15.KAPITOLA

66 6 2
                                    

Z pohledu Clarke

,,Co to děláš proboha?!" zařvu na něj, Courtney stojí jako opařená a Shawn na tom vypadá podobně, já jediná jsem schopná mluvit.
,,Běžte pryč, já to potřebuju" řekne Cole a stále drží tu děvku.
,,Doprdele Cole máš těhotnou manželku!" zařvu na něj co nejvíc to dokážu, až sebou ta týpka, co jí Shawn čuměl na zadek, pořádně škubne, to má za to kunda jedna. Nakopala bych jí píču ty vole, nejdřív balí mýho manžela, a když to nevyjde u něj, tak zkusí druhého a ten debil je ještě rád.
,,Kurva okamžitě ji polož a ty zdrhej nebo vás odtrhnu, tebe kopnu do píči, že větší péro jsi nezažila a tobě ho ukopnu!" přijdu k nim blíž a zařvu.
,,To si zkusíš a vohnu tebe" řekne Cole a to už se probere i Shawn a rychle se zamračí.
,,To neuděláš Mendesi" řeknu a přikrčím oči.
,,Jo udělám, ohnu tě proti stěně, až budeš řvát" řekne už tak dost nadržený Cole a to byla pro Shawna poslední kapka. Přijde k němu, odtrhne ho a dá mu pěstí rovnou do obličeje. Já té holce hodím její plavky do náruče, otočím ji zády k sobě a poměrně dost ji strčím do zad, ona neváhá a rychle odběhne.

Otočím se zpátky na kluky.
,,Hele, všichni víme, že jsi absolutní kretén a už podruhé jsi podvedl svoji holku, to si vyřiďte spolu, ale moji holku do toho tahat nebudeš. Je moje, chápeš?! Jenom moje a jestli na ni jenom sáhneš se špatným úmyslem, tak tě tak zbiju, že už tě nepozná ani máma ti říkám!" řekne Shawn a já vykulím oči a na chvilku se i tak musím usmát, není to úplně vhodné, ale je sladký, jak si mě brání. Na chvíli se otočím na Courtney, ta vypadá, jak kdyby jí někdo vzal duši a nechal jí jen tělo. Otočím se zase na kluky, Shawn mu docela nakládá. Ale není úplně hezkej pohled na nahého Cola, co dostává nakládačku. Dojdu k Shawnovi a chytnu ho za ruku.
,,Dobrý lásko, jsem jenom tvá, neboj, ale už ho nech. Vím, že si to zaslouží, ale zabít ho nechceš, ne?" zeptám se a trochu se pousměju, pro zlepšení nálady, já se dokážu usmívat snad furt.
,,Chci" řekne Shawn a trochu se uchechtne.
,,Ale notak, furt je to brácha" řeknu a obejmu Shawna, on mě prvně obejme, jako by tím říkal, že mě nikdy nepustí.
,,Já vím, ale na tebe sahat nebude nebo mu prostřelím hlavu kulkou a myslím to vážně" řekne Shawn a já se musím usmát.
,,Miluju tě" řeknu a políbím ho.
,,Miluju tě" řekne on a políbí mě znovu. Cole si mezitím vezme alespoň plavky, stoprocentně nikdo z nás nechce vidět toho jeho cvrčka.

Kouknu se na Courtney, která stále stojí jako opařená, pak se ale k němu rozejde, dá mu palec a ukazováček na bradu a natočí jeho hlavu.
,,Musím ti to ošetřit" řekne Courtney, tohle nechápu, on ji podvede a ona mu ještě leze do prdele.
,,Nechci Courtney kurva" řekne Cole poměrně naštvaně, ten má tak právo být naštvanej, debil. Courtney klasicky hned zmlkne a couvne.
,,Ta nic nevyřeší Shawne, musíme my dva" řeknu a Shawn trochu protočí očima. Vezmu Courtney a ruku, dojdu s ní ke gauči.
,,Sedni" poručím a ona tak udělá. Shawn mezitím dostrká Cola taky na gauč, ten si sedne dál. Já se Shawnem si stoupneme před ně a zkřížíme automaticky ruce na prsou.
,,Tak jo, Cole proč jsi spal s tou holkou?" zeptám se ho a on otráveně protočí oči.
,,Ještě jednou nade mnou protoč oči a fakt se naseru" řeknu a on jen s nezájmem kývne.
,,Jsem chlap, potřebuju to" řekne Cole, já bych mu fakt jednu natankovala.
,,Ale máš Courtney, to jsi to nemohl počkat hodinu? Ne, ty prostě musíš vojet nějakou plážovou děvku!" zařvu na něj a Courtney sebou trochu cukne, s Colem to ani nehne.
,,No vlastně je to instruktorka sur-" začne Shawn, ale já ho hned přeruším.

