Z pohledu Shawna
Clarke na mě cákne vodu a já se zasměju. Cáknu na ni zpět a ona se zasměje a potopí mě. Hned se vynořím, rozhlédnu se a Clarke nikde nevidím. Kde by za takovou chvíli mohla být? Pak mi najednou vyskočí na záda, trochu se leknu, ale hned se usměju a chytnu ji za nohy. Právě jsme v hotelovém bazénu v Dubaji, kde jsme na dovolené. Asi před týdnem jsem tu měl poslední koncert tohoto tour a pak jsme tu zůstali. Dneska je to bohužel poslední den tady, pak už se vracíme do Toronta. Clarke celou dobu básní o tom, že se těší na Adama, který už jakž takž umí říkat nějaký slova, jako je máma a táta. Aktuálně mu je nějakých deset měsíců, nevím přesně, moc mě to nezajímá.
,,Jedeme koníku" řekne Clarke a zasměje se.
,,Jo koníku? Já jsem pořádnej hřebec a udělám ti rodeo, jaký jsi ještě nezažila" hned se potopím do vody i s Clarke a ta se pustí. Pak oba vyplaveme na hladinu a dusíme se smíchy.
,,Lásko to bylo super" řekne Clarke a dá mi ruku na tvář.
,,Jo, moc tě miluju" usměju se, dám jí ruce na boky a přitáhnu ji k sobě. Naše rty se spojí a my se začneme líbat. Stále mi v břiše létají motýlci, je to neuvěřitelné. Přitisknu ji co nejvíce k sobě a pohladím ji po zadku. Ona mě palcem pohladí po tváři a spojí mi ruce za krkem. Pomalu se od sebe s úsměvem odtáhneme.
,,Děkuju ti za úžasnou dovolenou, stejně jako ty ostatní a poznání spoustu měst" řekne Clarke, byla se mnou celou dobu na tour, takže jsme toho poměrně hodně procestovali za ten půlrok. Do toho jsme se někde zdrželi a zůstali tam na dovolenou. Po půl roce se konečně vrátíme domů. Byla to celkem doba, ale byl jsem s ní, což je nejdůležitější.Pomalu vylezeme z bazénu a vezmeme si svoje ručníky a mobily. Pomalu se rozejdu na pokoj, ale Clarke pořád popobíhá. Ta holka je někdy tak neskutečně hyperaktivní. Rozhodnu se ji doběhnout, ale když to udělám, tak se rozeběhne sprintem po hotelové chodbě, kam už jsme došli a směje se. Zakroutím hlavou a rozeběhnu se za ní. Za chvíli jsem kousek za ní, ale už ji nestihnu doběhnout, když je u našich dveří.
,,To šlo Mendes" zazubí se na mě.
,,To byl bravurní výkon Mendesová" pochválím ji a ona mi dá rychlou pusu. Otevře dveře a oba vejdeme. V rychlosti si zabalíme a všechno překontrolujeme.
,,Máme vše?" zeptám se a Clarke přikývne.
,,Máme" vezme svůj kufr, ale já jí ho rychle vezmu.
,,Já" dodám a ona mi vtiskne pusu na tvář.
,,Děkuji nejlepší manželi" usměje se, vezme kartu a vyjde ven. Pak vyjdu i já a ona za námi zavře.
,,Mobil, nabíječka, tvůj laptop, kytary, peněženka, pasy..." začne si potichu vyjmenovávat všechno, co jsme měli zabalit.
,,Jo, dobrý" zazubí se a my už pomalu dojdeme před hotel, kde na nás čeká auto, které nás odveze na letiště. Máme sice ještě trochu mokré vlasy, ale to se nikdo snad nezblázní.Letiště naštěstí projedeme poměrně rychle a bez problémů, takže nám ještě zbyde čas. Sedneme si na lavičku před naším gatem a čekáme. Oba jsme na svých mobilech. Já píšu Colovi menší info o všem a pak zařizuju další důležité věci. Dám si i na story, že jedeme domů a lidi si to okamžitě zobrazí. Je to docela síla, kolik mám fanoušků. Nejvíce si to vždycky uvědomím na koncertě, kde vidím ty davy a poznám, že to všechno nejsou jen čísla, ale reální lidé, kteří ty čísla tvoří. Musím se usmát a Clarke se na mě instinktivně koukne.
,,Copak?" zeptá se taky s úsměvem.
,,Koukej, je to tam pár vteřin" ukážu jí, kolik už to má zobrazení a ona vykulí oči a otevře pusu.
,,Páni, to je úžasný" obejme mě kolem krku a já kolem ní omotám ruce. Ještě chvíli se objímáme, dokud se konečně neotevře gate. Ukážeme jim letenky a pasy a vydáme se do letadla. Najdu naše místa a pustím Clarke k oknu. Vím, že létání miluje a já stejně pravděpodobně usnu. S úsměvem si sedne a dá si nohu přes nohu. Za půl hodiny jsme už ve vzduchu a letíme směr Toronto. To už se neudržím a pomalu usnu.Probudí mě až jemné zatřesení. Zmateně se rozhlédnu a zůstanu pohledem na Clarke.
,,Budeme přistávat zlato" usměje se, já kývnu a připoutám se. Jsem ještě docela rozespalej, ale naštěstí se mi už nepodaří usnout. Když konečně letadlo přistane, vystoupíme a dojdeme až k pásům na předávání kufrů. Vezmeme si je a já ho pak vezmu i Clarke. Společně se vydáme na parkoviště, kde na nás čeká nabručený Cole.
,,V jednu ráno v noci mě tahat z postele, já vás normálně zastřelím" zabručí a my se potichu zasmějeme. Pak naložíme kufry do auta a sedneme si. Já si sednu vedle Cola, který do mě celou dobu hustí, jak jsme šílený a že ho budíme v noci.
,,Já ti říkal, že se máš před den vyspat, ale ne, Cole Mendes je totiž workoholik" dodám strašně vážně a s Clarke se oba zasmějeme, on opět zabručí a sešlápne plyn. Díky bohu, že je noc, to znamená, že jsme Torontem projeli v rekordní rychlosti. Konečně jsme v našem rodném domě v Pickeringu. Cole nám zastaví, co nejrychleji nás vykopne a my zůstaneme stát na příjezdové cestě
On zatúruje a rychle odjede pryč.My potichu projdeme domem, v našem pokoji odložíme kufry a vklouzneme do postele. Ani ne za pár vteřin už spím jako dudek. Brzo ráno se probudím a už neusnu, protože jsem až skoro přespanej. Dojdu si dát sprchu, vyčistím si zuby a upravím si vlasy. V pokoji se obléknu a kouknu se na Clarke, která stále tvrdě spí. Tu by nic neprobudilo. Lehnu si vedle ní a koukám se do mobilu. Asi za tři hodiny se probudí a koukne se na mě. Odložím mobil a pohladím ji po vlasech. Usměje se ještě trochu ospale a položí si hlavu na moje rameno. Začnu jí dávat pusinky do vlasů a ona mě ze strany obejem kolem krku, takovéhle rána jsou úplně nejlepší. Pak už ale dole uslyším rámus, takže se rozhodneme vstát a jít dolů. Clarke se ještě rychle převlékne, mezitím co já jdu omrknout situaci. Pak mě ještě rychle doběhne, takže vejdeme do kuchyně spolu. Jsou tam už všichni, i Cole s Courtney a Cole snídá, klasicky. Mamce se nahrnou slzy do očí a rychle mě doběhne obejmout. Do objetí rovnou i zahrne Clarke, pak se přidá i Aaliy, táta a nakonec i Courtney. Cole si dál všímá svého jídla. Zajímalo by mě, jestli si vůbec všiml, že jsme tu.
,,Tak jak bylo? Chyběli jste nám" řekne jako první mamka. Clarke se na mě koukne, tak se ujmu slova.
,,Tour byl super, všude bylo vyprodáno a bylo ta paráda. Clarke se několikrát rozbrečela štěstím, když za ní přišly fanynky a byla to paráda. Pak jsme si prošli spoustu amerických, evropských i asijských měst a strávili jsme dovolenou na Ibize, Kypru, v Dubaji a asi dva dny v Moskvě. Bylo to vážně úžasné" celou dobu mě všichni, samozřejmě kromě Cola, bedlivě poslouchají, jako by vstřevávali každé moje slovo.
,,Ano, ale jsme rádi, že jsme konečně doma s vámi" řekne Clarke a na to se všichni znovu obejmeme.
,,Teta" řekne najednou Adam někde v pozadí všech a Clarke vypadá, že se asi rozteče. Dojde k němu a pohladí ho po hlavě.
,,Ty umíš říkat teta?" zeptá se a září u toho štěstím.
,,Teta" zopakuje to Adam.
,,Jo, moc zlá teta, která mě vytáhla z postele, aby si sama mohla schrupnout v té své" řekne Cole a nenávistně přivře oči.
,,Notak Cole" protočím oči.
,,Co to máš Adame? Ty máš takovýho hezkýho pejska, jo?" řekne Clarke, když si prohlédne nějakýho plyšáka. Chvíli se na něj dívám a pak ho poznám, ten byl přece Colovo nejoblíbenější.,,Ten byl táty, viď?" zeptá se Courtney, která si klekne vedle nich.
,,Tata" odpoví jim Adam. Kéž by už uměl víc slov, je to trochu otravný, jak říká dvě slova furt dokola.
,,Ten vyrostl" řekne Clarke a lehce ho polechtá na bříšku. On se hned začne smát.
,,A jak se krásně směje, to už je jiná než si pamatuju" taky se zasměje a společně s Courtney si stoupnou a trochu odstoupí.
,,Taky bych chtěla cestovat. Až bude Adam větší, taky někam pojedeme, že jo Cole?" zeptá se Courtney a Cole jenom přikývne s plnou pusou. Až on nebude mít chuť na jídlo, tak já se stanu anglickou královnou, to vám přísahám. Pak se naše zraky opět obrátí na Adama, který se chytne židle a postaví se. Clarke zalapá po dechu a sleduje ho. Pak se usměje od ucha k uchu. Courtney se tváří trochu ustaraně, ale stejně se usmívá. Párkrát zahopsá a pak se rozejde k holkám.
,,Panebože, Cole!" vyjekne Courtney a Cole se rychle obrátí, až se z toho přidusí jídlem. Clarke je hrozně nadšená a se stejným úsměvem se podívá na mě. V tu chvíli mi to dojde, jsem připravený.Tak co na to říkáte? 🥰
Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanficZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...