Z pohledu Clarke
Procházíme se s Courtney a Adamem po Torontu. Je to krásný město, jsem ráda, že jsem se narodila zrovna tady a že se tu narodila i moje nejlepší kamarádka a můj kluk.
,,Hele Adam usnul, půjdeme se podívat na kluky?" zeptá se Courtney a já radostně přikývnu.
,,Snad ho kluci nevzbudí" řekne Courtney s menšími obavami v hlase.
,,To se neboj, Shawn bude dělat všechno pro to, aby zůstal ticho. To si nedokážeš představit, co dělal celou noc" řeknu a musím se zasmát nad tou vzpomínkou.
,,Jako Shawn?" přikývnu.
,,Jo, jak Adam řval, tak Shawn se furt budil a budil i mě, celou dobu nadával, že je to červenej uřvanej smrad a že vás vykopne na ulici. Pak si dokonce vzal špunty, ale moc to nepomohlo, tak zabořil hlavu do polštáře a zakřičel do něj. To jsem se úplně lekla, až jsem nadskočila" nad tou vzpomínkou se usměju. Přece jen to není tak špatná vzpomínka, jak by se mohlo zdát.
,,Jo, to jsem slyšela. Ale myslela jsem, že Shawn o něco zakopnul, když šel na záchod" zasměje se Courtney.
,,Kéž by" pomalu dojdeme na stadion. Dojdeme k ledu a koukneme se na něj, ihned se mi změní výraz z úsměvu na vážný výraz. Ve mně to úplně hrkne, když vidím Cola, co leží na zádech a nic nedělá, o němu zrovna přijel Shawn. Courtney je úplně bledá. Rychle se rozeběhnu na led. Je mi jedno, že nemám brusle a rychle k nim doběhnu. Shawn ho poklepe na tvář.
,,Co se proboha stalo?!" zeptám se překvapeně.
,,Trochu jsme se chytli, nestihl uhnout puku" řekne Shawn úplně vydeptaně. Je mu to asi hodně líto. Shawn ho propleskne trochu hruběji.
,,Cole vzbuď se!" zakřičí na něj Shawn a Cole sebou cukne, otevře oči a párkrát zamrká.Hrozně se mně i Shawnovi uleví, když vidíme, že je v pohodě.
,,Panebože jsi v pořádku?" zeptám se a pomůžu mu společně se Shawnem posadit.
,,Jo" řekne, ale jde vidět, že moc o světě neví.
,,Vezmeme tě do nemocnice brácha, pojď" Shawn mu pomůže na nohy a pomalu se vydáme zpátky. Až teď si všimnou Courtney, která netrpělivě přešlapuje a čeká na nás.
,,Jsi v pohodě Cole? Co se stalo?" zeptá se, Cole k ní trochu slabě natáhne ruku a pohladí ji po tváři.
,,Jsem v pohodě, oni trochu moc přehání" Cole se usměje a pomalu se vydá dál.
,,Bez keců Cole" odseknu a společně s Shawnem dojdeme k autu. Courtney se drží v těsném závěsu za námi. Otevřu od spolujezdce a Shawn mu pomůže sednout. Courtney si tam mezitím sedne i s Adamem a já taky. Rozjedeme se poměrně rychle do nemocnice. Za chvíli jsme tam a Shawn ho doprovodí na vyšetření. S Courtney počkáme v čekárně, kde se k nám hned připojí Shawn. Asi po deseti minutách vyjde Cole i doktor.
,,Je to jen lehký otřes mozku, jenom buďte v klidu a za pár dní jste úplně v pořádku" usměje se, my všichni si oddechneme a pomalu se vydáme zpátky.,,Vidíte? Já říkal, že mi nic není a jsem v pohodě" řekne Cole a trochu protočí oči.
,,Jasně, v pohodě s otřesem mozku" řekne Shawn, dojde k autu a otevře mu. Cole si pomalu sedne, připoutá se a my všichni uděláme to samé. Pak po nějaké době konečně dojedeme domů, vystoupíme a dojdeme dovnitř. Jejich mamka hned starostlivě přijde.
,,Kde jste byli?" zeptá se a upře pohled hlavně na Cola, který se teda tváří vážně ukázkově. Hlavně že říkal, že mu nic není.
,,V nemocnici, omylem jsem praštil Cola pukem a má lehkej otřes mozku" to už k nám dojde i jejich táta a Shawnovi dá hned pořádnej pohlavek. Je mi ho samozřejmě líto, přece jen jeho miluju a vidím, jak ho to tíží a že toho lituje.
,,To je v poho, je to moje chyba, neuhnul jsem" obhájí ho Cole. Docela mě to překvapí, ale usměju se nad tím. V dveřích se ozve odemykání zámku a my trochu odstoupíme. Vejde dovnitř Aaliy, sama, ale s úsměvem na tváři. Všechno jí povíme a ona nejdříve vykulí oči, pak se začne smát jako blázen.
,,Kluci vy jste takový trdla, že to není možný" vydolá ze sebe během záchvatu smíchu.Ještě chvíli se už společně smějeme. Aaliy stále dobrá nálada nepřechází, což je samozřejmě dobře, jenom Shawn je prostě Shawn.
,,Dneska to bylo vážně super" vydechne nadšeně a chystá se povídat o dnešním dni, ale já rychle chytnu Shawna za ruku a vyběhnu nahoru. Pro jistotu mu tam později večer přinesu i večeři. Po večeři se dojdu osprchovat a pak rovnou do postele. Shawn mě obejme a přitáhne k sobě. Zabořím hlavu do jeho hrudi a on mě začne hladit po zádech. V jeho krásném hřejivém objetí usnu. Ráno se probudím před budíčkem, ale překvapivě v tichu, to je docela milé překvapení. Dojdu si upravit vlasy, obléknu se a dojdu dolů. Tam potkám Courtney s Adamem.