,,Mě nezajímá, co to je a ty jsi jí čuměl na prdel, tak bych se moc neozívala Mendesi nebo seřvu ještě tebe"
,,Klid kotě moje, už koukám jen na ten tvůj" řekne a já se lehce usměju.
Pak se zase obrátím na Cola.
,,Kdyby jen hodinu, s ní to bude víc než devět měsíců, to nedám kurva! Byl jsem zvyklej to dělat každej den, někdy klidně i několikrát za den. Kvůli ní mi to stačilo třikrát za týden, ale tohle je moc. Nemůžu to vydržet, když vás věčně slyším šukat a užívat si a ona jenom bulí a běhá na záchod, pak se ještě ke mně chová jako k miminu, jsem z toho už na nervy" řekne Cole a Courtney jen kouká s otevřenou pusou.
,,A proč s ním nespíš Courtney? Tomu miminku se nic nestane, když se budete milovat" řekne Shawn a já se na něj udiveně kouknu, že je nějakej znalej.
,,No ale mně je fakt hrozně špatně" řekne Courtney a my oba se Shawnem přikývneme.
,,Tobě je furt špatně, to je neustále něco, bolest hlavy, kolena, tohle a tamtoho, mě už to nebaví, ty se mnou spát ani nechceš" řekne Cole a my je teď jen sledujeme.
,,Ale chci, já jenom... Asi to nepotřebuju tolik, jako vy ostatní" šeptne Courtney.

,,Ale já to potřebuju a s tímhle je to ještě horší, než to bylo" ukáže na její břicho a ona sebou škubne. Má z něho očividně fakt nahnáno.
,,A proč jsi mě podvedl?" šeptne Courtney zase a trochu se skrčí.
,,Už jsem to řekl, já jsem to potřeboval a když si Mekayla skousla ret, tak jsem to nedal, nechtěl jsem to, ale musel jsem. Nemůžu za to, jo? Jsem prostě chlap" řekne Cole a já už mám pocit, že mu fakt jednu nakouřim.
,,Cole já jsem taky chlap a nikdy jsem Clarke nepodvedl" namítne mu hned Shawn a má pravdu, to není důvod podvádět.
,,No ale Clarke ti dá kdykoli a užíváte si, já nemůžu pustit uzdu a ještě mi dá jednou za miliardu let, teď to bude ještě míň" řekne a protočí očima, to je teď asi jeho nejmilejší věc.
,,Fajn, tak se rozveďte" řekne najednou Shawn a všichni vykulíme oči. On se na mě koukne a nenápadně mrkne. Já hned pochopím, že je chce trochu vyprovokovat a tak se k němu přidám.
,,Jo, asi byste měli. Courtney půjde na potrat, Cole už nebude mít na krku takový starosti, jako je ten prcek a budeme všichni v pohodě" řeknu já a oni dva čumí jak péra z gauče.

,,Počkej, ale já ho miluju" řekne Courtney a koukne se na Cola.
,,Co děláte vy dva?" řekne Cole a zvedne jedno obočí. My se se Shawnem na sebe koukneme a pokrčíme ramena.
Znovu na sebe mrkneme, sedneme si k televizi a pustíme si tam něco, já se k němu přitulím co nejvíc. On mě obejme a začne mi dávat pusinky do vlasů. Opatrně se kouknu na ně dva, Courtney na nás kouká smutně, u ní je to jasné, chce Cola zpátky. Sice nechápu proč, já bych Shawna kopla do prdele, kdyby mě podvedl a dokonce dvakrát, ale dobře. Cole se na nás krátce koukne a víc nic. Budeme muset zvýšit level. Posunu se trochu výš k němu a spojím naše rty. Začneme se něžně líbat a hladit po celém těle. Já mu přejedu od tváře, přes krk, rameno, hruď, břišáky a zase zpátky. On mně od tváře, za ucho, po krku na záda a sjede až na zadek, pak se taky vrátí. Takhle se líbáme několik minut a mně už i přestane docházet ten důvod, proč to vlastně děláme a jenom si to užívám, že jsme spolu konečně v pořádku. Přece jen byl ten velký šok k něčemu dobrý, začala jsem si ho více vážit a on očividně mě. Po několika minutách se lehce odtáhnu a usměju se na něj a on se celý rozzáří.

Pomalu si vzpomenu, proč jsme tohle začali dělat a koutkem oka se kouknu na ty dva. Jsou stále ve stejné vzdálené pozici, ale něco je tam trochu jinak, ta atmosféra mezi nimi je trochu lepší. Sice Cole vypadá jak dítě, kterému vzali oblíbenou hračku v podobě plážové děvky a Courtney jako uzlíček neštěstí, ale i tak je tam něco jinak. Nepočítám, že to půjde nějak rychle srovnat, ale podle mě spolu zůstanou, teda doufám v to, jsme prostě parta a rodina Mendesů, jinak by to ani nešlo.
,,Hele tak my vás necháme a půjdeme se projít, jo?" řekne Shawn a usměje se na mě.
,,Hm, pro mě za mě. Můžu na pláž?" řekne Cole a já ho sesmahnu pohledem, idiot jeden.
,,Jo klid, takže zůstanu doma" řekne Cole, my se se Shawnem zvedneme a Cole si sedne na naše místo, jako by s ní nechtěl mít nic společného. Bože, to spíš vypadá, jak kdyby podvedla ona jeho a měla se teď omluvit.
,,Nech je lásko" řekne Shawn a chytne mě za ruku. Vyjde ven a já šťastně poskakuju za ním.
,,Chceš se jenom procházet?" zeptá se mě Shawn a já se na něj zadívám a pomalu zakývu hlavou na znak ne.
,,Tak si konečně můžeme užít sami sebe kotě moje" já na nic nečekám a ihned se mu přilepím na rty.

Tak co na to říkáte? Názory na Cola, Courtney, Shawna s Clarke a celkově na celou knížku jsou vítány.

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat