14.KAPITOLA

68 7 4
                                    

Z pohledu Cola

Otočím se a rychle vyjdu ven. To si snad dělá prdel už? Nejsem děcko a jestli si to myslí, tak se mýlí a já se sebou nenechám takhle zacházet. Jsem její manžel, ne syn. Tohle ať si dělá u našich dětí, ale ne u mě. Já jsem dospělej chlap doprdele. Nasraně nohou hrábnu do písku a rozejdu se podél pláže. Chvíli se jen tak procházím a postupně se začnu uklidňovat. Když už ze mě vyprchá všechen vztek, tak se pomalu vrátím domů. Hned na sebe upoutám pozornost všech. 
,,Lepší  brácha?" Zeptá se Shawn a Courtney se raději otočí k lince. 
,,Já jsem v pohodě." 
,,Dobře, tak to jsem rád, protože za chvíli jdeme na ty surfy a nechtěl bych tam být sám, nebo s načuřeným Colem."   
,,Neboj brácha já půjdu, stejně nemám co dělat." Dojdu ke dřezu a natočím si vodu. Hned na sobě ucítím ruku Courtney. Otočím se na ni a kouknu se jí do očí. Courtney otevře pusu, že chce něco říct, ale já ji přeruším. 
,,Hele jestli se mě chceš zeptat, jestli jsem se neprocházel moc dlouho, a že budu mít akorát úpal nebo úžech, tak raději mlč Courtney." Řeknu a sednu si ke stolu. Clarke se Shawnem hned po sobě hodí překvapené pohledy.  
,,Cole?" Zeptá se mě Clarke trochu ostýchavě.  
,,Noo?" Řeknu otráveně a protočím oči.  
,,Ježiši uklidni se, vždyť jsi říkal, že jsi v pohodě." Řekne Clarke a zkříží ruce na prsou.  
,,Tak sorry, že kvůli své manželce nemůžu dělat nic. Lásko jsi v pohodě? Ukaž máš to červený, já ti to dám pod kohoutek. Lásko neper se, budeš mít modřiny, lásko vem si brýle, zničíš si oči, vem si kšiltovku, namaž se, spálíš se, nepij, nechoď bos, nedělej tohle, toto, tadyto, támhle to, tamto a podobně." Bouchnu do stolu a Courtney na mě kouká s otevřenou pusou. 
,,No nekoukej, tohle jsi celá ty." Řeknu a ona uteče do pokoje.

Protočím očima a kouknu se na ty dva. 
,,Co je?" Nadzvednu jedno obočí, když  na mě oba čumí jak na ducha.  
,,Nebylo to trochu moc?" Zeptá se Clarke s trochu vyděšeným pohledem. 
,,Co jako? Tohle? Nebylo, alespoň si uvědomí, že já nejsem děcko ty vole."
,,Jasný brácha, tak pojď ,jdeme na surf." Poplácá mě Shawn po zádech a vydá se na terasu. Kouknu se na Clarke, zvednu se a dojdu k Shawnovi.
,,Hele musíš přijít na jiné myšlenky, co kdybychom si zítra večer zašli na večeři."
,,My dva?" Trochu se zarazím a Shawn se hned začne smát.  
,,Nene, ty jsi trouba. Myslel jsem ty a Courtney, já a Clarke."  
,,Jo takhle, jo tak klidně můžeme." Myknu rameny.  
,,Tak super, bude to dobrý, já chápu, že ti to vadí, ale tak Courtney tě miluje a má o tebe strach. Je pravda, že ráno to dost přehnala, ale to předtím jsi nemusel."  
,,Jo a co by jsi dělal ty, kdyby tě Clarke shazovala a dělala z tebe malýho parchanta?"
,,No to by se mi asi moc nelíbilo, ale-"  
,,No tak vidíš a mě to štve, já jsem dospělej." 

,,Jo, já to chápu, ale už to neřeš, jdeme surfovat." Řekne Shawn a chlapsky mě obejme kolem ramen. Dojdeme na pláž, na místo, kde už čeká Josh.  
,,Čau hoši." 
,,Čau Joshi." Řekneme se Shawnem na stejno a plácneme si s ním. 
,,Tak jo, dneska půjdeme rovnou do vody a budete získávat rovnováhu ve vodě."
,,Jeee, alespoň nebudeš padat do tvrdého a nebudeš takovej blbec Cole." Zazubí se Shawn, vezme si prkno a rozběhne se do vody.   
,,Heh, můžu říct to samé já o tobě." Řeknu, když ho dojdu.  
,,Hele já nespadl minule jako ty, protože ty jsi hrozně hrrr na všechno."  
,,A ty zase všechno odkládáš a jsi hrozně pomalej. Zamilovaný píseň a ještě slepejš."  
,,Cole nauč se mluvit a osvoj si základy mluvnice." Strčí do mě a já trochu přepadnu na stranu.  
,,Copak ty siláku." Zasměje se.  
,,Kluci dost kecání a makáme." Okřikne nás Josh a my hned dojdeme k němu a on nám to začne vysvětlovat.