,,Ahoj, co tu děláš?" zašeptám radši.
,,Ahoj, nevím, nemůžu spát" taky zašeptá, tak poznám, že Adam asi spí. Pak společně uděláme snídani a připravíme ji na talíře. Okolo deváté už se začnou všichni budit a přijdou dolů.
,,Hmm, co to tady voní?" usměje se Shawn, dojde ke mně a obejme mě zezadu kolem pasu. Tohle objetí je jedno z mých nejoblíbenějších.
,,To jsou vajíčka, slanina, párky a toasty lásko" usměju se a on mě políbí na krk.
,,Hmm, tak to si nechám líbit" usměje se a olízne si rty.
,,Joo, to já ty polibky taky" trochu se zasměju a on mě pevněji obejme a dá mi pusu za ucho.,,No jo, stačí vy dva nebo ještě k otřesu budu mít cukrovku" zasměje se Cole, který teď přijde zezhora.
,,Haha, moc vtipný Cole, ty kaziči romantiky"
,,Já nejsem kazič, vy jste jenom děsně otravný. Buďto prcáte nebo se tady láskujete" protočí oči a pohladí Adama po nosíku.
,,No, nerada ti to říkám, ale jaksi o tom vztah je" zasměju se a ostatní se přidají, jenom Cole se tváří jako kyselej citrón. Pak se pustíme všichni do naší výborné snídaně.
,,Povedlo se vám to holky" zazubí se Shawn.
,,Počkej, to vařila i Clarke? Ježiši, tak to budu mít salmonelu" řekne Cole provokativně, já nad tím jenom protočím oči a trochu se zasměju. Pak se kouknu na Shawna, který se kouká na Aaliyah, ta se usmívá do mobilu.
,,Co to tam máš? To ti píše ten Jonas?" řekne Shawn a zvedne jedno obočí.
,,Není to Jonas" protočí oči Aaliy.
,,Ne? Sorry no, tak Jacob"
,,Shawne!" okřikne ho už i Karen.
,,No jo ježiš, Jordan no, vždyť je to jedno. Stejně je to jméno pro holku" jako já se ze Shawna můžu pochcat smíchy, ale zároveň mi je líto Aaliy. Naštěstí vím, že to Shawn myslí dobře.,,No a co ti píše, že se tak usmíváš?" zeptá se Cole.
,,Že je tu za půl hodiny" zazubí se Aaliyah a nadšeně zatleská. V Shawnových očích uvidím rošťáckou jiskřičku, to mě fakt zajímá, co vymyslí. Dojíme a v tu chvíli zazvoní zvonek. První u dveří stojí Shawn a jeho mladší sestra. Přetlačují se, který z nich otevře. Nakonec zvítězí Aaliy, naštěstí, a otevře. Je to samozřejmě Jordan. Hned ji obejme a ona mu dá pusu. Shawn se zašklebí a projede si ho pohledem od hlavy k patě. Jordan trochu ze strachu polkne a podívá se na nás ostatní.
,,Ahoj" všichni ho pozdravíme s úsměvem. Cole sice ne tak s přirozeným, ale nevím, jestli je to kvůli jeho otřesu mozku nebo Jordanovi, to mi asi zůstane záhadou. Pak dojdou k nám a Shawn zavře.
,,Tak, chci se tě na něco zeptat, jak to vidíš s Aaliyah do budoucna?" zeptá se Shawn ostře.
,,Do budoucna? No, já nevím, snažím se žít přítomností a užívat si s ní, dokud to jde" řekne hodně nervózně, div se mu na čele neobjeví kapky potu.,,Užívat? Definuj to slovo"
,,No být s ní šťastný, trávit s ní čas, společně se smát a i v tom špatném si pomáhat" nad jeho slovy se musím usmát, je to dobrej kluk, jsem ráda, že Aaliyah má zrovna takového.
,,Jen aby kluku, jen aby. Už jsi někdy měl sex?" zeptá se Shawn narovinu a všichni ho sjedeme káravým pohledem, on si z toho ale nic nedělá.
,,Já čekám" řekne Shawn a zkříží ruce na prsou, když mu už úplně vyklepaný Jordan neodpovídá.
,,No, já-" snaží se něco vydolat, ale nedaří se mu to.
,,Shawne proboha nech tohooo, vždyť je úplně jedno, jestli měl nebo ne" protočím oči, zasměju se a chytnu Shawna za ruku.
,,Není, co když to je děvkař?"
,,To nejsem" odpoví rychle Jordan.
,,Nějak moc rychle, ne? Ty něco bereš? Nějaké drogy?" zvedne Shawn obočí a já se plácnu do čela.
,,Proboha Shawne nech toho chudáka kluka, vždyť ty ho utrápíš. Je moc milej a hodnej, pro Aaliyah je to to nejlepší a ještě se mají rádi, tak je nech. Náhodou první láska je krásná, stejně jako tvoje první láska skončila tím, že jsi si mě vzal, tak tak to může dopadnout i u nich časem" podívám se Shawnovi s nadějí do očí.
,,Tak tomu nevěřím" dobře, já nevěřím tomu, že ho někdy nezabiju.Dneska otázka na Vás, máte sourozence? Mladší/starší, holka/kluk, popřípadě jsou ochranitelští?
Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...