Z pohledu Cola
,,Je čau, tak vy jste tady? Ježiši a hned dvakrát, ne ježiši to nedám. Já jsem rád, že dávám jednu Clarke a jednoho otravného lovesonga. Ty vole to bych si to raději šel hodit."
,,Cole? Ty jsi dost nalitej, pojď půjdeme domů." Řekne Shawn číslo dva nebo jedna? Já nevím, ale ani jeden se mi nelíbí.
,,Brácha šup jdeme." Řekne a chce mě chytnout za ruku, ale já couvnu.
,,Mendesi neser vole." Chytne mě Clarke za zápěstí.
,,Fuj ty pipino, nesahej na mě a ty druhá opičko taky ne." Vysmeknu se Clarke a napiju se z flašky.
,,Cole ty jsi dobře nalitej." Plácne se do čela Shawn.
,,Já nejsem opilej, jenom dobře posilněnej." Našpulím rty, trochu se zavrávorám a znovu do sebe naklopím tu flašku.
,,Cole kde jsi to vzal?"
,,Co? Tu flášu? No tu jsem tady našel." Zasměju se a chci se znovu napít, ale oni mě chytí a začnou tahat pryč.
,,Hele, ne, počkat, únos!"
,,Mlč Cole." Procesí Clarke skrze zuby.
,,To je únos. Pomoc!"
,,Cole ticho."
,,Haló krádež, tady kradou člověka a ani nemám flaškuuu."
,,Cole drž hubu." Okřiknou mě naráz a dotáhnou domů.
,,A mlč, Courtney spí." ,,Courtney, kdo je Courtney? Jooo? Já už vím, to je moje buchta." Zasměju se dost slizce.
,,Pššš a pojď."
,,Vždyť jduu." Dotáhnou mě do pokoje a hodí na postel, netrvá to ani pár minut a já usnu.Ráno mě probudí ostré sluneční paprsky. Hned se posadím a do hlavy mi vystřelí obrovská bolest. Taková, že se musím chytnout za hlavu. Tiše zasténám a pokusím se bolest rozdýchat. Po chvíli se zvednu, ale zvedne se mi žaludek a já se rychle rozběhnu na záchod. Kleknu si k míse a vyklopím obsah svého žaludku. Po chvíli ucítím něčí ruku na zádech. Krátce se na Courtney kouknu a pak zase můj pohled míří do záchodové mísy.
,,Koukám, že dneska jsme si to vyměnili." Zasměje se Courtney a já se tomu chci zasmát, ale zabrání mi v tom zvracení.
,,Bude to dobrý. Hodně jsi toho vypil, prej tě nemohli dosta domů." Lehce se zasměje. Její smích mě trochu uklidňuje.
,,No měli to se mnou asi těžké, nevím, moc si z toho nepamatuju." Pokusím se zasmát, ale pekelná bolest hlavy mi v tom zabrání.
,,Pojď, dneska budeš odpočívat." Pomůže mi vstát. Já se dobelhám k umyvadlu, vyčistím si zuby a rozejdu se do obýváku. Cestou tam se mi zamotá hlava a já se rychle opřu o zeď.
,,Cole. Lásko jsi v pohodě?" Přiběhne ke mně Courtney a podepře mě.
,,Courtney ne, netahej se se mnou. Jsi."
,,Já vím, ale to nevadí, chci ti pomoct." Dovede mě do obýváku a já se hned svalím na gauč.
,,Přinesu ti vodu a prášek." Pohladí mě po paži a donese mi to, co slíbila. Rychle spolknu prášek a zachumlám se pod deku.,,Ale helemese, ožrala se probudil." Zasměje se.
,,Haha, ty jsi debil." Chytnu se za hlavu.
,,Já? Jsem nedělal ostudu jako ty. Víš brácha."
,,Shawn mlč. Prosím tě o to, mlč."
,,You watch me bleed until I can't breathe, I'm shaking, falling onto my knees, and now that I'm without your kisses, I'll be needing stitches, tripping over myself, aching, begging you to come help, and now that I'm without your kisses, I'll be needing stitches!"
,,Drž pyyysk." Zařvu a on si plácne s Clarke, která se směje jako blázen.
,,Jděte doprdele vy dva už."
,,Neboj už jdeme, tak si to užijte hrdličky." Mrkne na mě Clarke a i se Shawnem odejdou na pláž.
,,Díky bohu." Semknu ruce a oddechnu si. Courtney si ke mně sedne a dá mi studený obklad na čelo.
,,Mmmm, děkuju lásko." Pousměju se a pohladím ji po paži.
,,Jak je tobě?" Zeptám se a stále ji hladím.
,,Dneska kupodivu dobře, zatím se neozval. Asi už má jistotu, že se o něm ví."
,,Jo asi jo." Usměju se a pohladím ji po tváři.
,,Až přijedeme domů, půjdu na ultrazvuk, půjdeš se mnou?"
,,No jasně lásko. Omlouvám se předtím za tu scénu, já měl strach, že to všechno poseru, ještě před rokem, bych ani neřekl, že bych vůbec měl jenom jednu holku a s ní rodinu takhle brzy."
,,Já vím, já chtěla děti nejdříve v pětadvaceti a nenapadlo mě, že je budu mít o šest let dříve, ale jsem ráda, že se to stalo."
,,Já taky lásko a udělám všechno proto, abych vás ochránil."
,,Jezu, to je romantické." Objeví se ve dveřích Clarke. Já nad tím protočím očima.
,,Ne klid, teď to myslím vážně, to, co jsi řekl, bylo hrozně hezký." Usměje se a dojde si sednout ke stolu v kuchyni.
,,Dobře, děkuju Clarke."
,,Neděkuj, hodně jsi se změnil a to tě šlechtí."
,,Jojo, hehe. Kde máš Shawna?" Zeptám se a ona se zarazí.
,,Vy jste se zase chytli?" Vloží se do toho Courtney.
,,No, ale jenom trochu. Spíš taková výměna názorů." Mykne Clarke rameny.
,,Clarke já se z vás jednou zblázním, vždyť jste byli v pohodě, nejlepší tým, skvělá dvojka. Proč se teď hádáte pomalu každý den?"
,,Já nevím Cole.",,Asi jsem se po rozchodu s Filipem upla na přátelství s Courtney, když nám bylo nejhůř, pomohli jsme si navzájem. Když jsi si jí začal více všímat a spíš ji urážet, tak jsem ji chtěla bránit jako správná kamarádka." Řekne a Courtney se usměje.
,,Clarke to je hrozně hezký a hrozně moc si toho vážím, ale ty od doby, co jsem nevypadala moc dobře už před odletem, hlídáš hlavně mě."
,,Ale to není pravda."
,,Ne? A proč je Shawn naštvaný, že mu nedáváš to, co chce a zajímáš se o mě. To nesmíš, sice to vyřešíte tím, že se spolu vyspíte, pak je to dobré a pak se pohádáte i kvůli blbosti."
,,Nevím, asi jo, ale stále se milujeme."
,,Jo to je asi důvod, proč tě brácha ještě nekopnul doprdele." Vložím se do toho já a Clarke mě sesmahne pohledem. Kdyby pohled upaloval, už by tu ze mě byl jen prach.
,,Cole tím chtěl říct, že vaše láska je silnější než hádky." Dojde k ní Courtney a obejme ji.
,,Já ti moc za vše děkuji, ale musíš taky myslet na vás dva."
,,Jo, ale mně přijde, že si teď moc nerozumíme."
,,Ale Clarke, tak to se stane, že se občas lidi pohádají. My s Courtney se taky chytneme kvůli kravině."
,,Jo třeba to, jak jsi na mě řval, že jsem ti nevyprala boxerky?"
,,Jo přesně to."
,,Ježiši, tak jsem ti je nevyprala."
,,Ale to mě vůbec nezajímalo, je to tvoje povinnost se starat o svého manžela."
,,Cole ty blbečku, byla jsem tvoje manželka týden a oba jsme studovali ještě."