Po asi dvouch hodinách se vrátíme domů. 
,,Ahoj, tak co? Jak vám to dneska šlo? My s Courtney vás trochu sledovaly. Nejlepší bylo, jak se Cole přetočil a zůstal tam." Vydá ze sebe Clarke a začne se smát. V pozadí uslyším jemné zasmání Courtney. Jako kdyby se bála smát, abych ji náhodou neseřval. 
,,Haha, já bych chtěl vidět tebe." Stoupnu si těsně k ní a skloním hlavu.  
,,By jsi skončila pod vodou a nikdo by tě nevylovil."
,,Jo? Tak počkej, až by mě vylovili rybáři, mezi rybama mě odvezli až do Toronta a ty by jsi mě rozemletou v rybích prstech snědl." Přivře oči a nakrčí čelo a obočí. Mně se v tu chvíli nad tou představou udělá zle. 
,,Tak to bych si už v životě, žádný rybí prsty nedal. Fuj."
,,Tak nech hezky Clarke žít a můžeš do sebe cpát rybí prsty furt."  
,,Hah, ještě že je jím jen občas." Pronese Shawn a my se na něho koukneme. 
,,Děláš si srandu Mendesi číslo dva? Jak jako nejíž? To by měla být čest pro tebe jíst něco tak skvěle dobrého, jako je má maličkost."
,,Ale tak to kdybych věděl, že jsi tam rozemletá ty, tak bych si i dal."

,,Ježiši vy jste fakt čuňata kanibalský, vy byste se navzájem sežrali. No i když ono to někdy u vás tak vypadá, když se líbáte." Protočím oči nad tou představou. 
,,Jooo, ty myslíš tohle?" Udělá Clarke, že hodně přemýšlí, dojde k Shawnovi, chytne ho za lem trička, přitáhne k sobě a začne ho dravě líbat.  
,,Ježiši." Zkroutím pusu do znechucené grimasy. Shawn najednou Clarke olízne celej obličej. Po chvíli mu to Clarke oplatí.   
,,Ježiši dost vy prasata. Jsou tu i normální lidi." Odtrhnu je od sebe.  
,,Ježiši co děláš, to byla romantika." Řekne Clarke a otře si pusu.  
,,Nechutná romantika. Ble." Zavrtím hlavou.  
,,Ale notak, uznej, že bych ti chyběla Cole Liame Mendesi." Stoupne si Clarke na špičky a dá ukazováček pod mou bradu. Shawn si ji rychle stáhne k sobě, než stačí udělat cokoliv jiného.  
,,Hele ty frajerko, přestaň balit mého bratra nebo dostaneš."
,,Uh, tak to já budu hodná." Dá mu pusu na nos a Shawn se hned rozzáří.  
,,Dost vy dva, pustíme si seriál."
,,Jo, tak jo." Řeknou oba najednou a sednou si na gauč, já si sednu vedle Shawna a poklepu na místo vedle sebe. Courtney proběhne na tváři lehký úsměv a hned si ke mně sedne. Shawn pustí seriál a celý zbytek dne až do večera zkoukneme celé dvě série. V půl jedný ráno se rozejdeme do svých pokojů. Já si lehnu do postele a hned usnu.

Ráno se probudím, promnu si oči a posadím se. Z kuchyně uslyším hlasy a smích. Pomalu se vyhrabu z postele, obléknu se a dojdu do kuchyně.  
,,Dobré ráno lásko." Pozdravím mě Courtney a dá mi pusu na tvář.  Trochu se usměju a kývnu. 
,,Dobré ráno, dneska jdeš na surf sám, slíbil jsem holkám, že je vezmu na nákupy a vím, že tebe by to nebavilo, takže jsme ti s holkama zařídili další hodiny surfování."  
,,Brácha jsi super." Plácnu si s ním.  
,,Udělala jsem ti snídani, tak kdyby jsi měl hlad, tak je v ledničce."
,,Děkuju." Dám jí pusu na čelo. 
,,Tak čau brácha." 
,,Čau Cole." Mrkne na mě Clarke a společně se Shawnem a Courtney se vydají do města. Rychle do sebe naházím tu snídani, dám talíř na linku a vyběhnu ven.  
,,Ahoj Cole." Pozdravím mě ta surfařka.  
,,Ahoj, Mekayla?" 
,,Ano to jsem já." Usměje se, podá mi prkno, uváže mi to lano kolem kotníku, pak si vezme svoje a vydá se do vody.  
,,Kolik ti je?" Zeptám se dost zvědavě.  
,,Dvacet jedna a tobě?"  
,,Dvacet."  
,,Taky hezký." Vleze si na prkno a začne mi to ukazovat. Nevím proč, ale od ní se mi to učí lépe než od Joshe.  

,,Super, jde ti to."  
,,Mám skvělou učitelku." Mrknu na ni a ona se zahihňá.   
,,Máš přítele?" 
,,Nemám."  
,,To je škoda, já mám manželku, co se ke mně chová jako k malému děcku."
,,Aha, to je mi líto, ale asi má o tebe starost."   
,,Ale přehnanou a o to já nestojím." Řeknu naštvaně a pomalu se vydám na břeh.  
,,Promiň, nechtěla jsem tě naštvat." Zabodne prkno do písku, stejně jako já.  
,,Ne, ty jsi mě nenaštvala, nemáš hlad?"  
,,Trochu ano."  
,,Tak pojď, máme doma něco." Chytnu ji za ruku a dovedu domů. 
,,Páni, máte to tu moc hezké." Usměje se a sedne si ke stolu. Vezmu jídlo ze  včera, ohřeju ho a podám jí její porci. Sednu si vedle ní a hned se do toho pustím. 
,,A kde je tvoje holka?" 
,,Někde ve městě." Řeknu, ona kývne a trochu si skousne ret. Polknu a automaticky se k ní nakloním. Ona pohyb zkopíruje a začne mě líbat. Zvednu se a sundám jí plavky. Jsem chlap a potřebuju to, a když mi Courtney nedá, tak holt musím udělat tohle. Stáhnu si svoje plavky, vyhodím si ji na sebe, strčím to do ní a začnu rychle přirážet.  
,,Ohh Cole." Pousměju se a začnu ji líbat na krku.
,,Co-Cole?!"

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat