Z pohledu Clarke
Když Shawn přijde domů, už od dveří jde slyšet jeho zvonivý smích. Kouknu se na Karen a Manuela a pak společně s nimi dojdu ke dveřím.
,,Co se tak směješ zlato?" zeptám se zvědavě. Shawn už je celý červený a sotva popadá dech.
,,Co-Cole!" vykřikne a já se trochu zasměju, když si Cola představím ve fitku, ten už tam nebyl snad rok a dřív tam byl každej den.
,,Co je s ním? Notak povídej" řekne Karen a už táhne Shawna do obýváku. My s Manuelem a už i Aaliyah jdeme za nimi a radši se posadíme. Shawn se na chvíli pokusí uklidnit.
,,On chodil jak namrdanej kačer" hned co to dořekne, všichni včetně jeho dostaneme výbuch smíchu.
,,Chudáček můj malej" polituje ho Karen.
,,Ten si to nezaslouží" ozve se Aaliy.
,,Ooh!" zařveme se Shawnem, protože ho silně setřela.
,,No a co jinak Shawne? Co máte teď v plánu?"
,,No, to je ještě tajemství" zazubím se a oni si mě zkoumavě projedou pohledem.
,,Nic zajímavého" zazubí se Shawn na mě.
,,Přesně tak"
,,Vy něco tajíte, já to poznám. Ale víte co taky umím? Zjistit to" mrkne na nás Aaliy a my po sobě střelíme pohledem.
,,Na to nikdy nepřijdeš má malá sestřičko" Shawn jí dá pusu do vlasů a pak se rozejde nahoru. Já jdu hned za ním.
,,Tak dobrou noc rodiče"
,,Dobrou, vemte si večeři" připomene nám Karen a já pro ni dojdu do kuchyně. Je to jenom obložená houska, takže to nevadí, že budeme jíst nahoře. Dojdeme do našeho pokoje a pustíme se každý do své housky.
,,Myslíš, že na to přijde?" zašeptám, aby nás náhodou neslyšela.
,,Ne, stopro ne. Budou koukat, až jim oznámíme, že čekáme miminko" zazubí se Shawn a pohladí mě po rameni. Já nemůžu uvěřit tomu, že se to konečně děje.Pár měsíců později
Shawn přijde jako každou středu z posilovny. S Colem teď začali hodně makat a vždycky přijdou úplně zpocený. Jednou jsem byla s nima a Cole měl samozřejmě opět blbé kecy, jako vždycky.
,,Ahoj lásko" přijde ke mně a několikrát mě sladce políbí.
,,Jak bylo v práci?" zeptá se mě a obejme mě kolem pasu. To je menší novinka, začala jsem pracovat. Dělám tedy jenom kosmetičku na poloviční úvazek. Většinou nalíčím pár lidí denně a tam moje práce končí. Nevadí mi to, baví mě to a ještě za to mám vlastní peníze.
,,Super, slečna chtěla nalíčit na první rande, bylo to sladký, když mi o tom klukovi vyprávěla a byla tak zasněná"
,,To jsem já doteď, když o tobě někomu říkám" řekne Shawn a já zalapám po dechu. Otevřu pusu, že chci něco říct, ale Shawn mě hned zastaví.
,,Nic neříkej, je to prostě tak" opře si čelo o to mé.
,,Hah! Já už na to přišla" zazubí se Aaliy, která k nám přilétla jako smršť. Cukneme sebou a koukneme se na ni.
,,Fuj, já jsem se lekl ségra" řekne Shawn a ruku si dá na srdce.
,,Sorry, ale je to naléhavé prostě"
,,No jo, tak povídej" pobídne ji Shawn.,,Clarke je těhotná, že jo?!" zakřičí Aaliy a Shawn jí rychle zacpe pusu, aby ji neslyšeli rodiče.
,,Pšš, buď zticha, jasný? Všechno ti to vysvětlím u nás, jenom buď prosím ticho. Kývni jestli souhlasíš" Aaliy nadšeně zakýve a Shawn ji pustí. Vydáme se nahoru a v pokoji a zavřeme a zamkneme.
,,Tak co? V kolikátém jsi týdnu? Už víš, jestli to bude holka nebo kluk? Máte už nějaké vybavení? Můžu ho koupit?" řekne celá nažhavená Aaliy. Skoro se mi nechce její radost kazit. Já si na to radši sednu a Shawn se opře o stůl.
,,Víš, máš pravdu. Chtěli bychom miminko, jenomže se o něj pokoušíme už tak tři měsíce a pořád nic. Vím, že to mohlo být antikoncepcí, ale začíná to být vážně divný. Vůbec se nám nedaří, aby Clarke otěhotněla" řekne Shawn sklesle a já k němu natáhnu ruku, za kterou mě chytne a proplete nám prsty.
,,Je to tak, nedaří se mi otěhotnět. Dělám pro to všechno, opravdu" Aaliy na nás kouká s otevřenou pusou.
,,Ou, páni. To jsem nevěděla, to je mi moc líto. Nechtěla jsem ti ublížit Clarke" Aaliy hned posmutní a já roztáhnu ruce, aby šla k nám. Se Shawnem ji schováme v objetí.Potom, když Aaliy odejde za svým přítelem, se znovu pokusíme o miminko.
,,Tak třeba to tentokrát vyjde" usměje se Shawn a políbí mě na mé stále ploché bříško. Usměju se a pohladím ho po vlasech.
,,Třeba ano" usměju se, Shawn si lehne ke mně a tulíme se ještě dlouho do noci. Pak oba nějak přirozeně usneme. Ráno dojdu dolů a dám si snídani od Karen, jako vždy výbornou. Pak dojedu do práce a nalíčím tři lidi, to jsou pro dnešek všichni. Shawn dbá i na to, abych se moc nepřepracovávala. Dojedu pro oběd a pak zpátky domů. To už přijde i Shawn.
,,Ahoj, mám oběd" zamávám se sáčkem, ve kterém je krabička s lahodným pokrmem.
,,Jsi nejlepší" Shawn mi dá pusu na tvář, sebere mi to a rozeběhne se do kuchyně. Musím se tomu zasmát, jinak to ani nejde. Pak dojdu za ním a pustíme se do toho.
,,Čau rodinko!" zařve najednou známý hlas Cola.
,,Ale ne, už zase tenhle" řekne otráveně Shawn a protočí oči.
,,No čau kytárko" zasměje se Cole a poplácá ho po zádech.
,,Ty vole včera jsem ho musel vidět, dneska to samé. Kdo na to má mít nervy?"
,,No vidíš. A já ho musím vidět každý den" řekne Courtney a Cole po ní hodí vražedný pohled.
,,Dělám si srandu lásko" usměje se a dá mu pusu na tvář.,,No nic, co tu děláte?" zeptám se.
,,Já přijel na obídek samozřejmě" řekne Cole a olízne si rty.
,,Na oběd? My ti ale nic nedáme a máma tu teď není" mrkne na něj Shawn a provokativně si dá do pusy sousto. Ani se nenaděju, Cole sáhne po mé krabičce číny a během pár vteřin mi sežere půlku.
,,Ty hovado!" dám mu pohlavek a on to upustí. Naštěstí to stihnu chytnout a ochranitelsky to stáhnu k sobě. Oči zúžím do úzkých štěrbin.
,,Hele, Číňan jí čínu" zasměje se Cole a já ho sesmahnu pohledem.
,,Otec ty vole, chudák Adam" povzdechne si komicky Shawn a dá mi kousek ze svého.
,,Jee, ty jsi úžasnej miláčku" dám mu pusu na tvář. Shawn se rovnou zdrží u mého ucha.
,,To víš, moje žena musí mít sílu na to, co má vytvořit" zašeptá mi do ucha a já se rozzářím. Nečekala jsem, že bude u toho až takhle sladkej a bude ho tak moc chtít.
,,Co si to tam šeptáte?" řekne Cole a zvedne obočí.
,,Hele sundej to nebo ti jednu natankuju" řekne Shawn, pak si stoupne proti němu a oba zatnou svaly jako dva samci, co svádí boj o samici.Pak naštěstí přijde Karen, Cole se na ni hned nalepí a prosí o jídlo, takže máme konečně chvíli klid. Courtney nás hned pohledem pobídne.
,,Páni, Clarke na tobě to vůbec nejde vidět, jsi stejně tak pěkná" usměje se Courtney, ale její kompliment vede spíš k mému smutku.
,,Noo" ani to nedokazu vyslovit. Je mi to strašně líto.
,,Courtney pojď sem" šeptne Shawn a Courtney se k nám nakloní.
,,Ona není těhotná, nejde nám to" pošeptá Shawn a Courtney vykulí oči.
,,Jakto? Ježiši to je mi líto" Courtney mě hned obejme.
,,Jo, děkuju. Já nevím, asi jsem vadná" sklopím pohled.
,,Lásko to neříkej, prosím" Shawn mi povzbudivě položí ruku na stehno.
,,Ano Clarke, neříkej to. Nejsi vadná, určitě to půjde, věř mi. Až to budeš nejméně čekat, tak se to povede" usměje se na mě Courtney zářivě, já se o něco jako úsměv alespoň pokusím a pak se dál rýpu v jídle.
,,Nemysli na to, ano? Teď to hlavně dojez" Shawn mi dá pusu do vlasů, já jemně kývnu a pustím se zase do své číny.,,No a zkoušeli jste nějaké babské rady? A nebo lépe, byla jsi u doktora?" zeptá se Courtney. Je to od ní hezké, že se zajímá, ale zároveň je mi smutno, když o tom mluvím.
,,Jo, u doktora jsem byla už dvakrát, pokaždé mi řekl to samé, že mám počkat, je to jen antikoncepcí. No a babské rady už jsme ze zoufalosti taky zkoušeli, nic nezabírá. Nemůžu prostě otěhotnět ani za nic" do očí už se mi derou slzy. Shawn mě hned obejme a já do něj zabořím hlavu. Jestli tohle není zákon schválnosti, tak už vážně nevím, co to je. To je odplata za ty naše věčné hádky. Nejdřív Shawn nechce a když už chce a je na to tak natěšený, tak to zase zkazím já.
,,Notak lásko, to bude dobré. Budeme mít miminko, jasný?" zašeptá mi Shawn do vlasů a já jemně přikývnu.
,,Dobře lásko, když ti ho ale nebudu moct dát, neopustíš mě, že ne?" řeknu mu do trička.
,,To víš, že ne. Ty jsi pro mě to nejdůležitější na světě, i kdybychom neměli nikdy miminko, tak mi to vadit nebude, hlavní je, že budu mít tebe" zašeptá Shawn.
,,Mimino?!" vykřikne Cole a já se rychle odtáhnu od Shawna.
,,Cože?" zeptá se zmateně Karen.Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother 2
FanfictionZmatek ve vztahu, nepochopení názorů, věcné neustávající hádky, asi tak by se dal popsat vztah Shawna a Clarke. Ač zezačátku byl vztah bez problémů, po pár událostech se jejich vztah změnil. Dá se to ještě spravit a opět zažehnout plamen jejich lásk...