,,No-"
,,Hele nezačínejte, stačíme my dva." Přeruší nás Clarke.
,,Jo promiň, to jsem trochu přehnal, je pravda, že to bylo moc unáhlené."
,,To je dobré Cole." Usměje se Courtney a podá mi čaj, který mi před chvílí udělala. Napiju se, zavřu oči a na chvíli usnu.Probudím se kolem jedné ráno, takže jsem spal tři hodiny, no to je docela síla. Posadím se a rozhlédnu se. Pomalu vstanu a dojdu do pokoje Shawna a Clarke.
,,Haló? Troubové jste tu?" Rozhlédnu se po pokoji. Mají tu bordel. Ty vole to je z toho jak furt šukaj. Prasáci. Rychle vyjdu, zavřu, dojdu do našeho pokoje a rozhlédnu se, nikde nikdo. Nakonec si vezmu plavky a vydám se na pláž.
,,Čus brácha."
,,No čau."
,,Jak ti je?"
,,Jo už lépe lovesongu." Zasměju se a Shawn hned zase protočí očima.
,,Ty vole bude den, kdy ty mě něčím nenasereš?" Zeptá se a já se zamyslím.
,,No hele asi takhle. Ne." Řeknu a začnu se smát.
,,Jdi se zchladit vole."
,,Jdu vole." Hodím ručník na lehátko a dojdu k vodě. Chvíli stojím na kraji a koukám se před sebe, potom se rozběhnu, skočím do vody a začnu plavat. Doplavu k bojce, která odděluje mělčí a hlubší části moře. Kouknu se na nebe plné bouřkových mraků.
,,Ahoj." Ozve se za mnou hlas Courtney. Leknutím se na ni otočím, usměju se a obejmu ji. Po chvíli k nám doplavou i Shawn s Clarke.
,,Čauvec hrdličky."
,,No čau piano."
,,Haha, to do sebe musíte furt rejpat?" Zeptá se Clarke a dá Shawnovi pusu na tvář.
,,Musíme, protože je to debil."
,,Ty jsi mnohem větší debil než já, takže jsi mega debil."
,,Cole ty už-"
,,Viděli jste to nebe?" Ohlásí hned Clarke.
,,Jojo viděli, asi bude pršet." Řekne Shawn a obejme ji, tím ji trochu přidrží. Chci něco říct, ale zabrání mi v tom zahřmění.
,,Lidi?"
,,Ano Courtney?"
,,Asi bychom měli jít z vody ven." Ukáže do dálky na obří vlny.
,,Doprdele." Řekneme všichni tři najednou.
,,Musíme rychle pryč."
,,Neříkej." Pustím Courtney a oba začneme rychle plavat. Shawn s Clarke plavou hned za námi.
,,Ty kráso, to je vlna jak kráva." Zařve Clarke a značně přidá. Já taky přidám, ale není zrovna lehké plavat už v docela rozbouřeném moři. Všimnu si, že Courtney pomalu začnou docházet síly. Rychle ji chytnu a doplavu s ní na břeh.
,,Dobrý?"
,,Jojo, dobrý, už je to lepší." Řekne Courtney a sedne si vyčerpaně do písku.
,,Shawne?!"
,,Clarke jdi!" Podívám se na ně a doběhnu k nim, už nejsou daleko od břehu, ale to vlna taky ne.
,,Clarke jdi, já mu pomůžu." Rychle ji pošlu na břeh a začnu vyprosťovat Shawnovu nohu z řas.
,,Brácha jdi!"
,,Ne nenechám tě tu." Kouknu se nad sebe na obří vlnu, chytnu Shawna, když nás obří vlna spláchne.Ahoj lidi, snad se kapitola líbila, napište určitě, jak si myslíte, že to dopadne 😍
A ještě vás chci poprosit, jestli byste šli podpořit Baru__Mendes na její profil, píše teď tři super knížky kromě teda této se mnou a podpory není nikdy dost, takže pokud se kouknete, budu moc ráda! ❤️
Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...