taky."
,,A to ještě nepřišlo to nejhorší." Dodá a sedne si do auta. Zaklepu hlavou a rychle si sednu.
,,Jak to myslíš?"
,,No to uvidíš, ještě nevím, kdy to bude, ale až to nastane, tak to teprve bude peklo na zemi."
,,Ou." Je jediné, na co se zmůžu.Jsem zvědavá, co ještě v tom klipu bude, ale je to žhavej song, takže tam určitě ještě jedna žhavá scéna bude.
,,Jo, bude to tornádo na Manhattanu."
,,No, tak to si myslím, že mě to bude stát víc, než jenom špinavé šaty." Zasměju se, ale Cole se zatváří naštvaně.
,,Ty budeš stát nejdál. Je ti to jasný? Nechci, aby se vám něco stalo."
,,Klid lásko, byla to sranda. Vím, co občas Clarke umí, dneska jsem taky viděla, co umí. Divoška jedna střelená." Řeknu a tomu se už zasmějeme oba. Cole zaparkuje v garážích.
,,Zítra jdeš k doktorce?" Zeptá se, když vystupuje.
,,Ano." Usměju se a chytnu ho za ruku.
,,A nevadilo-?"
,,Nevadilo, stejně tam o nic nepůjde a navíc je to kousek, takže do studia dojdu sama pěšky. Ale jenom jestli by jsi mě tam odvezl?"
,,To je jasný lásko, odvezu tě a pojedu do studia."
,,Super, děkuju."
,,Hele a opravdu ti to nevadí?"
,,Cole, kdyby mi to vadilo, tak ti to řeknu. Chápu, chceš mít mladšího bráchu na očích." Pohladím ho po zádech a odemknu dveře od bytu.
,,Ty jo, dneska se mi fakt nechce vařit." Plácnu sebou na gauč a dám si nohy nahoru. Cole se zasměje, sedne si vedle mě a obejme mě kolem ramen.,,Pak mi budeš muset říct jejich výrazy, až je druhý den uvidíš."
,,Neboj, všechno ti popíšu." Dá mi pusu na spánek a já zavřu oči. Tohle je lepší než hádky. S Colem se pak shodneme na objednání pizzy a po večeři se dojdu osprchovat. Jsem docela nervózní. Doufám, že bude všechno v pohodě. Po docela dlouhé sprše vylezu, osuším se, obléknu si pyžamo, vyčistím si zuby a dojdu do ložnice.
,,Nad čím přemýšlíš?" Zeptám se, když se kouknu na Cola, který leží v posteli, opřený o čelo postele a kouká se před sebe.
,,Ále, nad blbostma."
,,Vypadáš zadumaně." Vlezu si k němu.
,,Hele může se stát, že by byla Clarke schopná se kvůli tomu se Shawnem rozejít?"
,,Ježiši to ne, neblázni, hele Clarke v zápalu svého vzteku je schopná všeho, ale tohle by neudělala." Pohladím ho po paži.
,,Bude to dobrý. Půjdeme spát?"
,,Jo, musíme. Snad se fakt nic nestane." Trochu se pousměje, sesune se, zachumlá se do peřiny a za chvíli spí. Ještě chvíli přemýšlím, než se ponořím do říše snů.Ráno vyletím z koupelny, jako kulový blesk. Klasicky jsme zaspali a moc nestíháme.
,,Tak jo, máš všechno?" Zeptá se mě Cole, když si kontroluji, jestli mám všechno.
,,Mám, můžeme." Rychle dojdeme k autu. Cole mě odveze k doktorce a odjede do studia. Nadechnu se a dojdu dovnitř nemocnice. Projdu přes dlouhou chodbu k výtahu a vyjedu do osmého patra. Dojdu do čekárny a sednu si na židli vedle nějaké mladé ženy.
,,Jdete na kontrolu?" Zeptá se mě mile.
,,No, tak nějak." Usměju se. Trochu se mě zmocní panika. Jsou tu jak ženy v pokročilém těhotenství, tak maminky s malýma miminkama, protože dětský lékař je hned vedle. Můj dech se nekontrolovaně zrychlí.,,Slečna Harrisová." Řekne sestřička moje dívčí jméno. Prudce se zvednu a rychle vejdu do ordinace.
,,Dobrý den Courtney, takže vy jste mi volala, že byste chtěla potvrdit těhotenství?"
,,Ano, přesně tak." Sednu si naproti ní.
,,Dobře, takže uděláme ultrazvuk a odebereme krev, abychom zjistily termín početí. Sestro odeberte slečně krev, ať to můžeme zjistit hned."
,,Ano doktorko." Usměje se a odebere mi krev.
,,Hned to tam odnesu." Vlídně se usměje. Uklidňuje mě ten jejich přístup.
,,No a my půjdeme na ten ultrazvuk." Kývnu, lehnu si na lehátko a vyhrnu si tričko. Ona mi dá na břicho gel a sondou začne jezdit po břiše a zkoumat monitor před sebou. Potom zapne monitor vedle mě.
,,Tak tady, vidíte tu malou tečku?" Zadívám se na ni. Tohle je úplně jiné, než ve filmu. Je to tak zvláštní pocit.
,,Vypadá tak na šest až sedm týdnů staré, ale to nám potvrdí ještě výsledek z krve. Ale můžu vám s klidem říct, že je všechno v pořádku. Udělám vám fotku a vystavíme průkaz."Udělá mi fotku, zastrčí tu sondu a podá mi ubrousky na otření. Otřu si gel, stáhnu si tričko a sednu si zpátky.
,,Nesu výsledky krve."
,,Výborně, tak se na to koukneme. Ano, myslela jsem si to." Zkoumavě hledí do papírů a mě se zase začíná zmocňovat panika. Nervózně začnu poklepávat nohou a těkat z jedné strany místnosti na druhou. Dýchej Courtney, to bude dobré. Nadechnu se a můj pohled se setká s pohledem usmívající de doktorky.
,,Tak přesněji jste v sedmém týdnu. Termín početí odpovídá na konec května. Takže termín porodu je pravděpodobně na konec února. Přesněji asi na dvacátého šestého. Takže teď vystavíme průkazku a za tři týdny přijdete na další ultrazvuk." Usměje se a začne něco vypisovat do průkazu těhotenství. Nadechnu se. Únor je hrozně daleko, ale teď za chvíli to uteče jako voda. Ježiši já mám ještě větší strach, než když jsem to oznámila Colovi. Znovu se nadechnu. Doktorka mezitím dopíše průkazku, potom ještě vypíše zprávu a vloží mi tam ten ultrazvuk.,,Tak tohle je vaše a za tři týdny. Samozřejmě kdyby se objevily nějaké komplikace, tak přijďte, ale určitě to bude dobré."
,,Děkuju moc paní doktorko." Vezmu si od dní ty papíry.
,,Za málo."
,,Hezký den. Nashledanou." Usměju se a vyjdu ven z ordinace. Na chodbě se znovu nadechnu. Dojdu si do nemocniční kantýny pro láhev vody a konečně zamířím do studia. Cestou přes malý park si na chvíli sednu na lavičku a vytáhnu obrázek ultrazvuku. Přejedu po něm prstem a usměju se. Do očí se mi nahrnou slzy štěstí.
,,Ahoj broučku. Těšíme se na tebe, já i táta a slibuju, že se s námi budeš mít dobře." Řeknu si pro sebe. Dám ty papíry do svých desek, ty uklidím do kabelky a rychlým krokem dojdu do studia. Už v přízemí zaslechnu první tóny Señority. Clarke hlavně nevyváděj kraviny. Dojdu do jedné velké předmístnosti, kde se nechávají věci a podobně. Chci jít dál, ale zaslechnu známé hlasy.,,Já to prostě nedám. Ta pipina ho neustále osahává, když skončí klapka. Chápu, když jede natáčení, ale ono skončí a ta prdelatá nádhera na něm furt visí jak opice, ty vole." Běduje Clarke a já se trochu zahihňám.
,,Clarke klid. Vždyť víš, a říkáme ti to furt dokola, je to jenom klip, až tohle skončí, tak skončí i tohle." Snaží se ji trochu uklidnit Cole.
,,Jasný, Cole doprdele viděl jsi ten instagram?! Všude jsou fanpage a všichni je shipujou. Je mi z toho na zvracení. Všude to hýří Shawmila shippers. Fuj to je hnus."
,,Clarke notak, jsi jako malá. Shawn miluje tebe a jenom tebe. Vím to, jsem jeho dvojče a znám ho odjakživa. On tě neopustí."
,,Ale já nejsem naštvaná na Shawna, ale na tu píču, co si hraje na kurvu a leze po něm jako po horolezecké stěně."
,,Clarke co tu zase blbneš?" Přijde Shawn v dost sexy oblečení. Ještě že mě neslyší Clarke, protože by na mě skočila a já bych už dávno byla na onom světě.
,,Já? Co ta tvoje společnice? Už zase se po tobě plazila. Měla jsem chuť jí rozbít-."
,,Tak to by stačilo Clarke. Je to moje práce. Ty jsi řekla, že to budeš tak brát, tak to tak ber a tečka. Ano?"
,,Ano." Odsekne mu Clarke. Když mezi nimi nastane ticho, rozhodnu se konečně vyrazit k nim.Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...